Şimdi Ara

Migros ve arızalı telefon süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese selamlar. 2007 den beri bu forumda uyeyim ve bu tür iade ve Garanti ile ilgili konuları özellikle son yıllarda özellikle takip ederim. Bu konularda arkadaşlar sayesinde bir çok bilgi öğrensem de iş başa gelince siz değerli forum üyelerinden tavsiye bekliyorum. Migros dan bir yıl önce almış olduğum Samsung note fan edition telefonun sağ dokunmatik telefon hassasiyet sorunu ve hoparlörler de telde konuşurken son sesde cızırtı sorunu vardı. Teli servise gönderdim iki defa süre belirttiler biri yasal süre geçmeden önce şu tarih diye biri de geçtikten sonra ve ikisinde de uymadaliar. Aradım kayıtlar oluşturdular servisten dönüş yok ya da ben gorusemedim. Halbuki yasal süre içerisinde rahatça donuluyordu neyse artık bilemiyorum. Ve ben artık migrosla görüşmeye karar verdim. Onlar herhalde teknik servis kendi görüşmüşler ki bana dönüş yaptılar.bir daha tarih verdiler 10 gün kabul etmedim cumaya kadar bekleyebilirim veya pazartesi dedim ama 10 gün beklemiyecegimi söyledim. Tekrar Migros magaza ve müşteri ilişkileri ile görüştü m. Mağaza mail atmış iki üç defa ona dönüş olmamış. Müşteri hizmetleri biz satarız servise karışmayız uyarız diyor.
    Sevgili üyeler servis raporu vermiyor. Net süre söyleyemiyor. Migros muhatabın ben değilim diyor. Kaldı ki teli onlar aracılığıyla gönderdim. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
    İmla hataları varsa kusura bakmayın. Telden yazdim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz707 -- 27 Şubat 2019; 7:33:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Selamlar. Bir konu hakkında sizlere danışmak istedim. Migros dan telefon aldım. Bozuldu garantide yapılamıyor parça bekleniyor. Yasal süre gecti fazlası yola. Ben thh ne gidecem. Davayı migrosla mı açacam. Teli servise onlar yolladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen migrosa la alakası yok bence servise açman gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dogecoin

    Aynen migrosa la alakası yok bence servise açman gerek
    Paranın iadesi için aldığım yere başvurmak gerek motor mu? Servis satmadık para iadesi yapsın. Kusura bakmayın aklima takilani soruyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam migros aracıdır. elçiye zeval olmaz hesabı , migros Türkiye’de resmi kayıtlı iş yapan ithalatçıdan malı alır sergiler ve satar. Servise telefonu ne zaman gönderdiysen kargo takip no vs çıkart. hakem heyetine git belgeleri göster fatura vs. 20 gün mü 30 gün mü tamir süresi var. o süre dolunca hakem heyetine gidebilirsin. gerisini onlar yönlendiriyorlar zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 20 iş gününü geçtiyse verin hakem heyetine, muhatap olmaya değmez. En önemli kısmı dönen cihazı teslim almamanız gerekiyor.

    Edit: Şikayet etmeniz gereken kurum Migros. Servisi şikayet etmeniz sizi sonuca ulaştırmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marslan1999 -- 27 Şubat 2019; 9:47:22 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    20 iş gününü geçtiyse verin hakem heyetine, muhatap olmaya değmez. En önemli kısmı dönen cihazı teslim almamanız gerekiyor.

    Edit: Şikayet etmeniz gereken kurum Migros. Servisi şikayet etmeniz sizi sonuca ulaştırmayacaktır.
    Yani anlayamıyorum. Servis 20 iş günü çözemediği tele rapor yazması lazım yazmıyor. Bi 10 gün daha bekleyin. Ben şöyle bir yol izlesem. Satın almış olduğum telefon arızası nedeniyle migrosla götürülmüş. Servise giden telefon yaklaşık 30 gün gecmesine rağmen Migros tarafından tarafıma iletilmedigi için Migros marketin iadesini istiyorum.... şeklinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguz707 -- 27 Şubat 2019; 9:58:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikincieldeguven.com

    hocam migros aracıdır. elçiye zeval olmaz hesabı , migros Türkiye’de resmi kayıtlı iş yapan ithalatçıdan malı alır sergiler ve satar. Servise telefonu ne zaman gönderdiysen kargo takip no vs çıkart. hakem heyetine git belgeleri göster fatura vs. 20 gün mü 30 gün mü tamir süresi var. o süre dolunca hakem heyetine gidebilirsin. gerisini onlar yönlendiriyorlar zaten
    Süre çoktan doldu hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Hocam para iadesi raporu çıkarda Migros iade etmezse ozaman Migros'u verirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Telefonu teslim ederken size verilen formla beraber thhye başvurun. Migrosu dava edeceksiniz. Yasal onarim süresi olan 20 iş gününün geçtiğini belirtmeniz yeterlidir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Örnek dilekçe bulabilirsiniz, ben zamanında kazandığım dosyanın dilekçesini pm olarak atıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marslan1999

