Şimdi Ara

DSG Şanzıman (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.706
Cevap
67
Favori
134.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim garantiyle ilgili sorduğumu da silmişler sonunda:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşin ciddiyetini anlamak için illa somut bir şeyler gerekiyor. Sakalımız yok ki, bunları 2 yıldır anlatıyoruz burada...

    Son 6 ayda 4 kişiyi net biçimde VW almaktan vazgeçirdim. Herkes 4 kişi caydırsa, VW şu baş belası kuru DSG'yi koymaz artık da rahat eder millet.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    Shadowu haksız yere banlayan, hatta dsg hatalı diyince ağır küfürlere maruz kalanları ve o küfürleri görmezden gelen sevgili forum yöneticileri bu konu hakkında sessizliğini korumaya devam ediyor.Zamanlama manidar:)

    Biraz önce shadowgeist ismi konunun üsünde görünüyordu buralarda demek
  • Şu an hemen hemen bütün araba forumlarında, ekside, twitterda bu mesele konuşuluyor.

    Hayır korkum doğuşun satış patlaması yapmasından.Reklamın iyisi kötüsü olmaz misali, ha birde bizi koydun mu yanına ötv zam felan hakgetire

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.si bir mühendis olarak böyle mahkeme kararlarına itibar etmiyorum zira teknik konularda bilirkişilik hizmetlerinin nasıl olduğu malum. o yüzden bu mahkeme kararı dsg sorunludur demek değil, mahkeme maduriyeti gidermiş. yoksa dsg gibi bir ürünü 1-2 bilirkişinin incelemesi ne sorunlu yapar, ne de aklar. bunu geçiniz.

    2.si bir mal veya hizmet aldığınızda onu basın, internet vs. yollardan kötüleyemiyorsunuz zaten yasal olarak. bir sıkıntınız olunca yetkili kurumlara(hakem heyeti, mahkeme vs.) şikayet edip sonuç bekleniyor. aksi durumda onların dava açma hakkı var markayı kötülemeden dolayı. buradaki sözleşme aslında var olan bir yasa fakat tazminat ücreti vs. geçerli değil, yani bayi burda kendi çapında korkutmaya kalkıyor, yoksa geçerli değil, saçmalık. ayrıca bayilerin yaptığı cümle çakallığın yanında bu sözleşme bence hava cıva kalır. nedense çok üstünde durulmuş.

    son olarak, bir dsgli bir golf sahibi olarak hiçbir vw kullanıcısı görmedim ki doğuşu sevsin, yok öyle bir dünya. benimde tonla şikayetim var doğuştan, vw fanatiği olmak doğuşperverlik demek değil. bunu japoncular algılayamıyor bir türlü. ayrıca dsg kesinlikle sorunlu değil, internet aklı evvelllerine kalsak işimiz zor. easytronic gibi zamanının günah keçisi bir şanzımanla 200bin km kadar yaşadım, kalitesizliği hariç hiçbir arıza ile karşılaşmadım fakat internete bakarsanız sanki sürekli yolda bırakan bir ürün gibi görülür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: superposition

    1.si bir mühendis olarak böyle mahkeme kararlarına itibar etmiyorum zira teknik konularda bilirkişilik hizmetlerinin nasıl olduğu malum. o yüzden bu mahkeme kararı dsg sorunludur demek değil, mahkeme maduriyeti gidermiş. yoksa dsg gibi bir ürünü 1-2 bilirkişinin incelemesi ne sorunlu yapar, ne de aklar. bunu geçiniz.

    2.si bir mal veya hizmet aldığınızda onu basın, internet vs. yollardan kötüleyemiyorsunuz zaten yasal olarak. bir sıkıntınız olunca yetkili kurumlara(hakem heyeti, mahkeme vs.) şikayet edip sonuç bekleniyor. aksi durumda onların dava açma hakkı var markayı kötülemeden dolayı. buradaki sözleşme aslında var olan bir yasa fakat tazminat ücreti vs. geçerli değil, yani bayi burda kendi çapında korkutmaya kalkıyor, yoksa geçerli değil, saçmalık. ayrıca bayilerin yaptığı cümle çakallığın yanında bu sözleşme bence hava cıva kalır. nedense çok üstünde durulmuş.

    son olarak, bir dsgli bir golf sahibi olarak hiçbir vw kullanıcısı görmedim ki doğuşu sevsin, yok öyle bir dünya. benimde tonla şikayetim var doğuştan, vw fanatiği olmak doğuşperverlik demek değil. bunu japoncular algılayamıyor bir türlü. ayrıca dsg kesinlikle sorunlu değil, internet aklı evvelllerine kalsak işimiz zor. easytronic gibi zamanının günah keçisi bir şanzımanla 200bin km kadar yaşadım, kalitesizliği hariç hiçbir arıza ile karşılaşmadım fakat internete bakarsanız sanki sürekli yolda bırakan bir ürün gibi görülür.

