Şimdi Ara

Ekonomik Faturasız Türk Telekom Tarifeleri [ANA KONU] (227. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.388
Cevap
20
Favori
253.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben yeni nesil 1000 tarifesindeyim. 5gb ek paket almak istedim 15 tl.online işlemlerden.bu paket ses hattında kullanılamaz diyor.bir bilginiz varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyken

    ben yeni nesil 1000 tarifesindeyim. 5gb ek paket almak istedim 15 tl.online işlemlerden.bu paket ses hattında kullanılamaz diyor.bir bilginiz varmı

    Data hatlarına veriyor onu hocam,
    Jet modem filan...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DRaGoRYoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Sürekli mail atıyorum Avea'ya. DH Destek'ten, Facebook'tan şikayet formu dolduruyorum ama hep olumsuz sonuçlandı diye dönüyorlar. 12 lira olmasına bakmayacağım, uğraşacağım ben bu işle.

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=avea%27n%C4%B1n+servis+%C3%BCyeli%C4%9Fi+ba%C5%9Flatma+d%C3%BCmeni

    Arkadaşım son durum ne acaba? Olumlu bir gelişme var mı? Duruma göre bende hareket edebilirim.Faturamın çıkmasını bekliyorum.12 TL önemli bir para değil ama bu kanıbozuk köpeklere dişini göstermezsende bu adiler daha çok azarlar ve daha çok masum insana böyle adi oyunlar oynayarak haksız kazanç sağlamaya çalışırlar...

    Tekrar şikayette bulundum, inceleyip döneceğiz dediler. Ayrıca adımı da bilmem ne listesine almışlar, öyle servislere artık üye olmayayım diye.

    Bir de BTK'ya şikayet ettim. Etmediysen sen de yaz şikayetini tuketici.btk.gov.tr'den.

    12 lira değil, 12 kuruşta olsa ben bu işin peşini bırakmam. Çünkü bu resmen dolandırıcılık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickergls

    Arkadaşlar bu faturada neden data servisi 19tl iken

    bana 11 tl indrim yansıtılmış

    faturanın bu bölümünü anlamıyorum




    Birde AVEA şöyle bir mesaj attı:

    Değerli müşterimiz,cihazınızdaki bazı özelliklerden dolayı SMSler MMS olarak gönderilebilmektedir.Bunu önlemek için web sitemizdeki önderileri uygulayabilirsiniz

    Bu ne demek hala çözemedim

    Cihaz iPhone 4



    Normalde yeni nesil tarifesi avea faturalıda olup da yeni nesile geçenlere biraz daha yüksek fiyatla satılıyordu ( tam hatırlamıyorum ama 50 TL. civarı )

    Numara taşıma ile gelenler ya da faturasızdan geçenlere ise taahhütsüz ilk 6 ay 30 TL. sonrasında 35 TL. idi

    sen büyük bir ihtimalle ya numara taşıyarak ya da faturasızdan yeni nesile geçtin

    orada bahsi geçen indirim, avea faturalıda olup da yeni nesile geçenlerin fiyatına göre senin faturanda yapılan indirimi kastediyor

    sana has birşey değil yani...............




  • Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?
  • İndirimsiz halidir muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    http://donanimhaber.com/avea/Support.aspx linkinden aveaya aşağıdaki mesajı göndererek tepkimizi gösterelim arkadaşlar.
    Ben gönderdim ve sizlerle de paylaşmak istedim.

    quote:

    internette bazı forumlarda ve sosyal medyada okuduğum avea kullanıcı yorumlarından, istemleri ve bilgileri haricinde bazı özel servislere abone yapıldıklarını ve bunun sonucunda fazla fatura ödemek zorunda bırakıldıklarını gördüm.
    Turkcell abonesi olduğum dönemlerde Turkcell kullanıcının istemesi durumunda hattı tüm özel servis işlemlerine kapatıyordu ve bundan dolayı her hangi bir faturalama veya tl düşümü olmuyordu.
    Online işlemlerden baktığım kadarıyla aveada öyle bir seçenek bulamadım, bu seçeneğin mutlaka olması gerektiğini düşünüyorum. Cep telefonumuza gönderilen saçma sapan bir mesaja daha içeriğinin ne olduğunu bilmeden yanlışlıkla tıklamamız sonucunda fazla fatura ödemek zorunda kalmamız soygunculuğun avea eliyle yapılmış yasal halidir diye düşünüyorum.
    Avea gibi büyük bir firmanın bu tür soygunculara aracı olmaması ve buna bir tedbir alması gerektiği kanaatindeyim.
    Bu mesaj ile hattımın tüm ücretli özel servislere kapatılması talebimi AVEA İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. 'ye iletiyor ve ücretli özel servisler nedeniyle faturama yansıtılacak ücretleri kabul etmediğimi beyan, ihtar ve tebliğ ediyorum.


