Şimdi Ara

Egea 1.6 Tam otomatik nasıldır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
26.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar egeanın 1.6 benzinli tam otomatiği (etorq diye geçiyor) nasıldır kullananlar yorum yazabilir mi ? lütfen kullanmayan sadece fikri olanlar yazmasın malum çöplüğe dönüyor konu.

    niye egea??
    e parası 80 bin gibi bişey c segmenti diğer araçlar 100 den başlıyor

    heryerde servisi vs. var

    5 yıl 10000 km garantisi var

    dizel düşünmüyorum. Malum 3 5 yıla hem yakıt çok artacak hemde dizel araç sayısı azalacak bu sebeple ikinci eli düşecek

    Birde almışken mevcut arabamı satıp sıfır alayım diyorum.



  • Bakma burda b segment diyenlere. Araba 2015 yılından beri Avrupa dahil(milletin muadil gördüğü elyse-301 gibi 3.dünya ülkesi araçları Avrupada yok) 45 ülkede c segmentinde satılıyor, bizim forumda 3-5 kişi hala kabullenemedi...
    Rakiplerine 20-30-40 bin fazla bayılınca c segmentine bindiğini hissediyorlar ve egea'nın, kendisinden bu ölçüde daha pahalı olan rakipleriyle aynı kalitede olmasını istiyorlar, tuhaf

    Egea tam f/p aracı, 3 yıldır en çok satan araç olması da bunu doğruluyor zaten.

    1.6 otomatik sorunsuz uzun ömürlü bi kombinasyon, LPG ile yakıtı üzmez, yüksek performans beklentisi yoksa tatmin eder motoru da.

    Tek önerim sıfır değil de 2.el almanız olur, düşük km birçok ilan var uygun fiyatlı.
    1 Senedir HB 1.6 e-torq urban plus + teknoloji paketli olarak satın aldım ve kullanıyorum. 2 Çocuğumla birlikte çekirdek bir aileyiz. Şu an aracım 5500 km de.

    Artıları;

    + Kesinlikle çok sessiz bir araç, Fiat/Tofaş markasından ve fiyatından beklenmeyecek derecede konforlu ve sessiz.
    + Agresif araç kullanmam, bugüne kadar çıktığım en yüksek hız 145 km/saat oldu ve araç asla tedirgin etmiyor.
    + İçi geniş, bagajı geniş. 3 Yetişkin, biri 10 biri 2 yaşında 2 çocuk ve bu kadar kişinin eşyası ile 2 defa uzun yola gittim. Kimse rahatsız olmadı, araç yormuyor.
    + Donanımları yeterli, her ne kadar ncap puanı 4 olsa da, hava yastıkları eksiksiz (easy hariç), hız sabitleme, adaptif cc, çarpışma önleme gibi donanımları barındırıyor.
    + Uzun yolda yakıtı ekonomik. 2 Defa uzun yol yaptım, yukarıda yazdığım gibi, birinde 5.8 diğerinde 6 lt ortalama ile gittim geldim.

    Eksileri;

    - Ses sistemi vasat, müzik dinlemek keyif vermiyor.
    - Kliması iyi soğutmuyor, 2 defa Kemer'deydim geçen yaz ve klima etkili ve çabuk soğutmuyor ama Ankara gibi bir şehir için fazlasıyla yeterli.
    - Atmosferik motor, o nedenle basmassan gitmiyor, basarsan benzini su niyetine kullanıyor. (Bu aracın bir eksisi değil aslında, her atmosferik gibi davranıyor)
    - Farları iyi aydınlatmaz, kullanıcılarına bakın birçok kişi aydınlatmaya çözüm ararlar.
    - Koltukları vücudu sarmıyor, viraja hızlı girersem hafifte olsa yana doğru kaydığımı hissediyorum.
    - Yakıtı üzer, ben bilerek aldığım için dert etmiyorum ama kağıt üzerindeki verilere aldanıp alan adam üzülür. Kış lastikleri + kış şartları + sürekli kısa mesafe ş.içi kullanımım ile şu an 13 lt / 100 km yakıt tüketimi (depo ölçümü) var.

