Şimdi Ara

Dükkandan müşteri kovan n11

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NOT: Bazı arkadaşların dediği gibi kupon satan biri olsam onlarca hesabım olurdu. Sorunu kendime dert etmez öbür hesaplar ile alışverişe devam ederdim. Şimdiye kadar yaptığım siparişlerin yüzde 99 u Mersin veya Hatay teslimi çünkü ailem ve akrabalarım Mersin'de yaşıyor ben ise Hatay'da çalışıyorum.


    Arkadaşlar konuyu hangi kısıma açacağımı bilmediğimden daha çok kişiye ulaşsın diye buraya açtım. Konuyu öne çıkarırsanız daha çok kişiye ulaşır.


    Öncelikle konuyu Şikayetvar sitesine yazdım. Benden başkasıda mağdur olmasın diye buraya da açma gereği duydum.


    Şikayetvar sitesine gönderdiğim mesajı ekliyorum.


    -Geçen hafta beklenmedik şekilde hesabım askıya alındı. Müşteri hizmetlerine ulaştım. Hesabı tekrar aktif ettiler. Daha sonra sipariş vermek istediğimde ödeme kısmına geldiğimde güvenlik onayı diye bir sorun vermeye başladı. Tekrar tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Herhangi bir sorun olmadığını söylediler. Daha sonra canlı destekten başvurdum. Üst departmana bildirildiğini dönüş yapacaklarını söylediler. N11 den arandım. Hesabım güvenli görülmediği için artık alışveriş yapamayacağımı bildirdiler. Sorun nedir diyorum. Herhangi bir sorun söylemiyorlar. İşin garip tarafı adres listemdeki hiç kimse kendi hesapları dahil sipariş oluşturamıyor. Durumu müşteri temsilcisine söylüyorum. Çok rahat bir şekilde onlarda alışveriş yapamayacak diyor. Duruma göre benim hesabımda adresi olan tüm kişiler engellenmiş. Müşteri temsilcisine diyorum. Tamam hadi beni engellediniz neden diğer kişileri engelliyorsunuz. Güvenlik nedeniyle diyor. (Ben ilk defa dükkana gelen müşteriyi kovan ve müşteri dükkan iken dükkandaki kişilere de alışveriş yapılmasını yasaklayan bir firma görüyorum. Bu gidişle dükkanı herkese yasak edecekler.)



    İşin garip tarafı adamlar sadece beni değil hesabımda bulunan tüm adres ve kişilere alışverişi yasakladı. Konuyu buraya yazdım ki aynı durum sizin başınıza gelmesin ve hesabınızda ki kişiler de mağdur olmasın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz33 -- 11 Aralık 2020; 9:20:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım aynı hesabı birden fazla kişi kullanıyor
    Sorun bundan kaynaklanıyor.
    N11 kupon sattığınızı düşünüyor ve hesabı kapatıyor.
    En az 100 hesabım bu şekilde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu konu dışı kısmına açmanız uygun olan hocam.

  • Block

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 berbat bir site. Herhangi bir sorunda satıcının arkasında. GittiGidiyor number 1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendyol Amazon varken n11den alışveris yapılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • hesabinizi cok kisi kullandigi icin guvenlige takilmissiniz.baska tc no ve telefon no girin bilgilerinizi silip degistirin adresi de degistirin hesabi askiya almadiklari surece kullanabilirsiniz tekrar.tc ve telefonunuz blok yemis durumda n11 tarafindan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratsol kullanıcısına yanıt

    Hesabı yanlız ben kullanıyorum. Yanlız şöyle birsey var ben çok alışveriş yaptığım için hesabımim üzerinden çok fazla kişiye yardımcı oluyorum. Genelde ben kupon topluyorum. Arkadaşlarıma ve akrabalarıma yardımcı olmaya çalışıyorum. Hesap 6-7 yıllıktır. Sadece geçen ay en az 10.000 TL lik alışveriş yapmışımdır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gothamcity kullanıcısına yanıt

    Zaten son zamanlarda iyice trendyola ve Hepsiburada ya yoneldim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • panick666 kullanıcısına yanıt

    Hesabı yanlız ben kullanıyorum. Yanlız şöyle birsey var ben çok alışveriş yaptığım için hesabımim üzerinden çok fazla kişiye yardımcı oluyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 3 yıl önce öldü benim için zaten ilk zaman müşteri çekmek için kuponları verdiler verdiler şimdi ki verdiği kuponlar %10 geçmiyor müşteri ilişkileri berbat satıcılar hepsi lakayıt n11 eski prestijini kaydetti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jestercat J kullanıcısına yanıt

    Neden block. Aynı şey sizin başınıza gelse 3-4 gün benim gibi uğraşacaksınız. Belki benim gibi etrafınızdaki kişilerinde hesapları engellenecek. Ben bu yazıyı yazdım ki hesaplariniz engellemeden hesaplarinizdaki diğer adresleri silinki en azından onlara zararınız olmasın. Kötü mü yaptım. İnsanları uyarmakla.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bluee18 kullanıcısına yanıt

    Diyorum ya müşteri temsilcisi çok ukala bir şekilde alışveriş yapamazsınız diyor. Sorun nedir diyorum. Herhangi bir bilgilendirme yapmıyor. Bu kadar umursamaz olunmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kupon satıyorsun işte. Yardımcı oluyormuş insanlara bla bla. İyi yapmış N11.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba deniz33, 


    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir. 


    n11.com

  • ceh.meh C kullanıcısına yanıt

    Hayır hocam kesinlikle kupon satmıyorum. Buna ihtiyacım yok zaten. İyi gelirli bir işte çalışıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 in burda ne isi var jsjdjs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güvenlik sebebi diye söylemişler aslında, diğer arkadaşların dediği gibi kupon sattığınızı düşünmüş olabilirler diğer hesapların engellenmesi de bu sebeple. Herhangi bir ihlal ya da şüpheli hareket olmasa kapatmazlardı, siz yeni hesap açın bence

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.