Şimdi Ara

Dubai bilişim ve medcell .. (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
149
Cevap
6
Favori
43.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar kusura bakmayın foruma ancak girebildim hakeö heyetine verdim kendilerini gelişmelerden haberdar edeceğim sizi de hatta vermeyi başvurmayı düşünen başka arkadaşlar varsa bu süreçle ilgilide ayrıntıya girebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaryalar

    arkadaşlar kusura bakmayın foruma ancak girebildim hakeö heyetine verdim kendilerini gelişmelerden haberdar edeceğim sizi de hatta vermeyi başvurmayı düşünen başka arkadaşlar varsa bu süreçle ilgilide ayrıntıya girebilirim.

    sonuç nedir?
  • Selamlar bende kliksa com dan lgg3 aldım 17 şubatta ve telefon dün itibaren aç kapanıyor sürekli. en fazla 10 sn acık kalıyor. hard reset attım düzelmesi umuduyla ve telefon kurulma aşamasında sürekli kapanıyor .

    Kutuda medcell yazıyor,aradım ürünü gönderin diyor .

    İnsaf ya telefon daha 1 ay oldu ve servise gönder et muhabeti cıktı .
  • Bugün ben de aradım 500 tl ücret çıkardılar.
    Ben bu kadar adi bu kadar pişkin firma görmedim.
    Telefonda en ufak bir darbe yok ama darbe kaynaklıymış sararma.
    (Telefonda en ufak bir kılcal çizik yok.Eminim bakmadılar bile)
    Allah belanızı versin hakkımı helal etmiyorum medcell.

    Buradan sesleniyorum bu Dubai Bilişim ve Medcellden ürün almayın aldırtmayın.(Zaten aynı şirketlermiş.)

    Şimdi aylarca uğraşacağım mahkemeyle.
  • Selamlar Telefonu göndermiştim Cuma günü geldi .

    Öncellikle arka kapak ve üst kısımda malesef çizik var, ekranda sagdan sola dogru cizik var allah dan jelatin vardı . Hadi onu da geçtim telefon geldi, servis bilgisinde : Yazılım yüklendi Test ok denmiş .

    Bugün Pazar ve telefon abartısız 7.kez dondu ve , telefonu ancak pili çıkardıkdan sonra aktif hale getirebiliyorum .

    NE yapmamız lazım ? fikri olan var mı ?

    Telefonu tekrar medcell'e gönderip yine beklemek mi ? Telefon aldık aldığımıza pişman olduk valla..
  • angaryalar A kullanıcısına yanıt
    Herkese selam

    Medcell garantili lg g2'min ekranı sarardı.

    Haliyle beş para etmez bir firma olan dubai bilişim yani medcell kullanıcı hatası diyerek 500 tl fatura çıkardı.Herkes bilir bu kronik sorundur ve lg resmi garanti ve delta garanti ücretsiz ekran değişimi yapar.

    ben de hakem heyetine başvurdum.Tam 7 ayın sonunda bilirkişi incelemeden aleyhime karar verdi.Yani telefon bilirkişiye gitmeden olumsuz karar çıktı.Gerçekten şaka gibi.

    Ben de inat ettim.Bugün mahkemeye başvurdum itiraz için.Bilmeyenler için söyleyeyim 250 tl başvuru ücreti ödedim.

    Forumda eminim benim gibi hakem heyetine başvurup hakkını arayanlar vardır.

    Elinizde olumlu sonuçlanmış bilirkişi raporu olan var mı?Eğer varsa bunu mahkemede göstermek istiyorum.

