Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i 30 a biniyorum 5 yıldır tork konvertörlü otomatik dizel 60 bine geldi araç hala sıfır ayarında tepkileri, bakımları zamanında yapılıyor tabiki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnyttt

    Dogru söylüyorsun bizim köyde odun taşıyorlar orta alt sınıf a4 araçlarla cok fakir bizim köy



    Komşu köy zengin mesela onlar da bmw den aşağı araba yok

    Alıntıları Göster
    Şunu anladım size müstehak gerçekten
    a4 Sline £31k ve siz bu araca lüks veya premium diyebiliyorsunuz a6-a7 bmw 5 veya 7 serisinede supercar dersiniz siz :D
    Güzel Türkiyemin beyni yıkanmış geçim derdinden iyi kötü algısını bile kaybetmiş.
    Artık acımıyorum ama şu yorumları okudukça size müstehak!
    inş ekmek 10 lira olur peynir zeytin kilosu 100 150 lira olurda komşu köyün bmwsinin içinde soğan kırıp yersiniz bende kıs kıs gülerim size




  • deveyi diken, Türk'ü vosvaken (grubu)
  • Sorunsuz araba yok ki.

    Bende sağlamdır sorunsuzdur kalitelidir diye Mercedes aldım fakat 12.000 lira fatura ödedim, kronik eksantrik sorunu için, bakımları günü güne yetkili servisde yapılmış olmasına rağmen hemde. Sadece 2.000 lira indirim yaptılar yoksa 14.000 girecekti.


    Eşimin dandik accent turbo bozdu servis 4.000 lira istedi, araba zaten 40.000 ya eder ya etmez, sanayide turbocuya 800 lira bayıldım.


    Her marka modelin bir sorunu mutlaka var, sorunsuz diye bir araba yok. Artık hiç bir şey kaliteli değil, adam alsın 3-5 yıl kullansın atıp yenisini alsın mantığı var.


    16 yıl önce lisede aldığım tuşlu nokia hala çalışıyor, bataryası bile değişmedi, son üç yılda iki telefon değiştirdim, ya bataryası ölüyor, ya ekran gidiyor, ya telefon sapıtıyor.

    iş yerinde 1989 yılından kalma Alman torna hala taş gibi arızasız çalışırken 2005 yılından sonra alınan Alman CNC ler senede bir mutlaka bozuluyor,

    Kalite diye bir şey yok artık,




  • 226000 km aracta dsgyi kötuluyorsunuz ilginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg alan sonucuna katlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    aynen gecmişe göre daha kaliteli bir ürün var mı diye düşünüyorum pek aklıma gelmiyor ama tam tersi çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Şu an kullandığım araç 190000km de ve baskı balata değişmedi. Yurt dışında 600000km lerde mercedeslerde ne motor problemi ne şanzıman problemi görmedim duymadım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    aynen gecmişe göre daha kaliteli bir ürün var mı diye düşünüyorum pek aklıma gelmiyor ama tam tersi çok
    Günümüzde insan ilişkileri bile kullan at tarzına dönmüşken, eşyalar dönmüş çok mu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Günümüzde insan ilişkileri bile kullan at tarzına dönmüşken, eşyalar dönmüş çok mu.

    Alıntıları Göster
    sert oldu bu malesef..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    aynen gecmişe göre daha kaliteli bir ürün var mı diye düşünüyorum pek aklıma gelmiyor ama tam tersi çok
    Evladiyelik tüplü televizyonlar, bulaşık makineleri, buzdolaplarını düşününce ilk aklıma gelen aynen sizinki gibi oluyor hocam. Arabadan beyaz ev eşyasına kadar hepsi tüketim döngüsü hızlansın diye bilinçli bir arge ile dandikleştirildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 11 Mayıs 2018; 16:56:13 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiG_mAsTeR

    Şu an kullandığım araç 190000km de ve baskı balata değişmedi. Yurt dışında 600000km lerde mercedeslerde ne motor problemi ne şanzıman problemi görmedim duymadım.
    Youtube açın, yabancı diliniz varsa oralarda sorun yaşayan çok insan olduğunu göreceksiniz. Mercedes BMW Audi ne olursa olsun mutlaka sorun olan araçlar var,

    Rusayada, 80.000 km de Mercedes C serisi, kronik eksantirk sorunu, zincir değişmiş olmasına rağmen çıkan sese bakın
    https://www.youtube.com/watch?v=k_yrML7FPpg

    Başka bir ülkede aynı sorun
    https://www.youtube.com/watch?v=VJ1KIoA2QtA

    C63 motor problemi
    https://www.youtube.com/watch?v=yYoGqQSh7n8

    Mercedes ML, araç yolda stop ediyor sanırım
    https://www.youtube.com/watch?v=XCAaNMvh6P4


    Liste uzar gider,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Evladiyelik tüplü televizyonlar, bulaşık makineleri, buzdolaplarını düşününce ilk aklıma gelen aynen sizinki gibi oluyor hocam. Arabadan beyaz ev eşyasına kadar hepsi tüketim döngüsü hızlansın diye bilinçli bir arge ile dandikleştirildi.

    Alıntıları Göster
    kalitenin kendisi yok algısı var hocam:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet normal, konuyu açarken 2018 araç mıymış diye şaşırarak açtım ama 2013 olduğunu görünce gülümsedim. 2013 dsgnin en sıkıntılı olduğui en çok arıza çıkardığı yıllardandır. 2015 öncesi dsglerde ciddi arıza riski var doğru, 2015 sonrası çok tek tük. Düzenli servis bakımlı değilse iyi niyet garantisine girmez zaten. 12500de çok gibi görünse de 2bin euroadan biraz fazla, aslında normal mekatronik ve kavrama için. Kavrama değişimi zaten normal bir şey, Mekatronikte ise olay şu; o yıllarda şanzıman yağındaki sülfür mekatronik devrelerini korozyona uğratarak bozuyordu, önce yağı değiştirdilker, sonra mekatroniğin yerini değiştirdiler 2015 sonrası artık mekatronik sıkıntısı kalmadı. Eğer bu araç servis bakımlı değildiyse o revizeden nasibini almamıştır. Aldıysa bile zaten tek başna yağ değişimi verimli olmadığından vw sonradan mekatroniğin yerini değiştirdi.

    Nissan bozulan cvt şanzımanına komple 50bin lira istiyordu micra için kaç sene evvel hatırlatırım. Bir kaç vw araç sahip olmuş biri olarak vwni içtenlikle tavsiye ederim, araç alacağım marka da ilk vw olur bakarken, dsg dışı almayı da düşünmem, manuel bana göre hamallık konfor dsgde. AMA iş 2015 öncesine ve kmli vw'ne gelince orada dururum, hele 2013 gibi sabıkalı yıldan dsgli vw asla almam, kimseye de önermem. Fakat yeni alınacaksa bu yıllarda dsg artık lokum gibi, gönül rahatlığıyla alınır. Piyasadaki en konforlu ve yakıt tasarruflu şanzımanlardan da bir tanesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TormentedSoul

    evet kimse bana 60.000km'de kavrama değişeceksin demez, diyemez

    çünkü garantiye dahil bir parçadır, sarf malzeme değildir

    bak bunu biliyormuşsun, neden beni yordun be?

    kavraması bozulmayan yığınla araç var, bi vag sahipleri mi kötü kullanıyor aracı?

    yoksa vag mı hatalı dsg kullanıyor

    yalaka olmak zordur, bunları da bir yanıtla da bağlılığını görelim...

    Alıntıları Göster
    Kavrama sarf malzemedir ve asla hiç bir şekilde garantiye girmez. Sadece 3-5bin gibi anormal erken bitme durumu olursa hatalı montajdan dolayı değişim olabilir, onun dışında asla garantiye girmez.

