arkadaşlar 15 ekimde denizbank fastpayden enpara kredi kartına kart ödemesine eft yaptım ama yanlışlıkla bankamatik kartı numarasını girdim para enparaya gitmiş enpara bunu otomatik iade etmiş iade ettiğine dair sorgu numarası var ama denizbank diyorki para gelmedi verdiğiniz sorgu numarasından bir şey çıkmıyor sorgu numarası hatalı sizin adınıza gelen bir şey yok diyor o zamandan beri müşteri hizmetleriyle uğraşıyorum bankayada gittim sonuç yok enpara diyorki para gitti sorgu numarası ile sorgulatın denizbankla görüşün denizbank diyorki para gelmedi sorgu numarasıda yanlış size para gelmedi şimdi ben ne yapayım müşteri hizmetlerinide defalarca aradım hep aynı şey ağzımdan kötü küfürlü bir kelime çıkacak kendimi zor tutuyorum bana akıl verin |
EFT İŞLEMİNDE KAYBOLAN PARA
-
-
Şikayetvar sitesinden Denizbanka yazın şikayeti genel müdürlükten yardımcı olmaya çalışırlar.
Olamazlarsa Bddk sitesinden yazmanız lazım https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/
-
hem enparayı hemde fastpayı şikayetvara yazdım çözüm üretemediler
enpara biz gönderdik fastpay bize gelmedi diyor cuma günü denizbank şubesinede gittim gelmemiş diyorlar iki bankada sorun bizden değil diyor ama para yok ortada
enparaya iadeye dair dekont verin diyorum bu işlemin dekontu olmaz diyorlar sistemden otomatik iade olduğu için sadece iadeye dair sorgu numarası veriyorlar ama denizde diyorki sorguda yanlış parada yok
-
O zaman bankacılık denetleme kurumu kalmış tek çare hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu sahibi geri bildirimde bulunursa başka arkadaşlar da faydalanır nasıl çözüleceği ile ilgili
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X