Merhaba, dün bu süpürgeyi sipariş verdim fakat yorumlardan aklım çok karıştı. Mop özelliğini ayda yılda bir belki kullanmayı düşünüyorum o yüzden emiş gücü yüksek olduğu için bu ürünü tercih ettim mopun mıknatıslı kısmını hiç takmadan süpürgeyi kullanabilir miyim bu bir problem oluşturur mu bide mop kullanmayacağım için bu süpürge tercihim doğru mudur kullananlar cevaplarsa çok sevinirim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (19. sayfa)
-
-
wifi ışığı olan yerin yanında reset tuşu var. 3sn basılı tuttuğunuzda fabrika ayarlarına döner diyor kılavuzda.
-
bende çok mop özelliğini kullanmıyorum. daha çok haftada 1 çalıştırmak yetiyor bizde çocuk olmadığı için. bazen 2 kez çalıştırıyorum. mop takılı olmadan kullanabilirsiniz sıkıntı yok. süpürgesi gayet iyi. halı tanıma özelliği diğer modellerden daha gelişmiş. halıya geldiğinde turbo açabiliyor. gayet memnunuz biz.
-
Çok teşekkürler içimi rahatladı☺️
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok teşekkür ederim cevabınız için 2 kez resetledim herşeyi baştan kurulumu yaptım ama düzelmedi servis yolu gözüktü malesef
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
rica ederim.yapacak bi şey yok sanırım daha fazla. geçmiş olsun.servis süreci hakkında bilgilendirirseniz başına gelen arkadaşlara yardımcı olur ilerde.
-
Merhaba, geçen hafta bu ürünü alarak aranıza katıldım.
Alet güzel temizliyordu ancak bir odada temizlik yaparken en az 4-5 kere sol teker hatası verip duruyor.
Aleti çevirip baktığım bazen tek bir saç teli bile olmuyor. Sanırım bize de servis yolu gözüküyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChevroleBey -- 1 Ocak 2024; 18:38:6 > -
Performans düşüklüğü var cihazda yarı yarıya daha az toz topluyor eskiye göre. Ne yapmalıyım? Genel temizlik yaptım fakat filtre kullanımı %30’da. Değişim zamanı mı geldi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bi arkadaşda aynı sorundan müzdaripdi servise göndermiş yazılım atarak sorunu çözmüşler birkaçgüne bende göndericem herhalde son gönderdikleri 4.3.3 yazılımından kaynaklı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Robot sorunlu çıktı.
Servisin sitesinden kayıt oluşturulamıyor, arıyorsun açmıyorlar.
Distribütörün bir şeyden haberi yok. Satıcı fiyatı arttırmış en fazla iade eder, yeniden alırsın diyor.
Şuana kadar deneyim çok kötü gidiyor. Muhtemelen iade edip, Xiaomi alıp yoluma devam edeceğim.
-
geçmiş olsun. nerden almıştınız hangi servisi aradınız?
-
Bende kayıt oluşturma çalıştım olmuyor hata veriyor söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız aslında cihazdan memnunum çok iyi ama durduk yerde bi yazılım güncellemesi yüzünden böyle bir sorun yaşamamız çok saçma direkt tüketici hakem heyetine başvurup iade edeceğim bende
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kullanım kılavuzunda şöyle demiş.
*toz haznesidolu temizleyin
*filtre tıkalı temizleyin
*ana fırçada yabancı obje yakalamıştır.
filtreyi ben her temizlik sonrası üflüyorum. ışıkta bakıyorum tıkalı gibi ise pc temizlemek için kullandığım hava üfleme şeysi ile hava tutuyorum.
yıkanabilir yazıyor zaten isterseniz yıkamayı deneyin. yalnızca su ile yıkayın ve tamamen kuruduğuna emin olun geri takarken.
-
Teşekkür ederim.
T*endy*l, N**nbil satıcısı.
Servis O*no.
-
hocam. ouno sitesinde telefon açıyorsa bize ulaşından da yazın bence ve site altında facebook adresi vs var. orda direkt maili var facebook sayfasında.
destek@ounoservice.com
face sayfasında bi kaç yorumda sitem edilmiş. gerekirse herkesi dreame türkiye sitesine yazmaya davet ederiz. açıkçası bu aletler yeni birazda pazar için bu konularda diye düşünüyorum. gerekli özen gösterilmezse sıkıntı açılır herkese. firmalar kendi bünyelerinde açmalı aslında teknik servis. kurumsal bi firmaya benziyor ancak fazla kurumsal olunca da iş yapmaya adam bulmak zorlaşıyor.
-
Ben dream sitesine 4 5 kere yazdım hem iletişim kısmından hem direkt maile hiçbir cevap gelmedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Mail atacaktım. Resmen başımıza iş aldık.
Dreame Türkiye'nin sitesindeki telefondan başka bir servis çıkıyor, biz garantisi biten cihazlara bakıyoruz dediler.
Tam trajikomik bir olay.
-
o çıkan c1 servis olabilir. ne zaman geçti ounoya bilmiyorum ancak geçiş süresince old. için böyle bi şey yaşanmış olabilir.
-
Evet hatırladım, C1'di. O da ayrı saçmalık, distribütör diye arıyorsun servis çıkıyor.
-
Yaklasik 2 aylik cihazımızin paspas pedleri artik neredeyse yapışmıyor çözüm önerileriniz nedir arkadaslar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X