Şimdi Ara

Dubai bilişim ve medcell .. (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
6
Favori
43.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benimde galaxy sl cihazım var. Kasa soyulmalarından dolayı servise götürdüm.. Bir kenarında o kadar küçük bir ezik var ki kendileri zor gösteriyor ve bunun için garanti dışı saydı samsung servisi .. Yani garanti hikaye.. Bende ondan sonra resmi ithalatçıya para kaptırmamaya karar verdim.. 2 adet tel aldım n11.com dan .. paralel ithalat.. Zaten elektronik şans işi baştan cihaz sağlamsa Kolay kolay bir şey olmaz diye düşünüyorum.. Daha önce sony ericson k300 cihazlarımı tam 9 sene kullandım ufak tefek arızalarını kendim yaptırıyordum yani ilk kez garantiden servise gittim .. oda direk hayal kırıklığı oldu.. cüzi tamiratlar gerekirse kendim halladerim artık..
    Bu arada da galagy sl nin kamera camı çatladı 20 tl ye hallettirdim.. orjinalinden farkı kalmadı.. aslında cihazlar artık kullan at haline geliyor.. nerden mi biliyorum bende bir firmanın printer ve fotokopi servisinde çalışıyorum.. ordan biliyorum.. Saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.

    Hocam cihazın ekranı bozulduğu için tuşlamam imkansız zaten ekran simsiyah hiçbir şey görülmüyor.

    Neyse artık yolladık ne yapacaklar bakalım.

    hocam sonucu paylaşmanı bekliyoruz...

    Her adımı paylaşırım hocam...

    Yarın müsait olursam arayacağım.

    @saner80

    Hocam telefon geldi.Telefon değişmedi,tamir işlemi yapıldı.

    Firmanın ilgilenmesi biraz vasat ...Servise verilen cihazı takip aşaması zor,neredeyse imkansız. Arayıp sorduğumdu bilgisiz bir eleman neredeyse sizi pek sallamıyor.Anladığınız telefon gelene kadar her şey muamma

    Ben asla tercih etmeyeceğim bir yerdir artık.Zaten telefonun Suudi Arabistan çıkışlı olduğunu öğrenince iyice soğudum. Kısmetse Note 3'ü Vatan,Bimeks,Samsung bayileri gibi garanti yerlerden alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    quote:

    Orijinalden alıntı: Metal_Up_Ur_Ass


    quote:

    Orijinalden alıntı: fowell-one

    Simkartı çıkardıktan sonra cihazı açın, telefon eder gibi *2767*3855# yapın yeterli olacaktır.
    FFR yani tam fabrika ayarlarına dönecektir cihazınız.

    Hocam cihazın ekranı bozulduğu için tuşlamam imkansız zaten ekran simsiyah hiçbir şey görülmüyor.

    Neyse artık yolladık ne yapacaklar bakalım.

    hocam sonucu paylaşmanı bekliyoruz...

    Her adımı paylaşırım hocam...

    Yarın müsait olursam arayacağım.

    @saner80

    Hocam telefon geldi.Telefon değişmedi,tamir işlemi yapıldı.

    Firmanın ilgilenmesi biraz vasat ...Servise verilen cihazı takip aşaması zor,neredeyse imkansız. Arayıp sorduğumdu bilgisiz bir eleman neredeyse sizi pek sallamıyor.Anladığınız telefon gelene kadar her şey muamma

    Ben asla tercih etmeyeceğim bir yerdir artık.Zaten telefonun Suudi Arabistan çıkışlı olduğunu öğrenince iyice soğudum. Kısmetse Note 3'ü Vatan,Bimeks,Samsung bayileri gibi garanti yerlerden alacağım



    Hocam cihaz kaç günde servisten geri geldi?
    Onarım düzgün yapılmış mı? Cihaz çizik falan gelmedi değil mi?

    En uygun fiyat olduğu için Dubai Bilişim'den alacağım çünkü. Arabistan ürünü olduğunu biliyorum ama başka çarem yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delta Servis

    Merhaba,

    Son olarak Telpa'nın da distribütörlüğü bırakması ve ya elinden alınması ile kendi bünyesinde servis veren distribütör Başarı Ticaret hariç kalmadı.Ortak olarak Samsung Servis Merkezleri ve TeleService bakıyor ürünlere.

