Şimdi Ara

DSG 7 - DSG 6 (Kavrama-Mekatronik-Şanzıman-Yazılım Problemleri) (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
868
Cevap
38
Favori
400.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar.benimde 2009 pasaat arabamın dsg mekatronik beyin arızası verdi.arabam servis bakımlı olduğu için doğuş gurubu ve almanyadaki fabrika ile yazışmalar yaptım mail attım.iyi niyet kapsamında %100 ü karşılandı.bilginiz olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kemaltn

    arkadaşlar.benimde 2009 pasaat arabamın dsg mekatronik beyin arızası verdi.arabam servis bakımlı olduğu için doğuş gurubu ve almanyadaki fabrika ile yazışmalar yaptım mail attım.iyi niyet kapsamında %100 ü karşılandı.bilginiz olsun



    Sayın Kemaltn, ben de aynı arızayın 2010 passatımda 2 kez yaşadım. İyi niyet kapsamı dedikleri şu an için ispat edemesekte volkswagen' in DSG genel hatası. Bana göre pek çok araçta var ancak pek çok kullanıcı bunu kullanırken fark etmiyor bile. Bu forumda ve farklı forumlarda ben konuyu paylaştım ve takip ediyorum. Vakit bulunca da tüketici hakları derneği ve hakem heyetine de ileteceğim. Eğer siz de araştırırsanız bazı ülkelerde geri bile çağırmışlar. Saygılarımla.
  • Bozulmayan DSG yoktur, daha bozulmamış DSG vardır.
  • Buyrun izleyin, adam güzel özetlemiş, güzel güzel anlatmış.

    gümüşok audiyoutube
    7 ileri Dsg ses problemi
    https://www.youtube.com/watch?v=BcNe9SYs5eY
  • Vw nin şu emisyon aldatmacasından hiçbirşey anlamadım... ölçülebilen bir gaz çıkışı nasıl oluyor da bilgisayar programlamasıyla düşük gösteriliyor? Anlayan varmı ne olup bittiğini?
  • 2010 model Polo 1.6 TDI aracım için DSG ye son 3 ayda toplamda 7 bin lira ödemek zorunda kaldım. Şuanda da scirocco bakıyorum ama, kesinlikle ama kesinlikle DSG benim için bitmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unalkasap U kullanıcısına yanıt
    Merhaba. GArantisi olmadığı halde değiştirdiklerini söylemişsiniz. Hangi servis bu acaba ve siz bakımlarınızı yetkili serviste mi yaptırıyordunuz? Son olarak Balıkesirden istanbula kendi imkanlarınızla mı yoksa kaskonun ücretsiz çekici hizmetiyle mi çektirebildiniz? Kaskolar genelde farklı şehire çekmek yerine en yakın yetkili servise çekiyorlar. Bu da eğer şehir dışında tatilde falan aracınız arıza yaparsa sıkıntı oluşturabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: unalkasap

    quote:

    Orijinalden alıntı: rcelik73

    üzüldüm arkadaş benimde öyle oldu mekatronik aşıdı ısınmasından dolayı yanıyor yetkili serviste 8000 tl cıkar masrafın bostancıda ozel vw servisi var mekatronigi tamir ediyorlar.bence en kısa zamanda aracını sat.

    İlgin için teşekkür ederim. Servis hiç sorun çıkarmadan komple şanzımanı değiştirdi, Şanzıman bedeli 18000 TL , sadece işçilik ücreti alıp bedelsin iyi niyet garantisinden değiştirdi.

    Merhaba. GArantisi olmadığı halde değiştirdiklerini söylemişsiniz. Hangi servis bu acaba ve siz bakımlarınızı yetkili serviste mi yaptırıyordunuz? Son olarak Balıkesirden istanbula kendi imkanlarınızla mı yoksa kaskonun ücretsiz çekici hizmetiyle mi çektirebildiniz? Kaskolar genelde farklı şehire çekmek yerine en yakın yetkili servise çekiyorlar. Bu da eğer şehir dışında tatilde falan aracınız arıza yaparsa sıkıntı oluşturabiliyor.




  • jetta 2011 tsi dsg-7 sahibiyim kavrama madurlarındanım, araçla bayram günü ağır tem trafiğinde 2-3 saat geçirdik eve gidene kadar hiç sorun yoktu taki ertesi sabah araca binip çalıştırana kadar; mfi ekranında kocaman ünlemi görüp "transmission overheated" yazısını okuyunca hemen servisi aradık çekici geldi acarlar servise çektik.Bütün acı gerçekleri bu süreçte sizlerin ve diğer forumların yardımlarıyla edindim . Kısacası dsg-7 sahipleri ortalama 50.000 km de bir servis de kavrama değişecekler bu garanti.Acarlar servisi işcilik ücreti 200 tl gibi sembolik birşey alarak garantiden kavramayı değiştirdi onlarada okuyorlarsa buradan teşekkür ediyorum her servisin tutumu bir olmuyor. Sorunun çözümü olarak bence mekatronik ünite ve kavrama sadece günü kurtarıyor sonuçta dsg-7 kuru tip çift kavrama ileride illaki sıkıntı çıkartacak. janzıman sistem olarak başka bir yapıda ele alınmalı yoksa bu kavrama insanların aha yolda kaldım aha kalacağım diye uzun yola çıkmaya korkar edecek .




