Şimdi Ara

e 320 2005 model tavsiye edermisiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  • arkadaşlar ilandaki arac düşünüyorum. tavsiye edermisiniz. lpg var araçta çok üzermi yakt. kullanan varmı acaba







  • Ayni model ayni renk hatta neredeyse ayni km'de E320 kullaniyorum Genel yorumlarimi asagida yaziyorum, baska sorulariniz olursa elimden geldigince cevaplamaya calisirim.


    - Bu araclardaki en kritik konu SBC fren sistemi. Oyle bir sistem ki fren hidroliginin yeterli basinca ulasmasi icin bir pompa bulunuyor ve her birkac fren kullaniminda bir pompanin calisma sesini duyuyorsunuz. Bu pompanin uzerinde bir sayac var, pompa belirli bir sayida calistiginda omru doluyor ve araba pompa degisimi icin gostergede uyari vermeye basliyor (Degisim maliyeti serviste 10.000 lira uzerinde). Sirf bu olaydan dolayi Amerika'da SBC fren sisteminin garantisini 25 seneye uzattilar. Turkiye'de gecerli degil diye biliyorum. Genelde sayaci elektronik olarak devredisi birakiyorlar ki cok tehlikeli bir hareket. Mercedes, makyajli kasalarda SBC sisteminden vazgecti. O yuzden butceye uyuyorsa 2007 sonrasi makyajli modellere bakmanizi oneririm.

    - Aracin malzeme kalitesi, yalitimi, suspansiyon konforu zaten tahmin edeceginiz uzere gayet iyi.

    - Yakit olarak sakin kullanimda sehir ici 14 litre, sehirlerarasi 9.5/10 litre civarinda benzin tuketiyor.
  • reno motorlu mersedesler gibi değil orj has alman bir parçası bozulursa genelde ömürlük olurlar ama bozulduğunu kabul et 3200 motor muhtemelen bir e320 daha alırsın.

    hafta sonu kullancam dersen al bin günlük kullanmaya gelmez.
  • alınır tabiki o paraları egea denen 2020 model şahin'e vermektense mercedes e'ye verin
  • Ayni model ayni renk hatta neredeyse ayni km'de E320 kullaniyorum Genel yorumlarimi asagida yaziyorum, baska sorulariniz olursa elimden geldigince cevaplamaya calisirim.


    - Bu araclardaki en kritik konu SBC fren sistemi. Oyle bir sistem ki fren hidroliginin yeterli basinca ulasmasi icin bir pompa bulunuyor ve her birkac fren kullaniminda bir pompanin calisma sesini duyuyorsunuz. Bu pompanin uzerinde bir sayac var, pompa belirli bir sayida calistiginda omru doluyor ve araba pompa degisimi icin gostergede uyari vermeye basliyor (Degisim maliyeti serviste 10.000 lira uzerinde). Sirf bu olaydan dolayi Amerika'da SBC fren sisteminin garantisini 25 seneye uzattilar. Turkiye'de gecerli degil diye biliyorum. Genelde sayaci elektronik olarak devredisi birakiyorlar ki cok tehlikeli bir hareket. Mercedes, makyajli kasalarda SBC sisteminden vazgecti. O yuzden butceye uyuyorsa 2007 sonrasi makyajli modellere bakmanizi oneririm.

    - Aracin malzeme kalitesi, yalitimi, suspansiyon konforu zaten tahmin edeceginiz uzere gayet iyi.

    - Yakit olarak sakin kullanimda sehir ici 14 litre, sehirlerarasi 9.5/10 litre civarinda benzin tuketiyor.




  • seckin01 S kullanıcısına yanıt
    sakin kullanımda bu şekilde yakıyorsa yakıtı üzecek gibi, yakıttan dolayı günlük kullanıma pek uygun değil gibi şehir trafiği ile 16litre görmek normal sanırım birazda basarsak 20ye kadar yolu var :)
    ama şehirlr arası yol için o kadar yaksada konforundan dolayı binilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin01

    Ayni model ayni renk hatta neredeyse ayni km'de E320 kullaniyorum Genel yorumlarimi asagida yaziyorum, baska sorulariniz olursa elimden geldigince cevaplamaya calisirim.


