Şimdi Ara

Ebrar Bilgisayar Kargolama Problemi ve Ayıplı Ürün Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen gün satın aldığım Asus G750JZ Laptop bugün kargo ile bulunduğum şehire ulaştı. Kargo şubesine ben gidip teslim almak istedim. Ürünü teslim alırken 6700 TL lık bilgisayarı direk kutusunun üzerine kargo fişini ve faturasını koyarak, hiçbir koruma yapılmadan gönderdiklerini gördüm. Üstelik ürünün koruma bandı açıktı. Yani ağzı açık şekilde gönderilmişti.

    Kutuyu açıp incelendiğimde ürünün monitör çerçevesinde bir leke ile gene monitör çerçevesinin Sol altında boşluk olduğunu görüp tutanakla taraflarına gönderdim.

    Ebrarbilgisayar.com benden eksi not aldı. Birincisi 6700 TL lık alışveriş yapıyorum, 10 TL kargo parasını da ben ödüyorum. Gelen kargoda direk ürün kutusu üzerine fatura ve Kargo fişi yapıştırılmış ve hiçbir koruma önlemi alınmamış oluyor. Bilgisayar böyle mi gönderilir? Hiç mi ekstra bir şeye sarılmaz, dış etkenlere böyle maruz mu bırakılır?

    Ayrıca ilk etapta Asus a yönlendirin dediler üsteleyince tutanak tutturun ve gönderin dediler. Her aradığımda biz kesinlikle açık ürün göndermiyoruz dediler. Ben bana teslim edildiğindeki durumuyla ilgiliyim dedim, sonuçta ürün şu anda açık. Bana kadar açılmadan göndermek sizin sorumluluğunuzdur. Üstelemesem ayıplı ürün bende kalacaktı yani.

    Eğer o koruma bandı açık olmasa idi ebrar ürünü iade almayacağını, ürünü asus a göndermem gerektiğini söyledi. Ürünü kendileri üretmiyorlarmış. Şu durumda kapalı gelen her ürün, ayıplı dahi çıksa mutlaka firmaya gönderilecekmiş.

    Herkes bunları bilerek alış veriş etsin diye paylaşmak istedim. Gelişmeleri de buradan paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-349768E0E -- 19 Ağustos 2015; 21:21:30 >
  • Tekrar merhaba, uzun soluklu bir çözüm sürecinden sonra para iadesi aldım fakat bu süreçte hem yoruldum hemde 10 gün boyunca bu işle ilgilenmek zorunda kaldım. Kısaca anlatayım Asus g750jz almak isteyen ya da Ebrar bilgisayardan alışveriş yapmak isteyenlere rehber olacaktır.

    Öncelikle, bu tarz sorunlarda, eğer siz bilinçli değilseniz ebrar pekte ürünün arkasında durmak istemiyor, şansını deniyor. Satışa kadar ilgide sorun yok, satış sonrası ise durum içaçıcı değil. Böyle problemlerle, telefonda kısa ve donuk ifadelerle geliştirilmeye, ama biz kapalı ürün gönderiyoruz tarzı savunmalara hazır olun.

    Bana 2. Bir bilgisayar kapalı olarak gönderildi fakat o bilgisayarında monitör çerçevesinin altında açıklık vardı ve bu seferki koliden, Çanta hariç hediyeler çıkmadı. Yine ilgili kargo Şubesi ile tutanak tutup geri gönderdim. Benim için asus bu noktada bitti. Para iadesi istedim ve gerçekleşti.

    Bende oluşan kanı şu, asus türkiyeye bu ürünleri sorunlu getirdi ve kampanya ile satmaya çalışıyor. Penta bilgisayar ve asus türkiyeye mail attım, yeterli ilgiyle karşılaşmadım.

    Ebrar bilgisayar bir ürünü iki kere sorunlu göndermeyi başardı ve bu süreçte beni önce asus teknik servisine yönlendirmeye çalıştı. Ben bilinçli bir şekilde hareket edince iademi aldım.

