Şimdi Ara

E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :)) (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
531
Cevap
10
Favori
98.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • WARNİNG kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    Bu arada eğer oksijen sensörünüz arızalı ise, çok geçmeden değiştirin. Bu sensör, egzoza gelen ve egzozdan çıkan gazdaki oksjen miktarını ölçerek, hava yakıt karışımını ayarlar. Gelen verilere göre dme motor beynine yakıt veya hava oranını arttırmasını söyler. Doğru çalışmayan oksijen sensörü, motorunuzu zengin veya fakir karışımda çalışmasına sebebiyet verir ve zamanla daha ciddi problemler yaşarsınız.

    Fazla ihmal etmeyin, önemli bir parça aslında.
  • başlığın canlanmasına ben de sevindim
    arada bakıyodum bi hareket görmeyince kapatıyodum
    e39 ya aşklarımdan biri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Teşekkür ederim

    Bu arada eğer oksijen sensörünüz arızalı ise, çok geçmeden değiştirin. Bu sensör, egzoza gelen ve egzozdan çıkan gazdaki oksjen miktarını ölçerek, hava yakıt karışımını ayarlar. Gelen verilere göre dme motor beynine yakıt veya hava oranını arttırmasını söyler. Doğru çalışmayan oksijen sensörü, motorunuzu zengin veya fakir karışımda çalışmasına sebebiyet verir ve zamanla daha ciddi problemler yaşarsınız.

    Fazla ihmal etmeyin, önemli bir parça aslında.

    Tesekkur ederım hava akışmetre oldugunun oğrendim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • WARNİNG kullanıcısına yanıt
    Ooo dostum o daha da önemli. Yakıt sisteminin en önemli parçalarından birisidir. Mutlaka halledin.

    Pahalı bir parçadır ama çıkmasını ucuza bulursunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Ooo dostum o daha da önemli. Yakıt sisteminin en önemli parçalarından birisidir. Mutlaka halledin.

    Pahalı bir parçadır ama çıkmasını ucuza bulursunuz

    10 gun sonra yaklasık 350 gidiş 350 donus uzun yol yapıcam sıkıntı yaratırmıngeldıkten sonra baktırmayı dusunuyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • WARNİNG kullanıcısına yanıt
    sorunun cevabını tahmin etmek zor.

    Tekleme, rölantide düzensizlik, çiğ yakma gibi sorunlar olabilir. Bence yola çıkmadan bir baktırın.
  • Bir de araç kullanıcıları için bir tavsiye vermek istiyorum,

    Eğer daha önceki sahibi aracın katalitik konvertörlerini sökmüş ise, mutlaka yenilerini alın. Egzozcularda aracınızın modeline uygun olanını bulmak artık daha kolay.

    Muhtemelen 150 bin ve üzeri araçlarda, işgüzarlık yapılıp (konvertör işlevini yitirmemiş olsa bile) "araç rahatlasın abi" "üst devirler canlanır abi" gibi saçmalıklarla bu önemli parça sökülür, ondan sonra da araç sürekli oksijen sensörü arızası verir.

    Katalitik Konvertör, aracın yakıt sistemi için önemli bir parçadır ve oksijen sensörleri, bu parçanın yardımı olmadan işlevini tam yapamaz, araç zengin veya fakir karışımda çalışır. Genellikle de zengin karışımda.

    Bu da aracın yakıt sisteminin ciddi sıkıntılarına sebebiyet verir.
  • açıklayıcı olması için, daha farklı bir konudaki mesajımı buraya ekliyorum.

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Yanlış bilgi olmaması için size ayrıntılı bilgi veriyorum, lütfen dikkatli okuyunuz,

     E39 Soul !!!....... This is the Rhythm of The BMW E39 :))

    Oksijen sensörü, diğer adı ile Lambda sensörü, hava yakıt karışımının doğru olup olmadığını ölçer. Modern motor düzeneklerinde, hem katalitik Konvertörden önce, hem de sonra bulunur (çoğu zaman)

    Konvertörden önceki sensör, hava yakıt karışımının doğru olup olmadığını kontrol eder ve motor kontrol ünitesine bu yönde bilgi gönderir. İdeal karışım 14,7 birim hava / 1 birim yakıttır.

    Konvertörden sonraki sensör ise, konvertörün işini doğu yapıp yapmadığının sağlamasını yapar. Buna göre otomobilin bilgisayarına sinyal gönderir.

    Hava yakıt karışımını yapan bu sistem, içindeki elemanlardan biri çıkarıldığında, doğru ölçüm yapamaz ve, zengin ya da fakir karışım ile çalışır.




