Şimdi Ara

Dubai bilişim ve medcell .. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
6
Favori
43.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpharry.

    ben de dubaiden xz alacam ama güvenemiyorum.Delta servis olsa almıştım.

    Bu kadar erken konuşmamak lazım firmaları tanımadan bilmeden.
    Ben firma söylemiyorum genel işleyişi anlattım.
    Firmanın nasıl davrandığını bilmeden daha doğrusu kullanıcı yorumlarına ve gerçeğe göre yaşamadan
    kalkıp dubai kötü medcell kötü delta iyi demek yanlış olur.
    Şuanda firma kendini anlatıyor ve bilgi veriyor forumda fakat genel olarak gerçek değerlendirmeye alabileceğimiz
    bir durum yok diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpharry.

    ben de dubaiden xz alacam ama güvenemiyorum.Delta servis olsa almıştım.

    Bu kadar erken konuşmamak lazım firmaları tanımadan bilmeden.
    Ben firma söylemiyorum genel işleyişi anlattım.
    Firmanın nasıl davrandığını bilmeden daha doğrusu kullanıcı yorumlarına ve gerçeğe göre yaşamadan
    kalkıp dubai kötü medcell kötü delta iyi demek yanlış olur.
    Şuanda firma kendini anlatıyor ve bilgi veriyor forumda fakat genel olarak gerçek değerlendirmeye alabileceğimiz
    bir durum yok diye düşünüyorum.


    hocam firmayı tanıyamadığım için güvenmiyorum dedim.Biraz araştırdım ama pek birşey çıkmadı.Oysa ki delta servis hakkında olumlu yorumlar var.Ayrıca forumda iletişime geçebileceğimiz biri de var o yüzden bana göre delta daha iyi.Tabi en doğrusunu tecrübeliler söyler.




  • Arkadaşlar ben de 2012 Kasım-Aralık civarı Yeniçarşım Dubai Bilişimden bir Note 2 aldım. Dün internette gezinirken birden ekran karardı .Ben de pek önemsemedi. Bunun üzerine bir iki defa tuş kilidini açıp kapadım. Fakat ekran da hiç bir değişiklik olmadı. Telefon çalışıyor. Çalışmadan hiçbir sorun yok ses geliyor.(Ekrana dokununca ses geliyor ve home tuşunun yanındaki iki dokunmatik tuşun ışığı yanıyor.

    Kaç saatten beri hiçbir değişiklik yok. Resmen hayat durdu benim için . Sizce bir kiese bağlayıp versiyonu güncellesem mi yoksa Medcell'e mi göndereyim? Sizce telefonum daha beter hale gelir mi? Yardım edin arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass

    Arkadaşlar ben de 2012 Kasım-Aralık civarı Yeniçarşım Dubai Bilişimden bir Note 2 aldım. Dün internette gezinirken birden ekran karardı .Ben de pek önemsemedi. Bunun üzerine bir iki defa tuş kilidini açıp kapadım. Fakat ekran da hiç bir değişiklik olmadı. Telefon çalışıyor. Çalışmadan hiçbir sorun yok ses geliyor.(Ekrana dokununca ses geliyor ve home tuşunun yanındaki iki dokunmatik tuşun ışığı yanıyor.

    Kaç saatten beri hiçbir değişiklik yok. Resmen hayat durdu benim için . Sizce bir kiese bağlayıp versiyonu güncellesem mi yoksa Medcell'e mi göndereyim? Sizce telefonum daha beter hale gelir mi? Yardım edin arkadaşlar...

    Servis veren firma ile görüşün durumu anlatın öncelikle.
    Belki yazılımsal veya sizin düzeltebileceğiniz bir durum olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass

    Arkadaşlar ben de 2012 Kasım-Aralık civarı Yeniçarşım Dubai Bilişimden bir Note 2 aldım. Dün internette gezinirken birden ekran karardı .Ben de pek önemsemedi. Bunun üzerine bir iki defa tuş kilidini açıp kapadım. Fakat ekran da hiç bir değişiklik olmadı. Telefon çalışıyor. Çalışmadan hiçbir sorun yok ses geliyor.(Ekrana dokununca ses geliyor ve home tuşunun yanındaki iki dokunmatik tuşun ışığı yanıyor.

