Şimdi Ara

Dört mevsim lastik modelleri (3PMFS/M+S) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
116
Cevap
4
Favori
12.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar dikkate almadiginiz bir sey var evet 4 mevsim lastik her seyden biraz olabilir ama siz araciniza kis lastigi takiyorsunuz ve islak hem kuru zeminde performansiniz kotulesiyor butun kis boyunca.
    4 mevsim lastigi ise kis lastiginden daha iyi bir performans sunuyor kuru ve islak zeminde. Yani 1-2 sefer kar yagan yerler icin mantikli olabilir. Bolgeye sehire gore degisir oyle kestirip atmayin hemen.
  • Petlas Imperium PT535 yerli olarak dört mevsim lastik.
  • senede ortalama 6 kere yaz lastiğinden kış lastiğine, kış lastiğinden yaz lastiğine geçiyorsanız eyvallah,


    yoksa sene boyu m+s ve kar tanesi simgesi taşıyan bir 4 mevsim lastik 6 ay yaz-6 kış lastiği kullanmaya kıyasla toplamda çok çok daha fazla güvenlik sunuyorlar.
  • lastikciler 4 mevsim yok der sebebi lastik satmaktir.zaten lastikcjler elinde 4 mevsim bulundjrmaz yazlik kislik ve kislik lastikte/m+s yazmasi gerekiyor 4 mevsimdede m+s yazdigi icin alan adam hem yaz hem kis kullanacagi icin lastik almayacak buna tekabul olarak lastikciler yok der ama vardir siparia verirsin ona gore gelir iyisi hangisi diye sorarsan bulundugun yerin yolu yumusaksa miclen conti sertse pirelli goodyear bridgeston kullanirsin hemen marka gordum zipliyim die bisey olmasin sert lastik var yumusak lastik var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Petlas Imperium PT535 yerli olarak dört mevsim lastik.

    Evet, ebat olarak sınırlı olsa da ve kar tanesi sembolu olmasa da PT535 de dört mevsim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pirelli Cinturato Allseason ibizamda fabrika çıkışlı bu takılı. geçen istanbul karında bile çok zorlanmadım.
  • imperium pt 535 ve starmaxx markası karşılığı ile olan novaro st552 kesinlikle 4 mevsim lastik değildir.
    şeytan ayrıntıda gizli.
    bizim dört mevsim dediğimiz lastiğe dünyanın geri kalanı all weather tire diyor. tüm hava koşullarına uyumlu.
    fakat son zamanlarda all season tire diye bir halt çıktı ki bu lastik yaz sıcağına, aşırı yağmur koşullarına ve çamurlu yollara uygun olarak üretilmiş olup karlı yol kullanımına asla uygun değildir. hele ki sıcaklık sıfırın altı derecelere indiğinde tam manasıyla tehlike... çünkü kara tutunduğu için çekiş sağlasa da ısıdan ötürü sertleştiği için frene gereken cevabı vermiyor.

    daha ayrıntılı açıklama
    http://www.wheels.ca/news/all-weather-tires-are-not-the-same-as-all-season-and-heres-why/

    üzerinde kar işareti olmayan lastikler dört mevsim değildir. petlas iyi lastik üretiyor. kullanıyorum da(şirket araçlarında) ama hatalı bilgi ile satış yaparak müşteriyi kandırmakta. lastik ise basit bir şey değil. hayat söz konusu... benim gibi yağmurlu antalya yolu ile karlı konya yoluna devamlı giden insan için ise çok şey ifade ediyor bu ufak detaylar. sonuçta ailemi taşıyorum... petlas'ın yaptığı en hafif anlamıyla dolandırıcılıktır.