    Araç C sınıfı değil diyenlere aldırma, Golften büyük ölçülere sahip (Egea HB "b" sınıfı ise o zaman golf "a" sınıfı felan olması lazım) , Şu an arkadaşımda Astra sedan var, içi kesinlikle Astra Sedana göre daha ferah. Focus ile mukayese etmem bile, komşum kendi focusundan sonra benim aracın içine oturunca ne kadar geniş bu demişti. Ancak ilginç şekilde 301 gibi "b" sınıfı olarak geçen bir aracın içi ile benzer genişlikte. Bu nasıl bir çelişki ben çözemedim. Yani aslında "b" sınıfında görünen 301, c-ellyse bazı "c" sınıfı araçlarla aynı ya da geniş olabilir iç hacmi.

    Son tahlilde; Ebatları itibariyle C sınıfıdır ama c sınıfının başlangıç seviyesindedir, malzeme kalitesi c sınıfna göre alt seviyededir/vasattır, f/p oranı itibariyle üst sıralardadır, (benzinli için yazıyorum) performansı spor kullanım için uygun değildir ama aile arabası olarak üzmez, basarsan gider, yakıtı üzer ama motoru, otomatik vitesi sorunsuzdur. Şu an bir araç alacak olsam ve bütçem egea ve diğer b sınıfı araçlara yetiyorsa yine Egea alırdım. Ama bütçem fazla ise corolla, megane, yeni focus gibi araçlara bakardım.

    Merak ettikleriniz olursa yardımcı olurum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Egea 1.6 Tam Otomatik: İnceleme ve Kullanıcı Yorumları

    Fiat Egea 1.6 tam otomatik, Türkiye'de hem benzinli hem de dizel seçenekleriyle sunulan bir otomobil modelidir. Son yıllarda oldukça popüler hale gelen bu model, uygun fiyatı, geniş iç hacmi ve konforlu sürüşü ile tercih edilmektedir.

    Egea Otomatik Şanzıman Özellikleri

    Fiat Egea 1.6 benzinli ve dizel otomatik şanzıman seçenekleri 6 ileri oranlı tork konvertörüdür. Bu şanzıman, vites geçişlerini yumuşak ve sarsıntısız bir şekilde gerçekleştirir, böylece konforlu bir sürüş deneyimi sunar.

    Benzinli model 110 beygir güç ve 152 Nm tork üretirken, dizel model 120 beygir güç ve 320 Nm tork üretmektedir. Her iki motor seçeneği de yeterli performans sunarken, dizel model daha düşük yakıt tüketimi ile öne çıkmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları

    Egea 1.6 tam otomatik kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Kullanıcılar, otomobilin geniş iç hacmi, konforlu sürüşü ve uygun fiyatını takdir etmektedir. Ayrıca, otomatik şanzımanın kullanım kolaylığı ve sarsıntısız vites geçişleri de kullanıcılardan olumlu geri dönüşler almaktadır.

    Bazı kullanıcılar, aracın yol tutuşunun ve fren performansının geliştirilebileceğini belirtmektedir. Ancak genel olarak, Egea 1.6 tam otomatik, bütçe dostu, konforlu ve kullanımı kolay bir otomobil olarak kabul edilmektedir.

    Sonuç

    Eğer uygun fiyatlı, geniş iç hacimli ve konforlu bir otomatik şanzımanlı otomobil arıyorsanız, Fiat Egea 1.6 tam otomatik sizin için iyi bir seçenek olabilir. Kullanıcı yorumları, aracın beklentileri karşılayan bir performans sunduğunu göstermektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam c ellyse, 301 falan neyse egea da o. b segment sedan. c segmentler 100den başlarken adama öyle 20 kağıt ucuza c segment neden versinler bi kere. egeanın b segment olduğunun en basit sağlaması da budur. malzeme kalitesiyle vs buram buram b segment kokan bi araçtır egea. o yüzdem egea alırsan uygun fiyatlı c segment araç aldım falan diye düşünme derim. egeanın fiyatını c ellyse veya 301le karşılaştırman gerekir.
  • hocam gerek malzeme kalitesi gerekse de boyutları itibariyle 301 ile c elissy ile benzerliği olduğunu düşünmüyorum. Siz hiç kullandınız mı?
  • Egea 1.6 Tam otomatik

  • dizel otomatık cok yakıyor benzınlıde oyleyse cop.. 20 daha koy corolla falan al en azından dunyada en cok guvenılen araba. Egea segmenti 301, accent blue gibi araclara da bakabılırsın illa ucuz alacaksan. Ama egea tasarımı bence onlara gore daha guzel ama onlarında ıcı daha genıs. Motor konusu sıkıntı ama mlsef
  • Bakma burda b segment diyenlere. Araba 2015 yılından beri Avrupa dahil(milletin muadil gördüğü elyse-301 gibi 3.dünya ülkesi araçları Avrupada yok) 45 ülkede c segmentinde satılıyor, bizim forumda 3-5 kişi hala kabullenemedi...
    Rakiplerine 20-30-40 bin fazla bayılınca c segmentine bindiğini hissediyorlar ve egea'nın, kendisinden bu ölçüde daha pahalı olan rakipleriyle aynı kalitede olmasını istiyorlar, tuhaf

    Egea tam f/p aracı, 3 yıldır en çok satan araç olması da bunu doğruluyor zaten.

    1.6 otomatik sorunsuz uzun ömürlü bi kombinasyon, LPG ile yakıtı üzmez, yüksek performans beklentisi yoksa tatmin eder motoru da.

    Tek önerim sıfır değil de 2.el almanız olur, düşük km birçok ilan var uygun fiyatlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 14 Şubat 2019; 20:36:41 >





  • araç 3 aydır bende ve araba tıpık fiat. ne bassan gidiyor. ne konforu var.ne az yakıyor.

    tipik düşük gelirli aile aracı.kesinlikle 5 kişi sığmıyor. arkası dar.

    belki boyut olarak c olabilir ama kesinlikle bir corolla bir focus değil.
  • Kağıt üzerinde C segment olarak kabul edilebilir ama gerek sürerken, gerek ön tarafta veya arka tarafta otururken araç C sınıfı hissi vermiyor. Yerli ağırlıklı bir üretim olduğu ve içimizden çıktığı için destek veriyor ve aracı beğeniyorum ama abartmaya gerek yok. Bu forumda hemen herkes araçtan iyi anlıyor, objektif olanların bu aracın benzeri olarak Accent BLue,301 gibi B sedanları görmeleri bence doğru. Ancak şahsi fikrim Accent Blue ile 301 gibi araçlardan en azından iç malzeme kalitesi, işçilik özeni olarak daha iyi olduğu. Ama bir üst sınıf ile kıyas edilecek bir kalitesi yok. En büyük kozu fiyatı.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 1 Senedir HB 1.6 e-torq urban plus + teknoloji paketli olarak satın aldım ve kullanıyorum. 2 Çocuğumla birlikte çekirdek bir aileyiz. Şu an aracım 5500 km de.

    Artıları;

    + Kesinlikle çok sessiz bir araç, Fiat/Tofaş markasından ve fiyatından beklenmeyecek derecede konforlu ve sessiz.
    + Agresif araç kullanmam, bugüne kadar çıktığım en yüksek hız 145 km/saat oldu ve araç asla tedirgin etmiyor.
    + İçi geniş, bagajı geniş. 3 Yetişkin, biri 10 biri 2 yaşında 2 çocuk ve bu kadar kişinin eşyası ile 2 defa uzun yola gittim. Kimse rahatsız olmadı, araç yormuyor.
    + Donanımları yeterli, her ne kadar ncap puanı 4 olsa da, hava yastıkları eksiksiz (easy hariç), hız sabitleme, adaptif cc, çarpışma önleme gibi donanımları barındırıyor.
    + Uzun yolda yakıtı ekonomik. 2 Defa uzun yol yaptım, yukarıda yazdığım gibi, birinde 5.8 diğerinde 6 lt ortalama ile gittim geldim.

