Şimdi Ara

DSG Şanzıman (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.706
Cevap
67
Favori
134.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla ben 1 senedir dsg li ibiza kullanıyorum.Dsg sinden şuana kadar gayet memnunum.Araç 40.000 km de 1 hafta sonra yıllık bakımı var.Tek sıkıntım doğuş otonun acayip şişirilmiş bir şekilde talep ettiği bakım ücreti.
  • En mantıklısı manuel higline almak, TSI zaten az yakıyor.. hemen hemen her hafta wv araç kiralayıp şehir dışı firma ziyaretlerine gidiyorum, sürekli golf ve a3 kiralıyorum, manuel de test ettim dsg de, dizelde test ettim benzinlide, sonuç olarak audi alacaksanız stronic güzel ama golf alacaksanız, manuel alıp sorunsuz kullanın derim.
  • bir zamanlar bende toplumsal baskı ile (ikinci eli çok iyi, her yerde servis ve parçası bulunur vs.) alma aşamasına gelmiştim. aslında çevremizde vw'le bir şekilde sorunlu kişiler var. Buna rağmen Meksika veya Hindistan üretimi vw'ler için ülkemiz insanı sırda bekliyor. .
    İyi ki Subaru almışım..
  • Bende otomatik dizel pasat bakıyordum bu konuyu okudum şaştım kaldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalandunya61

    Japon şanzuman dan gerisi yalan su anda en iyi ve sorunsuz şanzumanlar kia,hyundai,honda,mitsubishi,suzuki,toyota da mevcut wv den kesinlikle uzak durun su wv sevdasından vazgecin artık sıradaki kurban siz olmayın

    Hocam şakamı yapıyorsun ya corallanın dizel otomatiğini kendi yetkili servisi bile almaya gittiğinde almayın sorunlu diye diye ikaz ediyor
  • şimdi bu örneklere dayanarak tavsiye ettiğim adamlar hala alıcam diyor ya bu konuyu gözlerine sokmak lazım.
    hadi ilk üretimlerde hata varsa anlarım da kaç senelik mesele bu dsg... VW gözlüğüyle bakıyorum. satış var. e bozulan tamir ettiriyor benim servislerimde hem de iyi paralara... niye dsg ile uğraşayım ki? gibi sakat bi mantıktan başkası aklıma gelmiyor. FSI den sonra dsg! VW manüel alınır. kural oldu artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg araç alanlara acıyorum wv bile enayi gözüyke bakıyor kıs kıs gülerek araç satıyor yazık at gözlüğüyle aracı alıp garantisi bitene kadar binip sonra bilmeyen gariban insanlara kakalıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    vw ile işi olmayanların, dsg takipleri takdire şayan



    Bir gün işimiz olursa...
    Yanlışa düşmeyelim yada en yakınızdakiler düşmesin, diye takip ediyoruz.

    Şimdi işimiz yok diye ileride de olmayacak diye kaide yok ki!
    Düzelir de sorunu biterse, hesabımıza da uyarsa alırız. Neden olmasın?



    Ayrıca! bir durumu yada konuyu takip etmek için, sahibi olmak mı gerekir?
    Bir malı aldıktan sonra pişman olmaktansa, almadan önce araştıran ve iyice hesap eden taraf olmak daha iyi...

    Takipçi olmayıp yanılgıya düşsek ve bazı şanssızlar gibi -memnun olanlar konu dışı- "sürekli işimiz olsa" daha mı iyi olurdu?
    İşimizin olması belki de bundandır.


    Şimdilik; Okuduğumuz kadarı ile "halen" devam eden ve "bitmemiş" bir sorunu var, olarak gözüküyor.
    Sorununu halledip kökten bitirsin/halletsin, bakarız durumuna.

    Keşke herkes aldığı/alacağı malı detaylı olarak "iyice araştırsa, didiklese" ve "öyle karar verse"

    Bilinçli tüketici olmanın yolu "önceden araştırma"dan geçer.


    *Gün alacağımız telefonu yada uyduruktan yoğurt makinasını nasıl ki araştırıp takibe alıyor, sorunları/özellikleri hakkında kullanıcılardan bilgi alıyor isek...
    30-40-70.000TL lik mallar için, bu Donanım Haber gibi yerleri hatmetsek yeridir.











