Şimdi Ara

DSG 5. Vitese geçerken arıza veriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
746
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    2014 model Octavia aracım var. 110.000 km'ye geldiğimde aracı sabah çalıştırdım 4. Vitesten 5. Vitese geçerke "hata şanzıman" arıza verdi. Aracı sağa çektim motoru durdurdum. 5dk sonra çalıştırdım arıza ışığı sönmüştü sürmeye devam ettim arıza gitti. 1 hafta sonra aynı arızayı tekrar verdi yine tekrar start verdim arıza gitti bu sefer aracı özel servise götürdüm 3.250tl bedelle mekatronik tamir edildi. Aracı aldım ama hiç bişey değişmedi. Aracı sabah çalıştırıyorum 4.vitese gelene kadar problem yok 5. Vitese geçerken arıza veriyor. Her sabah araç iyice ısınana kadar 5. Vitese geçerken arıza veriyor sadece 2-4-6 vitesler kullanılıyor biraz motor tam ısınınca anahtarla stop start yapıyorum arıza geçiyor o gün akşama kadar problemsiz biniyorum ertesi gün tekrar ediyor. Bunun nedeni nedir? Ne yapmalıyım? Gebze'de önerebileceğiniz biri var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Dsg li arabayla sanayiye girerek büyük hata etmişsin reis dsg demek garanti bitmeden satmak demek
    Sıkıntı yaratıyorsa tamir ettirdiğin yere götür çözüm iste bence yetkili servise gidersen adamı fena öperler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğru ustaya gitmek önemli. Avcılar haramidere oto sanayide dsg tamir eden bir yer var. Oraya gitsen bunu yaşamazdın. 3250 vermişsin. Sorunu çözmesini iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • git ve 3250tl'nin hakkını al. yapsınlar.
  • Bana sanki mekatroniği boşuna değiştirmişsin gibi geldi, baskı balatası gitmiş gibi duruyor şanzımanın.
    Çift kavrama olduğu için çift vitesleri kavrayan baskı daha tam bitmemiş ancak diğeri bitmiş gibi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • orktas O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Konu servise verilen para veya alınan hizmet değil. Sorunun kaynağını bulmak önemli. Baskı balata konusunu yarın araştıracağım. Ama motor ısınınca tekrar düzelmesi normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle haberleri duyunca tam otomatik almak aklıma geliyor ama bilmiyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yetkili servise niye gitmediniz ki? Garanti ve servis bakımlı olmasa bile bazı şartları yerine getirdiğiniz de baya bir indirim yapıyorlar. Sanayi sanayi uğraşırsınız böyle giderseniz.

    Sorunun kaynağı araştırma diye birşey yok, bu şanzıman 3 parçadan oluşur temel olarak. Şanzıman aşağı iner bu parçalara bakılır gerekli olan değiştirilir sonra test sürüşü yapılır. Eğer sorun düzeldi ise devam düzelmedi ise diğer parçalarda değişir ( bazen belki değiştirmeyelim idare eder denebiliyor) sorun böylece çözülür. Ayrıca piyasa ki hemen hemen bilindik tüm özel VW servisleri ve otomatik şanzımancılar bunu yapar.
  • 2014 model aracı sanayiye götürüp 3 bin tl harcamışsınız. zaten 7 yıl nerede bakım yaparsanız yapın iyi niyet garantisi adı altnda işçilik ödeyerek kurtula bilirdiniz. Bence verdiğiniz paranın hakkını isteyin.
  • Yüklenin dsg konusu geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3250₺ mekatronik tamiri için çok geldi bana üstüne biraz daha koyulsa sıfırı alınabilirdi. Arıza kavramalardan birinin sıkıntılı olduğu gibi duruyor çift viteslerde sorun yokmuş. Dışarda 2000₺ Kavrama seti. Servis bakımlıysa işçilik ücretiyle serviste değişim yapılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.