    Saygılarımızla,
    DeltaServis

    Merhaba,

    Şuan n11.com da sizin servis hizmeti verdiğiniz bir firma var mı? S4 satın alacağım.
  • n11.com üzerinden dubaibilisim.com'dan samsung galaxy s3 aldım. Telefon geldiğinde gayet düzgün görünüyordu, herhangi bir şekilde paketi açılmamış gibiydi. Kullanmaya başladığımda ise sürekli donmaya ve kilitlenmeye başladı. Soruna birçok forumda çözüm bulmaya başladım ama netice alamadım. Ürünü 6 gün sonra dubai bilişim'e değişim için gönderdim. Dubai bilişim doğal olarak cihazı Medcell'e göndermiş. 2 gün sonra medcell'den bir telefon geldi. Cihazı rootlamış olduğumu tespit ettiklerini ve garanti kapsamı dışında tutulduğunu söylediler. İşin garip kısmı cihazı rootlamamıştım. İtirazlarım sonuç vermedi. Kanuni yollara başvurabileceğimi gayet kaba bir şekilde ifade ettiler.

    17 Mayıs'ta Ataşehir Tüketici Sorunları Hakem Heyeti'ne başvurdum. Konunun 21 Haziran'da görüşülebileceğini bildirdiler. 21 Haziran'da ise kararın 28 Haziran'a kadar yazılacağını ve postalanacağını, elime Temmuz ortası gibi ulaşacağını öğrendim. Yani kanuni süreç 2 ay sürecek. Daha kararın olumlu olup olmadığı bile belli değil. Eğer karar olumlu çıkarsa bile başvururken büyük bir hata yaptığımı farkettim. Ürünün değişimini istemiştim. Bu şirketlerin böyle çalıştığını bilseydim para iadesi isterdim. Şimdi karar olumlu çıksa bile yeni gelecek cihazın sağlam çıkması için dua etmem lazım.

    Buraya kadar sabredip de okuyanlar net olarak anlamıştır. Okumayanlar için:

    İŞİN İÇİNDE MEDCELL VARSA MUTLAKA ORTADA BİR KULLANICI HATASI VARDIR. ONA GÖRE !!!

    n11.com ise koskoca Doğuş grubunun bir şirketi diye güvenerek alışveriş yapmaya ikna olduğum bir yerdi. Resmen etkisiz eleman kendileri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarina -- 5 Temmuz 2013; 18:46:04 >




  • erkanist kullanıcısına yanıt
    n11.com'a güvenip alışveriş yapmayın, ürünün parasını aldıkları an aradan çekiliyorlar. Ürünü tedarik eden ve gönderen firmalarla yaşadığın problemlerde yalnız başınasın. (Servis verenler de dahil tabi bu kategoriye)

    n11.com vakit ve nakit kaybı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarina

    n11.com'a güvenip alışveriş yapmayın, ürünün parasını aldıkları an aradan çekiliyorlar. Ürünü tedarik eden ve gönderen firmalarla yaşadığın problemlerde yalnız başınasın. (Servis verenler de dahil tabi bu kategoriye)

    n11.com vakit ve nakit kaybı..

    Haber verdiğiniz için teşekkürler. Dubabi Bişilim bana güven vermediği için gg'dan Delta garantili aldım.

    Yaşadığınız olay için üzüldüm, mahkeme kararının lehinize çıkmasını dilerim. Ben de birkaç sene önce adidas firmasını dava etmiştim ve kazandım ancak para iadesi talep etmiştim. Parayı da nakit olarak aldım. Birkaç sürüyor ama sonuç alıyorsunuz.

    Ben cihazı satan firma ile teknik servisin bu işi ortaklaşa yürüttüğünü düşünüyorum. Bu kadar ucuza cihaz satıp servis hizmetini vermemekle kar elde ediyorlar. Ama bu yanlarına kalmaz. Tüketici mahkemesi her zaman tüketiciden yanadır. Olayın peşini sonuna kadar bırakmayın.

    Burda n11.com'un bir kabahati yok. Sonuçta aracı firma. Herhangi bir yaptırım uygulayamazlar. Sizin muhatabınız satıcı ve teknik servis oluyor. Bu da onların kötü niyetli olmalarıyla ilgili bir durum. Tüketiciyi suçlayıp kullanıcı hatası diye servis hizmeti vermekten kaçınıyorlar.




  • erkanist kullanıcısına yanıt
    n11.com aracı firma ama neticede hizmet garantisini de vermesi gereken, gerektiğinde yanlış yapana höt diyebilecek güçte bir firma zannetmiştim. Bilerek veya bilmeyerek bu tezgaha ortak olmuş durumdalar. Defalarca uyardım ama ultra kurumsal süreçlerinin içinde kayboldu uyarılarım.

