Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Almayın abi çok mu zor hayır dünyanın en iyi arabası en iyi şanzımanı sanki 2 hafta önce arkadaşın yanına gittim Apartman girişinin önünde bi VW CC çekmiş öyle çaresizce bekliyor dedim nedir ne değildir vites hatası veriyormuş kalkarken tekleme yapıyor araç gitmiyor dedi kim bilir ne kadar fatura çıkardılar kesin DSG dir başka ne olcak almayın babacım git 320 al C serisi al Mondeo al başka bi şey al yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkon

    Merak etmeyin size kahkaha attırmayacağım. Yerli - yabancı kaynaklarda milyonlarca sayfada bu konuların tartışıldığını parça kodlarının, kaliteli - kalitesiz alternatiflerinin paylaşıldığını görebilirsiniz. Bu ürünlerin en kalitelileri dahi çok pahalı değildir. Ben garanti derdim olmadıktan sonra cam yıkama suyuna 50 lira yazan bir servise arabamı götürmem. Şu anda öyle bir derdim de yok. Ayrıca mahalle arasındaki servislere de gitmiyoruz. Ukala tavrınızı uzaktan görseydiniz muhtemelen kendinizden utanırdınız.
    Çok iyi ve doğru yapmışsın. Hangi parçayı ve yağı alacağını biliyorsan sorun yok, sen bakma millete.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://eksisozluk.com/4-kasim-2015-dsg-sanziman-davasi--4956625

    Dsg lerin sorunlu olduğu ile ilgili bazı bağımsız kuruluşların raporları da var. Üretim değil tasarım hatası yani. Bile bile neden alırsınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    Dur kalk trafikte bosa aldiktan sonra manuel alinir
    Arabada bir pedal az

    Stop etme durumu yok

    Vites geçişi elektronik



    Tüm bu avantajları düşününce otomatik her türlü avantajlıdır. Tık tık diye geçiş yapılacak sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • scorn kullanıcısına yanıt
    iyi de ben bunu tam otomatikle o tik tik gecisi yapmadan, sadece kalkisda vitesi Dye getirip inerken Pde birakip tam konforlu olarak yapiyorum. arada vites degistireceksem niye bu sekilde otomatik alayim?
  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Tabiki dsg bozulmasın diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik kullanım mantığına aykırı; otomatik ataç alıp onu manuel kullanmak zorunda olmak...



    Netice de; yarı otomatik araçlar manuelden devşirme. Bildiğin baskı balata mevcut.

    Otomatik dendiğin de tork konvertörlü her daim başı çeker, gerisi de yalan olur. Otomatik araç alan adam manuel kullanacak ise, gitsin manuel alsın, boşa 5-10 fazla vermek de gereksiz maliyet.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnyttt

    Beyler boşuna birbirinizi yemeyin



    Euro 5.15



    Masraf 12500 ÷5.15=2427 euro lüks bir araç için normal fiyat



    Bizim para degersiz kabullenin bunu
    A4 lüksmü araç segment bilginiz yok herhalde. A4 sizin veya benim için pahalı olabilir ama ekonomisi normal olan ülkelerde orta alt sınıf aile arabası olarak derecelendiriliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg böyle birşey. bugün olmasada yarın dsg elidne mutlaka patlayacaktır. dsg sahiplerine sabır diliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    aracım otomatik 150.000de (ilk aracım olunca eski aldık, param da çok yok)

    pederde 2007 corolla var en az 200.000de manuel

    range var rover bir dostumda, 300.000i geçti malumunuz otomatik

    ssangyongun cipi var gene başka bi arkadaşta yanılmıyorsam 400.000 küsür gördüm ve otomatik

    hiçbiri şanzıman ile ilgili arıza vermedi bizde

    neden acaba?

    kullanıldıkça biten kavrama dsg'ye özgü bir durum

    birde konu şu

    vag dsg arızasını biliyor

    kaç yıldır biliyor

    bunu gidermiyor, üzerine iyi niyet diye saçmalıyor

    garanti bitince servise gitmezsen de öpüyor

    takım tutar gibi firma tutmasak belki de düzelticekti adamlar

    ne de olsa millet 3-5 ay kuyrukta bekliyor şanzımanı üç ay sonra eline almak için neden değiştirsin ki?

    baskı balata ile aynı fiyat olsun 5.000de bir değiştirelim sıkıntı değil

    Alıntıları Göster
    Hocam belli ki konuya pek vakif degilsiniz. Debriyaji olan her aracin kavramasi omru bitince degisir. Omru de biter cunku kavrama bu sekilde calisir dogasi budur. Klasik otomatik sanzimanlar tork konvertorludur bu sanzimanlarda kavrama olmadigindan kavramasi bitmez. Dsg, dct bilimum otomatiklestirilmis cift/tek kavramali sanzimanlar kavramaya sahip oldugu icin her dur kalkta kavramanin omrunu yer. Dsg’de de durum boyle renault nun dct sinde de baska baska sanzimanda da.



