Şimdi Ara

DSMART İPTAL REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dsmarttan internet almayın arkadaşlar

    Dsmart internet ten aldığım internet hizmetimi 24.08.2017 tarihinde iptal sürecini başlattım. 01.09.2017 tarihinde iptal mesajı ile iptal edildiği bilgisi geldi. 24.08.2017 de müş.hiz ile görüştüm ve kendileri tarafıma 48 saat içerisinde dsl sinyalimin kesileceğini belirtti. Ancak herhangi bir işlem olmadı. Daha sonra 31.08.2017 tekrar müş.hiz aradım ve sinyalimin kesilmediğini söyledim.Görüştüğüm kişi bana tekrardan 24 saat içerisinde kesin olarak sinyalimin kesileceğini belirtti ancak sinyal yine kesilmedi. 03.09.2017 tarihinde tekrar müş hiz ile görüştüm. Bu görüşmede sinyal işleminin 7 iş günü içerisinde kesileceği bilgisi verildi. Bu 7 iş gününün başlangıcınn da iptal talebi olan 24.08 den itibaren olacağını söyledi. 06.09.2017 de iptal talebimin durumunu sorgulamak için tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Dsl portunun boşaltılması işleminin 15 gün süreceği bilgisi verildi. Yani 24 iptal ettiğimiz hattımız için ayın 15 yine kadar port boşaltılması için beklemem gerektiği söylendi.

    Rezilliğin daniskası. HALA SİNYAL İPTALİ İÇİN BEKLİYORUZ. Türk Telekom a bilgi verip vermedikleri belli değil. türk telekom ile görüşeceğim. Btk şikayet ettim. Bakalım hayırlısı.

    15 gün portun boşaltma süreci nedir ya.







  • Portun boşalıp boşalmaması sizi ilgilendirmez. Islak imzalı iptal talebiniz ulaştığından itibaren 24 saat içinde sinyalinizi kesip faturalandırmayı durdurmak, 7 takvim günü içinde de abonelik sözleşmenizi feshetmek zorundalar. Elemanların söyledikleri şeyler tamamen palavra.

    quote:

    İşletmeci fesih bildirimlerinde fesih talebinin alındığı bilgisini aboneye en geç yirmi dört saat içinde iletir/verir. Fesih talebine ilişkin bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içinde aboneye sunulan hizmet kısıtlanır ya da durdurulur. Hizmetin yirmi dört saat içinde kısıtlanmaması ya da durdurulmaması halinde abone sorumlu tutulamaz.

    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14148&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=Elektronik%20Haberle%C5%9Fme%20Sekt%C3%B6r%C3%BCnde%20T%C3%BCketici%20Haklar%C4%B1%20Y%C3%B6netmeli%C4%9Fi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Eylül 2017; 10:59:21 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.