    İnşallah sorunları düzelir, inşallah sahibi olursunuz...Tamamen hür iradeniz bu sizin...

    Tabi ki bir konuyu takip etmek ayrı ama sorunlu aksam dışın da markaya antipati duyup ortam hazırlamak ayrı bir şey...Ki benim sezinlediğim bu...

    Vw ile ilgili özellikle sorun yaşayanların her başlık açtıklarında veya doğru-yanlış şahit oldukları sorunlarda, hep aynı aktörlerin vw sancılarını kusmaları ve kullanıcılarına da yakıştırma yapmaları olayın cılkının çıktığı yer olan Donanım Haber/Otomobil Genel bölümüdür...






    sevgili arkadaşım öyle bir yazmışsınızki sanki bu marka süper kaliteli sorunsuz servis ve yedek parçası ile hizmet veriyorda bizler lekeliyoruz öylemi..

    yaptıkları ürün ortada sorunları ortada buldukları çözüm çözüm değil ülkemize getiren şirketin tutumu ortada..

    ilaveten burada konuya giriş yapmış bir tanesi ismini vermiyorum diğerleri girmişlermi dir bakmadım..

    sanki kendi kullandıkları aracın fiyatını ve piyasasını düşürmemecesine ve ölümüne

    o sorun çözüldü şu jenerasyonla giderildi ortada kalmadı yeni bilmem kaçıncı jenerasyonda düzeltildi kelamları

    bizlerde tüketiciyiz bende vag grubu araçlarına bakıyorum arasıra ama bu sorunlardan sonra sadece bakıyorum hepsi bu

    zamanında vw ninde aracını kullanan biri olarak bunu yazıyorum

    bu firma ülkemize getiren şirket ve aracın kullanıcıları bu durumdan kendine vazife çıkarmalı bence bir linç kampanyası düşüncesinin aksine

    bu markanın bu şanzımanı bir pişmanlık abidesi ve ladestir bana göre

    sevenlerine hayırlı olması dileklerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    Kesinlikle katiliyorum.
    Japon ve Kore araclarinin ilginc ve fazla kavisli tasarim disinda Vw den ve dengi avrupa araclarindan farki olmadigi gibi hatta fazlasi oldugunu dusunuyorum.

    Peki neden o zaman ben,bir Almandan Japona bindiğimde kendimi bir Alman aracındaki kadar güvende hissedemiyorum? Peki neden Almanlar hep yol tutuş konusunda,tokluk konusunda,konfor konusunda,detay ve işçilik konusunda Japonlardan hep önde? Önde dediğiniz noktalardan birisi eğer sorunsuzluk ise,alman araçları servisten çıkmayan araçlar mı? Opel Astra,yı da Honda Civic'i de Toyota Corolla'yı da kullandım,içli dışlı oldum.Malesef hiç biri Astra kadar güven vermedi veya mutlu etmedi beni..
  • ertug0 kullanıcısına yanıt
    Kalite algısı psikolojik de olabilir ama genel de bütçe odaklı bana göre "madem para veriyoruz" . Mesela 1.2 ,1.4 tsi ve 1.6 tdi golf kullanıcılarının deneyimi arka süspansiyondan farklı olabiliyor teknoseyirde değindiler.
    Bir golf e günümüz de 90 bin lira para veriliyorsa kaliteli olduğundan mıdır? Çok mu kaliteli bence değil. Birçok kişi ye bunu sorsam o paraya premium giriş araba alırım diyecektir eminim.
    Mesela benim astra yı bırak Opele ,Seat a hiç güvenim yok. Hele astra bana kütük gibi geliyor.

    Dolar-Euro kuru 1.80 2.20 ye çıktıktan sonra full paket değil orta paketli araç fiyatları 65-77 bin ₺ ye fırladıktan sonra bence tüm hesaplar bozuldu.
    Kendim auris 2014 1.4 dizel düz kullanıyorum. 200nm torkun avantajını 160nm lik benzinli, olanlara göre fazlasıyla hissettim.

