Şimdi Ara

EDIFIER M1335 2+1 SPEAKER vatanda nete özel 50 tl (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
0
Favori
6.748
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vatan Bilgisayar mesajıma yanıt verdi , siparişimi iptal ettirdim.

    Sayın x.x.x.x.x x.x.x.x ,
    75 TL ve üzeri alımlarda kargo ücretsiz olup siparişinizin toplam tutarı beliritlen meblanın altında olduğundan kargo ücreti teslimat esnasında gelen kuryeye ödüyor olacaksınız.
    Saygılarımızla...
    Vatan Bilgisayar San. Tic. AŞ
    www.vatanbilgisayar.com
  • ben de sipariş verdim ama ücretsiz kargo var diye vermiştim.

    ücretsiz kargo yazısını ana sayfada görüp kaydeden oldu mu acaba.
  • Ben de iptal ettireceğim. Müşteriyle dalga geçmeyi öğrensinler. Nasıl iptal ettiriyoruz. İlle 444lü numarayı mı arayacağız? Zaten o numarayı arasam konuşma ücreti kargo parası kadar tutar.
  • Evet kaydettim ancak işe yarayacağını sanmıyorum. Mesaj attım elimde SS var diye ama cevap olarak yukarıda yazdığımı verdiler.
  • Önce UPS'i aradım, 5,70 + kdv kargo ücreti ödemem gerekeceği söylendi. Sonra Vatan'ın müşteri hizmetlerini aradım. Görevli bayana durumu anlattım. O da UPS'e kargo bedeli ücretsiz notu iletebileceğini söyleyerek bana yardımcı oldu. Sonuç olarak kargo ücreti kadar telefon görüşmesi yaptıktan sonra kargoyu ücretsiz hale getirmeyi başarmış oldum. Ne diyelim, sağlık olsun.

    Ekleme: 3,60 TL'lik görüşme yapmışım. Kargo bedelinin 7 TL olduğunu düşünürsek yaklaşık % 50'lik bir tasarruf söz konusu.

    Ekleme-2: Şimdi UPS Bölge Departmanı'ndan bir bayan aradı. Bir ücret ödemeden teslimatımın yapılacağı bilgisini verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nsy77 -- 23 Mart 2011; 10:52:26 >




  • Siteye giriş yapın , yukarıdaki kullanıcı işlemleri butonuna tıklayın , mesajlara girin. Yeni mesaj gönder deyin , sipariş iptal departmanına sipariş numarasıyla birlikte mesaj atın.
  • Sipariş iptal departmanı diye bi yer göremedim. İade arıza filan var. Bi oraya birde şikayet kısmına mesaj attım bakalım ne cevap gelecek.
  • bende az evel Mh.'lerine mail attım.

    Şöyle yazdım>

    Dün siparişini verdiğim, Edifier marka kampanyalı 2+1 set'in yüksek miktardaki kargo ücretinden dolayı siparişimi iptal etttirmek istiyorum. Oysaki ben bu siparişi Ücretsiz kargo var diye vermiştim.Madem böyle bi durum var, neden sipariş ödeme ekranındaki hesap tablosunda açık ve net olarak ek maliyet olan bu bedeli bildirmiyorsunuz?
    Bu durumu yakıştıramadım.
  • UPS'in takip sayfasına göre en son kargo hareketi dün 19:30. Şuan ne olmakta olduğu hakkında bir fikrim bile yok. Yurtiçi olsa, genelde olduğu üzere, 1-2 saate kadar teslim almıştım.


    Güncelleme: Dağıtıma çıktı bilgisi girilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pillout -- 23 Mart 2011; 11:37:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    bende az evel Mh.'lerine mail attım.

    Şöyle yazdım>

    Dün siparişini verdiğim, Edifier marka kampanyalı 2+1 set'in yüksek miktardaki kargo ücretinden dolayı siparişimi iptal etttirmek istiyorum. Oysaki ben bu siparişi Ücretsiz kargo var diye vermiştim.Madem böyle bi durum var, neden sipariş ödeme ekranındaki hesap tablosunda açık ve net olarak ek maliyet olan bu bedeli bildirmiyorsunuz?
    Bu durumu yakıştıramadım.


