Şimdi Ara

Dubai bilişim ve medcell .. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
6
Favori
43.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 1350 tl ye s3 almıştım dondu gönderdim yapmadan geri gönderdiler telefonu açtım 10 dk içinde dondu tekrar aradım (başka telefondan) kontrol edilip gönderildi dediler tekrar gönderdim bekliyorum. 24 temmuzdan beri telefonsuzum bu arada. garantili olsun hemen bozulmasın diye o kadar para verip garantili bir yerden alıyım dedim pişman oldum keşke araştırsaymışım belki bu kez yaparlar diye umut etmek istiyorum :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drfatmaşahin

    arkadaşlar 1350 tl ye s3 almıştım dondu gönderdim yapmadan geri gönderdiler telefonu açtım 10 dk içinde dondu tekrar aradım (başka telefondan) kontrol edilip gönderildi dediler tekrar gönderdim bekliyorum. 24 temmuzdan beri telefonsuzum bu arada. garantili olsun hemen bozulmasın diye o kadar para verip garantili bir yerden alıyım dedim pişman oldum keşke araştırsaymışım belki bu kez yaparlar diye umut etmek istiyorum :(

    hocam samsung garantili galiba? geldi mi telefonunuz?
  • MEDCELL GARANTİLİ NOTE 2 telefonumu cumartesi günü garantiye gönderdim ses karşıya gitmiyordu mikrofon arızalı sanırım dün ellerine ulaştığına dair mesaj geldi az öncede telefonun geri yollandığına dair mesaj geldi telefon yapıldımı yapılmadımı bilmiyorum yapıldıysa çok hızlılar yapılmasa beni ararlardı sanırım yarın telefonu teslim alınca durumu burdan yazarım YURTİÇİ KARGO ile ücretsiz yolladım kargoyu MEDCELL anlaşmalıymış yarın telefonu teslim alıp bu mesajımı güncelliycem


    evet arkadaşlar telefon dün ellerine geçti kargoyla ve bu sabah kargo ile geldi telefon yapılmış mikrofon bölümü değişti sanırım yapılanların olduğu bir kağıtla geldi sanırım medcell hakkında sadece kötü yorumu olanlar yazmış internette



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soldierkan -- 4 Eylül 2013; 10:57:16 >
  • Arkadaslar merhaba bende medcell den aldigim galaxy s3 ilk 3 ayda 4kere ayni arizayi verdi ,yenisini istedim vermediler,mahkemeye verdim,karar yenisi ile degistirilmesi olarak cikti bakalim ne olacak hala direnecekler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1 sene önce aldım note 2 dubai bilişimden ve medcell garantili telefonum kapandı dahada açılmadı götürdüm, çökmüş dediler ve hemen hallettiler telefonsuzda kalmadım sağolsunlar.. ayrıca şikayet var gibi dedim iyi konuşmamışlar bana hemen yeni gelen bir telefonu gösterdi bunun içinde bak pilin altında yapışkanın ucundan sökülmüş gibi şimdi buna napayım diyor.. yani kullanıcı hataları bunlar.. ben genpada 1 ayda telefonu zor aldım oda yapılmadı ama medcell de hemen halletiler. herşey düzgun evrak teslim kağıtları falan herşey resmi bence sıkıntı yok :) Fikir sahibi olmak için buraları okuyup gitmiştim. Bende yazma gereği duydum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyun

    Ben 1 sene önce aldım note 2 dubai bilişimden ve medcell garantili telefonum kapandı dahada açılmadı götürdüm, çökmüş dediler ve hemen hallettiler telefonsuzda kalmadım sağolsunlar.. ayrıca şikayet var gibi dedim iyi konuşmamışlar bana hemen yeni gelen bir telefonu gösterdi bunun içinde bak pilin altında yapışkanın ucundan sökülmüş gibi şimdi buna napayım diyor.. yani kullanıcı hataları bunlar.. ben genpada 1 ayda telefonu zor aldım oda yapılmadı ama medcell de hemen halletiler. herşey düzgun evrak teslim kağıtları falan herşey resmi bence sıkıntı yok :) Fikir sahibi olmak için buraları okuyup gitmiştim. Bende yazma gereği duydum.

