Şimdi Ara

elektrikli rezistanslı ön kabin ısıtması olan araçlar. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
0
Favori
18.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut716


    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    quote:

    Orijinalden alıntı: yasar638

    Selamın aleyküm arkadaşlar. Dacia sandero aracımda dediğiniz özellik var. 1,5 dk. ısıtıyor.

    Yok canım. Eğleniyorsunuz bizimle.

    niye? o kadar pahalı bi sistem değilki... hem araç romanyada üretiliyor, soğuk memleket, olması gerek

    Konuyu biraz araştırdım ama dacia da boyle bir donanımın varlığını hiç bir yerde göremedim. Arkadaşta Stepway var kitabına baktırdım orada da oyle bir şey yazmıyormuş. Ön ısıtma ile ilgili sadece dizel araçlarda Buji ön ısıtma varmış oda motoru çalıştırmak için. Dacia yedek parçaları taradım internette oradada çıkmadı. Hatta Reno ve dacia için yedek parçaları üreten bir arkadaşa sordum haberi yok ama Cliolar da soğuk ülkelere gidenlerin en üst donanımında olduğunu biliyorum ama türkiyede hiç omadı dedi bilmiyorum artık.




  • Citroen c4 aracımda bu kış şimdiye kadar -1 dereceyi gördüm ancak ısıtma sorunu yaşamadım, çalıştığım kurumun açık otoparkından çıkarken içerisi ısınmaya başlıyor. Dışardaki hava sıcaklığı ne olursa olsun.
    Birde şöyle bir deneyim yaşamıştım. 2 sene önce kışın en sert zamanında İzmir'den dönerken Manisa dağlarında mahsur kalmıştım. Sabaha kadar trafiğin açılmasını bekledim. Yaklaşık 9 saat aracımı rolantide çalıştırdım. Çift bölmeli digital klimayıda 24dereceye ayarladım, sıcaklık hiç değişmedi. Motor soğusa bile aynı sıcaklığı almaya devam ettim. Bu yüzden hiç stop etmemiştim aracımı. Dışarıda -4 derece kar ve tipi vardı. Önümde bir tane megane ve kia sportage vardı, ikiside belli bir zamandan sonra kaloriferden soğuk gelmeye başladı diye araçlarını stop etmişlerdi, ısınmaları için aracıma davet etmiştim insanları. Ne vardır ne yoktur bilmiyorum ama ısıtma konusunda çok memnunum c4'ten.




  • Renaulta bu ısıtma sistemi için mail attım gelen cevap ilginç;

    renaultun hangi yıl üretilen hangi modellerinde elektrikli, motor çalışıp ısınmadan önce de kabini ısıtabilen rezistanslı kalorifer ısıtma sistemi vardır? Bu sistem nasıl çalışır? Kayıt Tarihi: 18.12.2012 11:08

    El Cevap;
    Satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili servisimizin bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)

    Oysa ben önce servise danışıp bilgimiz yok cevabından sonra mail atmıştım. Ama internette birkaç yerde renaultlarda bu sistemin olduğu kullanıcılar tarafından belirtilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: AMETBİXİ06

    quote:

    Orijinalden alıntı: legendboxer

    Hyundai i30 da PTC diye bi sistem var. Yamulmuyosam bu aracı saç kurutma makinesindeki sistem gibi ısıtıyor motorun ısınmasını beklemeden.

    i30 da ki sistem hangilerinde var elite mi style mi dizelmi benzinlimi?

    Dizel-benzinli, elit-style tüm donanım ve motorlarda standart. 40 bin liralık i30 da da var 60 bin liralık i30 da da.

    hyundai ve korelileri tebrik ediyorum helal olsun adamlara

    birde ford titanum serisinde var yazmış bi arkadaş ama kesin emin olamadım

    dostum i30 daki sistem tam olarak nasıl çalışıyor? kullanma kılavuzunda bulamadım da?

    otomatik mi çalışıyor yoksa otomatik klimadan bir ayar mı yapmak gerekiyor? ac ye mi basmak gerekiyor?