    Neticede e-ticarette güven önemli, bu güveni kötü iş yapan tedarikçilerle harcayacaklarsa çok uzun olmasın ömürleri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarina

    n11.com aracı firma ama neticede hizmet garantisini de vermesi gereken, gerektiğinde yanlış yapana höt diyebilecek güçte bir firma zannetmiştim. Bilerek veya bilmeyerek bu tezgaha ortak olmuş durumdalar. Defalarca uyardım ama ultra kurumsal süreçlerinin içinde kayboldu uyarılarım.

    Neticede e-ticarette güven önemli, bu güveni kötü iş yapan tedarikçilerle harcayacaklarsa çok uzun olmasın ömürleri...


    N11 hizmet garantisi verbilecek bir firma degil. Tuketici kanununda yer alan 'Saglayici' olma sifati bulunmadigindan saticiya herhangi bir yaptirim uygulayamaz. Urun satisi tamamlandiktan sonra yasal yukumlulugu kalmiyor. Kendisi yapmaya kalksa binlerce satista kim hakli kim haksiz tespit etmesi imkansiz. Keske olsa...

    Sosyal medyanin ve forumlarin bu kadarl guclu oldugu, insanlarin arastirmdan alisveris yapmadigi bir donemde firmalar piyasa tutunmak istiyorlarsa cok dikkatli olmak zorundalar. Su basinizdan gecen olay bile alisveris yapacak kisiyi daha da dusunmeye hatta vazgecmeye kadar goturur. Sahsen bu firmadan urun almayi asla dusunmeyecegim. Umarim sorunu kanuni yollarla cozersiniz. Boyle sirketlerin uzun omurlu olmamasi dileginize de sonuna kadar katiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dün tüketici sorunları hakem heyeti kararı ulaştı. Heyet telefonun değişmesine hükmetmiş. Bundan sonrası için ne önerirsiniz? Nasıl sıkıntı yaşamadan kararı uygulatabilirim? İcra vb uğraşmak istemiyorum, sevimsiz olaylar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarina

    Dün tüketici sorunları hakem heyeti kararı ulaştı. Heyet telefonun değişmesine hükmetmiş. Bundan sonrası için ne önerirsiniz? Nasıl sıkıntı yaşamadan kararı uygulatabilirim? İcra vb uğraşmak istemiyorum, sevimsiz olaylar.

    Baska birsey yapmaniza gerek yok. Sadece gelen karari okuyun. Firmanin 15 gun icinde ust mahkemeye itiraz hakki olduguna dair bir ibare var mi? Size gonderilen kararin kopyasi firmaya da taahhutlu olarak gonderiliyor. Firma ile mumkunse yazili olarak irtibata gecip karari mail olarak gonderin ve degisim talebinizi iletin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erkanist kullanıcısına yanıt
    Evet, bu şekilde bir ibare var. Karar firmaya da ulaşmış, 15 gün içerisinde itiraz edeceğiz diyor. İtiraz sonuçlanana kadar değişim yapmıyorlar. Bu durumda tüketici hakem heyeti kararını 2 ay boşuna beklemiş oldum. tüketici mahkemesinin sonucu ne zaman çıkar kimbilir. Böylelikle aylarca telefonu kullanamamış oluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarina

    Evet, bu şekilde bir ibare var. Karar firmaya da ulaşmış, 15 gün içerisinde itiraz edeceğiz diyor. İtiraz sonuçlanana kadar değişim yapmıyorlar. Bu durumda tüketici hakem heyeti kararını 2 ay boşuna beklemiş oldum. tüketici mahkemesinin sonucu ne zaman çıkar kimbilir. Böylelikle aylarca telefonu kullanamamış oluyorum.


    Benim dava ettigim firma ust mahkemeye basvurmadigi icin 15 gun sonra parami nakit olarak iade almistim. Zaten Kaymakamliktaki ilk durusmaya da gelmemislerdi. 15 gunluk surede o ayakkabiyi nasil giydim bilemezsiniz. Bunlara nustehak

    Anladigim kadariyla telefon kullanilir durumda degil. Bu yuzden yapacak birsey yok. Ancak kararin lehinize cikma ihtimali cok yuksek. Biraz vakit alsa da sonucta hakkinizi almanizi dilerim. Bizi de sonuctan haber edin ki forumdaki arkadaslar icin ornek teskil etsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vallahi ben Dubai Bilişim den piyasanın çok altına Galaxy S4 aldım. Hiçbir problem yok. Cihaz kayıtlı. 1 aydır kullanıyorum sıkıntı yok. Piyasanın 400 TL aşağısına aldım. Ben riske girdim. Bozulursa ne olur şu an bilmiyorum. Fakat 400TL için riske girmeye değer. Sonuçta telefonu düşürürsek veya ekranını kırarsak distribütör de garantiye sokmaz.
  • Medcell işimiz ilk düşüşünde aldığımız cevapları dinleyin.

