Şimdi Ara

Ekran Kartım 3.Kez Garantiye Gitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İmzamda ki ekran kartımı bugün 3.kez garantiye gönderdim görüntü bozukluğu vardı normal modda görüntü alınmıyordu güvenli modda ise bozuk görüntü vardı geldiğinde düzelmişti ertesi gün tekrar bozulmuştu ve yine göndermiştim aradan bi 10 gün geçti ve perşembe günü kasayı almıştım ve maalesef bugün yine görüntü gitti kasayı müşteri servislerine babamla götürdüm 1 ay oldu ve sorunum düzelmedi dedim kasayı yine aldılar bana verdikleri servis takip kağıdında ürünün tamamen çözülmesi gerek yazıyor eğer düzelmezse nolacak yani adam hakem heyetine başvuracaksınız ürünün değişimi için diyor ama bu babamın dediğine göre aylar sürermiş yani ne yapacağımı bilmiyorum sizin önerebileceğiniz birşey varmı elimde 3 servis kağıtı var bu elimi güçlendiriyor ama ben bir ekran kartı için aylarca nasıl beklerim.

    Servis takip kağıdında yazan yazıyı paylaşıyorum.

    Sorun : ÜRÜN ÜÇÜNCÜ KEZ AYNI ARIZADAN SERVİSE GELİYOR. GÖRÜNTÜ BOZUK. ÜRÜNÜN ARTIK DEĞİŞİMİ İSTENİYOR. İKİ KEZ ONARILDI SORUN ÇÖZÜLMEDİ.







  • WirkerPaword W kullanıcısına yanıt
    Servis çalışanı ne kadar güzel yazmış oraya değişim isteniyor diye,büyük ihtimalle ekran kartı değişim olacaktır ancak değişim olmaz ve yine tamir ettik diye ekran kartını geri verirlerse,en son aynı arızadan 5. defada tamir ederlerse bu sefer seve seve değişim yapacaklar.
    Sözün özü,sen biraz daha sabret,şu anda her şey senin için olumlu yönde gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani hakem heyetine başvurmadan ürünü değiştirebilirmiyiz, bide arayıp kartın değişmesini istiyorum desem yani numarasını felan bilmiyorum varsa verirmisiniz lütfen 1 ayı geçti resmen dalga geçiyorlar olacak iş değil.
  • WirkerPaword W kullanıcısına yanıt
    Hakem heyetine gitmeden ürün değişim olacak gibi görünüyor ?

    Numara derken benden ne numarası istiyorsun ?
    Eğer servis telefon numarası istiyorsan,sana verilen servis takip belgesinde servisin telefon numarası yazar.

    1 ay sürmesinin sebebi,sen büyük ihtimalle aracı firmaya vermişsindir,iki firma arasında kargo ile gidip gelmesi uzun sürüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilmaz976 -- 7 Eylül 2015; 18:10:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet istanbula gönderiyorlarmış. Numara yani ekran kartı için değişim talep edeceğim servis kağıdında vatanın numarası yazıyor sadece sizce aramalımıyım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.