    ayrıca 4 mevsim lastik hepsinden biraz = hiçbirşey diyen kişiler 4 mevsim lastik denemeliler. denemeliler ki boş konuştuklarını anlasınlar.
    antalya'nın en soğuk zamanında bile kışlık lastik taksam gereksiz. üstelik yazın fren mesafemi uzatıp beni tehlikeye sokacak... yazlık lastik taksam kayınpedere, konya'ya her gidişimde kışlık lastiğe çeviremem!.. ki konya'nın soğuğu soğuktur. kar yağdı mı iyi yağar. bu şartlar altında 4 mevsimden başka seçenek kalmıyor. hepsini geçtim 4 mevsim lastikte koca yazı kışı geçirip kışın karın ortasında sakarya'ya geldim. üstelik arabayı öyle yavaş kullanan biri de değilim. ne fren mesafesinde ne de çekişte sorun yaşamadım. düzgün bir dört mevsim lastik iş görür. hem de çok iyi iş görür. yılın farklı zamanlarında devamlı adapazarı - antalya - konya yollarını arşınlıyorum. yıllardır farklı bir sürü arabayla farklı bir sürü lastik kullandım. 4 mevsim lastikten iyisini bulamadım.
    üstelik Türkiye'deki çakallar 4 mevsim lastik satmak istemedikleri ve onlarla uğraşmaktan keyif alamadığım için her lastik değişimi zamanında otobüs yerine arabamla gidiyorum yunanistan'a ( iş gereği) çok daha ucuza değiştiriyorum. buradaki cahil cühela çakal tayfasıyla da uğraşmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HIPHOPotam -- 12 Mart 2015; 5:16:35 >




  • Konu açıldığında henüz piyasada yoktu, ekleyelim,
    Michelin Crossclimate

    Bir de Nokian Weatherproof



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 11 Ekim 2015; 20:52:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BF goodrich a/t
    Cooper at3
    Pirelli atr
    4 mevsimde gerisi yalan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    BF goodrich a/t
    Cooper at3
    Pirelli atr
    4 mevsimde gerisi yalan.

    Bu lastikler genelde 4 çeker araçlarda kullanıldığından çekiş tatmin edici olmakla birlikte fren performansı kışlastiğinden çok uzak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 16 Kasım 2015; 17:36:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün iki takım (Auris ve i30) 205/55/16 Falken AS200 sipariş ettik.
    Adet fiyatı 190 TL (Bayi sök tak dahil)

    Salı/Çarşamba montajlanacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dört mevsim lastik nedir?

    Dört mevsim lastik modelleri (3PMFS/M+S)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hep 4 mevsim vardı bizde, amasyada bile onla gezdik 10 sene önce goodyear vardı ozaman
  • akula06 A kullanıcısına yanıt
    Şu videoyu kastediyorsunuz ve haklısınız. Arkadaşlar sadece karda kullanacaklarını sanıyorlar, halbuki düşük hava sıcaklıklarında yaz lastiğinin tutuş kaybından, viraj dengesizliğinden haberdar değiller.

    https://www.youtube.com/watch?v=GlYEMH10Z4s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Senede 3 gün karyağıyor 4 mevsim en iyisi .zırt pırt lastik değistirmeye ne gerek var.

    Kış lastiğinin sadece karda lazım olduğunu sanan kaldı mı hâlâ ya?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul'da en çok kazayı yaz yağmurlarında görüyorum. Bu yaz lastiği denilen şeyler yaz yağmurlarında sabun gibi kayıyorlar. Hiç yağmurun olmadığı bir yaz tasavvur edilerek üretilmiş garip ürünler. Bu bakımdan dört mevsimlikler hayat kurtarıcı.

    Eskiden kış lastikleri pek yoktu. O zamanlarda da lastik alırken her zaman M+S standardına dikkat ederdim. Faydasını gördüm diye düşünüyorum.
  • Arkadaşlar acaba İzmir'de gerekli midir kış lastiği? Yani hava sıcaklığı çok az zamanlık düşüyor 7 derece altına. izmir de %90 düz yollarda giden(%10 bayraklı tünel yokuşları) için gerekli midir?
  • nokian weatherproof autoexpress'in 2015 testinde 1. çıktı, lastiğin kar performansı referans kış lastiğinden iyi. Fİyatları da türkiye'de ortalama bir mevsimlik lastik ayarında.

    ek olarak listeye toyo vario v2+ plus eklenmeli, 3. kıştır kullanıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murderer_utku

    Arkadaşlar acaba İzmir'de gerekli midir kış lastiği? Yani hava sıcaklığı çok az zamanlık düşüyor 7 derece altına. izmir de %90 düz yollarda giden(%10 bayraklı tünel yokuşları) için gerekli midir?

    Izmirden cikmayacaksam takmazdim fakat Kutahya, Balikesir, Afyon gibi yakin noktalara seyahat soz konusu ise takardim. Malum sikinti noktalar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nokian ve Michelin'den baska takmazdim. Michelin kisa hazir yaz lastigi, Nokian yazin kullanilabilir Kis lastigi. Nokianin fiyati cok daha avantajli ancak kullanim alani ve lokasyonu tercihi etkiler.
    Ben hala guvenmiyorum bu tum sezon lastiklere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.