Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Babamda 2013 model a4 tdi quattro araç var. Yavaşlarken tak diye vurma ve kalkışlarda titreme vardı. Servis mekatronik ve kavrama değişimine yaklaşık 27 bin tl masraf çıkardı, araç garantiye girmedi. Özel serviste mekatronik beyni ve kavrama değişti. 12500 tl ödedik. Aman diyeyim uzak durun, biz yandık siz yanmayın.

    Ekleme: Forumdaki vw avukatları konuyu iyi niyete girer girmeze çekmeye çalışmışlar. İyi niyet garantisine girmemesi gayet normal tabi arada atlanan bakımlar vs var. Asıl üstünde durulması gereken konu çok yüksek olan arıza potansiyeli ve bunun size maliyeti. Ayrıca iyi niyet denen garanti de servisin keyfiyetine kalmış bir konu. Yani bizim araç full servis bakımlı olsa bile kilometre dolayısı ile muhtemelen garanti dışı bırakılırdı.
    Ekleme2: Sırf beni yalancı çıkarmaya çalışan varlıkları razı etmek için biraderi aradım, çıkan parçaların fotosunu çektirttim.



    DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİKDSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİKDSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antalya -- 10 Mayıs 2018; 15:45:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • 120 bin km farklı servislere girmiş aracı götürüp de iyi niyet garantisi bekleyemezsiniz.

    Üzücü bir olay ve kronik arıza belki ama servise giren araçları bile zar zor değiştirirlerken bu araca iyi niyet garantisi beklemek çok saçma.

    Edit : Belge paylasilsa guzel olur. Bu bildigimiz sorunlu olan DSG DQ 200 degil kuru kavrama degil
    2 ay önce aldığınız araçta böyle bir şeyin olması akla baska seyler getiriyor. Arabada büyük ihtimal ariza vardi idareten bir sey yapılıp satıldı.



    2.0 tdi quatrodaki dsg baya sağlam dsgdir. 7 ileri kuru kavrama kadar arıza vermez. Aracin sanzimani degistirilmis veya kavraması değiştirip satılmış dahi olabilir
    Bekleyebilirsin, örneğin Toyota hiç araç servise girmese bile eğer üretimden kaynaklı,kronik değişime aldığı bir arıza olursa bunu değiştirir. Bunu diğer Japon firmaları da yapıyor. Suzuki hatta 3 kapı Vitara'lar sadece tip etiketi diye geri aldı sıfır araç verdi.

    Örneğin bir ara dizel Corolla'ların turbo,enjektör gibi parçaları çok hassastı, 10-15 bin TL tutan parçalar bunlar, araç servise uğramasa bile bu parçalar sıkıntıya sebep oldu ise değiştirdi.

    Fakat buradaki kronik DSG sorunu bence değil. Bu şanzıman normal şanzımanın robotize hali.Tek baskı balata yerine çift baskı var,ondan zaten çift kavrama. Ortalama manuel bir şanzıman bu kmlerde en geç baskı balata değişimi ister zaten. Sonuçta sizin yaptığınız masraf sarf malzeme değişimi gibi geldi bana. Robotize şanzımanların maksimum ömrü 200-250 bin km aralığındadır genel itibari ile.Servis bakımlı olsa bile iyi niyete sokmayabilirler idi.

    Edit, 1 milyon km diyende eklenmiş. Tork konvektörlü klasik şanzımanlar bile o kadar dayanmaz ( kamyon,tır değil ise ),var mı arttıran. Kullanıcı hatası diyenler ise ayrı facia, D'ye alıyorsun gidiyorsun,zaten elektronik ısınınca bile korumaya alıyor,hareket halinde P'ye bile alamıyorsun hatta R'ye alıp roketleyemiyorsun bile kullanıcı hatası nasıl oluyor diye soracağım da boşver sormayayım en iyisi
  • Geçmiş olsun. İmzam herşeyi anlatır sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Geçmiş olsun. İmzam herşeyi anlatır sanırım.
    Mobilde görünmüyor ne yazıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Geçmiş olsun. İmzam herşeyi anlatır sanırım.
    İmzada ne yazıyor mobildeyiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç sürekli servis bakımlı mıydı?

    Kilometre kaçtı?

    İyı niyet garantisine sokmama gerekçeleri neydi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi niyet sadece bakımları yetkili serviste yapılan araçlar için. Sizinki öyle miydi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Araç sürekli servis bakımlı mıydı?

    Kilometre kaçtı?