  • cok acıklayıcı oldu

    Bilgiler için cok tesekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gun uyarı veren atıker marka lpg mızın filtresi değişti

    Cıkan filtrenin içinde ben yoktum içi resmen çamur gibi yaglı bır madde ile kaplanmıstı

    40 tl verdim aracın ıvmelenmesı ve 110 tl lık gaz ıle kat ettıgım yol arttı

    Suan 30.02 kr yakmısım ortalama 3000 4000 rpm arası sakın kullanımda

    Cok cok nadır sıkıstırdım

    Yakıt artısında fıltre etkili oluyormus

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar


    100 tl lik gaz aldım gelibolu opetten yaklasık 36 kusurat litre

    istanbul çapaya geldim yaklasık 350 kusurat km

    yolun cogunlugu 120 km sabıt (heryer reno megan radar dikkat edin)

    bir kısmında 150*180 km arası hızla azda olsa

    yaptıgım hesaplamayla 28 kr yaktım . suan kırmızı yanıyor bir 30 35 km daha gider kı bunu katmıyorum gaz alırken kırmızıdaydık.

    ağustos 18 de birdaha ecabat kabatepeye gidicem ve gene opet ten alıcam bakalım gene aynı rakamları gorecekmıyız bu sefer acele olmadıgından 120 km yı gecıcegımı sanmam.

    herkese ıyı bayramlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    Arkadaşlar


    100 tl lik gaz aldım gelibolu opetten yaklasık 36 kusurat litre

    istanbul çapaya geldim yaklasık 350 kusurat km

    yolun cogunlugu 120 km sabıt (heryer reno megan radar dikkat edin)

    bir kısmında 150*180 km arası hızla azda olsa

    yaptıgım hesaplamayla 28 kr yaktım . suan kırmızı yanıyor bir 30 35 km daha gider kı bunu katmıyorum gaz alırken kırmızıdaydık.

    ağustos 18 de birdaha ecabat kabatepeye gidicem ve gene opet ten alıcam bakalım gene aynı rakamları gorecekmıyız bu sefer acele olmadıgından 120 km yı gecıcegımı sanmam.

    herkese ıyı bayramlar..

    opetin gazı katkılı olduğundan gaz filtresinde yağlanma yapıyormuş. Ben Milangaz kullanıyorum çok memnunum performansından, yakışından tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekicimertim

    quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    Arkadaşlar


    100 tl lik gaz aldım gelibolu opetten yaklasık 36 kusurat litre

    istanbul çapaya geldim yaklasık 350 kusurat km

    yolun cogunlugu 120 km sabıt (heryer reno megan radar dikkat edin)

    bir kısmında 150*180 km arası hızla azda olsa

    yaptıgım hesaplamayla 28 kr yaktım . suan kırmızı yanıyor bir 30 35 km daha gider kı bunu katmıyorum gaz alırken kırmızıdaydık.

    ağustos 18 de birdaha ecabat kabatepeye gidicem ve gene opet ten alıcam bakalım gene aynı rakamları gorecekmıyız bu sefer acele olmadıgından 120 km yı gecıcegımı sanmam.

    herkese ıyı bayramlar..

    opetin gazı katkılı olduğundan gaz filtresinde yağlanma yapıyormuş. Ben Milangaz kullanıyorum çok memnunum performansından, yakışından tavsiye ederim.

    denemeye deger cok tesekkurler

    yukarıda yazdıgım gıbı filtreyi yeni degiştim cıkan filtre yaglıydı cogunlukla shell ve opet atmıstım




  • Milangaz hangi istasyonlarda?

    (google'dan bakıp yazmayacağım, maksat muhabbet olsun )
  • Milan gaz demirören grubun olması lazım ben istanbul avr yakasındayım pek görmedim aslında

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • istanbulu bilmiyorum ama ankarada çoğu istasyon yanlız otogaz satan milangaz adında gaz istasyonları oluyor, nadirende başka isimdeki benzin istasyonlarında milangaz satılıyor.
  • bende bir soru sorayım 2000 model 5.20 i 2000 model 3.20i den daha pahalı olması gerekmez mi ben mi yanlış gözlemledim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekicimertim

    bende bir soru sorayım 2000 model 5.20 i 2000 model 3.20i den daha pahalı olması gerekmez mi ben mi yanlış gözlemledim ?

    Piyasa böyle hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekicimertim

    bende bir soru sorayım 2000 model 5.20 i 2000 model 3.20i den daha pahalı olması gerekmez mi ben mi yanlış gözlemledim ?

    aman hocam karıştırma orasını e39 sever olarak o paralara inmesi biziim için daha iyi
  • Dün aracın üst salıncak burçlarını değiştirdim. 12 yıldır kurumuş, eskimiş, özelliğini yitirmiş kauçuk parça olan burçları, yeni aldığım Meyle markasının çıkardığı HD (heavy duty) serisi ile değiştirdim.

    Nette, yabancı bimmer forumlarında özellikle bu HD serisini çok övüyorlar bakalım. Meyle Alman üretimi ve iyi bir marka, lakin alt takım parçalarında Lemförder tartışılmaz en iyi oem üreticilerden birisi. Bu son hamlesi ile Meyle, Lemförder'le yarışabilecek mi göreceğiz bakalım.

    Geçen ay, z rotlar, rot milleri, rot kolları ve viraj lastikleri bmw ve lemförder parçalarla yenilenmişti zaten.

    Bunun yanında gevşemiş olan direksiyon milimi sıktırdım ve sürüş daha da toklaştı.

    Yarın amortisörleri ve kule takozlarını değiştirmeyi düşünüyorum. Sanırım daha da tok bir sürüş olacak. Amortisörler hala üzerindeki 12 yıllık BMW'nin Sachs'a ürettirdiği fabrika amortisörleri ve takozları.

    Umarım istediğim kondisyonu yakalarım. Ondan sonra tek yapılması gereken kalıyor, o da ArtCar'a gidilip, döşemelerin orjinal bmw montana deri ile yeniden kaplatılması ve bütün koltuk içlerinin orjinale sadık kalınarak yenilenmesi.

    Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 16 Ağustos 2013; 4:16:06 >




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.