    N11 üzerinden S3 almıştım ablama 6. ayda. Cep telefonda sorun yok fakat şarj aleti sıkıntılı iyi şarj etmiyor başka şarj aleti ile denedim düzgünce şarj oluyor. Medcell aradım ve durumu anlattım ve yeni şarj cihazı talep ettim. Telefonda konuşan bayanın bana verdiği cevap; batarya, kulaklık ve şarj aleti garanti kapsamında değil kendiniz ediniceksiniz ? gülsem mi ağlasam mı bilemedim ve o kadar kaba bir bayandı ki erkek yanında efendi kalır ters ters cevaplar verdi. Durum böyle dubai bilişim ile iletişime geçeceğim bakayım onların cevabı ne olucak. gelişmeleri yazarım...

    Hayırlı forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metal_my666

    Medcell işimiz ilk düşüşünde aldığımız cevapları dinleyin.

    N11 üzerinden S3 almıştım ablama 6. ayda. Cep telefonda sorun yok fakat şarj aleti sıkıntılı iyi şarj etmiyor başka şarj aleti ile denedim düzgünce şarj oluyor. Medcell aradım ve durumu anlattım ve yeni şarj cihazı talep ettim. Telefonda konuşan bayanın bana verdiği cevap; batarya, kulaklık ve şarj aleti garanti kapsamında değil kendiniz ediniceksiniz ? gülsem mi ağlasam mı bilemedim ve o kadar kaba bir bayandı ki erkek yanında efendi kalır ters ters cevaplar verdi. Durum böyle dubai bilişim ile iletişime geçeceğim bakayım onların cevabı ne olucak. gelişmeleri yazarım...

    Hayırlı forumlar...


    Sıkıntı da o zaten, buradan yaptığınız alışverişte garanti diye birşey yok. Herhangi bir sebepten garanti dışında kalırsınız. Geçmiş olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saner80

    Vallahi ben Dubai Bilişim den piyasanın çok altına Galaxy S4 aldım. Hiçbir problem yok. Cihaz kayıtlı. 1 aydır kullanıyorum sıkıntı yok. Piyasanın 400 TL aşağısına aldım. Ben riske girdim. Bozulursa ne olur şu an bilmiyorum. Fakat 400TL için riske girmeye değer. Sonuçta telefonu düşürürsek veya ekranını kırarsak distribütör de garantiye sokmaz.

    Büyük risk, umarım telefonda sorun çıkmaz. Buradan telefon almak yerine yurtdışından almak daha mantıklı. Hem daha ucuz oluyor hem de 2 durumda da garanti yok !!!
  • Sevgili arkadaşlar

    Yazılanları ilgi ile okudum. Ben mühendisim, bu işin ticaretinde ya da ticaretini yapan firmalarda bulunmadım. Fakat 10 yıldır ihtiyacım olan özellikle elektronik cihazları bazen yurtdışından bazen buradaki resmi olmayan ithalatçılardan tedarik edip yarı fiyatından bile ucuza malettiğim olmuştur. Eskiden buna "spot" denirdi, şimdi grey paralel vs gibi söyleniyor.

    Konumuz cihazların garantisi. Ben konuya son derece yüzeysel bir şekilde açıklık getireyim.

    Bugüne kadar aldığım hiçbir cihaz garanti süresince (garantili olmuş olsalar diye varsayıyorum) bozulmadı. Bunun kullanımla ilgili olduğu kadar nasiple de ilgili olduğunu düşünüyorum. Şansınız normal giderse genellikle bir sorunla karşılaşmazsınız hor kullanmadığınız bir cihazda. Eğer şanssızsanız cihazınızda bir problem oluşabilir. Bazı arkadaşlarım servislerin kullanıcı hatası diyerek cihazları garanti dışı bıraktığından bahsetmiş. Bu sorunların çoğu gerçekten de kullanıcı hatasından özensiz ya da bilinçsiz kullanımdan kaynaklanmaktadır. Servisler yine de vurma kırma tarzı abartı birşey olmadığı sürece yardımcı oluyorlar benim gördüğüm kadarı ile.