  • bu gibi durumlarda en iyi yöntem koltuk ısıtması taktırmaktır, yada bir piknik tupune ısıtma aparatı taktıracaksınız cocuk arabaya girmeden önce bunla birlikte aracı ısıtacak sonra yola çıkmadan önce tüpü garajda bırakabilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Renaulta bu ısıtma sistemi için mail attım gelen cevap ilginç;

    renaultun hangi yıl üretilen hangi modellerinde elektrikli, motor çalışıp ısınmadan önce de kabini ısıtabilen rezistanslı kalorifer ısıtma sistemi vardır? Bu sistem nasıl çalışır? Kayıt Tarihi: 18.12.2012 11:08

    El Cevap;
    Satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili servisimizin bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)

    Oysa ben önce servise danışıp bilgimiz yok cevabından sonra mail atmıştım. Ama internette birkaç yerde renaultlarda bu sistemin olduğu kullanıcılar tarafından belirtilmiş.











    Bu özellikte bir röno ben görmedim. Sen ya arabanı modifiye edeceksin yahut ucuz bir yerli alıp onu ihtiyacına göre tasarlayacaksın




  • Selamın aleyküm. Ben de bilmiyordum, ilk kez kendi aracımda rastladım.
  • Ben de Astra H CDTI kullaniyorum ve kisa mesafede isinma konusundan sikayetciyim. Eski aracim dizel 307 idi. Daha cabuk isiniyordu. Olay dizelde degil Astranin uzerindeki 1248cc unite bir miktar gec isiniyor ne yazik ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel araçlar gercekten geç ısınıyor benzinli gibisi yok :) 5 km gidip 5 km gelende satip b enzinli alsin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Renaulta bu ısıtma sistemi için mail attım gelen cevap ilginç;

    renaultun hangi yıl üretilen hangi modellerinde elektrikli, motor çalışıp ısınmadan önce de kabini ısıtabilen rezistanslı kalorifer ısıtma sistemi vardır? Bu sistem nasıl çalışır? Kayıt Tarihi: 18.12.2012 11:08

    El Cevap;
    Satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili servisimizin bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)

    Oysa ben önce servise danışıp bilgimiz yok cevabından sonra mail atmıştım. Ama internette birkaç yerde renaultlarda bu sistemin olduğu kullanıcılar tarafından belirtilmiş.











    bende renault fransaya mail attım, banada renault tr. ve srvislere gidin denildi ama servislerin bu konudan haberleri dahi yok, ısıtıcı devreye kendi kendine girip çıkıyor çıt çıt ses geliyor ve dikkatimi çeken ise çıt dediği zaman motor bir an duraksıyor devir saati 50-100 devir düşüp tekrar yükseliyor bu ola 30 sn de bir tekrarlıyor ve yine dikkatimi çeken olay hava sıcaklığı +7 derecenin altında ise oluyor +8 dereceden sonra olmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONIN

    Clio'da rezistansli isitma var. Bagaj lambasini bile koymayan Clio'da boyle bir sistemi gormek beni cok sasirtti. Benim de kucuk cocugum var ve dizel alirken beni cok dusunduren seylerden biri de gec isinmasiydi; sagolsun Clio bu derdime care oldu

    http://tr.aliexpress.com/w/wholesale-power-resistor-heater.html


    aracınız clio 3 mü dizel 1.5

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Derdinizin dermanı Ford'ta! Ford'un yerli üretim modellerinde Soğuk İklim Paketi denen bir opsiyon var. Aracı alırken 225 TL gibi cüzzi bir maliyete mal oluyor. Bu sistem anladığım kadarıyla ayarladığınız saatte devreye girip, motor soğutma suyunu ısıtıyor. Bu sayede aracınız daha erken ısınıyor.
  • Eski kasa Kia Sorento ve Dacia Dusterlarda,
    Kalorifer konumu ön camda, ısı ayarı tam sıcaklıkta ve kademe 1de iken, ÇIT ÇIT ÇIT diye bujili bir sistem devreye giriyor ve kısa sürede ısıtıyor. Ama Dusterda sıcak hava üflerken yalıtım iyi olmadığından içeride hemen sıcaklık hissedilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Renaulta bu ısıtma sistemi için mail attım gelen cevap ilginç;

    renaultun hangi yıl üretilen hangi modellerinde elektrikli, motor çalışıp ısınmadan önce de kabini ısıtabilen rezistanslı kalorifer ısıtma sistemi vardır? Bu sistem nasıl çalışır? Kayıt Tarihi: 18.12.2012 11:08