    Kaç saatten beri hiçbir değişiklik yok. Resmen hayat durdu benim için . Sizce bir kiese bağlayıp versiyonu güncellesem mi yoksa Medcell'e mi göndereyim? Sizce telefonum daha beter hale gelir mi? Yardım edin arkadaşlar...

    Servis veren firma ile görüşün durumu anlatın öncelikle.
    Belki yazılımsal veya sizin düzeltebileceğiniz bir durum olabilir.


    Valla hocam daha demin aradım adam şikayeti telefonda anlattığım halde ; telefonla birlikte bir kağıda şikayetinizi yazın bize gönderin dedi . Göndermeden önce sizce bir yazılıma bakmalı mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass

    Arkadaşlar ben de 2012 Kasım-Aralık civarı Yeniçarşım Dubai Bilişimden bir Note 2 aldım. Dün internette gezinirken birden ekran karardı .Ben de pek önemsemedi. Bunun üzerine bir iki defa tuş kilidini açıp kapadım. Fakat ekran da hiç bir değişiklik olmadı. Telefon çalışıyor. Çalışmadan hiçbir sorun yok ses geliyor.(Ekrana dokununca ses geliyor ve home tuşunun yanındaki iki dokunmatik tuşun ışığı yanıyor.

    Kaç saatten beri hiçbir değişiklik yok. Resmen hayat durdu benim için . Sizce bir kiese bağlayıp versiyonu güncellesem mi yoksa Medcell'e mi göndereyim? Sizce telefonum daha beter hale gelir mi? Yardım edin arkadaşlar...

    Servis veren firma ile görüşün durumu anlatın öncelikle.
    Belki yazılımsal veya sizin düzeltebileceğiniz bir durum olabilir.


    Valla hocam daha demin aradım adam şikayeti telefonda anlattığım halde ; telefonla birlikte bir kağıda şikayetinizi yazın bize gönderin dedi . Göndermeden önce sizce bir yazılıma bakmalı mı ?

    Bu durumda önce fabrika ayarlarına getiriniz telefonu içinden simkart ve varsa hafıza kartınızı çıkarın sonrasında *2767*3855# yapın sonra bakın ekran düzelmiyorsa yazılım güncellemesi ile alakası yoktur. Servise gitmesi gerekiyor cihazınızın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass

    Arkadaşlar ben de 2012 Kasım-Aralık civarı Yeniçarşım Dubai Bilişimden bir Note 2 aldım. Dün internette gezinirken birden ekran karardı .Ben de pek önemsemedi. Bunun üzerine bir iki defa tuş kilidini açıp kapadım. Fakat ekran da hiç bir değişiklik olmadı. Telefon çalışıyor. Çalışmadan hiçbir sorun yok ses geliyor.(Ekrana dokununca ses geliyor ve home tuşunun yanındaki iki dokunmatik tuşun ışığı yanıyor.

    Kaç saatten beri hiçbir değişiklik yok. Resmen hayat durdu benim için . Sizce bir kiese bağlayıp versiyonu güncellesem mi yoksa Medcell'e mi göndereyim? Sizce telefonum daha beter hale gelir mi? Yardım edin arkadaşlar...

    Servis veren firma ile görüşün durumu anlatın öncelikle.
    Belki yazılımsal veya sizin düzeltebileceğiniz bir durum olabilir.


    Valla hocam daha demin aradım adam şikayeti telefonda anlattığım halde ; telefonla birlikte bir kağıda şikayetinizi yazın bize gönderin dedi . Göndermeden önce sizce bir yazılıma bakmalı mı ?

