Şimdi Ara

Elektrikli Bisiklet(Bitmeyen Akü) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
16.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    şu resimde görüleni bisiklet boyunun yarısına indirgeyebilirsen 80 yıl enerjiye ihtiyacın olmaz

     Elektrikli Bisiklet(Bitmeyen Akü)


    canımsın :D :D :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Redese


    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada, sinema tv istememin sebebi, 3d animasyon çalışmalarım var. Bu yüzden, bu yöne yönelmek istedim. Bunlar sadece hobi ve sistemin verdiğini direkt olarak almamak için. Bir şeyler yapabilme isteği. O kadarcık..

    Bişeylerden de fazlasını istiyorsun ama. . Ama seninle çalışmak isterdim. Senin gibi insanlar yani başaramayacaklarına rağmen hala ihtiraslı olarak devam eden insanlar değerlidir gözüm de.

    Ben yine de yapmak istiyorum. Ve umarım güzel olacak sonuçları :) Düşüncelerin için teşekkürler hocam.




  • Fiyatı ne kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o gördüğün tesis nuclear power plant yaklaşık 300 milyar dolar civarında dediğim gibi o boyuta indirgeyebilirsen hem enerji ihtiyacın en az 200 seneliğine ortadan kalkar artı altın hatta platin harflerle adın tarihe yazılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    o gördüğün tesis nuclear power plant yaklaşık 300 milyar dolar civarında dediğim gibi o boyuta indirgeyebilirsen hem enerji ihtiyacın en az 200 seneliğine ortadan kalkar artı altın hatta platin harflerle adın tarihe yazılır

    Bende soba bacası sanmıştım... Git kendine başka bir uğraş bul. Ben dediğim şeyi yapacağım eninde sonunda.
  • Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.
  • böyle bir sistem kurman yanlış başka bişeyler dene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma
  • lethegraff L kullanıcısına yanıt
    Dinamo akuyu sarj ederken frenleme etkisi yapar,, ruzgar gulu hava akimina karsi frenleme etkisi yapar,, bunlar soylenmis ok. Benim aklimda zaten yukarida arkadasta soylemis,, en mantiklisi azda olsa gunes paneli,, bisikletin 2-3 yerine 3 ayri solar panel koyup, sistemi sarj edebilirsiniz,, panel montajini uygun yaparsaniz, frenleme olaylari ile karsilasmazsiniz,, kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İçten yanmali motorlarda bile verim %50-60 iken boyle bir sistemde sürtünme kuvveti gibi kayiplarida hesaba katarsak pek verimli olmaz .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma

    hocam hazırcılık değil, bilgi toplama isteği. Ne var ne yok öğrenip, sağlam ve kalıcı bir sistem yapmak istiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma

    hocam hazırcılık değil, bilgi toplama isteği. Ne var ne yok öğrenip, sağlam ve kalıcı bir sistem yapmak istiyorum.

    Şimdi kafandaki son düşünce ne

    2 tane akü koyup birini harcarken diğerini doldurmak mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristran

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma

    hocam hazırcılık değil, bilgi toplama isteği. Ne var ne yok öğrenip, sağlam ve kalıcı bir sistem yapmak istiyorum.

    Şimdi kafandaki son düşünce ne

    2 tane akü koyup birini harcarken diğerini doldurmak mı?

    evet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristran

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma

    hocam hazırcılık değil, bilgi toplama isteği. Ne var ne yok öğrenip, sağlam ve kalıcı bir sistem yapmak istiyorum.

    Şimdi kafandaki son düşünce ne

    2 tane akü koyup birini harcarken diğerini doldurmak mı?

    evet

    Yukardaki sistemi yapıcaksan boşu boşuna 2 milyar (fiyat tamamane sallama bana birisi böyle birşeyle gelse en azından torna işlerine 5 milyar isterim ) üstü paran gidecek, şöyle açıklayayım;

    Şimdi senin motorunun yürürken harcayacağı enerji = 250 w lastiğe gitse 150w alternatörde harcansa 50 watt ısınma ve sürtünmeye gitse ilk aküden 400 watt harcayacak
    bunun yanında kullanmadığın diğer aküye 150 wattlık gücü depolayacak, yani ilk aküden 400 harcarken 2.sine 150 koyacak

    Bunun yerine 2 akü koyup bunu evden doldursan daha uzun süre yol yaparsın

    Ha illa bunu yapacam diyorsan bunun küçük bir prototipini dene gör öyle karar ver paranda cebine kalsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tristran -- 14 Şubat 2015; 15:23:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tristran

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: tristran

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blackthunderx

    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegraff

    Bu arada bir otobüs kaptanına sordum, akü arası farkı. Sadece çok geç dolar, dolduramazsın dedi. Otobüsünda 600 amper kullanıyormuş. 50 amper ortalama kaç kilodur diye sordum 5 kiloyu geçmez dedi. O kadar hafifse, 2 adet yeter bana. Ben daha yüksek bekliyordum.

    50 amper 5 kg yu geçmezmi sen o otobüs şöförünü ver bana işden attırıcam şerefsizim ulan 12v 14 ah elektrikli bisiklet aküsü 5.5 kg nasıl şöföfrmüş o ?

    senin çareni ben biliyorum söylemem araştır bul terle biraz hazırcı olma

    hocam hazırcılık değil, bilgi toplama isteği. Ne var ne yok öğrenip, sağlam ve kalıcı bir sistem yapmak istiyorum.

    Şimdi kafandaki son düşünce ne

    2 tane akü koyup birini harcarken diğerini doldurmak mı?

    evet

    Yukardaki sistemi yapıcaksan boşu boşuna 2 milyar (fiyat tamamane sallama bana birisi böyle birşeyle gelse en azından torna işlerine 5 milyar isterim ) üstü paran gidecek, şöyle açıklayayım;

    Şimdi senin motorunun yürürken harcayacağı enerji = 250 w lastiğe gitse 150w alternatörde harcansa 50 watt ısınma ve sürtünmeye gitse ilk aküden 400 watt harcayacak
    bunun yanında kullanmadığın diğer aküye 150 wattlık gücü depolayacak, yani ilk aküden 400 harcarken 2.sine 150 koyacak

    Bunun yerine 2 akü koyup bunu evden doldursan daha uzun süre yol yaparsın

    Ha illa bunu yapacam diyorsan bunun küçük bir prototipini dene gör öyle karar ver paranda cebine kalsın



    Alternatör 150 üretmeyecek daha fazlasını elde edecek eminim. Ekstradan güneş paneli de koyacağım zaten.




  • on tekere takilan dinamodan once bir mekanik aksam takilarak on dinamonun turunu artirarak calisabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lithium pil almam lazım. 12 volt zaten işimi görmeyecek. 24 yapıp vermem gerek. Buda benim sisteme göre 4 akü demek. Buda 50 amper takarsam, akü barınağına benzeyecek demek. Lithium bulmam lazım 30 ah falan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinan42tr2

    on tekere takilan dinamodan once bir mekanik aksam takilarak on dinamonun turunu artirarak calisabilir

    Dianmonun nilindeki dişli yada ne bağlanıcaksa onun çapını düşürmesi lazım lakin çapını düşürürse bu sefer harcanacak kuvette doğru orantılı olarak artacak dolayısıyla daha fazla frenleme yapacak
  • 12 volt 300 watt motor ile 24 volt 300 watt arasında ki tek fark, ağırlığa karşı gösterdiği kuvvet mi? Yoksa ben mi yanlış anladım?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.