    Geçen aylar da bir dostum vw bakacaktı dedim qashqai kullandınız tiguana mutlaka bak. Baktı beğendi istedi ama isteyince cevap şu oldu " elimiz de yok".
    VW den hiç birşey almadım ama anladığım kalite fışkırıyor diye vw alanların bazı japon ve kore araçları alanlardan çok daha sıkıntı yaşadğı bence büyük bir gerçek.
    Ne servisi güven veriyor, ne dsg şanzımanı hadi bırak bunları nadir de olsa km yapmamış sıfır motorları.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1080p -- 7 Kasım 2014; 5:06:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    Kesinlikle katiliyorum.
    Japon ve Kore araclarinin ilginc ve fazla kavisli tasarim disinda Vw den ve dengi avrupa araclarindan farki olmadigi gibi hatta fazlasi oldugunu dusunuyorum.

    Peki neden o zaman ben,bir Almandan Japona bindiğimde kendimi bir Alman aracındaki kadar güvende hissedemiyorum? Peki neden Almanlar hep yol tutuş konusunda,tokluk konusunda,konfor konusunda,detay ve işçilik konusunda Japonlardan hep önde? Önde dediğiniz noktalardan birisi eğer sorunsuzluk ise,alman araçları servisten çıkmayan araçlar mı? Opel Astra,yı da Honda Civic'i de Toyota Corolla'yı da kullandım,içli dışlı oldum.Malesef hiç biri Astra kadar güven vermedi veya mutlu etmedi beni..

    Malzeme kalitesi ve işçilik dogru onun haricinde, güvenlik konusunda toyota ve hondada hicbir problem yok,
    sanziman ve genel sorunsuzluk konusunda toyota ve hondanin yanina dsg vw ve yokuş opel yaklasamaz bile, sizinki kişisel deneyim olmuş, örneğin bizim de dsgli passat ve toyota verso aracimiz mevcut, kisisel deneyimim olarak ikisi de sorun çıkarmadi ancak genel verilere bakip objektif konusmak gerekirse dsgli vwnin saatli bomba olduğunu ben de soyluyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Opel'e Alman demek çok doğru olmaz. Amerikalıların zaten firma biraz Amerikan mantığı vardır onda. Örneğin yan sanayi parçası boldur,ucuz parça bulabilirsin vs vs gibi.

    Japonlar eskiden bir de ucuzlardı ama günümüzde Japonların çok büyük espirisi kalmadı.Bugün benzinli olanı 60 bin, dizel olanı 70 bin'e dayanmış. Keza Civic'te öyle.Genelde f/p aracı olan Mitusbishi'de bile fiyatlar yüksek.Sorunsuzluk dersen zaten 150-200 bin kmye kadar çoğu araç sorun çıkarmıyor, o kmye kadar da çoktan satmış oluyor alan kişi.Bizde uzun yıllar aynı otomobili kullanma alışkanlığı pek yok.

    Bu durumda marka imajı da oldukça iyi olan,tasarım ve iç mekan olarak genelde beğenilen araçlar yapan VW 1.2 lt motorlu versiyonunu ( gerçekten az yakan bir motor ) 55-70 bin TL aralığında Golf,Jetta gibi modeller sununca ibre oraya doğru kayıyor. VW'nin şu anda öyle bir imajı var ki aracınız satışa çıkartın, piyasa fiyatından yazdığınız anda akşamı görmeden satılır. O yüzden insanlara da çok kızmamak lazım niye aldın diye. Şu zamanda ibre her şekilde VW'den yana, adamlar iyi pazarlıyorlar araçlarını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1679fbhju


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1080p

    Kesinlikle katiliyorum.
    Japon ve Kore araclarinin ilginc ve fazla kavisli tasarim disinda Vw den ve dengi avrupa araclarindan farki olmadigi gibi hatta fazlasi oldugunu dusunuyorum.

    Peki neden o zaman ben,bir Almandan Japona bindiğimde kendimi bir Alman aracındaki kadar güvende hissedemiyorum? Peki neden Almanlar hep yol tutuş konusunda,tokluk konusunda,konfor konusunda,detay ve işçilik konusunda Japonlardan hep önde? Önde dediğiniz noktalardan birisi eğer sorunsuzluk ise,alman araçları servisten çıkmayan araçlar mı? Opel Astra,yı da Honda Civic'i de Toyota Corolla'yı da kullandım,içli dışlı oldum.Malesef hiç biri Astra kadar güven vermedi veya mutlu etmedi beni..