    Örnek dilekçe bulabilirsiniz, ben zamanında kazandığım dosyanın dilekçesini pm olarak atıyorum.
    Teşekkürler tüm cevaplar için... Gelişmeleri faydası olabilir düşüncesiyle paylaşım da bulunacam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun dostum, ben geçmişte Bimeks'de hem satış danışmanı hemde teknik servis kayıtlarına bakıyordum şuan öncelikle söylemeliyim ki 21 işgünü içerisinde cihazların tamir bakım onarım süreleri var.Anladığım kadarıyla bu süreyi geçmemişler ayrıca senin aldığın ürün tedarikçi firma garantili yani alırken en çok müşterilerin yanılgıya düştüğü nokta Samsung Electronics garantisi ile Samsung Türkiye garantisi farkı gibi düşün. Ha böyle olmasa bile Hepsiburada'dan aldığın ürünün Samsung veya Apple Türkiye garantili olması gibi bir durum adamların dedikleri doğru satış yaptıktan sonra garanti sağlayıcısı ilgilenir geri kalan kısımlarla. Ben Tüketici Hakem Heyeti'ne giden birçok kişi tanıdım fakat cihazlarını minimum 6 ay 1 sene içerisinde değişim, onarım veya red cevabı geliyor bu seni zora sokacaktır. Garantisi bitmediyse şayet tekrar tekrar göndermeni tavsiye ederim ve her gönderdiğin Bimeks'deki ismi spectra idi arıza tespit tutanağını alıp temsilcinin ne arızalarını not ettiğini gör. Servisten döndüğünde servis kayıtlarınıda biriktir bu senin elinde sağlam bir delil olacak bu şekilde başvurursan THH'ye daha yüksek yüzde ile iade veya değişim alabilirsin. Yazarken özenemedim bi hata varsa affola...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbuzerKomurcu

    Öncelikle geçmiş olsun dostum, ben geçmişte Bimeks'de hem satış danışmanı hemde teknik servis kayıtlarına bakıyordum şuan öncelikle söylemeliyim ki 21 işgünü içerisinde cihazların tamir bakım onarım süreleri var.Anladığım kadarıyla bu süreyi geçmemişler ayrıca senin aldığın ürün tedarikçi firma garantili yani alırken en çok müşterilerin yanılgıya düştüğü nokta Samsung Electronics garantisi ile Samsung Türkiye garantisi farkı gibi düşün. Ha böyle olmasa bile Hepsiburada'dan aldığın ürünün Samsung veya Apple Türkiye garantili olması gibi bir durum adamların dedikleri doğru satış yaptıktan sonra garanti sağlayıcısı ilgilenir geri kalan kısımlarla. Ben Tüketici Hakem Heyeti'ne giden birçok kişi tanıdım fakat cihazlarını minimum 6 ay 1 sene içerisinde değişim, onarım veya red cevabı geliyor bu seni zora sokacaktır. Garantisi bitmediyse şayet tekrar tekrar göndermeni tavsiye ederim ve her gönderdiğin Bimeks'deki ismi spectra idi arıza tespit tutanağını alıp temsilcinin ne arızalarını not ettiğini gör. Servisten döndüğünde servis kayıtlarınıda biriktir bu senin elinde sağlam bir delil olacak bu şekilde başvurursan THH'ye daha yüksek yüzde ile iade veya değişim alabilirsin. Yazarken özenemedim bi hata varsa affola...
    Hocam ilgine teşekkürler. Telefonun tamir olması gereken süre geçti. 20 iş günü geçti. Servisin keyfine göre mi rapor verip vermemesi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Şöyle ki 21 iş günü 1 ay+1 işgünü yapıyor. Servisin rapor vermemesi keyfine göre olamaz çünkü serviste ne işlemler gördüğünü bilmek senin en doğal hakkın bunu eğer kutu içerisinde veya haricen migros'a veya sana ulaştırmıyorlarsa sıkıntı ne bileceksin IMEI'ni kopyalamadıklarını mesela oyüzden sen o servis raporlarının peşine düş. Haricen cihazda olmayan problemleride yazabilirsin ben açılırken değişik semboller simgeler çıkıyor bataryası tam şarj etmiyor veya dokunmatiğin senkronizasyonu bozuk gibisinden yapıştır gitsin. Tabi ben insanlara yardımcı olmaya çalıştığımdan hep karşıdaki insan bunu yapmayabilir hani ben o söylemeden tavsiye olarak sunuyordum nasıl değişiriz diyordu :D Sende bu şekilde dene bence şansını.
  • oguz707 O kullanıcısına yanıt
    Sure geçtiyse senin başkaca bir rapora ihtiyacın yok. Heyet bakar süre geçmiş iade kararı verir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet süre geçti. bakalım başvuru yapacam artık hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son gelişme şu şekilde oldu. Bilgilendirme yapmak istedim. Belki birilerine fikir verir. Migrosla yaptığım görüşmede servisin raporu vermedigini yasal sürenin geçtigini ve bu yüzden iade istediğimi belirttim. Servisin parça gelene kadar teli bekletmeye çalıştığını ortada belirsiz bir süre oldugunu ifade ettim. Hakem heyeti ne gideceğimi ifade ettim. Cevap bekledim biraz uzun sürdü. Tam hakem heyetine gidecekken bir kaç görüşmeden sonra İbrahim beye teşekkür ederim yardımcı oldu. Telefon ellerine ulaşınca bana iade yapacaklarını söyledi. Bugün atandım telefon şimdi ellerine ulaşmış. Yapılmış gözüküyor lakin sordum iade alacaklarını ifade etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.