Bu sağlayıcının uzun süredir müşterisiyim 1 sene daha taahhütüm mevcut dsmart modül ve kartını kullanıyorum ve 33tl ödüyorum! Efendim neymiş sistem altyapılarını değiştirmişler ve 15 şubattan sonra modülümü değiştirmezsem yayınlarını izleyemeyecek mişim! Önce mh ni aradım size ücretsiz receiver vereceğiz dediler tamam dedim sonra burada okuduklarımdan işkillendim ve tekrar mh ni tekrar aradım modül ve kart mülkiyetinin bende olduğunu bir sorun olup olmayacağını sordum bu defa işin rengi değişti 20tl aylık ücret daha ödersem yayınlarını izleyebilecek mişim bak bak bak 53tl ödeyeceğim tam kepazelik !!! Bu adamlar benim hangi sistemi kullandığımı gayet iyi biliyor ve buna istinaden hizmet sunuyor bende taahhüt veriyorum! Peki dedim bu parayı öderim ancak ödediğim cihaz bedeli sonunda receiver benim mülkiyetimde olacak mı diye soruyorum onada yok diyorlar mülkiyeti kendilerinde olacak mışşş oldu başka? Yani resmen gözleri dönmüş vaziyette siz siz olun bunlardan kesinlikle uzak durun !!!!!!!!!!!! Şimdi genel merkezlerine iadeli taahhütlü ihtarname çekeceğim TK 6502 52. madde ve madde 6-3 e göre sözleşmeye aykırı hareket ettikleri(ayıplı hizmet) ve sunulan bir hizmet başka bir hizmete bağlanamayacağı için cayma bedeli ödemeksizin sözleşmeden dönme hakkımı kullanacağım. Kendileri kaybetti dsmart benim için bitmiştir. |
DSMART Çakallığı (Kepazelik içerir)
-
-
Sırf bu iş için banka hesabı açtırdım ki ayın 15 geçtiğinde edevlet üzeriden aboneliği iptal ettirebilelim edevlet e normal şekilde girerek abonelik feshi yapamıyoruz bilginiz olsun yani domino etkisi gibi birşey söz konusu...
-
aynı durumda çok abone var.
15 şubatı bekleyin bence .
eski modülleri kapatırlarsa ben yeni modül alacağım . ek fiyat yansıtırlarsa taahüte uymadığı için sözleşme fesih olur.
en kötü THH ye gideriz .
şimdi kapatırsanız ceza ödersiniz.
ekleme : çok pahalı kullanıyormuşsunuz siz. ben 13tl veriyorum(hoşgeldin+diğer kanallar hediye)
dsmart go 2 aydır çalışmıyor.
1 seneniz dolduysa iptal edilebiliyor sanırım. 2 sene taahüt yasal değil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 12 Şubat 2021; 0:7:1 > -
Kazıklandığımın farkındayım da tam bir senem dolmadı bir vuçuk ay var. Elemanlara abonelik iptali. yapıcam dediğimde çark edip size ücretsiz kutu vereceğiz dediler muhtemelen ona da 2 sene taahhüt yapmak isteyecekler kabul etmeyeceğim. Zaten 1 seneden sonra taahhüt istemeleri kanunen yasak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-A21AA1D72Kazıklandığımın farkındayım da tam bir senem dolmadı bir vuçuk ay var. Elemanlara abonelik iptali. yapıcam dediğimde çark edip size ücretsiz kutu vereceğiz dediler muhtemelen ona da 2 sene taahhüt yapmak isteyecekler kabul etmeyeceğim. Zaten 1 seneden sonra taahhüt istemeleri kanunen yasak.
Reklamdan öte gitmeyen,hizmet anlayışı yapısındalar.