    Malzeme kalitesi ve işçilik dogru onun haricinde, güvenlik konusunda toyota ve hondada hicbir problem yok,
    sanziman ve genel sorunsuzluk konusunda toyota ve hondanin yanina dsg vw ve yokuş opel yaklasamaz bile, sizinki kişisel deneyim olmuş, örneğin bizim de dsgli passat ve toyota verso aracimiz mevcut, kisisel deneyimim olarak ikisi de sorun çıkarmadi ancak genel verilere bakip objektif konusmak gerekirse dsgli vwnin saatli bomba olduğunu ben de soyluyorum

    Tam otomatik tork konvertörlü şanzıman yapmak zor birşey değil ki? volkswagen de pekala yakıt tüketimini 1,2 litre kafadan arttıran,hızlanmayı 2,3 saniye geciktiren bir şanzıman yapabilir,Çift kavramayı soframıza kadar getiren Volkswagen için zor birşey değil.1.4 tsi lara entegre edilen bu şanzıman sorun çıkartabiliyor olabilir.Lakin hali hazırda kullanımımızda bulunan 2010 model Civic'in şanzımanında da şu sıralar vuruntu meydana gelmeye başladı,buna ne diyenilirsiniz peki?Sorunsuz mal yoktur ama bu konunun temel amacı bence çözüme nasıl gidilir değil,Nasıl bu markaya bok süreriz boyutunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Olayın karlılık boyuta da var ama. Demek ki kar açısından mevcut şanzıman daha iyi. Günümüz dünyası öyle bir hal aldı ki maksimum karlılık herşeyin önüne geçmiş durumda.Tabi olayın bir de prestij gibi farklı boyutları da var.

    Fakat şu var ki tam otomatik şanzıman konusunda Japonlar daha başarılıdır. DSG güven verme ve dayanıklılık açısından kötü bir şanzuman bunun artık tartışılması bile yersiz bana sorarsanız..
  • Bu konu kaybolup gitmemeli. Hatta site adminlerinden ricam, bu konuyu tepelere sabitlemeleridir.
    Sonuçta amaç körü körüne bir markayı karalamak değil o markayı tercih eden müşterilerini bilinçlendirmek ve dsg sorunu olan araçları toplatmak için insanlarda önce bilinç sonra da tepki oluşmasıdır. Çünkü ortada ciddi bir belge var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortada gizli birşey kalmamış, kız adama resmen kaçmış ya loo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence de bu konu arka plana gitmemeli..mesele toyota vw honda veya başka bir marka meselesi değil ortada sorunlu olduğu artık aşikar olan bir ayıplı mal var..vw seversin sevmezsin fan boysundur arızalıda olsa alırım dersin veya bende vw verecek para yok dersin ama hangi firma olursa olsun insanı tehdit eder gibi terbiyesizlik ötesi kağıt falan imzalatamaz bu konu duyulsun alacaklar okusun..ben arkadaşıma alma tsi dsg dsgler sorunlu dedim dinlemedi aldı geçen hafta aradı 7500 tl masraf cıkardı dsg dedi...yani insan vw seviyorsa toz kondurmuyor ama bu belgeyi gösterirsen daha ikna edici olur..
  • uakoc kullanıcısına yanıt
    katılıyorum. şu ,bu marka önemli değil mesele bilinçli tüketici olmak. sonuçta her markanın kendine has sorunları olabilir. Üretimden son kullanıcıya kadarki sorumluluk ve hakların korunması ve saygı duyulmasının
    öğrenmeliyiz. Yani bilinçli tüketici olursak vw veya buna benzer tekeller tehdit edemez
  • Volkswagen de zaten otomatik şanzımanlar da bir süre sonra şanzımanda sorun çıkıyor. Otomatik şanzımandan uzak durun.
  • Her şeyi anlarım da Doğuş Oto beni tehdit etti kısmı düşündürücü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.