    Bugün üye olup ilk mesajınızıda hemen buraya atmanız ilginç olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyun

    Ben 1 sene önce aldım note 2 dubai bilişimden ve medcell garantili telefonum kapandı dahada açılmadı götürdüm, çökmüş dediler ve hemen hallettiler telefonsuzda kalmadım sağolsunlar.. ayrıca şikayet var gibi dedim iyi konuşmamışlar bana hemen yeni gelen bir telefonu gösterdi bunun içinde bak pilin altında yapışkanın ucundan sökülmüş gibi şimdi buna napayım diyor.. yani kullanıcı hataları bunlar.. ben genpada 1 ayda telefonu zor aldım oda yapılmadı ama medcell de hemen halletiler. herşey düzgun evrak teslim kağıtları falan herşey resmi bence sıkıntı yok :) Fikir sahibi olmak için buraları okuyup gitmiştim. Bende yazma gereği duydum.

    insanları salak sanıyorsunuz galiba çok yazık.
  • telefonum (i8910HD) vaktini tamamladığını bana bildirdi. (ben tamamlattım nv rebuild sağolsun, ne denediysem olmadı tavsiyeleriniz için simdiden teşekkürler)
    3 gün önce , lg g2 almayı düşündüm bu ay sonunda. bildiğiniz indirimi falan vardı 1259 liraya geliyordu telefon (32gb siyah)(+7 lira kargo) bugün teknosada 1799 lira...
    ilk gün n11 şikayetlerini okudum. genelde firma kaynaklılardı geç göndermişler vs..
    dün dubai bilişime mesaj attım yılbaşından dolayı gecikme olurmu elimize gelirmi kalırmı telefon gibisinden.
    bir sıkıntı olursa size bildiririz dediler. gayet basit bir cevaptı bence.

    buraya kadar herşey normaldi. cihazın teknik servisini araştırdım şikayet var'da pek iyi şeyler yazmadıklarını okudum.
    olurya hani tüketici bu beyaz yalanların zararı olmaz dedim. sonra bu konuyu gördüm. bu sabah 9 da sınavım olmasına rağmen bunları yazmak istedim.
    yorumlara bakınca (üyelik tarihinden başka foruma uğramayanlar dısında) pek olumlu bulmadım.
    bir kaç arkadas vardı bu pazarı gayet iyi anlatmışlardı onların benim üzerimde etkisi bayağı büyük oldu en azından neyle karşı karşıyayım biliyorum. çünkü arkadaşlar gerçekleri yazmışlar yan tutmadan

    gelelim olumsuz yorumlara gerçekten bu kadar kötü beklemezdim. evet elektronik şans işi, telefon var alırsın 5 yıl götürür telefon var ilk aydan sıkıntılar başlar.. neyse sonuç olarak düşürüp ve ya bir şekilde ekranı kırsan yetkili servis de bakmayacak tedarikçin de.
    fakat ayıplı ürün gelirse diye düşündüm. ayıplı ürün illaki gelir, gelmez diyemez kimse.. bu illaki gözle görülür ayıbı olan ürün demek değil biliyorsunuz.
    telefonunuzu kullanırken gerçekten sorun yaşayabiliyorsunuz. çarpma kırmanın yol açtığı sıkıntılar dısında sorunlar oluşabiliyor.
    en yakın örneği arkadasım s4 ünü şebeke sıkıntısıyla samsung a yolladı ilkinden sonuç cıkmadı. bu böyle devam etti.. bu adam program da kurdu günde kaç defa kesildiğini saydırmak için nafile, rom da yükledi hepsi farklı ülkelerin nafile. sonra sayacı sıfırladı laf aramızda:) neyse 4 farklı samsung servisinede gitti hepsinden "sanal şebeke test aygıt/programlarında test edildi sorun bulunamadı" sonucu cıktı . en sonunda mahkemeye verdi cocuk. mahkeme baslamadan samsung ürünü iade aldı.

    ben şimdi bilemiyorum. internetten büyük çaplı ilk alışverişim olacak. üzülmek istemem açıkçası. babam zorluyor git yetkili servisinden al kafan ağrımasın diye. ama ben telefonu düşüren kıran yada hor kullanan biri olmadığım için (olurda kayıp düşerse diye, g2nin kılıfı şimdiden paraya kıyıp ballistic'ten aldım) üretimden kaynaklı arıza olduğunda, denildiği gibi kullanıcı kaynaklı, içi açılmıs, yere düşmüş ,ağzına üflenmiş, pili gitmiş, eto bitmiş gibi şeylerle karşılaşmak beni haklı olarak üzer (deli eder). şimdi dostlarım. yarım saat oldu olmadı n11'de ilanı kontrol ettim. ürün tükenmiş. en yakını istanbul bilişimde onada 1500 lira civarı fiyat biçiyorlar. sizce bu bir işaretmidir :) yoksa babamın aklına uyup " en iyisini al bildiğimiz yerden olsun" deyip gidip teknosadan falanmı alayım ?