-
Eveeet.. aradığım konu, 2019 dan sonra rezalet oldu bu d-smart. Lan oyun oynayacağım oyuna sokmuyor, internetten video izleyim düyorum video 720p gösteriyor ama kalite çok kötü, iptal ettirmek imkansız
-
quote:
Orijinalden alıntı: PROLOXEveeet.. aradığım konu, 2019 dan sonra rezalet oldu bu d-smart. Lan oyun oynayacağım oyuna sokmuyor, internetten video izleyim düyorum video 720p gösteriyor ama kalite çok kötü, iptal ettirmek imkansız
uydudan nasıl oyun oynuyorsun?
-
uydusundan değil internetinden oynuyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PROLOX -- 15 Şubat 2021; 8:58:32 > -
Sevgili Arkadaşlar, D-Smart kurulduğu günden beri abonesiyim. Bu yıl abone olmak istemediğim halde 24 ay sabit fiyatla hoşgeldin paketiyle beraber tüm kanallar açık olacak şekilde (üzerine basarak 3 kez müşteri hizmetlerine telefonda tekrar ettirdim) abone oldum. Üzerinden sadece 2 ay geçti ve ek paketlerin hepsi kapandı. Btk, şikayet var ve kendilerine maille şikayette bulundum. Daha olmadı tüketici hakem heyetine de şikayet edeceğim. Daha ne yapılabilir bilmiyorum ses kaydı incelenirse gerçek ortaya çıkar. Ama Dsmart'a yine yanıltmadı. Biz yandık siz yanmayın.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1 sene dolunca emin miyiz ceza yemeden çıkacağımıza. kuruluma bile 120 tl aktif etmeye bilmem kaç tl geçiriyorlar 4 aylık üyeyim 450tl fatura çıkardılar iptal için.. bu arada yeni kartsız modüller çok sorunlu bu benim 2 ayda değiştiğim 3 ya da 4. modül durduk yere kanallarda yetkiniz yok diyor gidiyorum modül değişiyorum bu seferde aktif olmuyor git gel çektiğin çile katil edecek hale geliyorsun adama 10dk telefonda dert anlattım adam bana ne dese beğenirsiniz modemin ışıkları yanmıyor mu diyor.. kendileri gibi elemanlar kesin ellerinde mağara adamı sopasıda vardır burunlarından beyinleri akıyordur. daha bana bedava verse bulaşmam bunlara kan emici bunlar
-
https://forum.donanimhaber.com/bilgi-teknolojileri-kurumu-araciligi-ile-dsmart-iptali--73141146
8 yıl öncede farklı değildi. Bu konuyu açmıştım. Bir bakın faydası olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
modülü değiştirmene gerek yok.benim de başıma 2-3 kere geldi.mh.teknik servisi arayınca sorunu çözüyorlar.sorun e 016 değil mi? ben sordum :
durmadan sizi mi arayacağız?niye kapatıyorsunuz dedim.
Mh diyor ki : mega ve belgeselsever paketler size hediye edildiği için sistemde gözükmüyor.ama ben halledeceğim şimdi.
Hakkaten de oldu.
-
bende 3 aydan beri uğraşıyorum. uydu alıcısı benim mülkiyetimdeydi ve ocak sonu gibi taahhüdüm bitti. edevlet üzerinden aboneliğimi kapattım. kapattığım gibi tüm kanallar gitti. eskiden ulusal kanalları izleyebiliyordum taahhüdüm olmasada ama artık sadece 401 nolu kanal çıkıyor hatta bir ara borcunuz vardır bildirimi çıkıyordu.
müşteri hizmetlerini her aradığımda cihazınızı televizyoncuya tamire götürün dediler :) nasılsa taahhüdüm bittiği gün arızalanmış sanki cihaz. epeyce bu yalanda ısrar ettiler.
daha sonra bayiye gittiğimde gerçeği öğrendim. bunlar aralık ayı gibi sistem değişikliğe gitmişler ve ondan sonrada mülkiyedi bizde olan cihazların taahhütü bitince kullanılamaz hale geldiğini ve buna bir çözüm bulamadıklarını söylediler. zaten bulmak içinde uğraştıklarını sanmıyorum.
