Şimdi Ara

DSG 7 - DSG 6 (Kavrama-Mekatronik-Şanzıman-Yazılım Problemleri) (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
868
Cevap
38
Favori
400.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar seat leon ekim 2014 doğuş oto dan aldım,
    10 gündür d2 den d3 geçişlerde siboptan ses kaçırır gibi bir ses yapıyordu,
    bugün yetkililer sorunun kavrama olduğu ve garantiden değiştirileceği bilgisi verildi,
    bu arada aracımın km: 9966 dır.

    inşallah ileriki günlerde başka sorunlar ile karşılaşmam.
  • Değerli arkadaşlar bende sizler gibi buralarda okuduklarımdan yararlanarak aracımı test ediyorum. Ancak deneyimlerimi paylaşayım . Aracımda 1 den 2 ye geçerken hafif titreme oluyordu . Bu arada aracım 80 000 de. 40 000 km ye kadar ankara trafiğinde geri kalanı ankarayı aratmicak amasya trafiğinde kullanıldı. Asal otomotiv samsuna gittim defalarca bakım için bu titremeyi sorun olarak görmediklerini aracta herhangi bir hata olmadığını bana sölediler. Ancak memleketim trb ye gittiğimde bakımlarının birini oraya denk getireyim dediğimde çkr skoda ve ekibi aracımda kavrama değişiminin gerekli olduğunu söylediler. Bende fiyatını sordum 2 küsür dediler iyiniyet kapsamında değiştiler parça ve iişiğin %70 i firma tarsfından karşılandı. Tedirgindim çnkü çok şeyler okudum. Ancak korkulacak bişe yok gönül rahatlığıyla sürün titremede ortadan kalktı aracımın rahatladığını hissettim. 380 tl tuttu. Kavrama zaten debriyaj gibi biley . Baskı balata . Bitmesi çok normal. Bu yazılarıds normalde girip yazmam ortada çok fazla bilgi kirliliği var die yazıom . Bu arada aracım skoda octavıa 2012 dsg 7 ileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soner_sezgin61

    Değerli arkadaşlar bende sizler gibi buralarda okuduklarımdan yararlanarak aracımı test ediyorum. Ancak deneyimlerimi paylaşayım . Aracımda 1 den 2 ye geçerken hafif titreme oluyordu . Bu arada aracım 80 000 de. 40 000 km ye kadar ankara trafiğinde geri kalanı ankarayı aratmicak amasya trafiğinde kullanıldı. Asal otomotiv samsuna gittim defalarca bakım için bu titremeyi sorun olarak görmediklerini aracta herhangi bir hata olmadığını bana sölediler. Ancak memleketim trb ye gittiğimde bakımlarının birini oraya denk getireyim dediğimde çkr skoda ve ekibi aracımda kavrama değişiminin gerekli olduğunu söylediler. Bende fiyatını sordum 2 küsür dediler iyiniyet kapsamında değiştiler parça ve iişiğin %70 i firma tarsfından karşılandı. Tedirgindim çnkü çok şeyler okudum. Ancak korkulacak bişe yok gönül rahatlığıyla sürün titremede ortadan kalktı aracımın rahatladığını hissettim. 380 tl tuttu. Kavrama zaten debriyaj gibi biley . Baskı balata . Bitmesi çok normal. Bu yazılarıds normalde girip yazmam ortada çok fazla bilgi kirliliği var die yazıom . Bu arada aracım skoda octavıa 2012 dsg 7 ileri

    80.000 deyse tabii ki normal
    Anormal olan bizimkiler gibi 10.000 de 15.000 de değimesi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • yke02 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aracınıza yazılım yüklenmesi ( yüklenememesi ) sorunu ne oldu acaba . Umarım halledebilmişsinizdir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşeyi güzel ama, DSG den uzak durun araç alacaklar, dsg ile doğuş oto birleşince muhteşem bi sinir krizi geçiriliyor, acaba ben yarım saat önce biseymi içtim dedirtiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 7 ileri dsg dizel vw aracım var . Sabahları araç soğukken tam sol ve sağ kırdığımda araç tekleme yapıyordu. Tam ısınmadan ilk vites geçişleri sarsıntıydı . 15bin bakımına 13.5 binde erken gittim bu sorun yüzünden ve araç incelemeye alındı , sonuç olarak hiç bir sıkıntı olmadığı söylendi.

    16.5 binde araç geçen gün marş basmadı . Hiç dokunmadım servisi çağırdım . Takviye attı servis araç çalıştı , 15 - 20 dk çalıştırdı . Ama kontağı kapatıp tekrar açınca araç çalışmadı . Çekiciyle götürdüler aracı .