    Yukarıda yazılı mesajı aveaya göndermem sonucu bugün avea tarafından arandım.
    Ve maalesef kendilerinin hattı özel içerikli servislere kapatma gibi bir imkanlarının olmadığını, bunu ancak bir öneri olarak alabileceklerini söylediler.
    Dedim yarın öbür gün süpriz fatura ile karşılaşmak istemiyorum bu tür şeyler yüzünden.
    Öyle birşey olursa bize ulaşırsınız, gerekli incelemeler yapılır, fazla alınan bir ücret varsa ve eğer sizin bir kullanımınız yoksa geri ödenir dediler.

    İnşAllah böyle birşey olmaz diyorum. Avea iyi güzel hoş da, faturalı kullanıyorsan sürekli fatura korkusu yaşıyorsun.


    Soyledikleri Yalanlara kendileri inaniyor.mu acaba?

    Haber vermeksizin tarifeye 3lira zam yapmislar.
    Hicbir bilgi vermeden nasil zam yapabiliyor anlamiyorum...

    Faturalarinizi inceleyin beylerrrrrrrrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    Tarifen artik 38lira.
    Sende mi sms ile bilgilendirilmedin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar fatura detayını hala göremiyorum... Sizde de durum böylemi? Yaklaşık 10 gün önce MH yi aradım durumumu arz ettim ondan sonra da kaç kez aradım gerzekler hala sorunu çözemediler. Dün artık aradım 20 gün geçmesine rağmen hala online işlemler de fatura detayımı göremiyorum ve bu sorun yüzünden şikayet kaydı bile oluşturmuştum ama hala sorunumu düzeltmediniz.10 gün sonra yeni fatura çıkacak ama siz hala sorunu düzeltmiyorsunuz. Baktım kadın geveliyor duruyor.Açtım ağzımı yumdum gözümü yardırdım MH ye...Yarına kadar sorunu çözmezlerse bunları Tüketici Hakları Mahkemesine vereceğim...Ne zaman bu Ülke ve insanlarının büyük bir çoğunluğu adam olacakta insanına değer verecek,müşteri memnuniyetinin ne olduğunun bilincine ve daha birçok şeyin bilincine varacak...Söylenecek o kadar çok şey varki...Yazıklar olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRaGoRYoN -- 16 Aralık 2012; 15:59:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    güncel fatura sorgulamadaki rakamların indirimler yansıtılmamış rakamlar olduğu defalarca söylendi

    güncel sorgulama yapmanın hiçbir esprisi yok

    hem de ay içindeki ilk iki sorgulama 0.99 TL.'den 1.98 TL. yapıyor

    tavsiyem ; fatura sorgulama yapmayın..................
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    http://donanimhaber.com/avea/Support.aspx linkinden aveaya aşağıdaki mesajı göndererek tepkimizi gösterelim arkadaşlar.
    Ben gönderdim ve sizlerle de paylaşmak istedim.

    quote:

    internette bazı forumlarda ve sosyal medyada okuduğum avea kullanıcı yorumlarından, istemleri ve bilgileri haricinde bazı özel servislere abone yapıldıklarını ve bunun sonucunda fazla fatura ödemek zorunda bırakıldıklarını gördüm.
    Turkcell abonesi olduğum dönemlerde Turkcell kullanıcının istemesi durumunda hattı tüm özel servis işlemlerine kapatıyordu ve bundan dolayı her hangi bir faturalama veya tl düşümü olmuyordu.
    Online işlemlerden baktığım kadarıyla aveada öyle bir seçenek bulamadım, bu seçeneğin mutlaka olması gerektiğini düşünüyorum. Cep telefonumuza gönderilen saçma sapan bir mesaja daha içeriğinin ne olduğunu bilmeden yanlışlıkla tıklamamız sonucunda fazla fatura ödemek zorunda kalmamız soygunculuğun avea eliyle yapılmış yasal halidir diye düşünüyorum.
    Avea gibi büyük bir firmanın bu tür soygunculara aracı olmaması ve buna bir tedbir alması gerektiği kanaatindeyim.
    Bu mesaj ile hattımın tüm ücretli özel servislere kapatılması talebimi AVEA İLETİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. 'ye iletiyor ve ücretli özel servisler nedeniyle faturama yansıtılacak ücretleri kabul etmediğimi beyan, ihtar ve tebliğ ediyorum.


    Yukarıda yazılı mesajı aveaya göndermem sonucu bugün avea tarafından arandım.
    Ve maalesef kendilerinin hattı özel içerikli servislere kapatma gibi bir imkanlarının olmadığını, bunu ancak bir öneri olarak alabileceklerini söylediler.
    Dedim yarın öbür gün süpriz fatura ile karşılaşmak istemiyorum bu tür şeyler yüzünden.
    Öyle birşey olursa bize ulaşırsınız, gerekli incelemeler yapılır, fazla alınan bir ücret varsa ve eğer sizin bir kullanımınız yoksa geri ödenir dediler.

    İnşAllah böyle birşey olmaz diyorum. Avea iyi güzel hoş da, faturalı kullanıyorsan sürekli fatura korkusu yaşıyorsun.


    Soyledikleri Yalanlara kendileri inaniyor.mu acaba?

    Haber vermeksizin tarifeye 3lira zam yapmislar.
    Hicbir bilgi vermeden nasil zam yapabiliyor anlamiyorum...