    El Cevap;
    Satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili servisimizin bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)

    Oysa ben önce servise danışıp bilgimiz yok cevabından sonra mail atmıştım. Ama internette birkaç yerde renaultlarda bu sistemin olduğu kullanıcılar tarafından belirtilmiş.











    bende renault fransaya mail attım, banada renault tr. ve srvislere gidin denildi ama servislerin bu konudan haberleri dahi yok, ısıtıcı devreye kendi kendine girip çıkıyor çıt çıt ses geliyor ve dikkatimi çeken ise çıt dediği zaman motor bir an duraksıyor devir saati 50-100 devir düşüp tekrar yükseliyor bu ola 30 sn de bir tekrarlıyor ve yine dikkatimi çeken olay hava sıcaklığı +7 derecenin altında ise oluyor +8 dereceden sonra olmuyor.

    Hocam dizel Clio3 Night&Day'imiz varken kaloriferler çalışırken o çıt çıt ses gelirdi ama bir anlam vermemiştim. Hep kapalı garajda durduğu için (en az 9 derece olur kışın en sert günlerinde) dediğiniz sistemi fark etmeye imkanım olmamıştı. O seslerin denildiği gibi bir işlevi mi varmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06


    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: 75hp

    Renaulta bu ısıtma sistemi için mail attım gelen cevap ilginç;

    renaultun hangi yıl üretilen hangi modellerinde elektrikli, motor çalışıp ısınmadan önce de kabini ısıtabilen rezistanslı kalorifer ısıtma sistemi vardır? Bu sistem nasıl çalışır? Kayıt Tarihi: 18.12.2012 11:08

    El Cevap;
    Satış sonrası ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, servis uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault servisine danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili servisimizin bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)

    Oysa ben önce servise danışıp bilgimiz yok cevabından sonra mail atmıştım. Ama internette birkaç yerde renaultlarda bu sistemin olduğu kullanıcılar tarafından belirtilmiş.











    bende renault fransaya mail attım, banada renault tr. ve srvislere gidin denildi ama servislerin bu konudan haberleri dahi yok, ısıtıcı devreye kendi kendine girip çıkıyor çıt çıt ses geliyor ve dikkatimi çeken ise çıt dediği zaman motor bir an duraksıyor devir saati 50-100 devir düşüp tekrar yükseliyor bu ola 30 sn de bir tekrarlıyor ve yine dikkatimi çeken olay hava sıcaklığı +7 derecenin altında ise oluyor +8 dereceden sonra olmuyor.

    Hocam dizel Clio3 Night&Day'imiz varken kaloriferler çalışırken o çıt çıt ses gelirdi ama bir anlam vermemiştim. Hep kapalı garajda durduğu için (en az 9 derece olur kışın en sert günlerinde) dediğiniz sistemi fark etmeye imkanım olmamıştı. O seslerin denildiği gibi bir işlevi mi varmış

    öyleymiş bende yeni öğrendim.

    burada öyle yazıyor.

    http://clioiii.com/ClioIII/FORUM/viewtopic.php?f=54&t=2020

    devamı ilgili sayfada...

    quote:


