Şimdi Ara

DSMART NET iptal talep formu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
3
Favori
67.183
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Telefonla arayıp iptal talebini verdim. Baska fatura gelebilirmi diye sordum adam iptal formu fatura tarihinden sonra ulaşırsa gelir dedi. Btkya mesaj attım aynı gun formu yolladım. 3gunde iptal edildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba
    an itibariyle tek telefonla ben kurtuldum diyebilirim.
    ilk önce 0 850 2660266 smile adsl müsteri hizmetlerini arayarak 18 ile başlayan 10 haneli müşteri hizmet numarasını alıp TTNET Müşteri hizmetlerini 444 0 375 i arıyorsunuz.mevcut internet sağlayıcımı ttnete taşımak istiyorum dediğinizde işlemlerinizi başlatıyorlar.(yanınızda kimliğiniz olması lazım.)1 kaç gün içinde evrak kargodan elinize geçecek bir adet kimlik fotokopinizle gelen evrağın bir nüshasını gelen kargoya imzalayıp tekrar geri veriyorsunuz.o evrak ellerine geçince 1-2 gün içinde işlem tamam ÇOK ŞÜKÜR.
  • marry05 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    İzlediğiniz adımları anlayamadım. tekrar yazabilirmisiniz. d-smart müşteri numaranız ile TTNET müşteri hizmetlerini arayarak nakil yaptırmak istediniz. sonrasında size bir kargo geliyor, sizde kimlik fotokopinizi gelen evrağın bir nüshası ile geri gönderiyorsunuz. bu işlem sonucunda TTNET abonesi olmuş oluyorsunuz anladığım kadarı ile. TTNET te aboneliği iptal ettirmek daha mı kolay oluyor?, nakil işlemi için ücret almıyorlarmı?
  • nakil ücreti alınmaması lazım.

    örnek vermek gerekirse

    http://goonet.com.tr/Document/DocumentGalery/GOONET%20B%C4%B0REYSEL%20TRANSFER%20FORMU.pdf

    evrağını bir abone doldurup bize gönderdiğinde ttnet kullanıyorsa bu evragı ttnete yolluyoruz ve turkcellden vodafone a geçer gibi direk geçiyorsunuz kimseyle iptal ettirmek için ugrasmıyorsunuz otomatik iptal oluyor
  • 2014 Mart'ına kadar D-Smart + Smile ADSL 16 MBit taahhüdüm var. 73 TL ödüyorum internet için.

    D-Smart bedava idi 17 aydır. 6,5 - 7 ayım var daha. İptal ettirmek istesem ne kadar fark öderim acaba bilen var mı?

    Eğer azami 20 TL'den D-Smart ücretini ödeyip cihazı iade edeceksem 20 x 17 = 340 TL diye hesapladım ama daha başka masraf çıkar mı ki?
  • Bugün halletmek istiyorum bu işi. Lütfen yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
  • arkadaşlar hiç bir şekilde talep formuyla filan uğraşmayın. harcadığınız zamana değmez. daha şimdi dsmart aboneliğim, iptal ettirdim. iki gündür mail atıyorum arıyorum hiç bi şekilde kimseye ulaşamıyordum. bu sabah tuketici.btk.gov.tr adresine direk şikayet maili attım ve hemen geri dönüş yaptılar. şimdi de dsmarttan beni arayıp hiç bir işlem yapmama gerek kalmadan ay sonunda aboneliğmi iptal ediceklerini söylediler. siz de düzgün bir cevap alamıyorsanız hiç uğraşmayın direk BTK'ya yazılı olarak şikayetinizi gönderin. böyle böyle adam olucaklar.
  • Arkadaşlar BTK'ya yazdığım yazı aşağıdaki gibidir. Dsmart NET Smile ADSL Linkte sözleşmeyide tamda kendilerine göre tek taraflı yapmışlar.Ancak, buna rağmen hala iptal edilmemiştir. Dsmart NET Smile ADSL vatandaşı soymak için nasıl bir menfaat çetesi olmuşlar. Forum sayfalarındaki şikayetlere bakılırsa aboneliği 1 gün içerisinde gerçekleştirirken abonelik feshini sırf vatandaş 2-2-3 ay fazla para ödesin diyerekten geciktiriyorlar. Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş. 'nin yaptığı bu soyguna dur diyecek hiçbir devlet kurumu yok mu? Bunlar, Süt vermeyen ineğe ot vermezler be... Ya aç bırakırlar, yada keser yerler. Vatandaşıda inek gibi görüyorlar.