    bana bir yol gösterirseniz çok memnun olurum :)




  • A.B.D(azimBora) kullanıcısına yanıt
    burada sana telefon faturamı onu bunu ne varsa yazarsam ne yapacaksın... milleti ne alaka salak zannediyorum. komiksin.. her türlü herşeyi belgelerim burada ama sende buradan üyeliğini silermisin ?
  • Murat_5320 kullanıcısına yanıt
    gerekli cevabı mesajımda vermiş bulundum... buraya bakarak fikir sahibi oldum.. bende o yüzden yazma gereği duydum.. insanlar ne için yazıyorsa bende onun için yazdım.. ilk mesajım ne olacaktı napacaktım. :)
  • medcell battı diyorlar aslı varmı beyler
  • Merhaba Arkadaşlar.
    ağustos 2013'de Dubai Bilişim'den Medcell garantili Samsung Galaxy Grand aldım. 15 gün önce telefon titreşiminde problem çıktı. Medcell ile iletişim kurup telefonu gönderdim. Karşı ödemeli olarak telefon 2 gün sonra Medcell teslim aldı. ve 9 iş gününde tamiri gerçekleştirilip tarafıma gönderildi. Teknik servis raporunda da darbeye karşı hasar tespit edildiği ve müşteri memnuniyeti için ücretsiz tamir edildiği yazıyor. telefon dün ulaştı elime. ve hiçbir sorun yok. herkesin kafasında olan hizmet sorusu bende de vardı. ama artık sorularımın cevabını da almış oldum. telefonla iletişimlerde hiçbir aksaklık çekmedim. şu bir gerçektir ki, telefon kullanımına bağlı olarak arıza vermekte. bundan sonraki telefon alışverişi için gidip 150-200 tl fazla ödeme yapmadan, korkmadan italatçı garantili telefon alırım.
  • A.C. kullanıcısına yanıt
    hocam benim telefonumu tamir edip gönderdiklerine göre bir problem yok gibi gözüküyor...
  • Merhaba arkadaşlar ben de Mayıs 2014 tarihinde Kliksadan 1280 tl ye Galaxy S4 aldım. Telefon bir gün içerisinde elime ulaştı. Ama Kliksanın sitesinde Medcell hakkında bir şey yoktu. Gelince neyse artık aldık o kadar dedim. Sorunsuzdu telefon, IMEI kayıtlıydı, Arabistan'a kayıtlıydı ama rahat bir şekilde güncelleme yapılıyordu hatta 4.4.2ye geçirdim telefonu. 2 gün önce telefona bakarken bi anda ekran karardı ve yeşil-sarı çizgiler geldi. Sabahleyin çizgiler de gitti ekran tamamen karardı. Ama telefon çalışıyor. Biri aradığında cevap verebiliyosun ses geliyo felan. Medcelle iki gündür ulaşamıyoruz. telefonlara cevap vermiyorlar. Mail attık yine cevap yok. Adrese göndermeyi düşündük ama telefonun gideceğinden korktuk. Hala medcelle ulaşmaya çalışıyoruz. Sikayetvar a felan da baktık. Şikayetler bizimle aynı yönde. Kullanıcı hatası diyip millete geri gönderiyorlarmıs. hatta tamir edemeden arızalı telefonu tekrar kullanıcıya gönderdiğini. bile gördüm. Uğraşıyoruz bakalım gelişmeleri her gün yazacağım. Telefon lazım yani 1 aylık bi tamir sonra dava süreciyle felan uğraşmak istemiyorum açıkcası Kliksaya da Koskoca Sabancı diye güvenmiştik :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Boeing_fan -- 24 Temmuz 2014; 13:36:14 >




