Şimdi Ara

Duster lastik ebat dusurmek??? Ustalar yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
1
Favori
764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Malum 215 65 16 98 h lastiklerimiz, agresif kullanımda bolca onden arkadan kopmalar yasıyorum .
    215 60 16 95v avantajları ve dez avantajları neler olur arkadaslar?

    Arazi harici virajlı yol cok gidiyorum

    98 yuk ındeksi 4 lastik 3000kg yapıyo duster 1200kg , arac tutunması zayıf ,direk kayıyor..
    215 55 16 93v nasıl olur??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bravedead -- 9 Şubat 2015; 17:48:47 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yokmu yardım edecek, yardım dedik lastik alıcam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yük endeksini düşürürsen lastik yanakları dahada yumuşayacağından araç virajda daha çok yatar.Arka taraf dan daha fazla kopma yaşarsın.

    Aynı şekilde hız endeksini düşürürsen lastik blok yapısı değişeceğinden virajlar için yine sıkıntı yaşarsın.

    65 yanaktan 60 yanağa düşersen -%3 ebat düşümü pek kabul edilir değil.

    İşin özü duster ın yaptıkları belli bence bunu göze alıp bu aracı kullanmalı.

    Mesela ben audi ile dağ bayır tırmanmayı düşünmem.

    Off road yönlü aracın keyfine bakın derim.
  • Sizin dediginize gore yuksek yuk indeksi, Viraji daha iyi tutar?
    BU YORUMA KATILAN VArmi binek araclarin en fazla 92 yuk indeksi ayni kilodaki araclar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Yük endeksini düşürürsen lastik yanakları dahada yumuşayacağından araç virajda daha çok yatar.Arka taraf dan daha fazla kopma yaşarsın.

    Aynı şekilde hız endeksini düşürürsen lastik blok yapısı değişeceğinden virajlar için yine sıkıntı yaşarsın.

    65 yanaktan 60 yanağa düşersen -%3 ebat düşümü pek kabul edilir değil.

    İşin özü duster ın yaptıkları belli bence bunu göze alıp bu aracı kullanmalı.

    Mesela ben audi ile dağ bayır tırmanmayı düşünmem.

    Off road yönlü aracın keyfine bakın derim.

    üstad aldım googyear efficient grip performance 215 60 16 95V.. Dediğinin tam tersin çıktı, dağ taş gezdim(asfalt, viraj) bugün 1 gram kaymadı, onu bırak arkayı bile atmadı. aktarma organlarının rahatladığını hissettim resmen, lastiğe lafım yok zaten test birincisi bir lastik. ama suv araçlara suv lastiği takmak :S 2 sene bindim ona yanıyorum. bilinçsiz driftler ödümü koparıyodu:))




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.