Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
668
Cevap
57
Favori
45.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nereden sipariş ettiniz?

  • ProLogica P kullanıcısına yanıt
    A101

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ufuksahin U kullanıcısına yanıt

    C1 teknik servis çıkmazsa iade edersiniz açmadan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eediz kullanıcısına yanıt
    Öyle yapacağım gelir gelmez kontrol edip ona göre kurulum yapıcam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • İlk kullanım için önerileriniz var mı ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ufuksahin U kullanıcısına yanıt

    şarj edin bence. yüzde 50 şarjla geliyor. Yüzde 70 olunca güncellemeleri yapıp haritalandırma yapın. Sonra tekrar şarj edin 3-4 saat.

  • eediz kullanıcısına yanıt
    Evet önce güncellemeleri yapıcam. Sonra haritalandırma vs hallederim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kullansak problem olur mu acaba garantide vs.

    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ufuksahin U kullanıcısına yanıt

    İçeriğine bakmak lazım. Alkol olması lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba, robota sahip olan ve kullanan dostların yorumuna ihtiyacım var bana yardımcı olabilir misiniz?


    Robot ile uygulama arasında ki bağlantıda gecikme yaşayan var mı? Mesela oda seçip temizlemeye başla dedikten 15-20 saniye sonra bu komutu algılamak gibi vs. Bu arada dreamehome uygulamasını kullanıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen hemen bütün konutlarda en az 15-20 saniye bekliyorum ben malesef. Evde wifi 6 modem var ve 2.4 ghz ile 5 ghz ayrımı yok sinyalde. Bundan da kaynaklanabileceğini düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • catalepsy kullanıcısına yanıt

    2.4 ghz ile kuklanıyorum ama bir 5 saniyelik gecikme her zaman oluyor cihazıj güncel konumunu takip ederken. Diğer robotlarda da okuyor gecikmeler. Ama başlatırken çok gecikmiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende cihazın güncel konumunu ön planda uygulama açık takip ederken 3snlik gecikme oluyor. 1001, 1002, 1003 şeklinde sayıyorum. internet bağlantısı kötü iken 4-5 snye çıkabiliyor evin bazı yerlerinde iken robot. 2.4 ghz telekom modemi var. bazen temizliği durdurup vazgeçip başka odayı temizlemek istediğimde komutu geç algılayabiliyor. onun dışında öyle göze batacak bi sıkıntı göremedim. 3snlik anlık takibin sıkıntı old.nu sanmıyorum. ağ bağlantı kalitesine göre robot kendi ayarlıyor gibi geldi bana.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi büdünün kaşı -- 14 Ekim 2023; 22:42:38 >
  • Arkadaşlar tüm yorumları neredeyse okudum. Fakat cihazı 2-3 defa sıfırladım ama bu mop atma problemi çözülmedi yani halı tanıma özelliği hala çalışmıyor bununla alakalı ne yapmam gerekiyor başka öneri var mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu bezlerin yapıştığı pedleri satan yer var mıdır acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 32aslan kullanıcısına yanıt

    Aliexpress , amazon vs satılıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melihenes34 M kullanıcısına yanıt

    Garantiye gönderin, çözüp gönderiyorlarmış


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok önemli bir özellik değil ama daha düşük modellerde bile kullanıcı isteği ile kamera özelliği açılabiliyormuş. D10 modeli için açtırmışlar kullanıcıları mail atarak.

    Burdaki tüm kullanıcılr mail atsa şu adrese açabilirler bizim modelde de.

    support.us@dreame.tech

    Örnek mesaj
    Although the L10s pro model has a camera on the front, we cannot use this feature on the Dreame App. While the camera can be activated even in lower-spec Dreame models, not being able to activate it in this model creates great customer dissatisfaction. Please activate this feature.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eediz kullanıcısına yanıt
    Ürün teslim olduktan sonra kullanıp yollarım ben

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • eediz kullanıcısına yanıt

    yolladım

  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.