  • Arkadaşlar merhaba. Kız arkadaşıma verdiğim kendi S3 Mini telefon bozulunca yapma yükümlülüğü bana kalmış oldu. Medcell Garantiliydi. Problem şuydu : Batarya şişmişti ve en fazla 5 dakika dayanıyordu, bir de batarya bittiğinde restart atıyordu ve sonsuz tekrara giriyordu. Ben de Medcell'i aradım. Bana anlaşmalı Yurtiçi kargo kodu verdiler. Bu kodla gönderince kargo ücretini biz ödeyeceğiz dediler. O kod sayesinde kargoyu onlar ödeyecek şekilde gönderdim. Bir hafta geçti. Kargonun Gidişi 1 gün, gelişi 1 gün ve araya cumartesi pazar da girdi. Bir haftanın sonunda kargom elime bu sefer yine indirimli şekilde ama bu sefer benim ödeyeceğim şekilde ulaştı. Açtığım zaman baktım ki BATARYA DEĞžİŞTİRİLMİŞ! (Batarya garanti dışı olmasına rağmen) ve Parça değişimi yapılmış diye iki not düşülmüş. Gerçekten memnun kaldım. arıza-onarım yazısı ekli resimdedir. Buyurun.
     Dubai bilişim ve medcell ..




  • Valla boşuna Samsung Türkiye garantili cihazlara para kaptırmayın derim çünkü cihazınızda en ufak sorunda kullanıcı hatası / darbeli cihaz vs. diyerek garanti dışı bırakıyorlar.

    Note 3 Samsung tr garantili cihazımın menü tuşu bozuk çalışmıyor diye servise verdim, gelen cevap cihaz garanti dışı ekran darbeli 600 tl ödemesi var. Servise cihazın ekranında bir sorun veya şikayetimin olmadığını söyledim, ve ayrıca darbeli dediği ekranda sıfırdan beri jelatin koruması var kılcal çizik dahi yok. Kasasındaki çizikler zaten normal 1 yıldır kullanıyoruz !!

    Neymiş cihazın ekranı ile tuşu birlikte değişiyormuş. Ekran ve menu tuşu flexleri falan %100 ayrı,ama laftan anlamadılar. Vaktim olunca tüketici hakem heyetinden söke söke alıcam sıfır cihazı..

    İşin özü Samsung Türkiye diye bir garanti yok. Samsungta aynı paralelel ithalat gibi Başarı, Danıştek, Destech gibi dandik firmalara bu işi taşere etmiş durumda. Samsung kendi servisi Türkiyede yok maalesef.. Müşteri memnuniyetleri müşteriyi soymak ve parasını almakla sınırlı.

    Garanti konusunda %1000 koşulsuz destek alınacaksa bunun markas Apple olacak kardeşim. Git avrupadan ucuza al Türkiyede sıfırıyla değiştir cihazını. Samsung servisleri gibi hırsızlık değil hizmet müşteri memnuniyeti peşindeler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 15 Ağustos 2014; 10:23:02 >




  • medcell hakkında bayağı olumsuz yorumlar okudum. sizde inceleyin.
    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/medcell
  • Telefon alacaklar özellikle de n11. com üzerinden alacaklara çok ciddi bir uyarı olarak belirteyim

    Burada dükkan açmış olan dubaibilisim den (yenicarsim.com) bir lg g2 aldım. ürün medcell adında bir firmanın garantisi altındaymış. o zamanlar yapmış olduğum araştırmalarda bu firma ile ilgili doyurucu bir bilgi veya bu ölçüde şikayet yoktu
    şikayetleri bu linkten takip edebilirsiniz
    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/medcell

    daha sonra lg g2 nin bazı serilerinde olan ekranda sararma sorunu benim telefonumda da oldu.Linkte tartışıldığı gibi ekran veya ürünün birebir değişimi yoluna gidiliyor
    http://forum.donanimhaber.com/m_87895639/tm.htm
    Tabii medcell denen firma ki umarım işiniz düşmez ama düştüğünde bakkal dükkanı gibi bir teknik servis olduğunu anlamanız uzun sürmüyor darbeden kaynaklanan arıza diyerek 500 tl fiyat çıkardı

    Bunun üzerine kendilerine bu sorunun bazı g2 serilerinde rastlanan bir problem olduğunu ve diğer servislerde ekran değişimi hatta ürün değişimi yoluna gittiğimi söylediğimde telefona bakan bayan lakayt bir şekilde bizde böyle dedi. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde yüzüme kapattı
    Bende n11.com üzerinden dubaibilisim e durumu anlattıktan sonra medcellin kendi firmaları mı yoksa hizmet aldıkları bir kuruluş mu olduklarını ve üzerindeki etkilerinin ne olduğunu mağdur olduğumu bana yardımcı olup olamayacaklarını sordum. Bana servis firmanızla görüşün gibi kestirip atan bir cevap yolladılar.

