Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracınız yetkili servis bakımlı mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    Eğer ben bu aracı 0 aldım bakımlıydı böyle yaptı veya tamamen servis bakımlı aldım böyle yaptı deseydiniz kesinlikle siz haklıydınız; ama 2 ay önce aldık geçmişi de pek bilindik olmayınca kafada soru işareti oluyor ister istemez. Kimseyi savunmuyorum burada yanlış anlaşılmasın. 27 bin çok saçma bir rakam zaten.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnarok.

    Bir de doğru yazmayı becerebilseniz

    Alıntıları Göster
    Yaylan yavrum. Ortalığı bulandırma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. O kmye kadar dayandıysa sorun yok bence. 200 bin km üstü, geçmişi belirsiz araç. Bu yüzden dsgyi suçlamak saçma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg savunucuları çoğaldı. kendimde f30 316 var, kuzende 190 binde f30 320d babamın diğer arabası 2011 e220 cdi o da 225 binde maşallah hepsinin motor şanzıman saat gibi. Hepsini de son 3 ay içerisinde aldık. Şimdi Audi nin şanzımanının arızalı olması bakımsızlık/şanssızlık vs öyle mi? Aslında şanzıman aynı sağlamlıkta öyle mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    tam otomatik öneririm hocam. şu an 308 dizel tam otomatik araç 85 e satılmazken, golf dsg benzinli araca 100 veriyorlar. bir yerde kaşınıyoruz. geçmiş olsun. BMW sizin ilacınız.
  • Kullanıcı hatası diyorum. Quartro araçtaki dsg yi indirmek her baba yiğidin harcı değildir helal olsun. Normal şartlarda düzgün bakımla 1m km yapar o arabalar geçer bile. Yaptırdıysanız servis raporu fişini de mesaja ekleyin de inceleyelim.
  • Bir arkadaşımın aynı model aracı daha 1 hafta evvel aynı arızadan 10 bin küsür lira masraf çıkardı. Araç 90 bin km civarındaydı. Bence VAG grubunun bu şanzımanlarda göstereceği tek iyi niyet bunları satmamak olurdu. 1 yıl değil 2 yıl değil, bile bile beş para etmeyen malını yıllarca sattı adamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Kullanıcı hatası diyorum. Quartro araçtaki dsg yi indirmek her baba yiğidin harcı değildir helal olsun. Normal şartlarda düzgün bakımla 1m km yapar o arabalar geçer bile. Yaptırdıysanız servis raporu fişini de mesaja ekleyin de inceleyelim.
    Ufak at bence o 1 milyon klavye de yazmak kadar kolay birşey değll emin ol

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SertyAdams

    Kullanıcı hatası diyorum. Quartro araçtaki dsg yi indirmek her baba yiğidin harcı değildir helal olsun. Normal şartlarda düzgün bakımla 1m km yapar o arabalar geçer bile. Yaptırdıysanız servis raporu fişini de mesaja ekleyin de inceleyelim.
    Sana çıkan malzemelerin fotosunu bile göndereceğim kapak yaparsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca mekatronik komple değişmedi özel serviste, mekatronik beyni varmış ayrı o değişti. Mekatronik değilse özel serviste bile 20 yi bulacaktı sanırım. Yaşayan bilir insana dokunuyor hakkaten az para değil. Bu arada araba soğukken herhangi bir sorun yoktu, ısınınca yapıyordu. Kötü niyetli insan olsak o şekilde satabilirdik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • çift kavrama totale vurunca yine daha mantıklı olan , tork konvertörlü sanzıman ortalama 1.5 litre fazla yaktırsa litresi 4 tl lik mazottan 200 bin km de 12 bin tl yapar ..ama yinede cift kavrama tercih etmem ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    120 bin km farklı servislere girmiş aracı götürüp de iyi niyet garantisi bekleyemezsiniz.

    Üzücü bir olay ve kronik arıza belki ama servise giren araçları bile zar zor değiştirirlerken bu araca iyi niyet garantisi beklemek çok saçma.