    Eksileri;

    - Ses sistemi vasat, müzik dinlemek keyif vermiyor.
    - Kliması iyi soğutmuyor, 2 defa Kemer'deydim geçen yaz ve klima etkili ve çabuk soğutmuyor ama Ankara gibi bir şehir için fazlasıyla yeterli.
    - Atmosferik motor, o nedenle basmassan gitmiyor, basarsan benzini su niyetine kullanıyor. (Bu aracın bir eksisi değil aslında, her atmosferik gibi davranıyor)
    - Farları iyi aydınlatmaz, kullanıcılarına bakın birçok kişi aydınlatmaya çözüm ararlar.
    - Koltukları vücudu sarmıyor, viraja hızlı girersem hafifte olsa yana doğru kaydığımı hissediyorum.
    - Yakıtı üzer, ben bilerek aldığım için dert etmiyorum ama kağıt üzerindeki verilere aldanıp alan adam üzülür. Kış lastikleri + kış şartları + sürekli kısa mesafe ş.içi kullanımım ile şu an 13 lt / 100 km yakıt tüketimi (depo ölçümü) var.

    Araç C sınıfı değil diyenlere aldırma, Golften büyük ölçülere sahip (Egea HB "b" sınıfı ise o zaman golf "a" sınıfı felan olması lazım) , Şu an arkadaşımda Astra sedan var, içi kesinlikle Astra Sedana göre daha ferah. Focus ile mukayese etmem bile, komşum kendi focusundan sonra benim aracın içine oturunca ne kadar geniş bu demişti. Ancak ilginç şekilde 301 gibi "b" sınıfı olarak geçen bir aracın içi ile benzer genişlikte. Bu nasıl bir çelişki ben çözemedim. Yani aslında "b" sınıfında görünen 301, c-ellyse bazı "c" sınıfı araçlarla aynı ya da geniş olabilir iç hacmi.

    Son tahlilde; Ebatları itibariyle C sınıfıdır ama c sınıfının başlangıç seviyesindedir, malzeme kalitesi c sınıfna göre alt seviyededir/vasattır, f/p oranı itibariyle üst sıralardadır, (benzinli için yazıyorum) performansı spor kullanım için uygun değildir ama aile arabası olarak üzmez, basarsan gider, yakıtı üzer ama motoru, otomatik vitesi sorunsuzdur. Şu an bir araç alacak olsam ve bütçem egea ve diğer b sınıfı araçlara yetiyorsa yine Egea alırdım. Ama bütçem fazla ise corolla, megane, yeni focus gibi araçlara bakardım.

    Merak ettikleriniz olursa yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 15 Şubat 2019; 11:32:42 >




  • çok sağolun hocam mesajıma özellikle kullananlar yazsın dedim çünkü biliyorum ki "o parayı egeaya verceğine çöpe at" tarzında cahilce söylemler olacak. Bende f/p ciyim ve aile arabası olarak kullanacağım ve kesinlikle hb düşünüyorum.

    Size bir kaç sorum var hocam.

    yol tutuşu nasıl virajlarda vs. kullandığınız diğer araçlara kıyasla

    Birde ne yakıyor 100 km de. Özellikle şehir içi 10 u çok rahat geçiyor mu yoksa sınırda mı?

    Kapı sesleri tok mu acaba daha aracı görmeye gitmedim.
  • F/P olarak iyidir, şirket aracı olarak 1.6 otomatik sedan dizelini 65.000 km kadar kullandım. Ancak 80.000 tl gibi rakamlara çok daha iyi araçlar alınabilir. Ben C sınıfı olarak görmüyorum açıkçası, 301 linea dan bir tık üstün, günümüz c sınıflarından bir tık aşağıdadır.

    Kötü özellikleri :
    - 120 den sonraki hızlarda güven vermiyor
    - İç malzeme kalitesi düşük
    - Yol tutuş iyi değil (yaklaşık 6-7 adet c sınıfı araçla 2 tane de b sınıfı araçla karşılaştırma yapabilirim.)
    - Bendeki araç mercekli fara sahip değildi, merceksiz farlar çok iyi değil, mercekliyi bilmiyorum.
    - Basit bir detay ancak kış aylarında özellikle kötü bir durum oluşturuyor, bagaj kapağını kapatmak için içeride bir tutma yeri yok (sedan).
    - Yalıtım vasat (1.6 dizel için)
    - Oturma pozisyonu çok kötü
    - Koltuklar iyi değil (sürücü koltuğu için konuşuyorum diğerlerini bilmiyorum.)