    - Bu araclardaki en kritik konu SBC fren sistemi. Oyle bir sistem ki fren hidroliginin yeterli basinca ulasmasi icin bir pompa bulunuyor ve her birkac fren kullaniminda bir pompanin calisma sesini duyuyorsunuz. Bu pompanin uzerinde bir sayac var, pompa belirli bir sayida calistiginda omru doluyor ve araba pompa degisimi icin gostergede uyari vermeye basliyor (Degisim maliyeti serviste 10.000 lira uzerinde). Sirf bu olaydan dolayi Amerika'da SBC fren sisteminin garantisini 25 seneye uzattilar. Turkiye'de gecerli degil diye biliyorum. Genelde sayaci elektronik olarak devredisi birakiyorlar ki cok tehlikeli bir hareket. Mercedes, makyajli kasalarda SBC sisteminden vazgecti. O yuzden butceye uyuyorsa 2007 sonrasi makyajli modellere bakmanizi oneririm.

    - Aracin malzeme kalitesi, yalitimi, suspansiyon konforu zaten tahmin edeceginiz uzere gayet iyi.

    - Yakit olarak sakin kullanimda sehir ici 14 litre, sehirlerarasi 9.5/10 litre civarinda benzin tuketiyor.
    Gerekli tüm cevaplar verilmiş elinize sağlık hocam.

    Alınır ve binilir. Almadan önce muhakkak detaylıca tüm elektronik aksama ve motora baktırın.




  • yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. fluence binmeye devam :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seckin01

    Ayni model ayni renk hatta neredeyse ayni km'de E320 kullaniyorum Genel yorumlarimi asagida yaziyorum, baska sorulariniz olursa elimden geldigince cevaplamaya calisirim.


    - Bu araclardaki en kritik konu SBC fren sistemi. Oyle bir sistem ki fren hidroliginin yeterli basinca ulasmasi icin bir pompa bulunuyor ve her birkac fren kullaniminda bir pompanin calisma sesini duyuyorsunuz. Bu pompanin uzerinde bir sayac var, pompa belirli bir sayida calistiginda omru doluyor ve araba pompa degisimi icin gostergede uyari vermeye basliyor (Degisim maliyeti serviste 10.000 lira uzerinde). Sirf bu olaydan dolayi Amerika'da SBC fren sisteminin garantisini 25 seneye uzattilar. Turkiye'de gecerli degil diye biliyorum. Genelde sayaci elektronik olarak devredisi birakiyorlar ki cok tehlikeli bir hareket. Mercedes, makyajli kasalarda SBC sisteminden vazgecti. O yuzden butceye uyuyorsa 2007 sonrasi makyajli modellere bakmanizi oneririm.

    - Aracin malzeme kalitesi, yalitimi, suspansiyon konforu zaten tahmin edeceginiz uzere gayet iyi.

    - Yakit olarak sakin kullanimda sehir ici 14 litre, sehirlerarasi 9.5/10 litre civarinda benzin tuketiyor.
    Çok doğru bir analiz, tebrikler. Ayrıca sadece sbc değil, 2000e yakın parça değişti makyaj operasyonunda. Makyajlı kasa w211 ler ömürlük araçlardır ve ciddi derecede kaliteli bir araçtır... Kazasızı olması kaydıyla tabii.

    Ben şahsen w211 e birnevi yavru w220 diyorum. İç mekanda genel kalite olarak ondan aşşağı kalır yanı yoktur. W220 nin farkları ise taban yalıtım kecesi daha kalın, son döşeme katı halıfleks değil gerçek kadife, Ön konsolun diz hizasina gelen alt kısımları da yine aynı şekilde kadife kaplı. W211 de oralar plastik bırakılmış. Ve tabi ki koltukları bambaşka bir dünya.




  • araca lafımız yok da galericiden bu tarz araçları almaya pek yanaşmıyorum şahsen. Sağlam expertiz yaptırmak gerekir. Olası kusurlar fazlasıyla üzer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Çok doğru bir analiz, tebrikler. Ayrıca sadece sbc değil, 2000e yakın parça değişti makyaj operasyonunda. Makyajlı kasa w211 ler ömürlük araçlardır ve ciddi derecede kaliteli bir araçtır... Kazasızı olması kaydıyla tabii.

    Ben şahsen w211 e birnevi yavru w220 diyorum. İç mekanda genel kalite olarak ondan aşşağı kalır yanı yoktur. W220 nin farkları ise taban yalıtım kecesi daha kalın, son döşeme katı halıfleks değil gerçek kadife, Ön konsolun diz hizasina gelen alt kısımları da yine aynı şekilde kadife kaplı. W211 de oralar plastik bırakılmış. Ve tabi ki koltukları bambaşka bir dünya.

    Alıntıları Göster
    Aynen

    Makyajlı w211 ler en iyi E serisi
    Şu anki güncel E kasalar vs o konforu sunmuyor mesela

    Bildiğin uçan halı araba




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.