< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalya -- 10 Mayıs 2018; 15:45:51 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalya -- 10 Mayıs 2018; 15:45:51 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Beyler boşuna birbirinizi yemeyin
Euro 5.15 Masraf 12500 ÷5.15=2427 euro lüks bir araç için normal fiyat Bizim para degersiz kabullenin bunu |
120 bin km farklı servislere girmiş aracı götürüp de iyi niyet garantisi bekleyemezsiniz.
Üzücü bir olay ve kronik arıza belki ama servise giren araçları bile zar zor değiştirirlerken bu araca iyi niyet garantisi beklemek çok saçma. Edit : Belge paylasilsa guzel olur. Bu bildigimiz sorunlu olan DSG DQ 200 degil kuru kavrama degil |
Passattaki 25bin dsg fiyat farkinda da iyi niyet var mi sizce?
|
" Her dsg birgün arızayı tadacaktır. "
|
Tamam beklemeyelim de heran bozulması muhtemel şanzıman için 27 bin istemek ne oluyor. Ya bana sevise ömür boyu getireceksin sürekli öpecem ya da getirmeyeceksin tek seferde hard öpecem diyorlar.
|
2 ay önce aldığınız araçta böyle bir şeyin olması akla baska seyler getiriyor. Arabada büyük ihtimal ariza vardi idareten bir sey yapılıp satıldı.
2.0 tdi quatrodaki dsg baya sağlam dsgdir. 7 ileri kuru kavrama kadar arıza vermez. Aracin sanzimani degistirilmis veya kavraması değiştirip satılmış dahi olabilir |
Geçmiş olsun. İmzam herşeyi anlatır sanırım.
|
205 bin km deyken arabada problem olmuş ve bir ihtimal iyi niyet koparırım diye servise bakıma gitmişler. Bakımdan sonra tekrar gitmişler şanslarını denemişler fakat yememiş. Sanayide iyi kötü bir şekilde toplayıp arabayı sonra elden çıkarmışlar.
|
Bekleyebilirsin, örneğin Toyota hiç araç servise girmese bile eğer üretimden kaynaklı,kronik değişime aldığı bir arıza olursa bunu değiştirir. Bunu diğer Japon firmaları da yapıyor. Suzuki hatta 3 kapı Vitara'lar sadece tip etiketi diye geri aldı sıfır araç verdi.
Örneğin bir ara dizel Corolla'ların turbo,enjektör gibi parçaları çok hassastı, 10-15 bin TL tutan parçalar bunlar, araç servise uğramasa bile bu parçalar sıkıntıya sebep oldu ise değiştirdi. Fakat buradaki kronik DSG sorunu bence değil. Bu şanzıman normal şanzımanın robotize hali.Tek baskı balata yerine çift baskı var,ondan zaten çift kavrama. Ortalama manuel bir şanzıman bu kmlerde en geç baskı balata değişimi ister zaten. Sonuçta sizin yaptığınız masraf sarf malzeme değişimi gibi geldi bana. Robotize şanzımanların maksimum ömrü 200-250 bin km aralığındadır genel itibari ile.Servis bakımlı olsa bile iyi niyete sokmayabilirler idi. Edit, 1 milyon km diyende eklenmiş. Tork konvektörlü klasik şanzımanlar bile o kadar dayanmaz ( kamyon,tır değil ise ),var mı arttıran. Kullanıcı hatası diyenler ise ayrı facia, D'ye alıyorsun gidiyorsun,zaten elektronik ısınınca bile korumaya alıyor,hareket halinde P'ye bile alamıyorsun hatta R'ye alıp roketleyemiyorsun bile kullanıcı hatası nasıl oluyor diye soracağım da boşver sormayayım en iyisi |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 8 Mayıs 2018; 21:16:2 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 9 Mayıs 2018; 1:18:37 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 8 Mayıs 2018; 21:31:52 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |