|
Elektrikli otomobillerin bataryasındaki yangına suyla müdahale etmeyin uyarısı
-
-
Geçen hafta Kayseri'de 1990 doğumlu İbrahim Atalay yangında hayatını kaybetmişti. Genç ölümü çok ağırdır. Kendisine Allah'tan rahmet, ailesine yakınlarına baş sağlığı dilerim.
Şurada "sadece" Tesla'ya ait ölüm tablosu var: https://www.tesladeaths.com
Yine şurada "sadece" Tesla'ya ait çıkan yangınların tablosu var: https://www.tesla-fire.com
Notlar düşülmüş bakın orada, ağaca çarpmış yanmış, direğe vurmuş patlamış. Gerçek araç olsa kaportayı göçerteceğin kazalarda, elektrikli araç olunca kaçmana bile imkan olmadan yanıyorsun. BERBAT.
Yangınından otopilotuna her konuda toplum bilinçlendirilmeli. Ama yapılacak daha da önemli bir iş var: elektrikli araçlar tekrar sorgulanmalı. Akıllı telefon/bileklik veya Airfryer furyasına benzemez. Çok canlar yanacak.
-
İşte bu sebeple otomobilleri sevmiyor.İster içten yanmalı olsun yada elektrikli motor farketmez,otomobiller sorunlar silsilesi.
-
Otomobil yandığı zaman kapılar neden açılmıyor, yazılımsal bir sıkıntı mı var? Adam kaza sonrası araçta sıkıştı mı acaba.
-
Algı yönetmeye çalışmışsın ama olmamış. Biraz daha çalışman lazım.
-
Elektrikli araçlarda manuel olarak kapı açma kolu zorunlu olmalı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
şuan sorguladim evet daha güvenli bataryalar üretilmeli.senin çıkarımın ne elektirikli araç üretilmesin mi? çok yapıcı bir yaklaşım helal olsun .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zahmet ettin de sorgulama işi "sana" "bana" bırakılmadı aslında. Alacaksak alırız. Bizler son kullanıcıyız, bizim için bir anlam ifade etmiyor. Modeller çoktan üretilmiş, çoktan resmi olarak satışta. Ülkelerin düzenleyici kuruluşları çok daha katı kurallar şartlar getirilmeliydi. Yapılacak daha önemli iş derken dediğim buydu.
-
adam bilgi paylaşmış veri sunmuş haberi linklemiş. algı dediğin buysa senin adına üzüldüm.
-
Hocam eyvallah. Haberlerde* sürücü İ.A. diye geçiştirilmişti. Ben ismi Kayseri Belediyesi'ndeki vefat ilanlarından araştırdım en azından yaşını öğreneyim istedim. Sürücünün elbette hataları olmuş olabilir ama sonuçta her insanın bu dünyada bir hikayesi var, geride bıraktıkları var.
Diğer meseleye gelince bu araçların kaza sıklıklarını araştırdım. Yine de "çarptırdığım" bir yer varsa çıkıp söylenir. Varsa da düzeltiriz, özür dileriz sorun değil, anlatın öğrenelim.
Bir de benim algıyla ne işim olacak, siyasetçi miyim? Yani daha doğrusu elektrikli araç piyasasına yön mü vereceğim yazdığım 1-2 satır yazıyla.
-
Su yangını söndürmez bilinen bi gerçek oksijeni kesmek lazım
-
Tesla'nın yanmasıyla adamın ölümü arasında bir ilişki yok. Çünkü adam hastanede (yanıksız) hayatını kaybetmiş. Zaten ilk çarpışma anında adam araçtan fırlamış. Sanki adam Tesla'daki yangın sebebiyle ölmüş gibi bir algı yaratılıyor. Tesla'daki yangını ayrıca değerlendirmek lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi snoppy -- 22 Mart 2024; 15:55:30 > -
batarya yangınları , bataryalar bitene kadar södürülemiyor... çok şanslı iseniz hızlı müdahale ile yayılmasını belki engellersiniz. hala gelişme aşamasında söndürme yöntemleri konuşuluyor ( battaniye vs )
kuru kimyevi ile batarya sönmez.
45 ton su kullanılmış soğutana kadar. arabadan geriye kalanlar...
carscoopsFire Fighters Use 12,000 Gallons Of Water To Extinguish Burning Tesla Model S | Carscoopshttps://www.carscoops.com/2022/11/fire-fighters-use-12000-gallons-of-water-to-extinguish-burning-tesla-model-s/
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Elektrikli araçlarda manuel olarak kapı açma kolu zorunlu olmalı
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X