Şimdi Ara

E90 vs E60 (320d / 520d)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
2
Favori
3.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İkisinin de ikinci eli ve vergisi aynı diye biliyorum.

    520d daha konforlu ama 320d hafif olduğu için daha atak deniliyor. 520d daha fazla yakıyormuş. 320d içeriye daha fazla ses alıyormuş ve 520d'nin yol tutuşu daha iyiymiş vs vs..

    Konuya netlik getirirseniz sevinirim. Aracı babama alacağım, memnun kalırsa çok sevinirim


    Edit: Aşağıdaki E90 stock ise süper..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 31 Ocak 2016; 18:22:29 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >







  • 520d alabiliyorken bir alt segment 320d almanın hiçbir mantıklı açıklaması yok bence.
  • E60 yol tutuşu konusunda E90'la boy ölçüşemez cüssesi belli yapabilecekleri belli. E90 yılan gibi mübarek sanki binek aile otomobili değilde ekonomik yarış arabası

    İkiside çok az yakıyor. Tamamen kişisel tercihe kalmış. Babaya alınacaksa E60 yakışır, kendine alacaksan E90.

    Dışı beyaz içi bej olursa makbule geçer. Professional Navi. yani büyük ekranlı bulmaya çalışın. Bütçe yeterse M paket bakılmalı.

    Bu yazdığım opsiyonların hepsi hem kullanırken hem satarken avantajdır.
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Hocam ikisinin de piyasası hemen hemen aynı, vergileri de aynı (model yıllarının aynı olduğunu var sayıyorum) Bu durumda bir tarafta süper konfor ve yol tutuşa sahip ama hantal ve çok yakan bir araç varken diğer tarafta tam tersi bir araç söz konusu oluyor. Seçim yapamadım açıkçası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOOSTEDTR kullanıcısına yanıt
    Hocam nette hep E60'ın yol tutuşu övülüyor hatta bu konuda E90'dan daha önde olduğunu çoğu yerde okumuştum. İkilemde kaldım şimdi

    Araca karar verdikten sonra paket olayına tekrardan değineceğim zaten

    Birde zahmet olmaz ise bu araçlarda hangi sürüş modları var yazabilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 31 Ocak 2016; 18:47:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Hocam ikisinin de piyasası hemen hemen aynı, vergileri de aynı (model yıllarının aynı olduğunu var sayıyorum) Bu durumda bir tarafta süper konfor ve yol tutuşa sahip ama hantal ve çok yakan bir araç varken diğer tarafta tam tersi bir araç söz konusu oluyor. Seçim yapamadım açıkçası.

    Aynı fiyat olmaması gerekiyor, aynı sene aynı km aynı donanım olursa nasıl aynı fıyat olur ona dıkakt et bence.
    Yakıt olarak aralarında fark yokki, aynı motor bıraz ağırlık farkı var onu pek hissedecegını zannetmıyorum. 520d daha lüks bir araba.

    Ben kesinlikle 520d alırdım bu ikisi arasında. Bende 2. el araba alıcam azerbaycandan oranın vatandasıyım dıye. e60 ve w211 lere bakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 12 Angry Men -- 31 Ocak 2016; 18:55:28 >
  • 12 Angry Men kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam ayrıntılı tarama yapacağım boş vakitte.

    Son olarak yol tutuşu konusunda özellikle virajlarda başlıktaki kasalardan hangisi daha önde?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bmw 320d ile 320d xdrive farkı
    14 yıl önce açıldı
    E90 320D ?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Hocam nette hep E60'ın yol tutuşu övülüyor hatta bu konuda E90'dan daha önde olduğunu çoğu yerde okumuştum. İkilemde kaldım şimdi

    Araca karar verdikten sonra paket olayına tekrardan değineceğim zaten

    Birde zahmet olmaz ise bu araçlarda hangi sürüş modları var yazabilir misiniz?

    E60'ın yol tutuşu sınıfında ki diğer araçlara göre iyidir çünkü süspansiyonları A6 ve Mercedes E'ye göre daha sert daha sportif. E90'ın tutuşu ise efsane viraja fırlat istediğin hızla yola oturuyor boyutlarından ötürü çok daha kıvrak.

    Sürüş modları F30'la beraber geldi.
    E90'da yalnızca DTC kapatılabiliyor, sport mode var vitesi manuel kullanıyorsun. Eco-pro modu olsa fena olmazdı ama trafik olmazsa yakmıyor zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOOSTEDTR -- 31 Ocak 2016; 19:11:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Anladım hocam ayrıntılı tarama yapacağım boş vakitte.

    Son olarak yol tutuşu konusunda özellikle virajlarda başlıktaki kasalardan hangisi daha önde?

    ikisi arasında bilmiyorum ama bmw e60'ın yol tutuşunun iyi olduğunu biliyorum. Okuduğum yorumlara göre.
  • kendi gözümden tercih hakkım olsa 320d'yi tercih ederim hem göze daha güzel hitap ediyor hem trafikte kullanması daha rahat olacağın düşünüyorum.
  • E90'da E60da kullandım, E60 yeni 5 serisi gibi (f10) hantal, palamut gibi giden bir araba değil, çok çevik bir yol tutuşu var, ayrıca E60 ağır bir araba değil, E90 ile ciddi bir tüketim farkı olmaz hiçbirşekilde. Msport idi benim kullandığım, spor otomobil gibi sürüş dinamikleri vardı. Süspansiyonu serttir ama çok iyi dengelenmiştir, sertliğini anlarsın ama rahatsız etmez, aksine yolu zemini okur resmen sürücüye.

    E90'da açıkcası E60ın harika konfor-sportiflik dengesi yoktu, eğer dalgalı, yüzeyi hafif bozulmuş bir asfaltta gidiyorsa araba, üzerinde standart gelen Rft bridgestone'lar ile fazla sallayan bir gidişi var, eskişehir yolunda hep böyle ufak ufak zıplıyordu E90. aynı yolda o zamanlar kendi aracım S40la gelince konfor farkı çok barizdi. Rft lastikten kurtulduğun anda konfor direk toparlıyor, hatta son nesil Rft'lere geçersen de düzelme hissedersin. Birde E90'ın direksiyonu manevralarda nedense E60'dan bile daha ağır. yolda ise ikisinin de direksiyonu çok doğal, her zamna biraz ağır ama tepkileri çok güzel, yeni BMW'lerdeki elektrik suniliği yok.

    Ben E60a verirdim önceliği, çok çok iyi bir BMWdir.




  • İki aracı da kullandım. 5 kasayı daha çok kullandım. İki aracın da kendine göre artısı eksisi var tabi, 3 kasa için söyleyebileceğim direksiyonu baya sert, babanızı yorabilir. Performans olarak iki araç da güzel gidiyor. 5 kasa büyük bir araç ama şehir içi kullanımı çok rahat, direksiyonu yumuşak, M paket olmadığı sürece gayet konforlu. 3 kasa sert bir araba ve daha genç işi, aynı zamanda daha atak.
  • öncelikle e60 520d'de 163lük(340nm tork) ve 177lik(350nm tork) motor var, 184 bu kasaya uğramadı
    ama 2010 ortalarından itibaren olsa gerek 320d 184hp(380nm) oldu.
    en keyiflisi açık ara 184lük 320d olacaktır.
    ama 520d de hantal değil tabiki. Babanız konfora düşkün ise 520d daha uygun olur.
  • e90 daha spor bir araç gence hitab derecesi yüksek direksiyonu şehiriçinde epey yorar e60 tam konfor odaklı bir araç daha yumuşak kullanıma sahip bence düşünmeden ve e segment olmasından e60 diyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.