Şimdi Ara

Dsg sorunu ve doğuş otoda yaşadıklarım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
3
Favori
16.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
121 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Mesajınızı okudum Bence asıl akıl yoksunu VAG grubu sizin mesajı direk CEO'ya atıcam 2.0 TSI TDI 'larda vs. bundan sonra DSG kullanmasınlar EDC kullansınlar.

  • VW'in tutulmasının tek sebebi 2.elinin hızlı olması yazdığınıza göre hiç VW binmediniz,

    Performans,Yalıtım,İç ve Dış Malzeme Kalitesi gibi kavramlardan habersiz olduğunuz için bu yorumu yaptığınızı düşünüyorum.

  • olsun kanka kapısı ağır

  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    100bin km de basladi ilk kez sorun çıkartmaya
  • redkit86 R kullanıcısına yanıt

    100 bin km'den sonra büyük ihtimal kavraması bitmeye başladı yada mekatronik tüp gevşemiştir.

    Manuel Vites araç bile belli bir km den sonra baskı balata , debriyaj merkezi vs. masraf isteyebilir.

  • redkit86 R kullanıcısına yanıt

    Usta hangisi ?


    DSG tamiri kolaydır ve sanayi çırakları bile öğrendi artık. Ucuz. Doğuş'a mecbur değilsiniz.

  • Bir marka bozulmamasıyla değil tamirinin kolay olmasıyla övülüyorsa kaçarak uzaklaşın...

  • emres37 kullanıcısına yanıt
    Ariza cikarmasi bellir bir km den sonra makul karsilanabilir zaten ben neden bozuldu demiyorum, sıkıntı 2 sene icerisinde benden bugünün parasıyla yaklaşık 30bin tl aldıktan sonra 67bin tl istemeleri ve sonuç olarak bozuk bir sanzimanla basbasa birakmasi dogus otonun
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    usta ismi vermeyi uygun görmüyorum konu amacindan sapmamasi ve reklam algisi olusmamasi icin kusura bakmayın lütfen
  • redkit86 R kullanıcısına yanıt

    Kısa sürede garantili ve ucuza çözdün, Fakat "DSG SORUNU" diyerek DSG karalaması yapmayı uygun görüyorsun ama ?


    Artık sanayide dükkanın önünü süpüren çırağa DSG kavrama ve mekatronik arızası tamiratı yaptırıyorlar.

  • 120bin km'de dct aracım var garantisi devam ediyor, sıkıntısı yok ama hiç kavrama değişimi yapılmamış.

    Bu konuları gördükçe manuel araç alasım geliyor.

    Arada aklıma geliyor ya bozulursa diye bu psikolojiyle muhtemelen yaza doğru bi benzin otomatik 308 alırım gibi geliyor.

  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    benim ne yazdigim açık ve net ortada, herkesin anlayabileceği şekilde yazdım buna rağmen bu sekilde algiliyorsaniz bu sizin sorununuz
  • dogruysa korkunc bir durum. cunku onceden servis araciysa garantiden sonra bile olsa cuzi bedellerle yapiyorlardi.

    cunku dsg mutlaka ariza yapacaktir . kavrama veya mekatronik veya her ikiside eger iyi niyet gitmisse bir tane bile bu sanzimanli arac satamazlar kimsede almaz.

  • çift kavramalı sistemler patlamaya hazır bomba desek yalan olmaz. sorunsuz kullanıyorum diyen çok.bir arıza olunca aoovvv.

    aşağı yukarı her markada benzer sıkıntılar/arızalar/tamirler ve tabi ki masraflar.


    şanzıman sistemi genel sıkıntılı olduğu için garantiyi de çamura yatırıyor firmalar haliyle.


    ya tork konvertörlü tam otomatik ya da manuel şanzıman. iki rahmetten biri çift kavramalılara göre çok daha iyidir. bana göre en azından durum böyle :D


    burada bu tarz başlıklar,konular aralıklarla açılıyor.insanlar gelip çift kavramalı araçlarıyla ilgli yaşadıkları sıkıntıları anlatıyorlar ve gidiyorlar.


    geçmiş olsun.

  • Konu sahibi arkadaşım olur, süreci yakından izleme şansım oldu, öncelikle arkadaşım az bile anlatmış. DSG problemi kronik bir problem VW’ nin, iki adet VW aracım var biri 2015 Jetta biri 2020 Passat, Jetta ile aynı problemi yaşadım, aracın garantisi devam ettiği için yaptırdım şuan da henüz problem yaşamadan devam ediyorum. Kısacası VW sahibi ve sevdalısı biriyim. DSG ile ilgili problemi bilerek araçları aldık ve kullanıyoruz, bişanzıman ilk arıza çıkardığında Maslak doğuş oto aracı tamir edip arkadaş teslim etti, benim şahsi düşüncem o an geçici bir çözüm ürettikleri, daha sonra zaten süreci arkadaş anlattı, ufak ufak yaptıkları işlemlerle hem geri dönüşü olmayan ücretler alıp, sonu şanzıman değişikliğine kadar gitti. Üstelik en son maslak otonun yaptığı tamirde arabayı yaklaşık 2 hafta sanayide kaldı tam döviz fiyatları arttığı zaman, oradan da bir kayıp yaşadı ben bunu da bilinçli yaptıklarını düşünüyorum, zaten en son olarakta 66bin ₺ gibi herkesin bildiği kronik bir arıza için fiyat çıkarmaları niyetlerinin iyi mi kötü mü olduğunu gösteriyor, aynı zamanda servisteki arkadaş bize 7-8 yaşına gelmiş araç artık hurdaya çıkacakmış eskimiş gibi alaycı bir tavır takınması hatanın biz de olduğunu gösteriyor, biz salak yerine koyulunca sesimizi çıkarmıyoruz çünkü, bu arada arkadaşım özellikle sorun yaşadığından beri Maslak otoyu muhatap aldı hep benim ona başka serviste üst düzey tanıdıklarım var yardımcı olurlar teklifime rağmen. Şahsi olarak ben VW almayı düşünmüyorum, almama sebebi DSG nin sorun çıkarma ihtimali değil, doğuş otonun bizi sağılacak inek yerine koymasıdır.




  • iyi niyet garantisi nasıl bozuluyor dişaridan fren balatasi ve akü alsam iyi niyet garantisi bozulur mu

  • Sat kurtul
    Dsg iflah olmaz.Omrunu çürütür
    Burada daswagen gibi tipler var.Vw amblemli at arabası dahi alırlar .O tip birine yama gitsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 21 Şubat 2022; 19:13:50 >
  • düdüklenmelere doyamamışın be kardeşim. ver demişler vermişin ver demişler vermişin .

  • türkiyede otomatik vitese binilmez. bayiler otomatik araba alanları parası cebine çok gelen yolmalık keriz olarak görüyor. 300.000 km de anahtar değmeyen manuel şanzıman dolu ortalık bunun oranı da %90 falandır.

  • tacimmüdür kullanıcısına yanıt
    aslinda bu iyi niyet garantisi bozulmamis hali, 81bin tl den 67bin tl ye dustuler sagolsunlar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.