    "BTK-82719 no'lu Dsmart NET Smile ADSL Aboneliğimi iptal etmiyor,hattımı işgal ediyor." konulu yazı yazmıştım.BTK yaşanılan sorunu Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş. iletmiştir.Müşteri temsilcisi 08502660266 telefon numarasından bana ulaştı.Kendi sistemlerinde aboneliğiniz iptal kapsamında olduğu,ancak aboneye ücretsiz verilen TP Link Kablosuz Modemin kendilerine ulaştığı taktirde görevli personelin sisteme "modem ulaştı" kayıtı yapılarak aboneliğin tamamen fesh edileceğinden, 10 gün içerisinde ulaşmadığı taktirde aboneliğin devam edeceğinden bahsetti.Dolayısıyla internet ücreti bilinçli olarak haksız yere kesecekler.Ancak, kendilerinin gönderimini istediği YURTİÇİ KARGO ile 25.09.2013 ÇARŞAMBA günü 602169157155 GÖNDERİ KODUYLA 28.09.2013-10:07'de Osman OKUR(Tel:02626580245) ismi geçen personellerine şekerpınar teslim birmine teslim edildiği gözükmektedir.Buna rağmen 03.10.2013 tarihi itibariyle 8 gün geçmesine rağmen Doğan TV Digital Platform İşletmeciliği A.Ş. işlem yapılmayarak hattım işgal etmekte ve aboneliği tamamen fesh etmemektedir.


    82719 - Dsmart NET Smile ADSL Aboneliğimi iptal etmiyor,hattımı işgal ediyor. (02/10/2013 15:50:01)
    2 yıl taahhütlü TTNET abonesiydim.Aboneliği yenilemek için bayiye gittim. Bayiye TTNET aboneliği yenilemek istediğimi belirtmeme rağmen TTNET yerine aynı alt yapıyı kullanıyor diye bayi Dsmart NET Smile ADSL abonesi yapmış.Kısa süre sonra TP link marka modemi eve göndermişler.Ablam modemle birlikte bayiye gitmiş.Aynı alt yapıyı kullanılmakta diyerekten modem ayarlarını yapım ablamı eve göndermişler.Neyse dedik,o gün internete bağlandık.Ertesi gün internette sık sık kopmalar yaşandı.O gün içerisinde TTNET müşteri temsilcisi ev telefonunu arayarak ablama aboneliğinizi yenilemek istiyormusunuz demişler. Bayi aynı alt yapıyı kullanılıyor diyerekten Dsmart NET Smile ADSL abonesi yaptı dedik.Müşteri temsilcisi kandırılmışsınız.1 hafta içerisinde aboneliğinizi iptal ettirebilirsiniz denildi.Dsmart NET Smile ADSL memnun/memnuyetsizlikleri ilgili internette forum sayfalarında arama yaptım.Aboneleri bayağı mağdur etmişler.Bayiye aboneliğin iptali için dilekçe ile başvuruda bulundum ve gönderilen modemi teslim etmek istedim.Bayi bu işlemi kendisi yapmamış gibi ne dilekçemi nede modem kabul etmeyerek 0 850 2660266 aramamı ve aboneliğinizi müşteri temsilcisi aracılığıyla iptal edileceğini ve modemide verdikleri adrese göndereceğini belirttiler.0 850 2660266 Telefonu aradım.İptal etmemek için elinden geleni yaptılar.Her ne şekilde olursa olsun iptalini istiyorum dedim.Aboneliği iptal kapsamına aldılar.Dilekçemi ve modemi adreslerine gönderdim.1 hafta geçmesine rağmen hattım hala işgal edilmektedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gizemli77 -- 3 Ekim 2013; 17:28:37 >




  • 11831315478 nolu yalın adsl aboneliğimin iptali için ---Abonelik İptali (25/09/2013 10:19:06)https://tuketici.btk.gov.tr/sikayetyaz/ --- üzerinden iptal talebinde bulunduğum Dsmart net hizmeti için d-smart müşteri hizmetleri tarafından arandım ve iptal işlemini yapmamam karşılığında 12 ay 45 tl lik yalın adsl 8 Mb e kadar verme teklifinde bulundular.Sözleşme imzalayıp imzalamayacağımı tarifenin bir taahhütü olup olmadığını sorduğumda hayır bir taahüt yok internetinizi kapatmamanız karşılığı size teklifimiz dediler.Ama gelen son iki faturamda " 01.10.2013 tarihinde başlayan taahhüdünüzün 1.ay 1. günündesiniz,taahhüdünüz 01.10.2015 tarihinde sona erecektir." ifadesinin yer alması üzerine ilk fatura geldiğinde müşteri hizmetlerini aradım ve bana yanlışlık olmuştur sözleşmeniz 1 yıl denildi.Ama 2. faturada da aynı yazıyı görünce müşteri hizmetlerini aradım ve bana sözleşme tarihimin 01.10.2015 te bittiği söylendi.
    Şikayetim İlgili firma yanlış bilgi vererek ilerde mağduriyetime neden olacak işlemler yapıyor müşteriye yanlış bilgi vererek haksız kazanç sağlamaya çalışıyor.Ben firmayla 24 aylık sözleşme imzalamadım onayda vermedim ama firma bilgim olmadan 24 aylık taahhüt vermişim gibi işlem yapıyor.İlgili firmadan tarafıma yazılı sözleşme göndermesini yapmış olduğu 24 aylık taahhüdü neye istinaden yaptığı belgelemesini istiyorum.