    Şu an forumda bahsi geçen cihazlarda bir plastik kasa, bir ekran ve bir de board var arkadaşlar. Ne fazla ne eksik. Yedek parçaların hepsi piyasada zibil gibi bulunuyor. İnternetten de kolayca temin edilebiliyor ve yine internette bulunabilecek guidelar sayesinde bu parçaların değişimini evinizde bile kolayca yapabilirsiniz eskisi gibi değil. Hiçbir cihazın içindeki board müdahaleyle düzeltilebilecek bir yapıda değil, kredi kartı kalınlığında ve herşey gömülü. Yani ehli olmayan servislerin kalitesiz onarım yaptıkları konusu bana tatmin edici gelmedi. Kolay kolay bozulabilecek bir board da görmedim.

    Demek istediğim, artık bu tip cihazları bozmak pek de kolay değil. Bir arkadaşım şarj aletinden bahsetmiş. Şarj aleti cihazın sarf malzemesidir. Yerden yere vurulur, kablolaları sarılır, atılır dövülür. Piyasadan rahatlıkla temin edilebilir. Orijinalini alsanız maksimum 50 tl ödersiniz. Bunun için vakit kaybetmeye bile değmez. Galaxy S4 ü 500 tl ucuza alıp şarj aleti bozulunca üzülmek yerine, 500 tl fazla verip 50 tllik şarj aleti değiştirilince sevinmek bir tercihtir elbet..

    Resmi garantide aylarca bekleyip cihazınız çoğu zaman kullanıcı hatası ya da cihazınızda bir sorun bulunamamıştır gibi yorumlarla size döndürülür. Bir ay beklersiniz, aldığınız cevap bu olur. Bunu söyleyebilmek için o kadar süre geçmesi gereklidir mutlaka. Etrafımda bunları tecrübe etmiş insanlar çok.

    Ben garantiye para ödemenin hele hele bir telefonda %30-35 gibi bir fark ödemenin gereği olmadığına inanıyorum. Cihazınızın bozulma ihtimali % kaç? Bozulan cihazınıza yetkili servisin 4 4lük servis verme garantisi % kaç? Bana göre işin ehli bir elektronikçi, yetkili servislerdeki tecrübesiz teknisyenlerden çok çok iyidir ve ihtiyacınız olan onarımı ziyadesiyle yapar.

    Herşeyi alt alta topladığımda, paralel ithalat her zaman tercihim olacaktır. Bozulma ihtimali %5 olan telefonum için ve beni memnun etmeyecek bir serviste hizmet almak için %35 parayı sokağa atmaya gerek yok. Telefonum bozulmuşsa kullanım ömrünü doldurmuş demektir. Daha önce kar ettiğim paralarla yeni bir telefon alabilirim.

    Herkese iyi alışverişler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nucleart

    Sevgili arkadaşlar


    hocam iyi hoş demişsin de haklıda olabilirsin çoğu yerinde, garantili diye firmalar satış yapmasın o zaman direk kullanıcı kandırma olmaz mı bu ? cevaba bakarmısınız batarya kulaklık ve sarj aleti garanti kapsamında değildir. Ürün aldım sarj aleti bozuldu ise firmanın bunu temin etmesi lazım ki , benden telefonu istiyorlar bana başka telefonda vermeyecekler o garanti eee ben ne için bekleyeceğim, ki sarj cihazınıda değiştirecekleri bile belli değil. Siz sucu direk kullanıcıya yüklemişsiniz. Ürünü satışını yapıyorsa adam gibi garantisini vermek zorunda ;)
  • Üstadım ben diyorum ki, benim cihazım bozulmadıktan sonra şarj aleti temin etmek konusunu dert etmem bu kadar. Yani kaliteli bir şarj aleti 20 tl. Zaten artık her cihazınki birbirine uyuyor amper değeri tuttuktan sonra usb bağlanıyor. Hani şunu demek istiyorum, elbette firma şarj aletini de verse güzel olur, tabi ki herkesin şarj aleti hatalı kullanımdan bozulmuyor fakat genellikle hor kullanıldığı için kablosu kırılıyor ya da içinde bir parça bozuluyor sonuçta basit şeyler bunlar. Şarj aleti de garanti kapsamına girsin diye resmi distribütöre 500 tl fazla vermeye gerek yok ben onu demek istedim. Kaldı ki resmi distribütör de sana tutup hatalı kullanmışsın diyor genellikle. Onlar da adamı süründürüp perişan ediyorlar. Bu yüzden ben şahsi fikrim olarak, resmi distribütör olsun diye telefona %50 fazla fiyat ödemem. Dileyen ödeyebilir.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.