    Otomatik/Otomasyon:
    - Silecek sistemi devredeyken, geri vitese attığınızda arka silecek otomatik çalışır.
    - Hava ısısı 7 derece ve altındaysa, aracı çalıştırdığınızda ısıtma devreye girer ve 1-2 dk. içinde sıcak hava almaya çıkışı başlar. Bu esnada konsol bölgesinden 'çıt çıt' şeklinde röle sesleri duyulur.
    - Motorumuzun Cut-Off özelliği vardır. Yani hareket halindeyken, gaza basılmadığı anda sistem aracın ivmesiyle hareket ettiğinden yakıt tüketimi 0.0Lt. olur.
    - Aktif değilse, (konsoldaki) kapıları kilitleme tuşuna 2 sn. basılı tutulursa "otomatik kilitleme" fonksiyonu aktif olur. Bu özellik, araç 6 km/s hızına ulaştığı anda kapıları otomatik kilitler.
    - CD çalarımız, aşırı kullanımından veya çok sıcak havalardan ötürü hararet yapması durumunda ekrana "TOO HOT" yazarak radyoya geçmektedir.
    - Hareket hâlindeyken (ve vitesteyken) minimum sürate düşerseniz, araç bilgisayarı motorun stop etmesini önlemek için otomatik olarak gaz vermektedir.
    - Araca binmek üzere kapı kilitlerini açtınız ama kapıyı dahi açmadınız. 1 dakika sonunda kapılar otomatik olarak geri kilitlenir.
    - Silecekler düzenli silme seçeneğindeyken aracı durdurursanız (trafik lambası veya geçici park hali) silecekler de fasılalı mod'a geçer.
    - Dizel araçlar, ilk çalıştırma akabinde motoru yeterinde hazır hâle getirmeden yük bindirilmesi durumunda sesli uyarı verebilmektedir. (?)
    - Anahtar kontakta değilken çalıştırılan aydınlatma veya radyo gibi elektrikli cihazlar, güvenlik gerekçesiyle 20 dk. sonunda otomatik olarak kapatılır. Arzu ediliyorsa tekrar çalıştırılmalıdır.
    - 3 derece ve altındaki sıcaklaıklar, ekranda yanıp-sönme şeklinde ifade edilir. Don uyarısıdır.
    - Kontağı çevirdikten (yol bilgisayarı devreye girdikten) sonra yol bilgisayarı tuşlarına dokunursanız ekranda yağ seviyesi "000000" ifadesiyle görülebilir.
    - Kontağı kapatırken farlar açık konumda idiyse, araç tekrar çalıştırıldığında farlar otomatik olarak yanacaktır.
    - Anahtar kontakta olmasa bile, far kolunu kendinize doğru çektiğinizde "Follow Me Home" özelliği devreye girer ve 30 sn. süresinde farlar yanar. Her çekme için +30 sn. eklenir. Toplam 2 dk. boyunca farlarla aydınlatma alınabilir. Süre sonunda farlar söner.
    - Standart CD çaların SPEED menüsündeki değere göre, aracın hızı oranında müzik volümü otomatik olarak ayarlanır.
    - Dizel araçlarda geri vitese atıldığında (aynı klimanın çalışması durumunda olduğu gibi) motorda 30 ilâ 50 devir artış gerçekleşir.
    - Bilgi:
    - Lastik basınçları kapıların kapandığı şase üzerinde bildirilmektedir.
    - Diğer:
    - Silecekler camdan ayrılamıyor. Birinde çentik var, diğeri açılırsa kaportaya temas ediyor. (Bu tip durumlarda sileceklerin dik pozisyonda bırakılması önerilir.)
    - Motor numarası, yağ kontrol çubuğunun hizasında aşağıda bir yerde. Ama net görebilmek çok güç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 4 Şubat 2015; 21:02:54 >




  • 2010 golf dizel aracım araç çalıştıktan 1dk sonra sıcak hava vermeye başlıyor.
  • benim megane 3 aracım da hemen ısınıyor
    1-2 dk için de sıcak hava gelmeye başlıyor.
    yeni kasa ceed kullanıyordum bundan önce
    onda böyle bir özellik yoktu. bu kışın çok rahat ettik çoluk çocuk.
    öyle ki konyanın soğuğunda camdan kazımakla bile çıkmayan buzlar
    aracı 5 dk çalıştırdığımda kendiliğinden çözülüyor.
  • Sanırım en iyisi elektrikli rezidans olayı. Yada alternatif ısıtma pedleri. Bunun yapımıyla ilgili ayrıntılı bir konu varsa çok memmun kalırım. Arabayı satıcam artık sırf bu yüzden. Gidip benzinli araba alcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kugalarda aktif ön izgara var. hava soğuk ise motora hava girişini azaltıyor. em soğuk havada bile 1 dakikada motor ısınıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen c elysee dizelde de benzer bir sistem var. Çok çabuk ısıtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.