    Serviste incelemeye almışlar aracı, servistekiler aracın aküsüyle ilgili sıkıntı olmadığını , sorunun büyük ölçüde dsg den kaynaklı olduğunu söylüyorlar . Ben araştırma yaptım fakat böyle bir sorun bulamadım nette .

    Başına böyle sıkıntı gelen var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :S

    Arkadaşlar 7 ileri dsg dizel vw aracım var . Sabahları araç soğukken tam sol ve sağ kırdığımda araç tekleme yapıyordu. Tam ısınmadan ilk vites geçişleri sarsıntıydı . 15bin bakımına 13.5 binde erken gittim bu sorun yüzünden ve araç incelemeye alındı , sonuç olarak hiç bir sıkıntı olmadığı söylendi.

    16.5 binde araç geçen gün marş basmadı . Hiç dokunmadım servisi çağırdım . Takviye attı servis araç çalıştı , 15 - 20 dk çalıştırdı . Ama kontağı kapatıp tekrar açınca araç çalışmadı . Çekiciyle götürdüler aracı .

    Serviste incelemeye almışlar aracı, servistekiler aracın aküsüyle ilgili sıkıntı olmadığını , sorunun büyük ölçüde dsg den kaynaklı olduğunu söylüyorlar . Ben araştırma yaptım fakat böyle bir sorun bulamadım nette .

    Başına böyle sıkıntı gelen var mı ?

    Dönüşlerdeki sarsıntı sebebinin kavrama problemi olması lazım, bir önceki aracımda aynı problem olmuştu ve kavrama değiştikten sonra düzelmişti. Diğer problemi bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilometre

    quote:

    Orijinalden alıntı: :S

    Arkadaşlar 7 ileri dsg dizel vw aracım var . Sabahları araç soğukken tam sol ve sağ kırdığımda araç tekleme yapıyordu. Tam ısınmadan ilk vites geçişleri sarsıntıydı . 15bin bakımına 13.5 binde erken gittim bu sorun yüzünden ve araç incelemeye alındı , sonuç olarak hiç bir sıkıntı olmadığı söylendi.

    16.5 binde araç geçen gün marş basmadı . Hiç dokunmadım servisi çağırdım . Takviye attı servis araç çalıştı , 15 - 20 dk çalıştırdı . Ama kontağı kapatıp tekrar açınca araç çalışmadı . Çekiciyle götürdüler aracı .

    Serviste incelemeye almışlar aracı, servistekiler aracın aküsüyle ilgili sıkıntı olmadığını , sorunun büyük ölçüde dsg den kaynaklı olduğunu söylüyorlar . Ben araştırma yaptım fakat böyle bir sorun bulamadım nette .

    Başına böyle sıkıntı gelen var mı ?

    Dönüşlerdeki sarsıntı sebebinin kavrama problemi olması lazım, bir önceki aracımda aynı problem olmuştu ve kavrama değiştikten sonra düzelmişti. Diğer problemi bilemiyorum.

    Cevabınız için teşekkürler hocam, marş basma problemi aküyle alakalıymış. Değişim yapınca sıkıntı kalmadı ama diğer problemler devam ediyor.




  • Dsg için 2 tiyo
    1-) yakıt tasarrufu için uzun yolda vitesi manuele alın. Bu şekilde araç yokuşlarda vites küçültmüyor ve yakıt sarfiyatı düşüyor. Gerçi benim araç 2.0 tdi 140 hp ama benzinlilerin de çoğu turbo olduğu için uzun yol yokuşlarını en üst vitesle çıkabilirsiniz. ..

