|
Elektrikli araç sürücülerinin şarj ve menzil endişesi sürüyor mu? İşte araştırmanın sonuçları
-
-
Kullandıkça alışıyor insan. Yüzde 5-6, 25-30km menzil, ile şarj istasyonuna gittim kaç kere. O arada acil bir iş çıkarsa sıkıntı olabilir yoksa Adana'da her yer şarj istasyonu. 25 dk şarj 300km menzil yapıyor. Geçen on dakika durdum çektim fişi, on dakikada 100-150 km menzil ekliyor. Sıkıntı yok
Ek olarak bu araçlar birbirini de şarj edebiliyor, tanıdığınız elektrikli araç sahibi varsa yakınlarda çağırıp biraz şarj ödünç alabilirsiniz.
Ya da benzinli dizel bir araçla birkaç km çekerseniz araç kendini şarj edecektir. Benim gibi en yakın şarj istasyonu 2 km mesafede ya da daha yakın olan biri için çekici ile aracı şarj istasyonuna götürmek en en son seçenek, yılda bir bile ihtiyaç olmamalı. Evde benzinli ikinci araç var çok şükür, gerekirse çekeriz kısmetse. Yani yolda kalmak korkacak bir durum değil.Emrah Özger - Hasarlı Araç AlımyoutubeAudi yolda kalmaz #audihttps://www.youtube.com/shorts/6IHdu8DEeZM
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 12 Mayıs 2024; 0:9:21 >
-
Haberlerin kaynağına ve amacına bakılırsa tüm bu haberler aslında bir amaca hizmet ediyor, gerçek hem çinli üreticilerin önünü kesmek hem de köklü araç üreticilerinin bu değişimi tamamlayabilmesi için yeterli zamanı bulabilmesini sağlamak, dezavantaj ortadan kalkana kadar bu tip haberleri duymaya devam edeceğiz.
Elektriklilerin uzun yolda menzil zafiyeti için görünüşe göre katıhal bataryaların hacimli üretimi için en az 2 yıl daha zaman geçmesi gerekiyor, birde yeni yeni adını duyduğumuz 800volt altyapısının yaygınlaşması belki de daha iyilerinin çıkması gerekiyor.
Uzun yolda da benim gibi aracı 110~120km aralığında kullanan nadiren geçen sürücüler daha az sıkıntı çeker diye düşünüyorum. sık sık bir yer bulup dinlenmeye özen gösteririm, diğer gruptakileri kurtaracak tek şey 8-10dk'lık dolum süresinde 150-200km şarj imkanı verecek araçların hayatımıza girmesi olacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_clk -- 10 Mayıs 2024; 03:02:31 >
-
En sağ şeritte kös kös giden EQS'ler menzil sorunu yaşamasa öyle gider mi? Benzin ve mazotlu olanları sol şeritten mermi gibi gidiyor -
150-160 ile giderken selektör yiyiyorsun 😂 -
600+ menzil Türkiye'de iki yakın(200km) şehir arası kullanlar harici için şart. Kışın o menzil düşecek, 400km üzeri seyehat yaptığında gittiğin yer için bir 100km menzil kalmalı. Tabi ki 200km'de bir mola vermek gerekiyor ama eş dost öyle arabanın şarjına göre davranış ortaya koymayabiliyor.
Bir de yüksek menzil/kapasite demek aracı daha az derin şarja sokmak daha fazla pil ömrü demek. Benim için ideal minimum menzil bu durumda 700km ama şartlar 600'ün biraz üstü derse bu da kabul. -
%53'ü menzil sıkıntı kanka yaa demiş ama menzil sorunu yaşanmıyor sonucuna ulaşmışlar, iyi iyi müq araştırma :)
Daha komiği ise bu aracı alanlar bütünü "elektrikli aldım qanqa" sevindirikleri ile "zaten 10 adım mesafelerde yaşayıp araca ihtiyacı olmayanlar " dan oluşması
Bu grubun sonraki aracı da doğal olarak elektrikli olur zaten
Bizim "kazanıyoruuuuuzzzz" tayfanın ajanslarına yaptırtıyorlar herhal araştırmaları :) :) :) -
selektor yedikten iki dakika sonra ayni arac sag seritte 90-100 ile gidiyor. yoksa bir sonraki sarj istasyonuna yetisemiyor.
not: Eletrikli arac sahibiyim -
aliskanliklarimiz degisecek, biraz halk alisacak, biraz yeni araclar gelisecek, bir sekilde herkes adapte olacak. -
gelecek burda aslında biraz daha zaman lazım şarj istasyonları konusunda
-
Bu araştırma sonuçları bence doğru değil. Pilli araba alanların çoğu içlerinde bir pişmanlıkla yollarda geziyorlar.