    Çift kavrama şanzımanın otomatik oluyor olması kavramasının mükemmel çalıştığı garantili olması gerektiği anlamına girmez. Orada da sürücü faktörü hala etkiliyor. Ani kalkışlar yapmak, sakin giderken ani hızlanma istekleri, frene basarken fren pedalına yeteri şiddette basmayıp aracı yarı kavramada tutmak her türlü çift kavra şanzımanın kavramasını hızla aşındırır. Tüm çift kavrama araçların kataloglarında frene tam basın yazar,çünkü hala bir sürü kullanıcı pedala ucundan basıp farkında olmadan tam kavrama noktasında tutuyorlar aracı. Ayrıca çok yokuşlu yerde, çok dur kalklı yerde süren adamla, sürekli uzun yol yapan adamın kavraması manuel de olsa, robotize şanzıman da olsa farklı oranlarda aşınacaktır. Fabrika insana, koşula göre garanti sunamaz. Dediğim gibi ancak çok erken biterse garantiden sayılabilir, aksi taktirde sarf malzemedir. 60bin km de çift kavrama için kısa bir süre değil. İstanbulda 60binde biten çift kavrama gayet normaldir. Başka şehirde 80bin olur, öbüründe 100bin olur, uzun yol yapan adamda 120bin olur, olur da olur. Koşula göre ömrü değişir. Ayrıca dsgdeki kavramalar muhtemelen daha ince yapılı olduklarından muadili markaların robotizelerinden daha kısa ömürlüdür, bu da bilinen bir gerçek. Vw satarken bu arabanın kavraması 150bin gider diye bir iddiada bulunmuyor, alan adam çok dayansın istiyrsa tercih etmeyebilir, gidip manuel ya da tork konvertörlü alabilir. İnsanlar bir şey alırken araştırmıyor, anlamıyor, kıyaslamıyor. Sonra olağan sıkıntılar başlayınca "vay bu tü kaka."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiG_mAsTeR

    Şu an kullandığım araç 190000km de ve baskı balata değişmedi. Yurt dışında 600000km lerde mercedeslerde ne motor problemi ne şanzıman problemi görmedim duymadım.
    Tek tek ornek gostermeye basladiysak ben de 300bine dek basimiza is acmamis esek niyetine bindigimiz passattan basliyip almanyadaki orneklerden devam edebilirim. Ben 450binde kavrama degismedi denen hyundai elantra taksi de gordum.



    İmkansiz demiyorum. Ama sanzimanin calisma prensibine aykiri kavramanin bitmemesi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • oncelikle gecmis olsun.uzucu olaylar.



    kullanicilar otomatik bir arac istiyorlarsa mutlaka tam otomatik sanzimana sahip bir arac satin almalarini oneririm nacizane.15-20 bin tl bakim/ariza masrafi mi olurmus.cok para,yazik o paralara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim sirkette kiralik araclar seat toledo 1.4 TDİ DSG



    Arabalar bu yilin sonunda 3 yasina girecek kilometreler ortalama 80.000 oldu 4 tanesi garantiden kavrama ve mekatronik degistirdi



    DSG el bombasi gibi kimde patlayacagi belli degil ama illaki patliyor



    Bundan oncede audi A1 vardi 1.4 TFSİ Stronik oda 30K da mekatronik garantiden degismisti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hikaye816

    oncelikle gecmis olsun.uzucu olaylar.



    kullanicilar otomatik bir arac istiyorlarsa mutlaka tam otomatik sanzimana sahip bir arac satin almalarini oneririm nacizane.15-20 bin tl bakim/ariza masrafi mi olurmus.cok para,yazik o paralara.
    +1

    250.000 km de tam otomatik araç aldım

    baktım vites geçişlerinde vuruntu var hemen ilk gördüğüm tamirhanede liqui moly atf iii ile değiştirdim yağını

    üstelik motor yağı değişimi gibi basit ve masrafsız



    tamirhaneden çıkar çıkmaz vuruntu tamamen yok oldu

    böylesine güzel ve kendini kanıtlamış otonatik varken diğer zerzavatlarla neden uğraşılır anlamam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200 bin km’lik araba alıp da ondan sonra onu bunu alma demek tam komedi.

    Sözde ucuzu aldık diye sevindirdik olursun ama adam 3 senede 10 senelik kilometre yapmış ucuza bırakmasının bir sebebi var mutlaka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.