Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (432. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8.917
Cevap
188
Favori
294.705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Robotu routerdan internet verdiğim zaman area fonksiyonunu kullanılmıyordu , robot konumu bulamadı deyip yeniden harita oluşturmaya çalıştırıyordu da , direk modemden verdim bugün sıfır sıkıntı ile çalışmaya başladı .
    Böyle bir sorun yaşadınız mı hiç diye soracaktım .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZevkiSefa -- 14 Mayıs 2023; 16:2:31 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Ben hiç modem kullanmadım bazı zamanlar hariç hiç problem yaşamadım. Robotu alalı 2.5 yıl olmuştur hep aynıydı. Ama son zamanlarda şöyle bir sıkıntı yaşıyorum. Robot temizlik yaparken önünden geçtiği başka bir odanın kapısı kapalı ise bir sonraki temizlikte o odaya gönderdiğimde gitmiyor şarj istasyonunun oralarda dolanıp duruyor bende önce kapalı sandığı kapının önünü özel temizliğe gönderiyorum kapının açık olduğu haritada belirdikten sonra görevi iptal edip kapalı diye gitmediği odayı temizliğe gönderiyorum problemsizce temizliği bitirip geri dönüyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamdır teşekkür ediyorum .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu mahkeme iddianamesi, yani hangi ürünlerden şikayet toplandı ise onu belgeleyip yansıtmışlardır diyerek yorum yapıyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • merhabalar,


    zamanında aliexpress 'den aldığım ECOVACS DEEBOT T8 AIVI model süpürgemiş kullanıcı adı ve şifresini hatırlamıyorum. uzun zamandır hiç ihtiyacım olmamıştı. hatırladığım kadarıyla çin'e kayıtlı bir numara ve şifre ile giriş yapmıştım.


    bu sorunu nasıl çözebilirim ? tr kayıtlı telefon ile giriş yapamıyorum.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    İlgili hata koduyla henüz karşılaşmamış, yaklaşık 1.5 yıllık T8 AIVI kullanıcısı olarak, konuyla alakalı almamızı önerdiğiniz önlemler veya farklı tavsiyeleriniz var mıdır hocam?

  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    Mekanik veya bakım tavsiyem yok, aslında sistemi gayet iyi. ABD'deki davayı yakından takip edeceğiz, bunun sonucunda mutlaka bir yaptırım veya düzenleme gelecektir ve buraya da yansıyacaktır. Türkiye distribütörü olan firma çok dandik olduğu için onlardan bir yardım geleceğini sanmıyorum.

    Başka türlü yasal bir müdahale olabileceğini düşünmüyorum.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    Yanıt için teşekkürler. Ben MediaMarkt'tan alanlardanım. Garantisi resmi Türkiye distribütörü mü belli değil, herhangi bir garanti belgesi ya da başka bilgilendirici kitapçık vs gelmemişti. Güya soracaktım MediaMarkt'a ama arada kaynadı gitti.

  • yaskoo_87 Y kullanıcısına yanıt

    Bir sorun olursa doğrudan MM sizi yönlendirecektir.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Anladım, tekrardan çok teşekkür ederim vakit ayırıp, ilgi gösterdiğiniz için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _XaNDeR_ kullanıcısına yanıt

    aliexpressde satın aldığınız satıcıya mesaj atarsanız (hala aktifse) alabilirsiniz bilgiyi belki.

  • klorhex K kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar, bu sorunu nasıl çözdünüz acaba?

  • eeuludag E kullanıcısına yanıt

    Anakart üzerinde tamiri mümkün.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    T8 aivi nin tekerleği bozulmuştu , 25 aylık cihaz . İlk sene çok kullandım ama ikinci yok çocuklardan sonra fazla fırsat olmamıştı . Titiz kullanmıştım ama , her temizlik sonrası her yerini süpürmeler , sadece orijinal yedek parçalar vs ama yine de bozuldu ki sanmıyorum müşteri kaynaklı olduğunu, yurt Dışı forumlarda da oldukça gördüm .

    Bir de sürekli harita yenileme hataları yazılım hataları sebebiyle çok sinir ediyordu. Tamirdeyken yazılım güncellemesi gelmiş sanırım . Geldiğinden beri hiç yazılım sorunu da yaşamadım .

    Ali beye Ankara’ya yolladım . Sol tekerlek ile anakart sürücü devresi tamir edilerek tarafıma yollandı . İki üç gündür kullanıyorum bir sorun görünmüyor . Cihaz tamir edilemez atıl duruma düşer diye korkmadım değil ama çok şükür tamir olmuş gibi görünüyor . Buradan kendisine de teşekkür ederim ilgisi ve hizmeti için .

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ZevkiSefa kullanıcısına yanıt

    Günaydın,

    İşimiz bu, elimizden geldiğince çözmeye çalışıyoruz. Ecovacs, ülkemizde yedek parça desteği olmadığı içn önceden yatırım yapılması gereken bir marka. Biz belki bunu başarmış durumdayız kısmen.

    İyi günlerde kullanın.

  • Ecovacs, mop ile halıya çıkmama prensibini T20 serisi ile geride bırakıyor. Robot, halıda yukarı kaldırılan döner mop ile geliyor.

    Omni modeli 1000 Euro'dan listelenmiş, teslimatlar haziran başı görünüyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Orhan1034 O kullanıcısına yanıt
    Mopu yukarı kaldırması cm olarak bilginiz var mıydı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii C kullanıcısına yanıt
    Sitesinde 9 milimetreye kadar diye belirtilmis.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Orhan1034 O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, hocam...Ali hocam dan detaylı bir değerlendirme bekliyoruz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ali bey merhaba, burada daha önce bahsetmiştim, T8 süpürgemin ana fırçası topak topak oluyor diye. Anladım ki ana fırça ya dönmüyor ya da az dönüyor. İstanbul'dayım sizin de Ankara'da olduğunuzu biliyorum. Göndereyim mi? Bir de whatsapp üzerinden yazıştım firmanızla ama buradan da yazayım öneri olarak. İstanbul'da teslim noktanız olsa iyi olurdu. Kargoculara güvenmediğim için 2 aydır cihaz evde yatıyor, normal süpürgeyle süpürüyoruz. Artık hanım illallah etti, Ankara'ya kendimiz götürelim hem gezeriz diyor. Bir fırça dönmüyor diye iki cihaz parasını yollarda harcatacak bana :)

  • 
Sayfa: önceki 430431432433434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.