    Manuel araclarda da, robotuze sanzimanda da kullanima bagli olarak kavramanin omru degisir. 200binde kavramasi degisen manuel vites de var 400binde degisen de, ayni sekilde 100bini gormeden degisen kavrama da var. Bu kavrama fren diskine benzer bir sey, fren diskini de kimi kullanici 30binde yer kimisi 70-80binde. Hic bir firma da garanti altindaki aracinin fren diskini garantiden degismez.



    Konusu gecen olaydaki sanziman ise kavrama haricinde mekatronik cipini yakmis. Bunun hakkindaki yorumumu ilk yorumumda belirttim zaten. Mekatronik arizasi kronik 2014’e kadar.



    Eger kavrama konusunu hala anlayamiyorsaniz arayip babanizi ona sorun madem. Youtube da dsg nasil calisir diye arayin ne bilyim debriyaj neden kacirir diye arastirin. Google bir tik otenizde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Porsche(911 ve panamera),Nissan (gtr) ,Lamborghini (huracan) ,Ferrari (458),Mercedes (sls amg ) ve Acura (nsx) kullandı sanırım . Üst düzey otomobillerdeki dual clutch şanzımanlar iyiyken , daha uygun olanları sorunlu sanırım.
  • TheGameGuard kullanıcısına yanıt
    Audi A4 Her ülkede Premium sedan sınıfındadır. D+ diye geçer. Evet E sınıfı lüks sınıftır fakat. Premium kelimesini lüks olarak da nitelendirebiliriz.
    Tek fark biz burda 1.4 2.0 ına binerken adamlar en az 2.0 tfsi 3.0 tfsi lere biniyor ya da S4 RS4 alıyor. Orta alt sınıf komik olmuş.

    Bu konudaki tek katıldığım taraf VW nin DSG için Amerika için 10 yıl garanti verirken burada vermemesi olabilir. Onu da sürekli bakımları serviste yaptırmayla çözüyor.

    Buradakilerin mantığına göre BMW den aşağa arabalara binmememiz gerekir. Şimdi kimse çıkıp demesin Opelde peugot hyundai vs de arabalarinda tam otomatik kullanıyor.

    Bundan önceki aracım Opel astra 2016 idi. Yarı otomatik almayayım diye alımştım. Sonra 2017 a4 aldım. Opelin tam otomatiği Asla bir stronic şanzımanın hızıyla yarışamaz hatta yanına bile yaklaşamaz. Stronic ya da DSG 2. el alıyorsanız servis bakımlı olması gerekiri kanıtlayan bir konu oldu bu.




  • Kardeşim bu VW değil mi? Hani araç satabilmek için emisyon yazılımı ile hile yapan. Hiç Bugatti Veyron DSG sorunu diye birşey duydunuz mu? Duymadınız.. Çünkü VW ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı çalışıyor. Bir sistemin bu kadar arızayla karşılaşması normal bir durum değil. Veyron ile 7 ileri DSG nin şanzıman aşağı yukarı aynı. Ama biri 1500HP güç geçiriyor biri 100-250HP. Bu DSG'de hileli bence. Sonuç olarak gerekmedikçe VW'den uzak durun.





































    Alamancılar gelir şimdi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.R.W.

    Ne biliyosun söyle bakalım,bilinen tek bir şey var ki aracınız vag grubundan sanırım vag orjinal parçasını ne idugu belirsiz sanayiye çıkartmıyor.Bosch felan deyip de kahkaha attırmayın bana burada.