    Bu durumda önce fabrika ayarlarına getiriniz telefonu içinden simkart ve varsa hafıza kartınızı çıkarın sonrasında *2767*3855# yapın sonra bakın ekran düzelmiyorsa yazılım güncellemesi ile alakası yoktur. Servise gitmesi gerekiyor cihazınızın.


    Hocam bu verdiğiniz kodu nereye yazmamız gerekiyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.
  • medcell garantili note 2 kullaniyorum sorunsuz adaptorde bi problem oldu direk degistirdiler sorunsuz bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar dubai bilisimden cumartesi sabahi ip5 siparisi vermistim ve bu sabah onayladilar.Sizce ne zaman kargoya verirler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo

    Arkadaslar dubai bilisimden cumartesi sabahi ip5 siparisi vermistim ve bu sabah onayladilar.Sizce ne zaman kargoya verirler?

    Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo

    Arkadaslar dubai bilisimden cumartesi sabahi ip5 siparisi vermistim ve bu sabah onayladilar.Sizce ne zaman kargoya verirler?

    Up

    Maksimum 3 iş günü diye biliyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo

    Arkadaslar dubai bilisimden cumartesi sabahi ip5 siparisi vermistim ve bu sabah onayladilar.Sizce ne zaman kargoya verirler?

    Up

    Maksimum 3 iş günü diye biliyorum ben.

    Bugün itibariyle 4. işgünüm ve dubaibilişim firması onay bile vermedi.
    Büyük ihtimal ellerinde olmayan malın satış ilanını açıp bekletebildiklerini kadar insanları bekletiyorlar.
    Misal beyaz renk alanların ki 3 işgünü dolmadan gönderildi, benim ise 4. işgünüm ama gönderi bırakın, zahmet edip sistem üzerinden onay bile vermediler.
    Kredi kartımdan tutar n11.com tarafından çekildi.
    Bende baktım paramla rezil oluyorum, dubaibilişim denen firmadan verdiğim siparişi iptal edip 300 TL fazla ödeyip, Samsung garantili aldım.
    Bir daha dubaibilişimle hayatta işim olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srbyoztrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanogo

    Arkadaslar dubai bilisimden cumartesi sabahi ip5 siparisi vermistim ve bu sabah onayladilar.Sizce ne zaman kargoya verirler?

    Up

    Maksimum 3 iş günü diye biliyorum ben.

    Bugün itibariyle 4. işgünüm ve dubaibilişim firması onay bile vermedi.
    Büyük ihtimal ellerinde olmayan malın satış ilanını açıp bekletebildiklerini kadar insanları bekletiyorlar.
    Misal beyaz renk alanların ki 3 işgünü dolmadan gönderildi, benim ise 4. işgünüm ama gönderi bırakın, zahmet edip sistem üzerinden onay bile vermediler.
    Kredi kartımdan tutar n11.com tarafından çekildi.
    Bende baktım paramla rezil oluyorum, dubaibilişim denen firmadan verdiğim siparişi iptal edip 300 TL fazla ödeyip, Samsung garantili aldım.
    Bir daha dubaibilişimle hayatta işim olmaz

    Arkadaşım bence zaten 2000 liralık bir mal için eğer aradaki rakam 200-300 tl gibi birşey ise kesinlikle paralel ithalata yönelmemeniz yönünde.
    Belki 10000 lira olur o zaman 3000 tl ciddi bir fark olarak ortaya çıkar ama 1000-2000 lira gibi rakamlarda bence riske girmeye kesinlikle değmez.