    Yardımlarınızı bekliyorum...
  • Ben de medcell den lg g4 aldım iki ay sonra telefonum şarj olmadığı için servise göndermek istedim. Medcell i aradım gönderin telefonu dediler. Gönderdim 3 hafta sonra beni aradılar telefonunuzu gönderiyoruz diye ama 10 gündür telefon yok medcelli arıyorum largo şirketini bir arayıp size dönelim diyolar ve asla dönmüyorlar kargo takip numarası vs bilgi bizde yok diyolar. Telefonun nerde olduğu belli değil. Ve teknik servis olarak çok ilgisizler ben aldığım için çok pişmanım telefon gelecek mi sağlam gelecek mi bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DUBAİ BİLİŞİM + MEDCELL denen müşteri memnuniyeti sıfır olan firmadan bir telefon alma gafletinde bulundum. Aldığım telefon ünlü sitelere reklam amaçlı cevizler kırdırıp çiviler çaktırdıkları ULTRON X1 cihazı. Cihaza lafım yok. Legal yollarlar resmi olarak o rakama satılan telefonlar arasında karizması ve işlemci hariç özellikleri ile çevremdeki herkese tavsiye edebileceğim bir cihaz olurdu. Du diyorum çünkü bu cihazın arkasındaki firma kelimenin tam anlamı ile beş para etmez. Nano sim adaptörü ile kullandığım cihazın simini çıkarırken pimleri yamuldu ve 5 günlük cihazımı sıfır gibi durumda iken garantiye gönderdim ve firma tam 10 gün sonra benim aramam üzerine bilgilendirme yaptılar. Yani aramasam kimsenin arayacağı da yok. İnternet sitelerinde ki bilgide telefonunuz sırada diye yazıyordu. Neyse aradığımda dedikleri şey kullanıcı hatası ve 100tl vereceksiniz. Sizce ben o deliğe ne sokmuş olabilirim de 5 günlük cihazımı bozmuş olabilirim dediğimde bilemiyorum diyen bayan bu sizin hatanız deyip durdu. Nano sim kullanıyorum ve mecburen bu telefonda adaptör ile kullanıyorum dediğimde tamam işte o bozmuştur dedi. Hanımefendi ben bu adaptörü birçok telefonda kullanıyorum sizin telefonunuz bozuluyorsa telefon kutusunun üzerine nano sim adaptör ile kullanmayın yazsaydınız böyle saçmalık olur mu dediğimde yok beyefendi bu kullanıcı hatası ve 100tl ödemezseniz yapılmayacak cihaz dedi. Gönderin telefonumu dedim. Cihazı gönderirken de onlardan bana gelirken de kargo masraflarını bana kitlediler. Ben böyle bir firma ne duydum ne gördüm. Ne müşteriyi dinleyen, ne müşterinin fikrine önem veren, ne müşteri memnuniyetini sallayan bir firma değil. Ben 600tl ile batmam. Ama bu tip insanlar ve firmalar alınan ahlar ile kazandıkları paranın ne hayrını görürler ne sefasını sürerler. Oysa en azından müşteri memnuniyeti adına insan gibi şunu deseler -BEYEFENDİ NORMALDE BU KULLANICI HATASI. EVET SİZ ADAPTÖR İLE KULLANMIŞSINIZ AMA BU ADAPTÖRÜN DURUMUNU BİZ BİLMİYORUZ. NEDEN PİMLERE TAKILDI VE ÇIKARMAYA ÇALIŞTIĞINIZDA TAKILMA HİSSETTİĞİNİZ SIRADA KEŞKE ÖYLE BIRAKIP SERVİSE GÖNDERSEYDİNİZ BİZ DURUMU GÖRSEYDİK. NORMAL ŞARTLARDA BU KULLANICI HATASIDIR. AMA SİZ TELEFONU DAHA YENİ ALMIŞSINIZ VE HAFTANIZ DOLMAMIŞ BİZ İYİ NİYET GÖSTERGESİ OLARAK MAHRUM KALMAYIN DİYE ÜRÜNÜ ONARIP TARAFINIZA GÖNDERECEĞİZ- Bu kadar basit. Ama müşteri anlama, dinleme, müşteri odaklılık nerede bu firma nerede. Neyse ki telefonum şu an çalışıyor. Ben gene yoluma devam ediyorum ama bunlar bu haram kazançlar ile ne kadar devam ederler. Etseler de sefa diye cefa sürerler de haberleri olmaz. Yazık çok yazık. Bunları anlatıyor ve yazıyorum ki bu firmadan gerçekten uzak durulması gerek. Fırsat bulduğum her mekanda ve platformda da yaşadıklarımı anlatmaya devam edeceğim.




  • Mavi ekran gösterip kendine bazen reset atan bazen kapanıp açılmayan LG G3 telefonumu tamir etmeden geri verdiler bana. Bu ne biçim bi servistir böyle. Bu ne saçmalık, hiç mi denemedin çalışıyo mu diye?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.