    Şimdi geriye Tüketici Hakem Heyetine gitmek kaldı süreci buradan paylaşmaya devam etmeyi planlıyorum almayı planlayan arkadaşlara yol göstermesi açısından ama size tavsiyem paranız ve bu adamlarla uğraşacak vaktiniz bolsa alabilirsiniz ama fikrimi sorarsanız 1000 küsür lira para verip 150-200 tl den kaçmazsanız hem aklınız telefonunuzda kalmaz hem de uzun vadede kar bile elde etmiş olursunuz. (Diğer paralel ithalatları bilmiyorum iyi olanlar vardır mutlaka ama dubaibilisim ve medcell den uzak durun bazı sitelerde de bu adamların ürünü satılıyor)

    Süreçle ilgili bilgi almak isteyen sorusu olan veya söylediklerimi kanıtlamamı isteyen arkadaşlar olursa seve seve elimden geleni yaparım.


    Bu arada buna az önce rastladım kaynak olmadığı için yazmamıştım ikisinin de aynı kişiye ait olabileceğini bu sebeple pahalıya patlayacak onarımları kullanıcı hatası diye gönderdiklerini düşünüyordum

    http://forum.donanimhaber.com/m_76049782/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaryalar

    Telefon alacaklar özellikle de n11. com üzerinden alacaklara çok ciddi bir uyarı olarak belirteyim

    Burada dükkan açmış olan dubaibilisim den (yenicarsim.com) bir lg g2 aldım. ürün medcell adında bir firmanın garantisi altındaymış. o zamanlar yapmış olduğum araştırmalarda bu firma ile ilgili doyurucu bir bilgi veya bu ölçüde şikayet yoktu
    şikayetleri bu linkten takip edebilirsiniz
    https://www.sikayetvar.com/firma/detay/medcell

    daha sonra lg g2 nin bazı serilerinde olan ekranda sararma sorunu benim telefonumda da oldu.Linkte tartışıldığı gibi ekran veya ürünün birebir değişimi yoluna gidiliyor
    http://forum.donanimhaber.com/m_87895639/tm.htm
    Tabii medcell denen firma ki umarım işiniz düşmez ama düştüğünde bakkal dükkanı gibi bir teknik servis olduğunu anlamanız uzun sürmüyor darbeden kaynaklanan arıza diyerek 500 tl fiyat çıkardı

    Bunun üzerine kendilerine bu sorunun bazı g2 serilerinde rastlanan bir problem olduğunu ve diğer servislerde ekran değişimi hatta ürün değişimi yoluna gittiğimi söylediğimde telefona bakan bayan lakayt bir şekilde bizde böyle dedi. Tüketici hakem heyetine gideceğimi söylediğimde yüzüme kapattı
    Bende n11.com üzerinden dubaibilisim e durumu anlattıktan sonra medcellin kendi firmaları mı yoksa hizmet aldıkları bir kuruluş mu olduklarını ve üzerindeki etkilerinin ne olduğunu mağdur olduğumu bana yardımcı olup olamayacaklarını sordum. Bana servis firmanızla görüşün gibi kestirip atan bir cevap yolladılar.

    Şimdi geriye Tüketici Hakem Heyetine gitmek kaldı süreci buradan paylaşmaya devam etmeyi planlıyorum almayı planlayan arkadaşlara yol göstermesi açısından ama size tavsiyem paranız ve bu adamlarla uğraşacak vaktiniz bolsa alabilirsiniz ama fikrimi sorarsanız 1000 küsür lira para verip 150-200 tl den kaçmazsanız hem aklınız telefonunuzda kalmaz hem de uzun vadede kar bile elde etmiş olursunuz. (Diğer paralel ithalatları bilmiyorum iyi olanlar vardır mutlaka ama dubaibilisim ve medcell den uzak durun bazı sitelerde de bu adamların ürünü satılıyor)

    Süreçle ilgili bilgi almak isteyen sorusu olan veya söylediklerimi kanıtlamamı isteyen arkadaşlar olursa seve seve elimden geleni yaparım.


    Bu arada buna az önce rastladım kaynak olmadığı için yazmamıştım ikisinin de aynı kişiye ait olabileceğini bu sebeple pahalıya patlayacak onarımları kullanıcı hatası diye gönderdiklerini düşünüyordum

    http://forum.donanimhaber.com/m_76049782/tm.htm

    DURUM NEDİR HOCAM?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaryalar


    ne yaptınız var mı bir gelişme bende aynı firmadan g2 aldım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.