    Edit : Belge paylasilsa guzel olur. Bu bildigimiz sorunlu olan DSG DQ 200 degil kuru kavrama degil

    Alıntıları Göster
    Bekleyebilirsin, örneğin Toyota hiç araç servise girmese bile eğer üretimden kaynaklı,kronik değişime aldığı bir arıza olursa bunu değiştirir. Bunu diğer Japon firmaları da yapıyor. Suzuki hatta 3 kapı Vitara'lar sadece tip etiketi diye geri aldı sıfır araç verdi.

    Örneğin bir ara dizel Corolla'ların turbo,enjektör gibi parçaları çok hassastı, 10-15 bin TL tutan parçalar bunlar, araç servise uğramasa bile bu parçalar sıkıntıya sebep oldu ise değiştirdi.

    Fakat buradaki kronik DSG sorunu bence değil. Bu şanzıman normal şanzımanın robotize hali.Tek baskı balata yerine çift baskı var,ondan zaten çift kavrama. Ortalama manuel bir şanzıman bu kmlerde en geç baskı balata değişimi ister zaten. Sonuçta sizin yaptığınız masraf sarf malzeme değişimi gibi geldi bana. Robotize şanzımanların maksimum ömrü 200-250 bin km aralığındadır genel itibari ile.Servis bakımlı olsa bile iyi niyete sokmayabilirler idi.

    Edit, 1 milyon km diyende eklenmiş. Tork konvektörlü klasik şanzımanlar bile o kadar dayanmaz ( kamyon,tır değil ise ),var mı arttıran. Kullanıcı hatası diyenler ise ayrı facia, D'ye alıyorsun gidiyorsun,zaten elektronik ısınınca bile korumaya alıyor,hareket halinde P'ye bile alamıyorsun hatta R'ye alıp roketleyemiyorsun bile kullanıcı hatası nasıl oluyor diye soracağım da boşver sormayayım en iyisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 8 Mayıs 2018; 23:57:4 >




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Ben en çok "kullanmasını bilene" diyen tayfayı seviyorum. Herhalde dsg için ayrı teknikleri var bu kullanıcıların.
  • Herhalde önce bu videoyu izliyorlar
    https://www.youtube.com/watch?v=Uu5xT0NBQeA

    Sonra ise bu videoyu
    https://www.youtube.com/watch?v=5TWYlQ1PFCQ

    Tabi sonra büyük ihtimalle strese girip buraya gelip stres atıyorlar,böyle enteresan şeyler yazarak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 9 Mayıs 2018; 0:1:16 >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Her ürünün kullanma klavuzu var yetmedi her otomatiğin kullanım şekli de var. Otomatik diye durmadan çalışacak diye bir kaide yok. Tabi bizde öyle şeyler yok parası varsa aracı alır kullanarak öğrenmek ister. Acaba kullandığı aracın kaç lt. yağ aldığını lastik basıncının kaç ps. olması gerektiğini bilen sayısı kaçtır kim bilir.
  • SertyAdams kullanıcısına yanıt
    Hayır yani bütün otomatik vites araç sahipleri gitmek için d moduna, geri için r moduna alıyor, uzun ışıklarda boşa falan alıyor. Dsg için ayrı bi bilinmeyen kullanım şekli mi var bunu merak ediyorum, çünkü her dsg konusunun altında mutlaka bu tarz bi mesaj oluyor,



    "kullanmasını bilene"



    Bayiden çıktıktan 300 kilometrede sonra bozulan dsg de gördü bu forum, ne kadar yanlış kullandıysa artık...



    Çift kavramalarda risk her zaman vardır, tam otomatik gibi uzun ömür bekleyemezsin ama bu riskin de bi oranı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek veya çift kavrama otomatik şanzımanlarda frene tamamen basarsanız sizin yerinize N yani boş konuma alıyor. Sanırım frene tam basmıyor kullananlar trafik ışıklarında,yarım debriyaj yapıp erken balatayı yiyiyor. Geriye benim bulabildiğim bir tek "kullanmasını bilene" bu kaldı. Gerisi zaten ileri D,geri R, park ettin P
  • 205 bin km deyken arabada problem olmuş ve bir ihtimal iyi niyet koparırım diye servise bakıma gitmişler. Bakımdan sonra tekrar gitmişler şanslarını denemişler fakat yememiş. Sanayide iyi kötü bir şekilde toplayıp arabayı sonra elden çıkarmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.