Hızlı yanıt için teşekkür ederim hocam. Bir deneyeceğim, eğer içime sinmezse en azından ana fırçayı orijinal kullanmaya özen göstereceğim. Bu arada Ecovacs uygulaması içerisinde ana fırça için 300 saat ömür biçilmiş, biz ise bugüne kadar robotu totalde 196 saat çalıştırmışız. Orijinal ana fırçayı dolu dolu 300 saate kadar kullanmamızda sakınca var mı sizce ? |
Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (429. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
T8 aivi almıştım tam iki sene oldu , sürekli lokasyon bulunamamasından , hafta sonları cihazı kullanılamamasından bıktım bıktım , bu kadar kaliteli malzemesi olsa ne olacak kullanamadıktan sonra , işi gücü bırakıyorum harita restore ile uğraşıyorum sürekli .
Eğer yazılımı kullanamıyorsan süpürgelerde bu cihaz normal süpürgenden hiç bir farkı kalmıyor .
Eğer bir robot satın alacaksanız önce yazılımının düzgün çalıştığından emin olmanızı tavsiye ederim .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İki üç aydır lokasyon bulanamıyor sürekli yeni harita gibi algılama yapmaya çalışıyor tamamen yazılım sorunu , internet erişimi ilgili olduğunu düşünmüyorum , defalarca yeni haritalama yaptım üç beş gün sonra aynı yere geliyor , her yere custom ile süpürme yapıyorum . Bi sorunu düzeltmek iki senedir nasıl mümkün olmuyor ben anlamıyorum .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır, tabii ki yok.
-
malasef bendede birtane şarj olmayan 950 var, pilini değiştirdim yüzde 26 dan 46 ya 24 saatte cıktı, bir önceki pilde böyle şeyler yapıyordu, garanti bittiği için elimde kaldı, nasıl bir tamir olacak fikriniz var mı?
-
@Hepsirobot merhabalar, sizin bir yönlendirmeniz olabilir mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zodiex -- 19 Mart 2023; 17:58:7 > -
Özelden cevapladım.
-
T8 aivi yazılımına ne yaptılarsa hem lokasyon bulamıyor hem de bu sorun oluyor .
Yazılımsal bir sorun sanırım güncelleme ile geçer ama bir seneye mi olur bir aya mı olur bilemiyorum . Yazılım işinde pek başarılı değil malesef evovacs ailesi .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende bir T10 alarak Ecovacs ekosistemine dahil oldum. Lakin garip bir problem yaşıyorum. Cihazın kamerasına ios üzerinden hiç bir şekilde erişim sağlayamadım. @Hepsirobot Ali bey sağ olsun yurt dışında olmasına rağmen bir kaç şey tarif etti ama olmadı. Bende eski bir android cihazımla tekrar deneme yaptım ve bu sefer kamerası gerçek zamanlı çalıştı. Bu sorunu yaşayan oldumu acaba? Support hiç bir şekilde cevap vermiyor. Hem Almanya hemde Global den bilet oluşturdum ama maalesef geri dönüş olmadı.
-
Normalde Ecovacs, Android ile daha az uyumlu çalışıyor. Bu yüzden kamera kontrolünü Android telefon ile yapıp başarılı olunca, "bunda çalıştıysa IOS'ta zaten çalışır" diye denemedik bile.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ecovacs ile görüştüm ve ilk bilgiyi size vereyim istedim. Son 1.7.2 güncellemesinde problem olduğunu ve sorunun farkında olduklarını söylediler. beta sürümü bu hafta, ve ay sonu Alpha sürümü ile ios üzerindeki problemi gidereceklerini. Ayrıca diğer aivi cihazlarındaki harita probleminide giderdiklerini yine bu güncelleme ile problemin kalmayacağını iletti Almanya Ecovacs.
-
Düzene sokana kadar altı ay daha cihaz kullanılmaz . Geri bildirim için teşekkür ediyorum ama .
Bitmiyor yazılım derdi eco ailesinde cidden aldığım günden bu güne bu ay sorun çıkarmadı demediğim olmadı .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aklıma şey geldi , android olarak eski ecovacs yazılımlarından birini kursak sorunsuz kullanabilir miyiz acaba ? Eski sürümleri kurup deneyen var mı acaba ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Anti Drop Sensörü arızası için tavsiye üzerine @robothastanesi ne verdik cihazı. Diğer bazı problemlere de bakacaklar. Gelişmeleri aktaracağım. Umarım artık şu robotu gönül rahatlığıyla, harita kaymasıdır, lokasyon problemleridir vs arıza olmadan kullanmak dileğiyle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mayhemx -- 21 Mart 2023; 12:35:55 > -
Hayırlı günler, iki gündür t8aivi online görünmüyor? Böyle sorun yaşayan var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Harita yaptirmaktan biktim artik 3 günde bir lokasyon bulamiyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen öyle . Ben yapmıyorum artık customla rast gele bulduruyorum süpüreceği yeri . Yazılım iğrenç maalesef . Güncelleme gelecekmiş dediler ama bir sene sürer onun gelmesi . Bu firmanın en büyük ayıbı yazılım tarafında .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2 sene ecovacs kullandıktan sonra şımart Katya ya geçtim rahatlık varmış haritayı bulamama , harita kaybolması vs sorunlarından kurtuldum çok şükür.
Ecovacs tan uzak durun büyük dert.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet robot dün yine dockunu bulamadı temizlik ten sonra eskisinden tek farkı sensör hatasını vermemesi şimdilik. Malesef yine hüsran
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X