  • Geçmiş olsun. DSG aslında manuel vites gibi kullanım tarzina göre degisir. Manüelde nasıl 25-30 binde balta bitiren varsa 150-200 binde balta degistirmeyen de var. O yüzden dur kalk trafikte araç D2 de yavaş ilerlerken yarım debriyajda ilerliyor bunu engellemek için kalkış ı manuelde yapmak trafik hızlanınca D ye almak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun hocam bundan sonra daha dikkatli olacağım hiç şakası yok dsg nin, Okuduğum kadarıyla 6 ileri dsgler Sorunsuzmuş vw bu konuda bir adım atıp garanti surelerinde düzenleme yapması lazım gerekirse burdan toplanıp mail atalım vw globale dsg sahipleri hep tedirgin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkbey -- 29 Eylül 2015; 19:20:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakayatk

    Sağolun hocam bundan sonra daha dikkatli olacağım hiç şakası yok dsg nin, Okuduğum kadarıyla 6 ileri dsgler Sorunsuzmuş vw bu konuda bir adım atıp garanti surelerinde düzenleme yapması lazım gerekirse burdan toplanıp mail atalım vw globale dsg sahipleri hep tedirgin

    6 ileri DSG ler yağlı kavrama kullandığı için daha sorunsuz ama performans ve tüketim olarak daha zayıf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç çok yoğun şehir içi trafikte kullanılacaksa DSG tercih edilmemeli onun yerine tam otomatik yada CVT en son çare 6 ileri DSG.
    7 ileri genellikle sakin pek fazla dur kalk olmayan ve performanslı kullanmak isteyenler için daha mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar araçımı altur yenibosna servisine götürdüm araçımın mekatronik arazısı oldugunu tespit ettiler ben aracımı 2 ay önce altur dod 2.el aldım 2011 polo 1.6 tdi dsg arabamı aldıgımda 76 000 km 75 000 km bakımını bile yaptırmamışlar birde araç alturun kendi arabası oldugundan bakımı bile yaptırmadan sattılar bana neyse uzatmayayım mekatronik arazasını gidericegini söylediler sevindim ama extra işçilik ücreti ve 75 000 km bakımını yaptırıcaklarmış 350 işçilik + 550 bakım ücreti toplamda 900 tl patladı bir yandan düşünüyorum neden bu araçları doğuş toplamıyor bu arızaları neden yapmıyor insanları neden mağdur yapıyor allahtan yolda kalmadım kalsaydım iyice sinirlenirdim ama arkadaşlar dsg denilen çift kavramalı şansumanlar çok hasas istanbul trafigine göre degil hemen ısınıyorlar ve bozulması söz konusu allah korusun ya servis banane kardeşim cekseydi ben o arabayı çümle alem için yakardım almanya yada videosunu gönderirdim




  • nuri82 N kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun yinede ucuz atlatmışsınız. bir önceki mesajımda belirtiğim gibi çok dur kalk trafikte 7 ileri dsg tercih edilmemeli hele birde ikinci el olarak her an bir sürprizle karşılaşma ihtimaliniz yüksek zaten sizin başınıza gelmiş çünkü aracın geçmişi bilinmediği için sürprize açık.
  • peki ne yapmalıyız bu araçlarda sürücüler neye dikkat etmeli ki bu hatalarla karşılaşmayalım sizce ??????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuri82

    peki ne yapmalıyız bu araçlarda sürücüler neye dikkat etmeli ki bu hatalarla karşılaşmayalım sizce ??????

    Ben kullanırken çok dur kalk trafikte manuele alıp aracın 2 viteste yarım debriyajda ilerlemesini engelliyorum, trafik biraz hızlanınca D ye alıyorum bu şekilde balatanın aşırı ısınması önlenmiş olur. Lambalarda beklerken N de bekliyorum. D ye aldığım gibi gaza basmamaya özen gösteriyorum 1-2 sn bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bu şekilde kullaniyim ozaman cidden işe yariyabilir vitese yuk bindirmiyoruz bu şekilde pazartesi arabami teslim aliyim bu sekil sürücem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mşah hocam
    Sizi micra forumdan hatırlıyorum benimde vardı. Sattık başka bir sınıf aldık. Sanırım sizde yeti ile ayrıldınız Micra dan.
    Yaptıklarınız çok doğru olumlu ama
    İnsanı paranoya içine sokan uygulamalar aman 1 de kalkayım ,manuel kullanayım o Zaman neden PRND olan bir vites kolu kullananaraç yapar üretici.
    Bence bu dsg vb sorunlu araç üreten üreticiden araç almayıp , kandırılmamak.
    İnsanlar dsg tercih etmezse Belkide vw de zf den sorunsuz tam otomatik şanzıman alıp satmak zorunda kalacak. Daha az kar edecek :)
    Sözün sonu farkında olmak aldığımız malın ne olduğunu bilmek
    Herkese bol keyifli sürüşler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bezakii kullanıcısına yanıt
    Micra'dan iki yıl önce zorda olsa ayrıldım. DSG ye gelince ben tüm yaşanabilecek sorunları bilerek aldım, kullanım tarzı olarak biraz kendime güvenim var ve araçla uğraşmak hoşuma gidiyor, yıllarca manüel kullandıktan sonra sıkışık trafikte vitesle oynamak sorun olmuyor, eskiden debriyaja basıp bırakmak işkence oluyordu. Tam otomatik hiç istemiyorum çünkü kullanımı bana çok zevksiz geliyor. ZF çok iyi bir şanzıman ama artık çoğu marka çift kavramayı kullanıyor kimi belki daha iyi beceriyor ama hiç birisi sorunsuz değildir biraz şan ve dikkat bence.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.