Şimdi Ara

Dsg sorunu ve doğuş otoda yaşadıklarım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
3
Favori
16.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
121 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Az sonra belli tipler gelecek , x yılından sonraki DSG ler sorunsuz diyecek . Ahahahah


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim tavsiyem marka ayırt etmeksizin aracınız garanti kapsamında olsa bile bakım da dahil yetkili servislere gitmemek olacaktır. çünkü yetkili servisler uzun zamandır gelen müşteriyi çok uçuk bakım ve tamir fiyatlarıyla mağdur etmektedir ve yaptıkları işlerde de aracın sorunları düzelmiyor. çoğu vakada da sıfır parça takmadan geçici olarak tamir edip sıfır parça parası alıyorlar. hatta dükkanında sadece bir markanın işlerini yapan özel servislerden bazıları bile müşteriye hiç acımamaktadır.


    en iyi yöntem dışarıda bu işlerde uzman olmuş ustaları araştırıp yaptırmaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebel -- 20 Şubat 2022; 22:55:45 >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Hyundai-kia grubunun dct şanzımanı da o kadar kolay sorun çıkarmıyor. Vw sağolsun dandik dsg yüzünden vatandaş tüm çift kavramalılara şüpheyle bakıyor.

  • Erdal elindeki poloları bi satsın ondan sonra gelir bu konuya :D

  • Konu sahibinin aracı 2014 model o yıllarda Hyundai-Kia 4 İleri tam otomatik vites satıyordu ;)


    B-C-D segment araçlarda çift kavrama olarak en performanslı, kaliteli, konforlu ve bakım maliyeti en düşük şanzıman DSG'dir.


    Bence DCT - EDC şanzıman araçlar yüzünden insanlar çift kavramaya şüpheyle bakıyor.


    Hyundai ve Kia , VAG grubu kadar Çift kavrama araç satabilseydi görürdünüz hangisi daha dandik.

  • emres37 kullanıcısına yanıt
    Daswagen sen misin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Geçmiş olsun. Her güzelin bir kusuru var mekanik parça nihayetinde bozulabilir. Olaya fanatik bakmamak lazım.

    Buradaki sıkıntı arıza yapmasından ziyade onarımının çok maliyetli olması. O da bizim paramızın pul olmasından kaynaklanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullanan kişilerin Dsg eleştirisini anlarım. Sonuçta tecrübedir. Fakat çoğu kişinin bu şanzımanı kullanmadığı halde kullanmış gibi yorum yapması anlaşılır gibi değil (Yazılan cümlelerden belli oluyor). Kullandığımız araçların hiç birisi mükemmel değil. Kendi aracınızı övmek için diğerlerini kötülemeyi bırakın.

    Konu sahibi "Başkalarının da başına gelirse yaşamasınlar." diye düşünerek yaşadığı tecrübeyi paylaşmış. Aracını sevmeseydi ilk tamirden sonra satardı. Doğuş gurubunun bu kadar sadık bir müşteriye uyguladığı muamele kabul edilir gibi değil. Bu saatten sonra bu şartlarda servise gidilmez. Madem garantisi yok. Neden 2-3 kat fazla para vereyim?

  • teteni T kullanıcısına yanıt
    Dediklerine tamamen katılıyorum dostum, arabami cok severek kullandım hala da kullanıyorum. Yıllardır 2 3 kat para vererek servise götürmenin, üstüne yaptığım harcamalara karşın düştüğüm durum beni üzen. Benim bedava yaptırmak gibi bir beklentim de yoktu ama bu kadarı soygun artık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aslında VW kusurlu mal satmıyor, bu konuda haksızlık etmeyelim. Hassas bir ürün pazarlıyor. Bunu yaparken de çok konforlu diyor (sanki bizim CVT çok konforsuz, tam otomatikler zıplata zıplata vites atıyor), bilmem kaç mikro saniyede vites atıyor diyor (hepimiz formula 1'e katıldığımız için erken vites atması çok elzem), performanslı diyor, insanlar da riski alıyorlar.
    Yaşattığı keyfe değer, feda olsun diyenler de oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emres37 kullanıcısına yanıt

    Git istediğin sanziman ustasına sor EDC DSG den çok daha sorunsuz ayrıca DSG kadar satmıyor demen akil yoksunu bir cevap olmuş piyasadaki EDC ler DSG nin 2 katidir sadece bizim şirkette 135 tane EDC li Clio Fluence var boş boş fanboyluk yapma bana


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusuruda ıslağıda sakat dsg nin.

