https://eksisozluk.com/dsmart-abonelik-rezaleti--6915510 İlk olarak “Dsmart’a abone olunur mu?” Diye küfür edenlerin küfrünü aldım kabul ettim. Haklısınız. Şimdi rezalete ya da dolandırıcılık kısmına geçelim: Efendim ben yıllardır Dsmart Modullü Tv abonesiyim. Bu senenin başlarında bu şirket şifreleme sisteminde bir değişiklik yaptı. Değişiklik sonucu mülkiyeti bana ait olan modülü yeni sisteme uyumlu modülle değiştirmemiz gerekti. Modül değişikliği talebinde bulundum, yaşadığım ilde aktif bir bayi olmadığından başka bir ilden servis elemanı gönderdiler. Tabi bu da öyle kolay olmadı önce servis ücreti istediler. Neyse onu bir şekilde hallettik, servis ücreti vermeden değişim yaptık. Değişim esnasında servis elemanı bana bir modem teslim tutanağı imzalattı. Bu neyin nesi deyince abi modül teslim edildiğine dair dedi. Benim kimlik fotosunu çekti. Benim maceram Modül değişikliğinden sonra başlamış aslında ama ben fark etmemişim. Tam tarih hatırlamıyorum ama şubat ayı sonlarında Modül değiştirilmişti. Aradan üç ay gibi bir zaman geçti. Dsmart’tan her zamanki gibi fatura maili geldi. Bakmak hiç adetim olmasa da bu sefer maili açtım 39 küsur Tl bir fatura gelmiş. Yanlışlık oldu galiba diye inceleyince 61 tl bir fatura olduğunu fark ettim. Benim eski abonelik 17 tl bu neyin nesi diye Online işlemlere girdim. O zaman bir aydınlanma yaşadım. Baktım benim bir olan abonelik doğurmuş iki olmuş. Bayi beni abone yapmış, iki sene de taahhütlü üstelik. Faturaların birinin tarihi geçmiş takibe düşmeyelim diye ikisini de ödedik mecbur. Online İşlemlerde iki tane sözleşme imzalamış gibi görünüyorum. Sözleşmeleri indirdim baktım imzalar benim değil. Bu arada iki aylık aboneliği bugün kapatsam bin tl ye yakın bi tutar var. Çileli günlerim başladı artık. Düştüm müşteri hizmetlerinin eline. Tahmin edeceğiniz üzere bir arpa boyu yol gidemedik. Ama efendim sözleşme imzalanmış. İmzalar benim değil kardeşim. Ama kimlik fotonuz var. Ya sizin elemanınız modül teslimi esnasında çekti. İptal ederseniz cayma bedeli çıkar. Ulan haberim yok benim abonelikten. Kaç tane şikayet açtım unuttum. Baktım şeref yoksunları ile sorun çözülmeyecek, BTK’ya şikayet ettim bunları. BTK şikayetime istinaden benden noter onaylı imza sirküsü istediler. Verdik notere 90 tl gönderdik sirküyü, şimdi bekliyoruz sonucu. Burada bitti mi peki, Hayır tabii. Devam edelim. Yukarıdaki olaylar olurken yeni modül bozuldu. Açtık bir servis kaydı daha. Başka bir eleman geldi verdik 50 tl servis ücreti modül değişti. Benim ağzım yandığı için artık her gün kontrol ediyorum Online İşlemleri. Arızalı Modül değişiminden sonra benim iki olan abonelik üç olmuş. Vermişim iki sene taahhüt daha. Çıldırdım doğal olarak. Aradım müşteri hizmetlerini; “Aman efendim, Tabii efendim, Yaman efendim” açtık bir kayıt daha. Tahminime göre bu olayı da çözemeyeceğim. Kesinlikle müşteri tarafında değiller. Açılmış bir abonelik öde işte ölür müsün? gibi yaklaşıyorlar olaylara. Ben yandım siz yanmayın dostlar, geçmeyin bu şirketin kapısından. Şimdi tecrübesi olan arkadaşların önerilerini bekliyorum. Sonuç olarak sahte imza ile, habersiz açılmış abonelikler var. Ben bunları savcılığa mı şikayet edeyim, yoksa tüketici haklarına mı? Çünkü bunları bu işi muhtemelen bana yıkmaya çalışacaklar. Tavsiyelerinize açığım. Hangisinden daha hızlı sonuç alırım? Bir mesaj uzağınızdayım. Kronik Dsmart mağduru. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi timiral -- 14 Mayıs 2021; 15:11:13 > |
Bildirim