Dinamik hava şartları ve gece gündüz döngüsü bir ilk olacak fromsoftware oyunlarında. Aynı zamanda oyunun haritası daha büyük ve at ile gezebileceğimiz söyleniyor ama bir yandan da öyle bir yerleşke görüp oraya girip keşfedeceğimiz anlamına gelmiyor diyorlar. Nasıl olacak bu dünyasının büyüklüğü merak ediyorum, tam bir open world gibi mi yoksa sand box gibimi ancak gameplay videolarında anlarız. |
Elden Ring & Shadow of the Erdtree (NIGHTREIGN : 2025) [PS ANA KONU] (13. sayfa)
-
-
-
4chan forumunda Elden Ring'in 07.02.2021 tarihinde yayınlanacağı iddia edilen fragmanından bir video parçacığı yayınlanmış, link aşağıda beyler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 12 Ocak 2021; 16:59:45 > -
Bir Demon's Souls trailerı etkisi hissettim, umarım doğrudur da görürüz artık bir şeyler.
-
İnşallah böyledir çünkü Demon's Souls göndermesi iyi :D
-
Malesef gerçek değilmiş arkadaşlar
-
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2E0F8F55 -- 21 Şubat 2022; 5:43:18 > -
bence ortada bböyle bir oyun yok hepimizi ayak üstü sk.yola
-
Miyazaki aslinda tuzlukmus hocam. -
Eğer öyleyse asıl Miyazaki'yi sklle..
-
Sekiro, 3.5 yıl ile FS'nin geliştirmeye en çok süre ayırdığı oyundu, Elden Ring ise 4 yılı geçmiş durumda artık. Bu süre, FS bazında gerçekten çok uçuk, hani teknik olarak çığır açan bir oyun olsa vakit alıyor diyeceğim ama öyle bir oyun olmayacağını biliyoruz, acaba içerik mi ciddi anlamda vakit alıyor diye düşünmekteyim zira aklıma başka bir sebep gelmiyor, oyunun yaşamıyor olduğunu düşünmeye başladım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23Sekiro, 3.5 yıl ile FS'nin geliştirmeye en çok süre ayırdığı oyundu, Elden Ring ise 4 yılı geçmiş durumda artık. Bu süre, FS bazında gerçekten çok uçuk, hani teknik olarak çığır açan bir oyun olsa vakit alıyor diyeceğim ama öyle bir oyun olmayacağını biliyoruz, acaba içerik mi ciddi anlamda vakit alıyor diye düşünmekteyim zira aklıma başka bir sebep gelmiyor, oyunun yaşamıyor olduğunu düşünmeye başladım.
bloodborne ne kadar sürmüştü?
-
BB, Dark Souls PC sürümü çıktıktan sonra geliştirilmeye başlanmıştı, yani 2012 sonlarına doğru, 2015 ilk çeyrekte de çıktı, aşağı yukarı 2.5 yıl sürmüş.
-
quote:
Orijinalden alıntı: melkor23BB, Dark Souls PC sürümü çıktıktan sonra geliştirilmeye başlanmıştı, yani 2012 sonlarına doğru, 2015 ilk çeyrekte de çıktı, aşağı yukarı 2.5 yıl sürmüş.
bu oyunun yavaş gitmesinin sebebi george martin kesin.
-
O şahaseri sadece 2,5 yılda mı yapmışlar? Mucize.
-
Bence Açık Dünya olayı bizimkilere biraz ağır geldi,tahminlerinin ötesinde bir emek ihtiyacı çıktı ortaya.Bir de eski oyunlarında ki Kalite Standartını bu oyunda da tutturma düşünceleri olduğu için bu kadar gecikiyor sanırım.Çıktığında minimum (çokta umrumda olmasa da bu sistem) 90 puan alması gerekiyor medyadan oyunun, bu kadar beklentilerden sonra.
Assassin's Creed kalitesinde bir oyun olsaydı çoktan çıkmış oynamıştık zaten.
-
8 senedir serisine yeni kitap yazamamış bir adamdan oyun senaryosu istersen böyle olur tabi.
-
bu kadar gecikmesi hiç iyi olmadı. aslında geçen neslin oyunu olması rağmen çıkınca yadırgayacağız ister istemez
tamam hiç bir from software oyununu grafik için falan oynamadık ama yine biraz dudak bükeceğiz
-
Elden Ring çıkmış
-
VaatiVidya usta Elden Ring'den bahsetmiş. Vaktim olursa çevirmeye çalışacağım.