    Paramla 10 gün rezil oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende bugün teslim aldim ebrardan Asus N550JK modelli ürünü. Ölü piksel ve ekranın sağ üst köşesinde bezelye büyüklüğünde gölge tarzi bir leke var. Yarın götürecem Üsküdar'a ofislerine. Canlı destekteki arkadaş sorun tespitiyle hemen değişim yapılabileceğini söyledi. Yarın ola hayrola.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErsanH

    Tekrar merhaba, uzun soluklu bir çözüm sürecinden sonra para iadesi aldım fakat bu süreçte hem yoruldum hemde 10 gün boyunca bu işle ilgilenmek zorunda kaldım. Kısaca anlatayım Asus g750jz almak isteyen ya da Ebrar bilgisayardan alışveriş yapmak isteyenlere rehber olacaktır.

    Öncelikle, bu tarz sorunlarda, eğer siz bilinçli değilseniz ebrar pekte ürünün arkasında durmak istemiyor, şansını deniyor. Satışa kadar ilgide sorun yok, satış sonrası ise durum içaçıcı değil. Böyle problemlerle, telefonda kısa ve donuk ifadelerle geliştirilmeye, ama biz kapalı ürün gönderiyoruz tarzı savunmalara hazır olun.

    Bana 2. Bir bilgisayar kapalı olarak gönderildi fakat o bilgisayarında monitör çerçevesinin altında açıklık vardı ve bu seferki koliden, Çanta hariç hediyeler çıkmadı. Yine ilgili kargo Şubesi ile tutanak tutup geri gönderdim. Benim için asus bu noktada bitti. Para iadesi istedim ve gerçekleşti.

    Bende oluşan kanı şu, asus türkiyeye bu ürünleri sorunlu getirdi ve kampanya ile satmaya çalışıyor. Penta bilgisayar ve asus türkiyeye mail attım, yeterli ilgiyle karşılaşmadım.

    Ebrar bilgisayar bir ürünü iki kere sorunlu göndermeyi başardı ve bu süreçte beni önce asus teknik servisine yönlendirmeye çalıştı. Ben bilinçli bir şekilde hareket edince iademi aldım.

    Paramla 10 gün rezil oldum.

    Ben alisveris yaptim asus n56vz-s4283h notebook satin almistim 1 yil once yaklasik 2 ay once isinmadan servise yolladim yapamadilar para iadesi yada degisim raporu yolladilsr uzun bir ugrasma sonucu ebrar a yollamami soylediler bana hic bir sorun cikartmadan istedigim sekilde degerlendirebilecegimi soylediler para iadesi aldim kisacasi memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anilcanmutlu

    Bende bugün teslim aldim ebrardan Asus N550JK modelli ürünü. Ölü piksel ve ekranın sağ üst köşesinde bezelye büyüklüğünde gölge tarzi bir leke var. Yarın götürecem Üsküdar'a ofislerine. Canlı destekteki arkadaş sorun tespitiyle hemen değişim yapılabileceğini söyledi. Yarın ola hayrola.

    sonuç nedir hocam? ebrardan alışveriş yapmayı düşünüyorum da o yüzden haklarında yazılan görüşler benim için önemli.
  • Bende alışveriş yapmak istiyorum ama açıkcası korkuyorum kimse yanlış anlamasın para kolay kazanılmıyor.Konu eski bir konu acaba yeni alışveriş yapan birisi var mı ?
  • Pc depo daha beter kac gun oldu iade yapacak eğer bu haftada para iadesi olmazsa tuketici haklarına gidicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DonanımHaberTavsiye

    Pc depo daha beter kac gun oldu iade yapacak eğer bu haftada para iadesi olmazsa tuketici haklarına gidicem

    Yasal sure 10 gün diye biliyorum. Bu sureyi gecmedilerrse bizi olmaz ama gectilerse şikayet edebilirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ebrar in Üsküdar şubesine gidip yerinde alma gibi bir şansımız var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.