    Asıl konusulan dsg nin sorunlu olması değil.Bayiinin tüketiciye yaptığı baskı ve tehdite insanlar tepki gösteriyor!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Asıl konusulan dsg nin sorunlu olması değil.Bayiinin tüketiciye yaptığı baskı ve tehdite insanlar tepki gösteriyor!!

    bunlar ne o zaman, ararsan çok daha fazlası var ! (ayrıca o ünlem ne mana?);

    "VW fanatikleri nerde acaba :)"


    "Volkswagen de ne şanzıman mı ? "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Mezarci

    quote:

    Orijinalden alıntı: LuxResset

    Almanca cevap türkçeye çevrilirse çok iyi olur arkadaşlarda anlamış olur

    o bayrağı avatara koyacağına çeviri vereydin ..

    Olaya bak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superposition

    quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Asıl konusulan dsg nin sorunlu olması değil.Bayiinin tüketiciye yaptığı baskı ve tehdite insanlar tepki gösteriyor!!

    bunlar ne o zaman, ararsan çok daha fazlası var ! (ayrıca o ünlem ne mana?);

    "VW fanatikleri nerde acaba :)"


    "Volkswagen de ne şanzıman mı ? "


    Bir mühendis olarak Volkswagen 'e ayakkabı kutusu pardon yine karıştırdım şanzıman mı demek en doğal hakkım. Ne bileyim ben Volkswagen ne ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superposition

    1.si bir mühendis olarak böyle mahkeme kararlarına itibar etmiyorum zira teknik konularda bilirkişilik hizmetlerinin nasıl olduğu malum. o yüzden bu mahkeme kararı dsg sorunludur demek değil, mahkeme maduriyeti gidermiş. yoksa dsg gibi bir ürünü 1-2 bilirkişinin incelemesi ne sorunlu yapar, ne de aklar. bunu geçiniz.

    2.si bir mal veya hizmet aldığınızda onu basın, internet vs. yollardan kötüleyemiyorsunuz zaten yasal olarak. bir sıkıntınız olunca yetkili kurumlara(hakem heyeti, mahkeme vs.) şikayet edip sonuç bekleniyor. aksi durumda onların dava açma hakkı var markayı kötülemeden dolayı. buradaki sözleşme aslında var olan bir yasa fakat tazminat ücreti vs. geçerli değil, yani bayi burda kendi çapında korkutmaya kalkıyor, yoksa geçerli değil, saçmalık. ayrıca bayilerin yaptığı cümle çakallığın yanında bu sözleşme bence hava cıva kalır. nedense çok üstünde durulmuş.

    son olarak, bir dsgli bir golf sahibi olarak hiçbir vw kullanıcısı görmedim ki doğuşu sevsin, yok öyle bir dünya. benimde tonla şikayetim var doğuştan, vw fanatiği olmak doğuşperverlik demek değil. bunu japoncular algılayamıyor bir türlü. ayrıca dsg kesinlikle sorunlu değil, internet aklı evvelllerine kalsak işimiz zor. easytronic gibi zamanının günah keçisi bir şanzımanla 200bin km kadar yaşadım, kalitesizliği hariç hiçbir arıza ile karşılaşmadım fakat internete bakarsanız sanki sürekli yolda bırakan bir ürün gibi görülür.

    Yav he he

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • umut abi, shadowgeist, cihanair gibi isimleri konuda görmek isterdim

    gayet güzel tartışıyorlardı
  • oooo cümbüş var ooooo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tip şeylerin konuşulduğunu bilmediiğim için hiç yazmak aklıma gelmemişti.
    Araç abimin aracı.

    DSG vakkası.
    7.000km'de full servis bakımlı 2012 Passat arızalandı,servise gittik.

    8bin tl gibi bir rakam çıkardılar.

    Müşteri hatasıymış nasıl oluyor bizde çözemedik,araç 7.000km'de..

    Kavga gürültü o dönemde sikayetvar'a yazmıştım 600lira gibi bir rakam ödeyerek kurtulduk.