    Amacınız bu ürünü almak ise dolaysız olarak isteğinizi belirten bir mesaj atmalıydınız. Mesajları cevaplayan onlarca farklı müşteri hizmetleri yetkilisi var ve muhtemelen yoğun bir gün geçiriyorlardır. Sizin siteminiz ile, kırgınlığınız ile, yazdıklarınızdaki dolaylı ifade ile ilgilenmezler. Yanlış anlamayın haklısınız ama gerçek bu. İşleyiş bu şekilde. Doğrudan siparişinizi iptal edip geçerler.

    Yukarıdaki mesajınızın yerine "Sitenizden xxxx nolu sipariş nosu ile satın aldığım Edifier ses sisteminin ana sayfa ilanında kargo ücretsiz görünüyordu. Ama öğrendiğime göre ödemem gereken kargo ücreti söz konusuymuş. Bu yanlışın düzeltilmesini yani ürünün tarafıma kargo ücretsiz olarak ulaştırılmasını rica ediyorum." şeklinde bir mesaj atarsanız ne istediğinizi doğrudan iletmiş olursunuz ve onlarda sizin isteğinizi karşılayan net bir çözüm sunabilirler.

    Büyük e-ticaret firmaları ile yaptığımız yazışmaları bu yöntemle gerçekleştirirsek daha az mağduriyet ve çözümsüzlük yaşarız.




  • Haklısınız Yasin bey, duygusal yaklaşmamak gerekiyor... İlk anda bende size benzer düşündüm ama, nedense sonradan biraz duygusallığa kaydırmışım :)
    Teşekkür ederim öneriniz için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesadufi

    Haklısınız Yasin bey, duygusal yaklaşmamak gerekiyor... İlk anda bende size benzer düşündüm ama, nedense sonradan biraz duygusallığa kaydırmışım :)
    Teşekkür ederim öneriniz için.


    Rica ederim.
  • Ben çok ağır şeyler yazdım. Burda ne yazdığımı söyleyemiyorum. Adam gibi iş yapmalılar. 1 kişi durumu bildirdiğine göre tüm alalnlara uygulanmalı. Herkes tek tek mi aramalı? Beceriksizlik ve kandırmaca bu yaptıkları.
  • benimkini kurye dağıtıma çıkarmış. burda yazılanları okuyunca upsyi aradım kargo ücreti olduğunu söylediler. sonra vatan müşt.hizmetlerini aradım önce 75 tlnin altında olduğu için ödemeniz gerekir dedi, ben de dün sitenizde ücretsiz yazıyordu o yüzden sipariş verdim dedim. Bekletti biraz sonra tamam ben kargo ücreti ödememeniz için upsye notu ilettim dedi. Teyit etmek için upsyi aradım henüz gelmemiş öyle bir mail dedi. Sonra vatanı tekrar aradım iletildi, karşı taraf da bildirildiğine dair bize dönmüş dedi. Tekrar upsyi aradım, kargo ücretini firma karşılayacağını bildirmiş dedi ve böylece sorun çözüldü.

    Kargom şu an dağıtıma çıkmış bekliyorum. Yarım saatim telefonda geçti ama sonunda iptal ettirdim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankdemir -- 23 Mart 2011; 12:52:06 >




  • Az once urun geldı, 4,5 TL kargo ucretı odedık. Her ne kadar ılk basta ucretsız kargo densede, cıngar cıkartmaya degmeyecek 1 tutar dıe dusunuyorum :)
  • Mesajıma daha cevap vermediler.
  • 1 lira olsa ödemem. Böyle saçmalık mı olur. Aramayandan alsın, arayandan almasın. Neden herkesinkine uygulamıyorlar? 100 ürün değil mi zaten hepi topu. Sadece yazdıkları şeyi yerine getirmelerini istiyoruz. Böyle şeyler nedense hep bizi bulur zaten. Kargo ücretsiz yazısından bile ekran alıntısı aldırtır hale getiren tüm satışçıları anıyorum.
  • lordgreyfurt hangi ilde oturuyorsun bn samsundayım fark olurmu fiyatta 4,5 tl ise dediğin gibi cıngan çıkartılcak fiyat değil
  • istanbul / Fatih
  • teşekkürler lordgreyfurt sanırım 10tlyi bulacak kargo parası samsuna dün öğlede aldım hala sipariş hazırlanıyor yazıyor pişman ettiler almaktan vazgeçecem ya böyle rezillik olmaz
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.