haftasonu yine arandım bana türksat kurulumu yapılınca düzeleceğini söylediler ancak ben zaten kurulum yaptıgımı 1001 üzerine yeni kanallar eklendiğini ama açmadığını söyledim. bana teknik servise aktaracağını onlar kurulum için bana yardımcı olacaklarını ve sorunun çözüleceğini o kadar emin söylediki anlatamam.
sonra diğer teknik servisteki eleman çıktı durumu anlattım sizin kurulum için yardımcı olacağınızı ve yine yayınları izleyebilecemi söyledim. oda diğerini yalanlayarak onun dediği gibi öyle kolay olmadığını bu sorunu çözümü olmadığını şuan için bana kayıt açarak yeni uydu alıcı değişim talebi oluşturacağını ve bende en yakın bayiye giderek kullandığım alıcıyı verip yerine yenisini alacağımı ve böylelikler sistemlerinde de benim alıcının gözükeceğini, böylece sorunun hallolacağını ve benim gibi durumdaki kullanılarada böyle çok işlem yaptıklarını anca böyle düzeldiğini söyledi.
ama sadece söyledi. bunları sanırım dsmart işe alırken vasfına bakmadan sadece yalan söyleme becerisine bakarak işe alıyor.
ertesi gün bayiye gittim ve bana dediği sizin mülkiyetinizde olan cihaz için o arkadaşın dediği gibi değişim felan herhangi bir işlem olmaz. ekranda da baksada hiç bir kayıt felan çıkmadı :)
lafın kısası yalanlar, yalanlar, yalanlar. dsmart pişmanlıktır. umarım en kısa sürede batarlarda daha fazla insanı mağdur etmezler.
-
Bir yılını dolduran sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir yukarda yazdığım gibi 6502 sayılı TK dan doğan yasal hakkınızdır. Benim şuan 9 ayım kaldı smartgo üzerinden belgesel izliyorum yalnız smartgo ciddi saçmalıyor kısa sürede güncelleme ile mevcut bug ları düzeltmezler ise edevlet üzerinden abonelik iptali yapacağım modül vs kullanmadığım ve sözleşme yenilemediğim için eyvallahım da yok gözlerinin yaşına bakmam!
-
Bendeki yayinlar sd oldu. :) dsmart senin yapacagin ise ben emi. Fesih talebinde bulundum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dsmart üyeliğimi edevlet üzerinden sonlandırdım 24 ayın bitmesine 5-6 ay kaldığı halde borç çıkartmadılar. Şuan enayi gibi her ay 33tl ödemediğim için gayet mutluyum
-
kullanmadığım halde evde duran d smart modulu bugun gs maçını izlemek için taktığımda yayınların kapalı olduğunu gördüm. modulu değiştirmedikleri için kapalıymış. neyse değişim kaydı açıp bayiye yönlendirdiler. bayiye gittiğimde değişimi modul benim olduğu için değişemeyeceğini bayi destek hattından öğrendi. bana yeni paket tanımlanmalıymış. sonuçta değişemeden geldim.
şimdi 2 yıllık taahhütün 1. yılı 3 ağustosta doldu. bugun 5 ağustos. bayi 150küsür cayma çıkıyor diyor. taahhüt tek taraflı mı oluyor. 6 ay yayınlarım kapalı olmasına rağmen ben faturalarımı ödemişim. yetmemiş gitmişim değişmeye ek paket vs diye geri çevrilmişim bu işi çözen var mı arkadaşlar?
-
Modül değişikliğini kabul etmediğim için, üyeliğimi sonlandırmamdan kaynaklı, tarafıma yansıyan cayma bedeline itiraz etmiştim. E-devlet üzerinden tüketici haklarına başvurdum ve başvurum olumlu sonuçlandı. Şimdi alınan bedel tarafıma iade edildi. Bu durumda olan arkadaşlarımız varsa bu yolu izleyebilirler. Ben kurtuldum çok şükür. Darısı sizlere diyorum…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X