    Kavrama kutusu mu ne değişti araçta.
  • konu uçmuş gitmiş wv fanboylarınında çoğu yorum yapamamış deserthawk ve anro adlı liseli arkadaşımız ne diyecek acaba çok merak ediyorum...
  • Bunun gibi yüzlerce olay duydum şimdiye kadar. Sırf vw için söylemiyorum. Diğer büyük araç firmalarının Türkiye distribütörleri ülkemizdeki yasal açıklardan ve tüketiciyi koruyan yasaların yetersizliğinden faydalanarak insanları mağdur ediyorlar. Umarım bu olay örnek teşkil eder, yeterince ses getirir ve büyük şirketlerin istedikleri gibi at koşturmalarının önünü keser.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superposition

    quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa

    Asıl konusulan dsg nin sorunlu olması değil.Bayiinin tüketiciye yaptığı baskı ve tehdite insanlar tepki gösteriyor!!

    bunlar ne o zaman, ararsan çok daha fazlası var ! (ayrıca o ünlem ne mana?);

    "VW fanatikleri nerde acaba :)"


    "Volkswagen de ne şanzıman mı ? "


    Zoruna mı gitti o ünlem ? !! Neyse nurtpu gibi bi fanatik daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PARANLA REZİL OLMAK İSTİYORSAN DOĞUŞ OTO'DAN VOLKSWAGEN ALACAKSIN. HEM DE ÇOK PARAYA...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CenkSertoz

    Bu tip şeylerin konuşulduğunu bilmediiğim için hiç yazmak aklıma gelmemişti.
    Araç abimin aracı.

    DSG vakkası.
    7.000km'de full servis bakımlı 2012 Passat arızalandı,servise gittik.

    8bin tl gibi bir rakam çıkardılar.

    Müşteri hatasıymış nasıl oluyor bizde çözemedik,araç 7.000km'de..

    Kavga gürültü o dönemde sikayetvar'a yazmıştım 600lira gibi bir rakam ödeyerek kurtulduk.

    Kavrama kutusu mu ne değişti araçta.



    fatura varsa koyunda inansınlar hocam, malum inanmayan çok olur
  • Bence arkadasimiz cok ama cok sansli. Basta tatsizliklar sikintilar olmus ama su anda nasil guzel bir firsatin avuclarinin icinde oldugunun umarim farkindadir. Direk avukatiyla olayi yargiya tasisin cok buyuk ses getirir bu olay.

    Keske bana boyle bir kagit imzalatmaya kalksalardi.

    ADAC bombasindan sonra bu da tatli niyetine olmus.

    "Otomobile hile karıştı

    Almanya'nın en büyük sivil toplum kuruluşu ADAC tarafından her yıl ilan edilen 'En Beğenilen Araç' oylamasına hile karıştırıldığı ortaya çıktı.

    Süddeutsche Zeitung gazetesinin konuyla ilgili haberinde, 'En Beğenilen Araç' kategorisinde Sarı Melek Ödülü'ne bu yıl layık görülen VW Golf'ün açıklanandan 10 kez daha az oy aldığı belirtilmişti. 'En Beğenilen Araç', ADAC kurumunun yayın organı "Motorwelt" okurlarının oylarıyla belirleniyor. İstifa eden ADAC iletişim koordinatörü Michael Ramstetter, "Motorwelt" dergisinin genel yayın yönetmenliğini yürütüyordu."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Konu üzerinden Taner Göde'ye ulaşmamı rica eden birçok PM ve açık mesaj aldım. Volkswagen ve Doğuş Oto arasında birçok aktarım ve paylaşımın sağlanması adına yararı bulunan Taner Bey ile durumu görüştüm, sağ olsun, DH'ye olan kırgınlığı ile birlikte ricamı kırmadı ve yarın sabah Almanca olarak durumu izah eden bir yazı yazacağını belirtti.

    Ayrıca, DH'ye şunu da kendi ağzından olacak şekilde açıkça yazmamı da istedi: "Sıfır Passat'ımın ön camını değiştirdiklerinden sonra, benden de bir bayan kibarca rica etti, "Lütfen bunu sosyal medyada olumsuz olarak yansıtmayın..." Bununla birlikte, "Hiçbir zaman Doğuş'u savunmam ve savunmadım, benim hedefimde VW vardı. Doğuş'un tüm haksızlıklarının farkındaydım, çaldıklarını, götürdüklerini, fahiş fiyatını hiç bir zaman savunmam ve savunmadım. Doğuş taraftarı ve fan'i de olmadım, ya Trendline'da Cruise Control çalınında B7'de günlerce uğraştım ama kabul ettiremedim." şeklinde durumu izah etti ve forumda paylaşmamı rica etti.

    Bunlarla birlikte, bu konunun aktif olarak bulunduğu forum sitesinde de yer aldığını ve paylaşımların oradan da devam ettiğini dile getirdi.




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.