|
Elektrikli Ford E-Transit'in Türkiye fiyatı açıklandı
-
-
Piyasa notu verecektir.
-
Kargocular için biçilmiş kaftan.
-
Binek otomobil Porsche Taycan 'da bile net 83.7 kWh batarya varken yük taşıyacak bu araçta 68kWh batarya var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Önemli olan tasaruffun bize yansıması. Şirket kar edip bize yansıtmazsa bi faydası yok
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Binek otomobil ancak süper sport lüx bi model aynı zaman da. Kıyas biraz yersiz hence.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Şimdi merak ettiğim konu lojistik şirketleri falan elektrikli tırlara , araçlara geçerse , yakıt maliyeti olmayacağı sadece elektrik maliyeti olacağı için ürünlere indirim gelecek midir?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İçten yanmalı modelleri ile kıyas yaparsak fiyatları neredeyse 2 katı. Bakım maliyetleri ne kadar etki edecek toplam maliyete düşündürüyor. Mazot/Elektrik tüketimi burada etken olacaktır sanırım.
-
Cahilce bir soru soracağım yanlışım varsa düzeltin. Karavanlardaki gibi bunların çatısına güneş paneli konsa 500 wattan günde 6 saatte 3 kw. 135/3=45 günde mi doldurur pilini?
-
135kw aracın motor gücü. Pil gücü ise 68kwsa olarak belirtilmiş. Çok kaba bir hesap tabiki bu ama kayıplar vs hesaba katılmadan sizin hesapla 25 gün gibi bir süre çıkar.
-
68kWh bataryayı full şarj için onun %20 fazlası elektrik gerekli. 82kWh diyelim. 500Watt'lık panel, günde 6 saatte 3kWh elektrik verir. Bu durumda 82/3 = 27 günde full şarj olur, bu yazın bulutsuz hava için geçerli.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Porsche Taycan küçük form faktörü olduğu için onu seçtim. Zeekr 009 minibüsün batarya 140 kWh. İsterseniz onunla da kıyaslayabiliriz
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Şehir içinde şebeke elektriği ile dolum yapılırsa maliyetleri ciddi oranda düşürür. Fakat hızlı şarj istasyonlarında ki dolumlar hiç de ucuz değil. Orada da bir miktar daha uyguna geliyor şu anki bi depo bezin fiyatının 3/2 si civarı tutar diye tahmin ediyorum.
-
Hızlı şarj istasyonunda 10TL olan kWh fiyatını geçtim, her bir port başına 150kW gibi devasa güçte elektrik nerden nasıl geliyor olabilir sizce? e-arac hızlı şarja bağlandığında birden artan yük, nasıl karşılanıyor olabilir?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüm araç üreticilerine de bu elektrikli olayı iyi bahane oldu.
Bir araç elektrikli ise ticari ya da binek farketmez, fiyat X2.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Asıl elektrik dağıtıcılarına iyi bahane oldu.
Hızlı şarj fiyat X4.
Dünyanın en büyük elektrik kaynağı atmosferden çekilerek. Maliyet bedava hem de.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
135 kw mi alayim 198 kw mi alayim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
- maliyet malzeme mühendisi var mı ?
- bu aracın £42,695 İngiltere fiyatı yüksek geldi bana (900bin tl)
-
Güneş panelinin ağırlığıyla kaybedilen enerji, kazandırdığı enerjiden daha fazla olur.
-
Şirket nasıl kar etsin, yeni sene ile birlikte asgari ücret 5500 TL'den 8000 TL üstüne çıkacak diyorlar, elektrik, su, doğalgaz ve diğer işletme maliyetleri son 5 senede %100 şeklinde artarak gidiyor.
Fiyatlar bulunduğumuz sene ile aynı kalırsa iyi. Sanırım sizde bundan bahsettiniz.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Kargocular için biçilmiş kaftan.
|
Binek otomobil ancak süper sport lüx bi model aynı zaman da. Kıyas biraz yersiz hence.
|
Şehir içinde şebeke elektriği ile dolum yapılırsa maliyetleri ciddi oranda düşürür. Fakat hızlı şarj istasyonlarında ki dolumlar hiç de ucuz değil. Orada da bir miktar daha uyguna geliyor şu anki bi depo bezin fiyatının 3/2 si civarı tutar diye tahmin ediyorum.
|
Benzer içerikler
- konumsal ses nedir
- uygulama indirmeden karekod okutma
- whatsapp görüntülü not
- spotify link kısaltma
- whatsapp okundu bilgisi kapatma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X