    2-) rampaya park ettiğinizde şanzımana yük binmemesi için sırasıyla şunları yapın....
    - ayağınız frendeyken vitesi N ye alın
    -el frenini çekin
    - ayağınızı frenden çekin araç el freniyle dursun
    -tekrar frene basın
    - vitesi p ye getirin..
    -ayağınızı frenden çekin ..
    aracın kaymadığını göreceksiniz.. bu şekilde yükü dsg şanzımana değil el freni balatalarına bindirmiş oldunuz.. rivayete göre bu durum dsg şanzımanın ömrünü uzatıyormuş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır su benzin verip kamçılayıp durduğum Hondamı satıp birde şu Jettayı deneyeyim dediğimde arkadaşım google'a "vw dsg" yaz sonra tekrar görüşelim demişti.Okuduklarıma inanamıyorum,yazılanlara rağmen "dsg asrın mucizesi,dsg yolda bırakmaz sen kötü kullanmışsın.vw yaptıysa bozulsada bozulmamıştır" diye savunanlara da çok güldüm.Türkiyede müthiş bir vw algısı var ve bu algıda beni almaya yönelttiydi ama 70-80 k verip sonrada arabanı çekiciye servise attaya göndermek enayilikten başka birşey değil....
    Bu forumda araçlarında ki sıkıntıları dürüstçe yazan arkadaşlara çok teşekkür ederim.Benim gibi birçok insanı dsg belasından kurtarmış oldunuz.
  • Birde şu çok komik,adam kusurlu malı satıyor sonrada gel sana iyi niyetli davranayım işçiliği sen öde,parçanında üretim maliyetini karşıla değiştireyim.Ha maximum 2 yıl sonra yine gel,serviste hep gelip benden kazık yersen ben sana bu sefer %40 iyi niyet göstereyim...vs.vs.vs. ve bu milletde bunu yıllarca yemiş.Yazık valla.
  • Konuyu açana da teşekkür yokmu :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar dikkat edin dsg çok tehlikeli bi şanzımandır araç ilk başta kavrama hatası diye başlıyo sonra kavrama ve volen hatası sonra ise kavrama volen ve mekatronik hatası üzerinden gidiyo yaklaşık 10 bin tl yi bulan masraflar çıkıyo vw bilerek bunu yapıyo bu işten güzel para kazanıyo dsg alırken dikkat edin hele hele ikinci el alırken ben iki kere sıfır araç aldım ilkte sorun yaşadım sonra 4 yıl garanti yaptım 3 yıl bindim ve sattım inanıyorum ki yine sorun yapmıştır bütün modeller aynı
  • yeni passat a dsg sorunu varmı.
  • Benim anladığım kadarıyla kullanıcılara sorarsan sorun var satan firmalara sorarsan sorun yok dün ankarada skoda octavia için dsg konusundaki sıkıntılar devam ediyor mu dedim satış görevlisi 3.nesil dsglerde sıkıntı yok sattıklarımızın yüzde doksanı dsgli dedi diyecek birşey bulamadım ama kafam hiç rahat değil arbayı yenilemeyi düşünüyorum ve dizel otomatik olsun diyorum ama karar veremiyorum.
  • Ozan Artun bey size ayrıca teşekkür ederim.Seat,VW,Skoda dan başka araba düşünmezken,elimdeki bütün parayı basacakken beni bir dertten kurtardınız.Ne tamirine,ne çilesine gücüm yeterdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykayan

    Benim anladığım kadarıyla kullanıcılara sorarsan sorun var satan firmalara sorarsan sorun yok dün ankarada skoda octavia için dsg konusundaki sıkıntılar devam ediyor mu dedim satış görevlisi 3.nesil dsglerde sıkıntı yok sattıklarımızın yüzde doksanı dsgli dedi diyecek birşey bulamadım ama kafam hiç rahat değil arbayı yenilemeyi düşünüyorum ve dizel otomatik olsun diyorum ama karar veremiyorum.

    Bana da cc yi satarken sorun kalmadı demişlerdi. 15.000 de kavrama değişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke açmasaydım konuyu... burdaki 5-10 arıza yüzünden milletin dsg konforundan mahrum kalmasına sebep oldum...

    4 yıl dsg7 araç kullandım. . Evet kavrama sorunu yüzünden 2-3 defa servise gittim bu sorun yolda bırakan bir sorun değildi.. sadece kalkışta 1-2 saniyelik silkeleme yapıyordu okadar .. yolda bırakan sorun mekatronik sorunuydu bunun da sebebini vw buldu ve geri çağırdı araçları sentetik mekanik yağ değişimiyle bu sorun çözüldü.. dsg beni hiç yolda bırakmadı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 9 Temmuz 2015; 10:25:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonra gittim yine dsg araç satın aldım.. gerçi motor 2.0 tork 320 olduğu için ona dsg 6 koymuşlar (dsg7 250 torka kadar dayanıklı)

    Şimdi caddy 2.0 140 hp dsg ülkenin en güçlü en seri ticarisi... ve bu sınıfta aynı güçte motor üretebilen başka firma yok onu bırakın adamlar 1.6 motorlarına bile otomatik vites koyamıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçenlerde mercedes vito alan bir esnafla konuştum adam aracı 3 ay kullanmış yaşadığı sorunlar nedeniyle aracı satmış. Şimdi tekrar caddy alacak... şaşırdım. Mercedesi sorunsuz sanırdım ama onlar sanırım markayı korumak için çok fazla sorunları forumlara taşımıyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ozan Artun -- 9 Temmuz 2015; 10:18:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.