Şimdi Ara

Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (3 Mobil) - 1 Masaüstü3 Mobil
5 sn
669
Cevap
58
Favori
46.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, dün bu süpürgeyi sipariş verdim fakat yorumlardan aklım çok karıştı. Mop özelliğini ayda yılda bir belki kullanmayı düşünüyorum o yüzden emiş gücü yüksek olduğu için bu ürünü tercih ettim mopun mıknatıslı kısmını hiç takmadan süpürgeyi kullanabilir miyim bu bir problem oluşturur mu bide mop kullanmayacağım için bu süpürge tercihim doğru mudur kullananlar cevaplarsa çok sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dejavu_________ D kullanıcısına yanıt

    wifi ışığı olan yerin yanında reset tuşu var. 3sn basılı tuttuğunuzda fabrika ayarlarına döner diyor kılavuzda.

    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü
  • Birsüpürgeugruna B kullanıcısına yanıt

    bende çok mop özelliğini kullanmıyorum. daha çok haftada 1 çalıştırmak yetiyor bizde çocuk olmadığı için. bazen 2 kez çalıştırıyorum. mop takılı olmadan kullanabilirsiniz sıkıntı yok. süpürgesi gayet iyi. halı tanıma özelliği diğer modellerden daha gelişmiş. halıya geldiğinde turbo açabiliyor. gayet memnunuz biz.

  • Çok teşekkürler içimi rahatladı☺️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim cevabınız için 2 kez resetledim herşeyi baştan kurulumu yaptım ama düzelmedi servis yolu gözüktü malesef

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • rica ederim.yapacak bi şey yok sanırım daha fazla. geçmiş olsun.servis süreci hakkında bilgilendirirseniz başına gelen arkadaşlara yardımcı olur ilerde.Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü 

  • Merhaba, geçen hafta bu ürünü alarak aranıza katıldım.

    Alet güzel temizliyordu ancak bir odada temizlik yaparken en az 4-5 kere sol teker hatası verip duruyor.

    Aleti çevirip baktığım bazen tek bir saç teli bile olmuyor. Sanırım bize de servis yolu gözüküyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChevroleBey -- 1 Ocak 2024; 18:38:6 >
  • Performans düşüklüğü var cihazda yarı yarıya daha az toz topluyor eskiye göre. Ne yapmalıyım? Genel temizlik yaptım fakat filtre kullanımı %30’da. Değişim zamanı mı geldi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Bi arkadaşda aynı sorundan müzdaripdi servise göndermiş yazılım atarak sorunu çözmüşler birkaçgüne bende göndericem herhalde son gönderdikleri 4.3.3 yazılımından kaynaklı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Robot sorunlu çıktı.

    Servisin sitesinden kayıt oluşturulamıyor, arıyorsun açmıyorlar.

    Distribütörün bir şeyden haberi yok. Satıcı fiyatı arttırmış en fazla iade eder, yeniden alırsın diyor.

    Şuana kadar deneyim çok kötü gidiyor. Muhtemelen iade edip, Xiaomi alıp yoluma devam edeceğim.

  • ChevroleBey C kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun. nerden almıştınız hangi servisi aradınız?

  • ChevroleBey C kullanıcısına yanıt
    Bende kayıt oluşturma çalıştım olmuyor hata veriyor söylediklerinizde sonuna kadar haklısınız aslında cihazdan memnunum çok iyi ama durduk yerde bi yazılım güncellemesi yüzünden böyle bir sorun yaşamamız çok saçma direkt tüketici hakem heyetine başvurup iade edeceğim bende

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ADeniz3553 A kullanıcısına yanıt

    kullanım kılavuzunda şöyle demiş.

    *toz haznesidolu temizleyin

    *filtre tıkalı temizleyin

    *ana fırçada yabancı obje yakalamıştır.


    filtreyi ben her temizlik sonrası üflüyorum. ışıkta bakıyorum tıkalı gibi ise pc temizlemek için kullandığım hava üfleme şeysi ile hava tutuyorum.

    yıkanabilir yazıyor zaten isterseniz yıkamayı deneyin. yalnızca su ile yıkayın ve tamamen kuruduğuna emin olun geri takarken.


    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü
    Dreame L10s Pro Robot Süpürge kullanıcıları klübü




  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

    T*endy*l, N**nbil satıcısı.

    Servis O*no.

  • ChevroleBey C kullanıcısına yanıt

    hocam. ouno sitesinde telefon açıyorsa bize ulaşından da yazın bence ve site altında facebook adresi vs var. orda direkt maili var facebook sayfasında.

    destek@ounoservice.com


    face sayfasında bi kaç yorumda sitem edilmiş. gerekirse herkesi dreame türkiye sitesine yazmaya davet ederiz. açıkçası bu aletler yeni birazda pazar için bu konularda diye düşünüyorum. gerekli özen gösterilmezse sıkıntı açılır herkese. firmalar kendi bünyelerinde açmalı aslında teknik servis. kurumsal bi firmaya benziyor ancak fazla kurumsal olunca da iş yapmaya adam bulmak zorlaşıyor.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Ben dream sitesine 4 5 kere yazdım hem iletişim kısmından hem direkt maile hiçbir cevap gelmedi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mail atacaktım. Resmen başımıza iş aldık.

    Dreame Türkiye'nin sitesindeki telefondan başka bir servis çıkıyor, biz garantisi biten cihazlara bakıyoruz dediler.

    Tam trajikomik bir olay.

  • ChevroleBey C kullanıcısına yanıt

    o çıkan c1 servis olabilir. ne zaman geçti ounoya bilmiyorum ancak geçiş süresince old. için böyle bi şey yaşanmış olabilir.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt

    Evet hatırladım, C1'di. O da ayrı saçmalık, distribütör diye arıyorsun servis çıkıyor.

  • Yaklasik 2 aylik cihazımızin paspas pedleri artik neredeyse yapışmıyor çözüm önerileriniz nedir arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.