    İyi özellikleri :
    - Bagaj harika (sedan)
    - Motor harika, atik (dizel) (son hız düz yolda 196 yaptım daha yukarıya çıkartamadım)
    - Bendeki otomatikti, vites geçişlerini ben beğeniyordum.
    - İç genişlik güzel (aile için ideal)(sedan)
    - Bakım masrafları çok iyi (piyasadaki çok araca göre daha ucuz)

    İçinize siniyorsa bence 80.000 gibi bir rakama az km yapmış dizellere de yönelebilirsiniz. Ancak 80.000 bandında benzinli alacaksanız daha iyi araçlar mevcut.

    Hayırlı olsun şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkaraokur

    çok sağolun hocam mesajıma özellikle kullananlar yazsın dedim çünkü biliyorum ki "o parayı egeaya verceğine çöpe at" tarzında cahilce söylemler olacak. Bende f/p ciyim ve aile arabası olarak kullanacağım ve kesinlikle hb düşünüyorum.

    Size bir kaç sorum var hocam.

    yol tutuşu nasıl virajlarda vs. kullandığınız diğer araçlara kıyasla

    Birde ne yakıyor 100 km de. Özellikle şehir içi 10 u çok rahat geçiyor mu yoksa sınırda mı?

    Kapı sesleri tok mu acaba daha aracı görmeye gitmedim.
    HB için aslında sorduklarınıza yukarıda yanıt vermiştim.

    "yol tutuşu nasıl virajlarda vs. kullandığınız diğer araçlara kıyasla"

    - Agresif araç kullanmam, aracı zorlamam, viraja 120-130 la girip, acaba ne tepki verecek demem. Zaten araçta %90 ailemle birlikte bulunduğumdan ne kendimi ne ailemi riske etmem, makul hızlarda kullanırım. Haliyle bu sorunuza ben cevap veremem, sürüş tarzıma göre hiç sıkıntı yaşamadım, yol tutuşu zayıf, virajlarda savruluyor gibi sıkıntılarım olmadı, dediğim gibi, tüm kurallara (yazılı olsun olmasın) azami uymaya özen göstererek kullanırım.

    "Birde ne yakıyor 100 km de. Özellikle şehir içi 10 u çok rahat geçiyor mu yoksa sınırda mı?"

    - Şu an sadece ş.içi (Ankara) kullanıyorum, dur/kalk trafiğe nadiren girerim, çoğunlukla kısa mesafe kullanıyorum. Kış Lastikleri var üzerinde ve genellikle 2 yetişkin + 2 çocuk olur arabada. Ortalama hızım 22 idi yanlış aklımda kalmadıysa ve depodan yaptığım ölçüm yaklaşık 13 lt/100 km. (1.6 E-Torque HB)

    "Kapı sesleri tok mu acaba daha aracı görmeye gitmedim."

    - Bagaj kapanma sesine hiç bakmayın, bildiğin iki tenekenin birbirine çarpma sesi. Kapı kapanma sesleri normal diğer araçlar gibi. Bi vw değil elbette. Ben bu konuda vw ve opeli beğenirim. Bu araçta öyle tok kapı sesi beklemeyin. Ama ön/arka kapı arasına fitil taktım ve özellikle ön kapıların kapanma sesi güzel oldu. Sadece bagajı açmayı hiç istemiyorum, kapanırken çıkan o teneke sesini duymamak için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 16 Şubat 2019; 10:48:58 >




  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    O teneke sesi %99 ihtimalle plakadan geliyor hocam

    Yoksa hb kasalarda bagaj küt diye kapanır

    Benim eski cruze hb kasada plaka bagaj kapağında değil tamponda idi, dediğiniz ses duyulmazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bakma burda b segment diyenlere. Araba 2015 yılından beri Avrupa dahil(milletin muadil gördüğü elyse-301 gibi 3.dünya ülkesi araçları Avrupada yok) 45 ülkede c segmentinde satılıyor, bizim forumda 3-5 kişi hala kabullenemedi...
    Rakiplerine 20-30-40 bin fazla bayılınca c segmentine bindiğini hissediyorlar ve egea'nın, kendisinden bu ölçüde daha pahalı olan rakipleriyle aynı kalitede olmasını istiyorlar, tuhaf

    Egea tam f/p aracı, 3 yıldır en çok satan araç olması da bunu doğruluyor zaten.