    İyı niyet garantisine sokmama gerekçeleri neydi?
    Araba 226 bin de 105 bin e kadar düzenli servis bakımı olmuş, sonra 205 bin de girmiş. Biz 2 ay önce almıştık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Araç kaç bin km de idi?
    Servis bakımı var mıydı?
    Sorular yukarıda cevaplanmış. Bence 205 bin kmde bir araç bu tip bir arıza yaparsa çok ta söylenmem. 27500 servis ücreti çok tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 8 Mayıs 2018; 21:16:2 >
  • Nokia symbian ısrarı yüzünden battı, vw grup dsg den batar batarsa. Gerçi parayı dsg den vuruyor hem satarken deli gibi fark alıyor, hem de bozulunca alıyor, bozulacak korkusundan servisten başka yerde bakım yaptıramıyorsun, her türlü öpüyor. Biz de öpüldük sonuçta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Araba 226 bin de 105 bin e kadar düzenli servis bakımı olmuş, sonra 205 bin de girmiş. Biz 2 ay önce almıştık.

    Alıntıları Göster
    120 bin km farklı servislere girmiş aracı götürüp de iyi niyet garantisi bekleyemezsiniz.

    Üzücü bir olay ve kronik arıza belki ama servise giren araçları bile zar zor değiştirirlerken bu araca iyi niyet garantisi beklemek çok saçma.

    Edit : Belge paylasilsa guzel olur. Bu bildigimiz sorunlu olan DSG DQ 200 degil kuru kavrama degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 9 Mayıs 2018; 1:18:37 >




  • Euro 5.15 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 8 Mayıs 2018; 21:31:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg, edc, powershift v.s. bunların hepsi başa bela, risk. her birinin hikayeleri dolu internette. otomotiv firmalarının bu işten karı büyük demek ki hala ısrar ediyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    120 bin km farklı servislere girmiş aracı götürüp de iyi niyet garantisi bekleyemezsiniz.

    Üzücü bir olay ve kronik arıza belki ama servise giren araçları bile zar zor değiştirirlerken bu araca iyi niyet garantisi beklemek çok saçma.

    Edit : Belge paylasilsa guzel olur. Bu bildigimiz sorunlu olan DSG DQ 200 degil kuru kavrama degil

    Alıntıları Göster
    Tamam beklemeyelim de heran bozulması muhtemel şanzıman için 27 bin istemek ne oluyor. Ya bana sevise ömür boyu getireceksin sürekli öpecem ya da getirmeyeceksin tek seferde hard öpecem diyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    dsg, edc, powershift v.s. bunların hepsi başa bela, risk. her birinin hikayeleri dolu internette. otomotiv firmalarının bu işten karı büyük demek ki hala ısrar ediyorlar.
    Daha önce de Megane 3 edc aracım için konu açmıştım. Garantisi devam eden arabanın kavramasını değiştirmek için 5100 tl İstemişlerdi 2016 yılında

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Nokia symbian ısrarı yüzünden battı, vw grup dsg den batar batarsa. Gerçi parayı dsg den vuruyor hem satarken deli gibi fark alıyor, hem de bozulunca alıyor, bozulacak korkusundan servisten başka yerde bakım yaptıramıyorsun, her türlü öpüyor. Biz de öpüldük sonuçta
    çok mazoşist kullanıcı da var. kimisi yolda kalmış, bi ton para ödemiş mekatroniğe kavramaya, hala yaşattığı konfora değer diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, 27bin TL çok uçuk bir rakam, bizim araç 6-ileri tork konvertörlü tam otomatik, sıfır komple şanzıman fiyatı 12bin TL civarındaydı diye hatırlıyorum. Yetkili servis fiyatı bu üstelik.

    140.000km oldu yakında revizyona sokmamız gerekiyor tahmini 4-5bin TL ödeyeceğiz revizyona.

    Vay efendim tork konvertörlüler çok yakıyor diyenler konuya bekleniyor.
  • Vay be mekatronik arızasına istenen para ile 2. El araç alınır yeni :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Mobilde görünmüyor ne yazıyor?

    Alıntıları Göster
    " Her dsg birgün arızayı tadacaktır. "

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Geçmiş olsun, 27bin TL çok uçuk bir rakam, bizim araç 6-ileri tork konvertörlü tam otomatik, sıfır komple şanzıman fiyatı 12bin TL civarındaydı diye hatırlıyorum. Yetkili servis fiyatı bu üstelik.

    140.000km oldu yakında revizyona sokmamız gerekiyor tahmini 4-5bin TL ödeyeceğiz revizyona.

    Vay efendim tork konvertörlüler çok yakıyor diyenler konuya bekleniyor.
    revizyona neden sokuyorsunuz? 140 bşn km erken değil mi? şanzımanda ne gibi şikayetleriniz var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antalya

    Araba 226 bin de 105 bin e kadar düzenli servis bakımı olmuş, sonra 205 bin de girmiş. Biz 2 ay önce almıştık.

    Alıntıları Göster
    2 ay önce aldığınız araçta böyle bir şeyin olması akla baska seyler getiriyor. Arabada büyük ihtimal ariza vardi idareten bir sey yapılıp satıldı.



    2.0 tdi quatrodaki dsg baya sağlam dsgdir. 7 ileri kuru kavrama kadar arıza vermez. Aracin sanzimani degistirilmis veya kavraması değiştirip satılmış dahi olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.