    Alıntıları Göster
    Siz sanıyorum "yan sanayi" denilince "çakma parça" sanan tayfadansınız. Bosch vs. diyince kahkaha atacaksanız, asıl kahkaha atılması gereken sizsiniz, bilin de

    Aracınızı şöyle bir dolaşın, anahtarın kabını falan açın. Sensörleri şunu bunu bi kontrol edin. Farlara bakın, gözünüzün görebildiği her yere bakın.

    Sonra saymaya başlayın, kaç tane Valeo, Bosch, AL, Hella vs. gibi etiketler göreceksiniz.

    "Orijinal Parça" dediğiniz şey VW fabrikasında üretiliyor sanıyorsunuz galiba.

    Hepsi tedarikçiden alınır. Tedarikçi kimdir? Bunlara "Yan Sanayici" de denir. Bizde "yan sanayi" tabiri yanlış kullanılıyor.

    Kimdir Tedarikçi? Bosch, Valeo, Continental (sırf lastik üretmez, yürüyen aksam parçaları falan da yapar, burçlar vs. de dahil), vs. gibi markalardır. Bu markalar "orijinal parça" denen şeyi o markanın logosu ile yetkili servislere şunlara bunlara verir. Piyasaya ise üretilen aracın markası ile çıkaramaz, kendi markası ile çıkarmak zorundadır.

    Parça no. vb. ile araca ne takılacağı biliniyorsa, yetkili servis denen yerde kazıklanmaya gerek yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ormanci -- 10 Mayıs 2018; 17:7:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGameGuard

    A4 lüksmü araç segment bilginiz yok herhalde. A4 sizin veya benim için pahalı olabilir ama ekonomisi normal olan ülkelerde orta alt sınıf aile arabası olarak derecelendiriliyor.

    Alıntıları Göster
    A4 luxury mid class segmentindedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu model yıllarında TDi motorla birlikte Multitronic sunuluyor dsg nasıl oluyor pek anlamadım ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheGameGuard

    A4 lüksmü araç segment bilginiz yok herhalde. A4 sizin veya benim için pahalı olabilir ama ekonomisi normal olan ülkelerde orta alt sınıf aile arabası olarak derecelendiriliyor.

    Alıntıları Göster
    Dogru söylüyorsun bizim köyde odun taşıyorlar orta alt sınıf a4 araçlarla cok fakir bizim köy



    Komşu köy zengin mesela onlar da bmw den aşağı araba yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım sorunsuzluk konusunda bu çift kavramalar arasında en iyisi Getragın yaptığı sanzımanlar. EDC, Powershift vs. 2011 Fluence kullanıcısıyım çok şükürler olsun bir kere gık demedi sanziman. Yoğun trafikte yarım saatten sonra kavrama kaydırma yapıyor sadece ondada hissedip manuele çekip tek kavramayı calıştırıyorum. Daha serin kalıyor ısınmadıgi icin titremesi kaydırması kayboluyor. Bazı arkadaslar zannediyorki manuel kullanacaksam otomatige o kadar para veriyorsun diye de, anlamadığıniz konu şu. Manuele cekip bırakıyorum arac vites arttırmıyor bende arttırmiyorum. Yani vites koluyla bir ilişkimiz olmuyor. Sanıyolarki sürekli arttırıp azaltıyoruz. Ki zaten bunu yapsak D konumundan bir farkı kalmaz :)



    Neyse döneyim konuma. Aracım 212 bin kmde 1.5 dCi 110Bg 6 vites Edc. Dediğim gibi masallah daha gık demedi. Kavrama sarf malzemesi illaki birgün değisecek. Şimdi kimse kusura bakmasında ben bu kadar yıl ve km yapmişim hemde çift kavramalı hem ekonomik hemde performanslı olarak bu saatten sonra bir kavrama degistirsem bana koymaz.

    İşin açığı kavgada yumruk sayılmaz.



    Tabi bu yazdıklarım Dsg icin degil Dsg yi savunamayacagım. At binicisine göre kişner de Dsg binicisine görede kişnemeyebilir.



    Konu sahibine çok gecmis olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozqur35 -- 11 Mayıs 2018; 13:50:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK
  • 2013 AUDİ A4 QUATTRO TDI (226bin km de) ve otomatik vites için 12,500TL ödemişsiniz...

    sorun nedir anlamadım, bence o sınıf bir araç için gayet ucuz, ne kadar ödemeyi isterdiniz 300-500tl?

    not:euro dayanmış 5,15lerdeyken gayet ucuz sayılır ödediğiniz rakam..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.