    Faturalarinizi inceleyin beylerrrrrrrrr

    haber vermeden derken Ekim faturasının arka sayfasını inceledin mi?

    orada yazıyor 3 TL. zam yapıldığı...............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    Tarifen artik 38lira.
    Sende mi sms ile bilgilendirilmedin.

    SMS ile ben de bilgilendirilmedim

    ama ekim ayı faturasının arka yüzünde yazıyor 3 TL. zam geldiği........
  • E-fatura kullaniyorum.acikcasi ayrintili incelemiyorum,zaten her gelen faturayi bastan sona okumam beklenmez.dolayisiyla haberim olmadi yapilan zamdan
    Edit: faturayi inceledim.evet yaziyor 3lira zam yapildigi fakat soyle bi komedi var fatura 17kasimda eposta adresime gelmis yani hicbirikizin haberi yok anladigim kadariyla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkattack -- 16 Aralık 2012; 22:29:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ağustos ve kasım faturam birebir aynı zam falan yok bende?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suicide -- 16 Aralık 2012; 23:32:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    ağustos ve aralık faturam birebir aynı zam falan yok bende?

    Aralık faturasının çıkmasına 10 gün yok mu? Kasım mı demek istediniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    quote:

    Orijinalden alıntı: suicide

    ağustos ve aralık faturam birebir aynı zam falan yok bende?

    Aralık faturasının çıkmasına 10 gün yok mu? Kasım mı demek istediniz?

    haklısınız yanlış yazmışım
  • 2gbı geçip hızı düşmeyen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    Tarifen artik 38lira.
    Sende mi sms ile bilgilendirilmedin.

    bilmiyorum ki hocam sms gelmiyor bana hiç avea'dan.. mailleri kontrol ediyorum..

    Birde şimdi Avea'da iPhone kampanyası var. 8 aydır abone olmak gerekiyomuş bunda sıkıntı yok. yalnız son 3 dönem faturanın otomatik ödemede olması lazımmış. Benim eylül-ekim faturaları otomatikten ödendi fakat kasım ayı faturasını ödememiş banka bende bayiden yatırdım. iPhone kampanyasından faydalandırırlar mı beni?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    Tarifen artik 38lira.
    Sende mi sms ile bilgilendirilmedin.

    SMS ile ben de bilgilendirilmedim

    ama ekim ayı faturasının arka yüzünde yazıyor 3 TL. zam geldiği........



    Ekim ayi faturan sana ne zaman geldi.
    Haberimiz olmadan zam yapulmis iste.ben 13aralikta itirazda bulundum.3liralik fark ne diye
    Bugun de cevap gelmeyince(16aralik) tekrar aradim musteri hixmetlerini 3lira zamlandigini ogrendim.iadesini istedim.

    Soru şu bizi bilgilendirmeden tarifeye zam yapilabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Japeth1907

    Yeni Nesil 500 tarifesindeyim 7 aydır. Faturam 30 tl geliyor her ay. Fakat bugün Online İşlemler yerinde Güncel Borç Bilgisi kısmı 48.48TL gözüküyor. Dakikalarım bitmedi daha 390 dakikam, 1700 SMS'im var. Nasıl oluyor bu iş?

    Tarifen artik 38lira.
    Sende mi sms ile bilgilendirilmedin.

    SMS ile ben de bilgilendirilmedim

    ama ekim ayı faturasının arka yüzünde yazıyor 3 TL. zam geldiği........



    Ekim ayi faturan sana ne zaman geldi.
    Haberimiz olmadan zam yapulmis iste.ben 13aralikta itirazda bulundum.3liralik fark ne diye
    Bugun de cevap gelmeyince(16aralik) tekrar aradim musteri hixmetlerini 3lira zamlandigini ogrendim.iadesini istedim.

    Soru şu bizi bilgilendirmeden tarifeye zam yapilabilir mi?

    pardon ekim ayı faturasında değil, kasım ayı faturasında yazıyor

    Kasım ayı faturasını sanırım 1 Aralık'ta almıştım....

    Kasım ayı faturası eski fiyatlardan geldi ( 3 TL. zamsız hali )

    Bilmiyorum, belki de taahhüdüm olduğundan eski fiyatları uygulamaya devam ediyorlardır, belki de Aralık ayı faturası zamlı olarak gelecektir.

    Tarifenin sözleşmesinde Aveanın "...tüm mali ve sair koşullarını, usulüne uygun olarak önceden duyurmak kaydıyla değiştirebileceği..." maddesi yazılı

    bir hatırlatma ; Faturada zam ilan edildi ise usulüne uygun olarak duyurulmuş sayılır, ama mesela kasım faturasında ilan edilmiş ise, zamlı fiyatların aralık ayından değil, ocak ayından itibaren uygulanması daha mantıklı olur, çünkü fatura gelene kadar zaten zamlı tarifenin uygulanacağı aya geçilmiş olur aksi takdirde

    abonenin faturayı inceleyip incelememesi fark etmez, faturayı incelemek biz abonelerin görevi.........

    faturada zam yapıldığı yazılı ise bilgilendirme yapılmış sayılır




  • 
Sayfa: önceki 225226227228229
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.