O hızda yarım debriyaj yapmıyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
DSG Arızası mı? (2. sayfa)
-
-
İstanbul tarfiginde dsg nin yarim debriyaj yaptigi yerlerde yani santim santim akan trafikte, tam otomatik aracinizla benzininiz bitene kadar kalabilirsiniz sorunsuzca. 3-4 saat cok kaldim boyle trafikte sahitlerim var.
Otomatik vites tam da boyle zamanlarda hayat kurtarir. Bu tip trafikte sanziman beni yoracaksa ben ne anladim onun otomatik olmasindan.
Ben mi yanlis dusunuyorum aciklasin birisi lutfen.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
demin biri bana sen dsg ye layik degilsin dedi :) siz de layik olmayan azinlik akilli kesimdensiniz sanirim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisO hızda yarım debriyaj yapmıyor.
Alıntıları GösterSenin kullandığın araç okunmuşsa demek. Benim kullandığım bu hızlarda uyuz uyuz yarım debriyaj yapıyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopSenin kullandığın araç okunmuşsa demek. Benim kullandığım bu hızlarda uyuz uyuz yarım debriyaj yapıyordu.
Alıntıları GösterEpi topu birkaç saat dsgli araç kullanmışsın. Salla babam salla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şanzıman yağını değiştirince bu problemi düzelen oldu mu?
-
Mekatronik kart ölmüş geçmiş olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok şükür bugün de DSG isimli sözde otomatik şanzımanın nasıl kullanılması gerektiğini bir kez daha duymuş olduk
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kaça mal olur hocam sizce 5000-5500 arası gibi mi?
-
quote:
Orijinalden alıntı: alondo06kaça mal olur hocam sizce 5000-5500 arası gibi mi?
kartın orjinalini isterseniz daha fazlaya patlar size
özelden şasi no atarsanız yarın bakar bilgilendirmeye çalışırım
-
Arkadaşlar merhaba , 2016 model 1.2 TSİ 110 bin km de dsg Skoda Fabia sahibiyim. Aracımda vuruntu silkeleme sıkışık trafikte titreme vb şikayetlerden özel bir servise götürdüm ve kavrama değişmesi gerektiği söylendi 9 bin TL karşılığında kavrama değişimi yapıldı birçok sorun düzeldi fakat şimdi de ayağımı gazdan cektiğimde yavaşlarken titreme ve boşluğa düşme( sanki dişli bırakıp tekrar alıyor gibi ) sorunları ortaya çıktı özellikle devir 1000-1700 aralığındayken yaşatıyor. Sizce sebebi ne olabilir ? Teşekkürler.
-
quote:
Orijinalden alıntı: emrecelik85Arkadaşlar merhaba , 2016 model 1.2 TSİ 110 bin km de dsg Skoda Fabia sahibiyim. Aracımda vuruntu silkeleme sıkışık trafikte titreme vb şikayetlerden özel bir servise götürdüm ve kavrama değişmesi gerektiği söylendi 9 bin TL karşılığında kavrama değişimi yapıldı birçok sorun düzeldi fakat şimdi de ayağımı gazdan cektiğimde yavaşlarken titreme ve boşluğa düşme( sanki dişli bırakıp tekrar alıyor gibi ) sorunları ortaya çıktı özellikle devir 1000-1700 aralığındayken yaşatıyor. Sizce sebebi ne olabilir ? Teşekkürler.
Muhtemelen volan yanık volan degismediyse ya da önceden taslanmadiysa miyadi dolmuş mekatronik kart kontrol ve güçlendirilmiş tüp tavsiye edilir bu arada
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeğenimin Polo'su var 2015 55bin de.. Bazen D'de Bazen de R' de gaza basınca boşa gaza basmış oluyorsun. Tekrar N ve D ye ya da R ye alınca düzeliyor..
Aldığımızdan beri öyle Servise ben götürdüm yazılım attılar düzeldi hatta vites geçişleri bile inanılmaz güzel oldu.. Sonra... Yine aynı oldu.. Her zaman yapmıyor bazen de 1 den 2 ye geçince zıplıyor
Sanırım Bu DSG ler hep böyle fazla kafaya takmamak lazım gittiği yere kadar..
-
Yavaşlarken boşluğa düşme olayı hepsinde var. Tam debriyaj yapıyor. Gaza bastığın anda kavrama devreye girer. Titreme ise normal değil. Titreme sebebi kavrama veya volan ile alakalıdır. Araç boştayken 1000 devir altı, kavrama kapalı ise 1000 ve üstü devirlerde gezer (dpf ve akü durumları harici).
Konuda bazıları araçları çarpışan oto veya oyuncak sanıyor galiba. DSG nazik ise yanında getirdiği avantajları göz ardı edilemez. Yok sıkışık trafikte şöyle yapamam diyen biriyseniz, kafanıza zorla silah dayayıp size bu aracı aldırmadılar. Beğenmeyen satar geçer. Mekatronik arızası yaşadığım halde, DSG yerin dibine sokulacak bir şanzıman değil.
-
Yüksek ihtimalle hidrolik boşluk koruma arızası, mekatronikteki tüp gevşek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam yanlış anlaşılma olmasın , ben dsg den normalde çok mutluyum , sadece bu sorunlar can sıkıcı oluyor. Kavrama değiştirdiğimiz servisi aradım bir süre kullanın devam ediyorsa getirin tekrar bakalım dediler , yaklaşık 300 km kullandım değişen birşey yok hatta daha kötü hal alıyor. Dişli sesleri de duymaya başladım vites düşürürken özellikle 3 ten 2 e inerken çok net duyuyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi ildeyseniz, o ildeki en iyi dsg tamiratı yapan yere gidin, gösterin. Daha fazla o şekilde sürmeyin. Antalya'ya yakınsanız tamirhane arslan usta'dan randevu alın. Youtube'ta bilgi verici güzel videoları var. Yani emin olacağınız bir ele bırakın.
-
Hocam ne yaptınız sorun çözüldü mü?
-
Yok hocam , yavaşlarken boşluğa düşme , 3-2 ve 2-1 geçişlerinde kaşık çatal sesi gibi gelen ses hala duruyor. Bir usta ile görüştüm İstanbul da , güçlendirilmiş tüp bu sorunların yüzde 90 ını cözüyor dedi 5 bin TL fiyat verdi kararsızım açıkçası. Bir de kavrama değişirken normalde volant da değişir ona da bakmak lazım dedi. Bende sadece kavramayı değiştiler. Sizde de benzer sorunlar mı mevcut ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende sadece hidrolik pompası değişti bir sorun yok şimdilik değiştikten 4 ay sonra nüksetmişti ama yaptırdığım yere götürdüm contadan az yağ sızmış contayı değiştirdiler o kadar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X