  • fowell-one kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Son olarak Telpa'nın da distribütörlüğü bırakması ve ya elinden alınması ile kendi bünyesinde servis veren distribütör Başarı Ticaret hariç kalmadı.Ortak olarak Samsung Servis Merkezleri ve TeleService bakıyor ürünlere.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Son olarak Telpa'nın da distribütörlüğü bırakması ve ya elinden alınması ile kendi bünyesinde servis veren distribütör Başarı Ticaret hariç kalmadı.Ortak olarak Samsung Servis Merkezleri ve TeleService bakıyor ürünlere.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Başarı Samsung 'u ülkemize getiren ve zamanının çok gerisinde çıkarttığı modellere rağmen savunan,koruyup,kollayan tabir-i caizse adam tek firmadır.
    Teknik servis onarım kadrosu çok güçlüdür, geçirdiği 15 yıllık sürede fire vermeden ekibini korumuş tek firmadır.
    2009 yılına kadarda samsung a ait tüm gsm grubu ürünleri ülkemize ithlat eden tek firmaydı (evet tüm samsung ürünlerini başarı getirir sonrasında samsung üzerinden diğer dist. firmalara dağıtırdı) Bunlar artıları fakat son 3 yıldır ciddi sıkıntılar meydana gelmeye başladı.

    Samsung kendi ithalatlarını kendi yapıyor 4 yıla yakın bir süredir, haliyle artık parça ve swap istemide samsunga yapılıyor,sonrasında samsung servise ürünü gönderiyor.
    Ayrıca samsung teknik servisleri açıldığı 2008 yılı sonlarında gsm onarımı yapmazken (bununla ilgili yeterlilikleri ve ekipmanları sebebiyle) bugün maalesef yapıyorlar.
    Maalesef diyorum çünkü personel yeterli değil, asgari onarım ortamı sağlanamıyor (özellikle elektrostatik boşaltma) merdiven altının neredeyse bir üstü gibi çalışıyorlar.
    Ben sizin resimlerinizden nasıl çalıştığınızı gördüm (servisin içini) samsung servislerinin %70 i sizin servisin yanından bile geçemez. Eskiden yeni cihazlar ve anakartlar için eğitimler verilirken son 3 yıldır sadece video ve döküman son 2 yıla yakın zamandır ise sadece döküman desteği veriliyor. Ayrıca artık ithalat samsung un elinden olduğundan servisler parça ve swap sıkıntısı yaşıyorlar. Yani kısaca diyeceğim şu: bugün samsung türkiye garantili cihaz alırken kazanılacak tek şey biraz daha iyi bir servis yoksa onun dışında ben aman aman birşey kazanıldığını düşünmüyorum, yinede arada ki ücret farkına değer mi? Bence kesinlikle değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.

    Hocam cihazın ekranı bozulduğu için tuşlamam imkansız zaten ekran simsiyah hiçbir şey görülmüyor.

    Neyse artık yolladık ne yapacaklar bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [Ben Dubai Bilişim den Medcell garantili S4 satın aldım. Ürün geldi ve eşime daha önceden almış olduğum ve yaklaşık 430 TL fazladan para ödediğim telpa garantili(distribütör) telefonla kıyasladım, hiçbir farkı yok, %100 orjinal kapalı kutu geldi. Herşeyi ile aynı. Sadece kullanma kılavuzu farklı(benimki daha güzel). Galaxy S4 ü yaklaşık 1 haftadır aralıksız kullanıyorum sıkıntı yok. Benim düşüncem şu. Bazı arkadaşlar ekranlar çok pahalı, birşey olursa ne olacak diyor. Arkadaşlar, zaten ekran kırılırsa distribütör firmanın servisi de sizden o parayı alır. Darbe sonucu oluşan arızaları da karşılamaz. Bunun haricindeki arızalar için de (inşallah arıza vermez) bakalım ne olacak. Bence 430TL fazla vermeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.

    Hocam cihazın ekranı bozulduğu için tuşlamam imkansız zaten ekran simsiyah hiçbir şey görülmüyor.

    Neyse artık yolladık ne yapacaklar bakalım.

    hocam sonucu paylaşmanı bekliyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.

    Hocam cihazın ekranı bozulduğu için tuşlamam imkansız zaten ekran simsiyah hiçbir şey görülmüyor.

    Neyse artık yolladık ne yapacaklar bakalım.

    hocam sonucu paylaşmanı bekliyoruz...

    Her adımı paylaşırım hocam...

    Yarın müsait olursam arayacağım.

    @saner80

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.