Şimdi Ara

DSG/STRONIC GÖRÜNCE KOŞARAK UZAKLAŞIN BUGÜN 12500 tl ÖDEDİK (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
0
Favori
27.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
64 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Ben ışıklarda falan frene sonuna kadar basınca motor sesinin değiştiğini hissediyorum, çok net fark oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilmiyorum arkadas bir fatura falan paylasmamis sorun ne onu bile anlayamadim ben. Sanziman bildigimiz sorunlu DQ200 de degil.



    PEk inandirici gelmedi bana hic kanit yok yine de yalan falan demiyorum belge eklense guzel olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler boşuna birbirinizi yemeyin



    Euro 5.15



    Masraf 12500 ÷5.15=2427 euro lüks bir araç için normal fiyat



    Bizim para degersiz kabullenin bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    3binlik cvt altı üstü arkadaş. Her tarafı ücretsiz olsa ne olcak? Bakım deyince sen ne anlıyorsun? Değişmesi gereken parça elbet zamanı gelince değişecek baskı balata bitti diye aracı çöpe mi atıyoruz? O zaman balata disklerde hiç bitmesin? Taksiler kıytırık manuel vites ile 1 milyon yapıyor gerekince baskı balata debriyaj değişiyor. şimdi sen 200binlik aracın parçası pahalı diye gelip burda ağlayacaksan bi zahmet o araca binme. Zaten öyle boş konular ki dsg araçlar satış rekorları kırmış kırmaya da devam ediyor boş yere elinizi çenenizi yoruyorsunuz. Kendim tam otomatik kullanıyorum alsam yine tam otomatik alırım ama sebebi dsg edc vs. çok gereksiz pahalı olması.
  • Biz de bir şey demedik zaten, 200-250 bin km gitmiş işte,sonrası sarf malzeme ve değişim. Birşey dediğimiz konuda saçma sapan yorum yapanlara.
  • CVT gibisi yok. Konuyu açan arkadaşa da geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 9 Mayıs 2018; 0:28:37 >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    100bini geçmiş aracı bedavaya yaptıramamış konu açıyor. Acaba şanzımana en son ne zaman bakıldı? Araba hakkında hiçbişey yazmadan dsg patladı bulaşmayın tam troll konu.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Sozum size degil fakat konusu acilmisken soyliyeyim sanmayalimki tam otomatik sanzimanlarda sorunsuz cok degil 10 sene geriye gitsek suan dsg edc vb sanzimanlar icin soylenen seyler onlar icinde soyleniyordu o yuzden guvenipte atraksiyon yapmamak lazim her turlu otomatik sanziman icin gecerli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzünde multitronic yani cvt sanal vites gibi düşün.



    Wuattro da s tronic yani dsg nin yan konulmuş hali.



    Ek olarak b7 2013 passat 16 tdi highline dsg aracımızın şanzımanı patlamıştı. Garantiden yapıldı. Şimdi 2013 a4 2.0 tdi wuattro 177 ps var hafi hayırlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rangelerde turbo vaglarda şanzıman. Her vag şanzımanı her range turboyu tadacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu DSG işinde fena para var. Alırken hunharca para öde, birde yaptırmak için öde... DSG sektöründe çalışmak isterdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirrüs -- 9 Mayıs 2018; 0:45:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Antalya kullanıcısına yanıt
    1. Arabadan anlamadan boş konu açıyorsun.

    2. Araba 226bin e gelmiş daha önce serviste ne işlem görmüş belli değil sallıyorsun.

    3. Bir ürün bakımı düzgün yapıldığı sürece fabrikanın belirttiği yıl/km kadar çalışır aç bi araştır burda boş konuşma.

    4. Dsg nin ne olduğunu bilmeden 200binde araç almadan önce bir zahmet araştırsaydın madem burda konu açmayı yazmayı biliyorsun? Servis sana güzel kapak yapmış zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzerini a6 ile yaşadım, araç 15 gün almanyadan gelecek parçalar nedeniyle yattı,geçmiş olsun, çok keyifli bir sistemdir ancak derdi olursa üzer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 adet Dsg aracim oldu; 1) Audi A3 (2009) 2)Leon Fr(2015) 3)Audi A3 (2015) Hicbirinde sorun yasamadim. Ilk aldigim A3 98 bin km idi 120 kusur bine kadar kullandim sorun yoktu, Leon Fr'i sifir aldim asiri derecede hirpaliyordum surekli downshift vs yine sorun yok. Son aldigim A3 ise bol bol bozuk yola girdi 43 bin km kullandim yine sorun yok. Bence kullaniciya ve arabanin gecmisine bagli bu is.



    Ote yandan anneme gecen sene aldigimiz 1.2 tce Edc vites Capturun mekatronigi 7 bin kusur kmde yolda giderken kendini dagitti.



    Marka fanligi yaptigim dusunulmesin, suanki aracim 1.4 Multiair Tct Mito Qv.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Forumda o kadar söylüyoruz ama kabullenmiyorlar. Varsın geç değiştirsin vitesi sürekli diken üstünde sürmekten iyidir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • thuglife kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımın Nissan x- traili 3500 kmde patladı.CVT şanzıman 40.000 TL istediler kullanıcı hatası diyip.Adana okar.Hala mahkeme devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi servise sakın götürmeyin bizim eski vw caddy vardı 1.6 tdi araba manuel olmasına rağmen 3.000 kmde vites girmiyordu servis 5000 tl istedi biz 1600 işçilik dahil yaptık aman sakın ha öyle bir tuzağa düşmeyin resmen insanlara tacizdir bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    revizyona neden sokuyorsunuz? 140 bşn km erken değil mi? şanzımanda ne gibi şikayetleriniz var?

    Alıntıları Göster
    Vites geçişleri bazen çok sert, bariz vurarak geçiriyor, ayrıca sert kalkışlarda da vuruntu ve silkeleme hissediyorum, tork konvertöründe problem var sanırım. 140.000 bu araç ve bizim kullanım alışkanlıklarımız için pek de erken sayılmaz, sürekli İstanbul şehir içi, dur-kalk trafiği..Araç tam durmadan D-R geçişleri de cabası 50 kere uyarmama rağmen. Ayrıca şanzıman içi balatalarda da sorun olabilir, yakında göreceğiz bize maliyetini.




  • Dsg kullanıyorum mutluyum. Zorlamam, üzmem,dikkat ederim.. iyi bakarım. Bozulursa çaresine bakarız elbet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Aslında Dsg vitesli sıfır araç alanlardan 25 binlira ek arıza parası alınırsa pek problem kalmaz sonradan kimsede itiraz etmez
    Eğer bir şanzıman farkına 20 bin ve üzeri veriyorsanız bu dediğiniz ücret içinde oluyor, dillendirilmesede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.