    1.6 otomatik sorunsuz uzun ömürlü bi kombinasyon, LPG ile yakıtı üzmez, yüksek performans beklentisi yoksa tatmin eder motoru da.

    Tek önerim sıfır değil de 2.el almanız olur, düşük km birçok ilan var uygun fiyatlı.
    Sedan alırsa %90 şirket aracı olarak alır buda sıkıntı, sw ve hb nispeten kişisel kullanım aracı




  • Arabaya bindiğim gibi heryerinin plastik aksamlardan oluşması çok ilginç gelmişti alfa romeoda aynı durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bakma burda b segment diyenlere. Araba 2015 yılından beri Avrupa dahil(milletin muadil gördüğü elyse-301 gibi 3.dünya ülkesi araçları Avrupada yok) 45 ülkede c segmentinde satılıyor, bizim forumda 3-5 kişi hala kabullenemedi...
    Rakiplerine 20-30-40 bin fazla bayılınca c segmentine bindiğini hissediyorlar ve egea'nın, kendisinden bu ölçüde daha pahalı olan rakipleriyle aynı kalitede olmasını istiyorlar, tuhaf

    Egea tam f/p aracı, 3 yıldır en çok satan araç olması da bunu doğruluyor zaten.

    1.6 otomatik sorunsuz uzun ömürlü bi kombinasyon, LPG ile yakıtı üzmez, yüksek performans beklentisi yoksa tatmin eder motoru da.

    Tek önerim sıfır değil de 2.el almanız olur, düşük km birçok ilan var uygun fiyatlı.
    bana göre de Ne tam anlamıyla C ne de B segment ortası gibi bişey..C segment dersen golf ile uzaktan yakından alakası olmayan yalıtımı-kalitesi var; Focus ile alakasız sürüş dinamikleri var ya da Volvo V40 ile cok farklı güvenlik seviyesi var..

    Bir araç belli alanlarda sınıfından bu kadar kopuk olabiliyorsa ona o sınıf araç demek cok doğru değil bence..




  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi herşey fiyatta bitiyor. Golfle yerine göre 40 bin fiyat farkı var, nasıl aynı kaliteyi bekleyebiliriz?

    Bu arada easy paket hariç yalıtım olarak oldukça başarılı bi araç Egea, c segmentinde üst sıralarda. Sadece benim yorumum değil tabi bu, db testleri falan var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 17 Şubat 2019; 14:14:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    O teneke sesi %99 ihtimalle plakadan geliyor hocam

    Yoksa hb kasalarda bagaj küt diye kapanır

    Benim eski cruze hb kasada plaka bagaj kapağında değil tamponda idi, dediğiniz ses duyulmazdı
    Bilmiyorum sesin sebebi nedir, Araç genel manada tok ve rijit bir yapıya sahip. İlk başlarda alt kısımdaki (kilidin 2 yanında yer alan plastik oynar kapaklar) kapaklardan geldiğini düşündüm ama baktım o kapaklarda hiç ses yok, kuvvetle muhtemel engellenebilir bir ses ama buna dikkat edilmemiş sanırım tasarım-üretim aşamasında. Ya da ancak bu kadar yapabilmişler. Ama ciddi ciddi böyle bir araçtan beklenmeyecek kadar kötü bir ses çıkıyor.

    Bu arada yakıtla ilgili bir dipnot paylaşmak isterim, Son depoyu tam doldurduktan beri yakıt tüketimini Drivvo uygulaması ile birlikte yol bilgisayarından da sıfırlayarak eş zamanlı ölçüm yapmak için çabalıyorum. Dün yol bilgisayarını kontrol ettiğimde yaklaşık 100 km yol katettiğim, 17 km/s ortalama hızım olduğu ve 8 lt/100 km tüketimim olduğunu gösteriyordu. Bana pek gerçekçi gelmedi. Bakalım 2-3 depo bitirince drivvo ile yol bilgisayarı arasında ne fark olacak, meraktayım.




  • Fiat birmot 1.4 urban plus 2019 modeli 75e bırakıyor. Aklında bulunsun
  • Hurda onlardan fiyatı bu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.