    D-smartla böyle bir anım oldu BTK yazdım ama dsmarttan nefret etmeye başladım nasıl bir firma ise artık bıktım bunlarla uğraşmaktan dSmartdüşünenlerin bilgisi olsun TTnet ten tarife bakmaya başladım.




  • arkay A kullanıcısına yanıt
    hocam şikayeti yazdım evde şu an ADSL sinyali yok. Sonra bir baktım mail adresime kasım ayına dair fatura geldi. Bir şikayet daha yazdım. Sonra iptal talebini içeren evraklar gelmediği sürece iptal yapılmayacağına dair. Ben de bir şikayet daha yazdım. Daha ne kadar devam edecek bilmiyorum. Müşteri hizmetlerini aradığımda dakikalarca bekliyorum ama ulaşamıyorum.
  • Taahhütlü tarife aboneliğimi istediğim zaman sonlandırabilir miyim?

    Taahhütlü aboneliğinizi istediğiniz zaman sonlandırabilirsiniz. Ancak operatörünüz ile aranızda imzalanan taahhüt şartlarını gözden geçirmeniz ve taahhüdün erken sonlandırılması durumunda herhangi bir yükümlülükle karşılaşıp karşılaşmayacağınızı kontrol etmeniz fayda sağlayacaktır. Operatörünüz tarafından uygulanabilecek cayma bedelleri 2013/DK-THD/14 sayılı Kurul Kararı ile sınırlanmıştır. Buna göre aboneler, taahhütlerinin sonlandığı ay itibarı ile;

    - almış oldukları indirimlerin toplam bedelleri,
    - kalan ayların toplam bedelleri

    seçeneklerinden hangisi abone açısından daha avantajlı ise yalnızca bu tutardan sorumlu tutulabilecektir. Bu tutarın üzerinde bir cayma bedeli uygulanamayacaktır.

    https://tuketici.btk.gov.tr/sss/




  • Biz bi salaklık yapıp dsmart net'e geçtik. 1 hafta içinde iptal edebilirsiniz dediler ama 2 hafta filan oldu dsmart'a geçeli. Bugün de babamı Digitürk'ten aramışlar ve 1 aya kadar istediğimiz zamanda tek kuruş vermeden kapatabilme hakkımızın olduğunu söylemişler. Bu doğru mu?
  • D-Smart İptal Talep Formu

    Arkadaşlar pdf olarak dropbox üzerinden paylaştım buraya.. lazım olanlar için ulaşılması çok daha kolay olacaktır
  • arrested A kullanıcısına yanıt
    çok iyi yapmışsın dostum.
    bunları mahkemeye vermek yada tüketici koruma derneğine falan şikayet etmekle bir yere ulaşılmıyor bizzat tecrübe ettim.
    küçük şeyler acıtmaz bunların canını.
    çok özür dileyerek bu tabiri kullanacağım bunların (ve ilgili tüm firmaların) analarını belleyecek bir kurum var oda "BTK"'dır.
    canlarını ciddi ciddi yakacak derecede büyük cezalara maruz kalabilirler "BTK" tarafından. yeterki şikayet edilsin ve "BTK" konudan haberdar edilsin.


  • İptal formu




  • bize iptal dilekçesi yazıp fax yollayın demişlerdi,uğraşamadık kaldı 2 aydır.
  • tamamen çağ dışı bir yaklaşım fax maxmi mektupmu kaldı bu devirde https://tuketici.btk.gov.tr/giris/ direk bu adresten şikayet edin
  • Aynen öyle bilader yil olmus 2015 hala fax ti carttu mektuptu masalsi filan hikaye bunlar en kötü mail üzerinden halledilmeli bu işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BTK kararına göre internet aboneliğini iptal ettirmek için yazılı olarak başvuruda bulunmak şart. Ancak öncesinde telefon ile iptal edip daha sonra belgeleri gönderebilirsiniz.

    Talebinizi, abonesi olduğunuz işletmeciye yazılı olarak bildirmek kaydıyla sözleşmenizi istediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, aboneliğinize son verme yönündeki yazılı talebinizin kendisine ulaşmasından itibaren en geç kırk sekiz saat içerisinde bu talebi yerine getirmek ve talebi takip eden yedi gün içerisinde abonelik sözleşmesinin feshedildiğini size yazılı olarak bildirmek zorundadır.

    Ayrıca, müşteri hizmetleri birimini arayarak ya da internet aracılığıyla da fesih bildiriminde bulunabilirsiniz. Bu şekilde bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içerisinde tarafınıza sunulan hizmetin durdurulması gerekmektedir. Ancak, hizmet sunumunun durdurulmasını takiben on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya işletmeci adına abonelik sözleşmesi işlemlerini yürütmeye yetkili herhangi bir temsilcisine yazılı bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Süresinde bildirimde bulunmamanız halinde, abonelik sözleşmesi işletmeci tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebileceğini unutmayınız.




  • Aboneliğimi iptal edeceğim, ekli iptal talep formları güncel midir? Kabul ediliyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.