Namco, elden ring hakkında önümüzdeki günlerde daha fazla bilgi paylaşacak elbet, fragman hakkında da oldukça detaylıca konuştuk. Yine de ister inanın ister inanmayın hala zamanında gözden bazı detaylar var.
Bu görsel duyuru fragmanı ile paylaşıldı, çok fazla Dark Souls esintileri taşıyor, değil mi? Kıvrımlı kılıç bir bonfire’i, karakter de çok fazla Prens Lothric'i hatırlatıyor mesela. Bununla birlikte, burada çok daha karanlık bir ayrıntı var. Bu karakterin giydiği cüppe insan derisi olabilir. Cübbenin başlığına dikkat edin, belirgin bir insan yüzü sureti var. Cübbenin sağ alt kısmındaki detay ise insan eli gibi görünüyor ve eğer öyleyse cübbe üzerindeki semboller de bir dövme olabilir.
İlginç, ancak sonradan fark ettiğim en mühim detay bu değil. Oyunun logosunda gözden kaçırdığımız bir şeylerin olduğunu hissediyorum. Oyuna adını veren “Elden Ring”in fiziksel bir nesne olduğunu varsayabiliriz, çünkü paramparça olduğu söyleniyor üstelik fragmanda bir adam örsün üzerindeki bir “şey”e çekiç ile vuruyor... Ama biz biliyoruz ki From Software oyunlarında hikâyenin bu kadar yüzeysel olması pek olası değil ve Miyazaki bunu neredeyse doğrulayacak açıklamalar yaptı.
Miyazaki, “Elden Ring”in dünyanın kendisini tanımlayan gizemli bir konsepte verilen isim işlevinin ise dünyanın kurallarını ve ritmini belirlemek olduğunu ama parçalandığını söylüyor. Fragmanda gördüklerimiz muhtemelen bu paradigma değişikliğine alışmaya çalışan bir dizi karakter.
Şimdi logoyu düşünelim, dört halka, üstte ve altta görünen daire parçalarını da sayarsanız toplamda altı halka ve bu halkalardan dördü ortada üst üste biniyor. Burada anahtar kelime “üs üste binmek”. Bu halkalar dünyanın kurallarını ve ritmini temsil ediyorsa ve örtüşüyorsa, bu dünyanın kuralları hakkında çok büyük bir ipucu olabilir.
Bu bana bir mangayı, “Berserk”i hatırlatıyor. From Software’ın geçmişte fazlası ile esinlendiği bir manga Berserk, eminim çoğunuz bunu biliyorsunuzdur. Bu manganın hikâyesinin temeli(lore) birbiriyle örtüşen makrokozmik bir Üçleme(Trinity) alem kavramına dayanır. Bunlar; ölümlü alem(mortal realm), astral alem(astral realm) ve idea alemi(ideal realm, idea=fikir). Manganın fanları bu alemleri bir dizi örtüşen halka(ring) olarak tasvir ediyor. Bu size neyi hatırlatıyor?
Bedenlerimizin bulunduğu yer olan ölümlü alem(mortal realm), çoğunlukla insanlığın ikamet ettiği fiziksel bir dünya, çoğunlukla diyorum çünkü Ölümlü Alem'in, bilinen adı ile öbür dünya(ahiret) veya cehennem olan diğer taraf yani astral alem(astral realm) ile bazı sınır bağlantıları var ve bu kesişme noktalarında ruhani varlıklar da ikamet ediyor. Bu noktaların fiziksel dünyaya en çok benzeyen en sığ katmanlarına çatlak deniyor. Bu çatlaklar, troller veya pişmanlık duyan ölüler gibi(hayalet) alt kademe astral varlıkları barındırır ve bazı yetenekli insanların bir ayağı astral alemde bir ayağı fiziksel alemdedir.
Bazen, daha derin katmanlar, tüm yaşam formlarının niyetini(intentionality) taşıyan yerler, dünyayı giderek artan makro kozmik düzeylerde etkileyebilen, en sonunda idea aleminde doruğa ulaşan, zamanla daha da güçlenen kudretli ve doğaüstü varlıklar içerir. Bu, egonun kendisinin bile hayatta kalamayacağı, ruhlar uçurumudur.
Berserk'te, fiziksel ve astral dünyayı tek bir küresel adaletsizlikte birleştiren, kaos ve astral alemin tehlikelerini ortalığa saçan “Great Roar of the Astral World” adı verilen bir olay meydana gelir. Dünyanın kuralları ve ritmi bozulur ve bahse girerim “Elden Ring”in parçalanması bu olayla neredeyse aynı olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 28 Ocak 2021; 11:27:4 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X