    Orta ayar alacaksanız gidin şanzımanı 6t45 bi GM grubu alın geçin. İlla VW olacaksa manuel' düşünün derim. En olmadı en aşşa mcp psa grubu bir şanzımanlı araç olsun bitsin. Sorunsuz binersiniz. VW garantisi Avrupa ülkelerinde verimli. Bizim memlekette sağımlık görüyorlar.

    6T45 gibi ( active select olarak bilinir ) bir çok GM grubunda var. Yapacağı en fazla arıza selenoid valfler. ( tork konv.. bozmakta ayrı meziyet ister onu saymadım ) Oda belirli bir yüksek km' de ve ATF bakımları yapılmamış araçlar.

    MCP ve yarı otomatik şanzımanların arızaları yok denecek kadar az. Hİç yok değil tabiki de, DSG gibi çift kavramaların yanında deve de kulak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 21 Şubat 2022; 11:34:0 >
  • emres37 kullanıcısına yanıt

    Hyundai tonla dctli tucson, bayon, i20 satıyor, Kia da öyle. Bak bakalım kaç tane şikayet var? Dsg dandik bir şanzıman işte kabul edin, vw tutulmasının tek nedeni de 2. elinin hızlı olması, al satçı tayfa için ideal arabalar. Alanlar çok nadir istisnalar hariç 1-2 yıl içinde elden çıkarmaya çalışıyorlar. Garanti bitmeden satıp kurtulma derdindeler. Hyundaide hiç yoksa 5 yıl garanti var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burakk0131 -- 21 Şubat 2022; 11:46:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt

    ABD de olduğu gibi 10 yıl şanzıman garantisi verse alırız tabi. Var mı böyle bir hizmet?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelikle sunu yazalim DSG sorunludur. Sorunlu olmayan sanzimanlara hangi uretici 6/10 sene garanti verir? Kronik sorunlu oldugu kabul edilmistir yurt disindaki dava sonuclarinda.

    Ancak 2008-2014 yillari arasinda insanlarin tek secenegi DSGydi. O kadar motor sanziman kombini baska hangi markada vardi? Su an bile yok. Halkin alabilecegi tek araba EGEA da bile otomatik yillar sonra geldi.

    Guiletta ya dizel otomatik 5 yil sonra geldi, Astra J de kac sene dizel otomatik yoktu.

    Otomatik alacak birine sen manual al demek, DSG sorunsuz demek kadar sacmadir.

    İnsanlarin bugun farkli seceneklere sahip olmasi her zaman boyleydi anlamina gelmez. Easytronic alacagima, o zamanlar EAT5 alacagima DSG alirdim ki aldim da zaten. ZF8 alma imkanimiz vardi da biz gidip DSG aldik sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 21 Şubat 2022; 12:4:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @daswagen Üstün alman mühendisliğini falan gelip övsene biraz   

  • Celonfix kullanıcısına yanıt

    Yapma şimdi gelip kullanıcı hatası diyecek.

  • Eee ben tucsonlarin otomatiginde sorun gördüm baya yerde araştırdım da...burada yere göğe sığdırılamamis ? Noluyor yahu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Araç kaç km de iken bu sorunlar baş gösterdi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya'da amcaoğlunun arkadaşının kuzeninin eniştesinin iş yerinden arkadaşının dayıoğlunun bacanağının kuzeninin kayınçosu VW de çalışıyor, 2022 Şubat sonrası üretilen DSG ler tamamen %100 sorunsuzmuş.


    Latifesi bir yana DSG konularında fanboy arkadaşlar sürüş ve kullanımdan dem vurup sorunun kullanıcı kaynaklı olduğunu ve kötü/zorlayıcı kullanımla bu şekle geldiğini iddia ediyorlar.


    Komik .....

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.