Bu arada hidrojen yakıt hücreli araçların hazırlıkları da bitmek üzere. Yaptığım iş gereği halka sunulacak gelişmelere 2-3 yıl öncesinden öğrenme şansım oluyor. Yani 3 yıl sonra hidrojen yakıt hücreli araçlar satışa sunulmaya başlayabilir. 5 yıl sonra farklı şeyler konuşuluyor olacak araç piyasasında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zulu123 -- 10 Mayıs 2024; 17:12:56 > -
😂😂😂 doğru tespit 👍 -
-
EV'ler bir zengin oyuncağıdır. sonu pişmanlıktır. asla bir petrol bazlı aracın yerini tutamazlar. nükleer enerji otomobillerde kullanılmaya başlayınca zaten ne elektrikliye ne de petrollüye kimse bakmayacak. ama o güne kadar petrollüler dünyada gezmeye devam edecek.
-
Şehirden ayrılmayanlar ve uzun yolda da yolun km durumuna göre birkaç mola verebilenler için elektrikli araç dünyanın en büyük rahatlığı
Akaryakıtli olan lüks arabadan çok daha ucuza kaliteli otomobile binmek de zengin değil tasarruf işi
Sacmalamissin yine:)
-
Doğru söylemis. Mazotlu araba kullanın. Vur depoya mazotu mis gibi..
-
quote:
Orijinalden alıntı: mahmut_emmiEV'ler bir zengin oyuncağıdır. sonu pişmanlıktır. asla bir petrol bazlı aracın yerini tutamazlar. nükleer enerji otomobillerde kullanılmaya başlayınca zaten ne elektrikliye ne de petrollüye kimse bakmayacak. ama o güne kadar petrollüler dünyada gezmeye devam edecek.
Nükleer santrali kaputun altına mı kuracaksın emmi?
Nükleer santral deniz kıyısına falan kurulur, sahil yolunda gezecek olanlar için mantıklı olabilir.
Olması gereken ise santralde üretilen elektriğin şehre verilmesi ve onunla elektrikli araçların şarj edilmesi. Bu şekilde petrole muhtaç olmaz Avrupa ve Türkiye, ithalat ve cari açık azalır, ekonomi de bir nebze iyileşir. Avrupa bu yüzden on yıl sonra fosil yakıtlı araç satışını yasaklıyor. Fantazi değil bunlar, ekonomi.
Sadece on dakika depo doldurmak ile yarım saat şarj etmek arasındaki fark değil mesele.
-
Ford emmi bunu cok önce düsünmüs olmaz diyen ChatGPT'miydi?
Evet günümüz teknolojisiyle olmaz fakat 300 yıl sonra neler olur bilemeyiz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Headlong Into Carnage -- 11 Mayıs 2024; 11:13:57 > -
İşte bu fantazi
Radyasyondan korunmak için yapılan kubbe bu. Bunu arabanın arkasına koysun satsın aracı Ford emmi
Bi de buna arkadan kamyon çarparsa vay o şehrin haline, şehri tahliye etmek gerekir.
En sağ şeritte kös kös giden EQS'ler menzil sorunu yaşamasa öyle gider mi? Benzin ve mazotlu olanları sol şeritten mermi gibi gidiyor
|
selektor yedikten iki dakika sonra ayni arac sag seritte 90-100 ile gidiyor. yoksa bir sonraki sarj istasyonuna yetisemiyor.
not: Eletrikli arac sahibiyim |
Kullandıkça alışıyor insan. Yüzde 5-6, 25-30km menzil, ile şarj istasyonuna gittim kaç kere. O arada acil bir iş çıkarsa sıkıntı olabilir yoksa Adana'da her yer şarj istasyonu. 25 dk şarj 300km menzil yapıyor. Geçen on dakika durdum çektim fişi, on dakikada 100-150 km menzil ekliyor. Sıkıntı yok
Ek olarak bu araçlar birbirini de şarj edebiliyor, tanıdığınız elektrikli araç sahibi varsa yakınlarda çağırıp biraz şarj ödünç alabilirsiniz. Ya da benzinli dizel bir araçla birkaç km çekerseniz araç kendini şarj edecektir. Benim gibi en yakın şarj istasyonu 2 km mesafede ya da daha yakın olan biri için çekici ile aracı şarj istasyonuna götürmek en en son seçenek, yılda bir bile ihtiyaç olmamalı. Evde benzinli ikinci araç var çok şükür, gerekirse çekeriz kısmetse. Yani yolda kalmak korkacak bir durum değil. Emrah Özger - Hasarlı Araç Alımyoutube Audi yolda kalmaz #audi https://www.youtube.com/shorts/6IHdu8DEeZM |
%53'ü menzil sıkıntı kanka yaa demiş ama menzil sorunu yaşanmıyor sonucuna ulaşmışlar, iyi iyi müq araştırma :)
Daha komiği ise bu aracı alanlar bütünü "elektrikli aldım qanqa" sevindirikleri ile "zaten 10 adım mesafelerde yaşayıp araca ihtiyacı olmayanlar " dan oluşması Bu grubun sonraki aracı da doğal olarak elektrikli olur zaten Bizim "kazanıyoruuuuuzzzz" tayfanın ajanslarına yaptırtıyorlar herhal araştırmaları :) :) :) |
aliskanliklarimiz degisecek, biraz halk alisacak, biraz yeni araclar gelisecek, bir sekilde herkes adapte olacak.
|
Benzer içerikler
- office 2024
- instagram şifremi unuttum
- whatsapp kendine mesaj atma
- konumsal ses nedir
- kalplerin anlamı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X