Şimdi Ara

En cok satan araba neden Hyundai Accent? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
5.162
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpmax

    accentin çok satmasının sebebi yıllarca reno ve tofaşın milleti düdüklemesi... bunun acısı var millette ... birde burnu büyük markaların doğurduğu antipati var.. sebep bu bence

    dediğiniz doğru fakat başka birçok marka halen düdüklüyo ve bazıları bundan zevk alıyor buda bizim milletimizin kanındavar.
  • Hocam takdir ettiğiniz üzere her araca hakim olduğunuz bir sürat vardır, babamda honda civic var otobanda 200 yaptım anam arkadan kafasını uzatıp sen kaçla gidiyorsun demese dahada basacaktım, araba kontrolümden çıkmamıştı. Erada 180 yaptım ama çekindim 140-150 seviyelerine düştüm. Clio'da albea'da hakimiyet eraya nazaran daha düşük hızlarda kaybediliyor.

    Birde şu anda sıfır araç fiyatları acayip yükselmiş, hanım için bakıyorum dizel otomatik vites deyince polo-corsa tarzı araçlar 35-36 binden başlıyor bence kesinlikle etmez ama satıyorlar

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    quote:

    Orijinalden alıntı: GreatWhite
    Segmentinin arabası değil o yüzden çok satıyor, fiyat olarak clio ve albea ayarında ama verdiği konfor daha üst.

    Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum, sonuçta verdiğiniz para ve aldığınız hizmet fazlasıyla karşılanıyor. 140'la savuruyor diyen arkadaş yeni kasa clio ve albea'ları kullandımı merak ediyorum, ben kullandım era'da 120'yle girdiğim viraja clio'yla girdim diğer şerite geçtim Allahtan bölünmüş yoldu. Albea'dada düz yolda 120 yapmaya korkuyorum araç çok yüksek güven vermiyor.

    Ayrıca şunuda söyleyeyim era'nın iç malzeme kalitesi çok iyi değil albea'yla aynı ayar ama clio'nunkilerden çok daha iyi.

    diğerlerini kullanmadım bilmiyorum,accent ile hızlı viraja girmedim sadece düz yolda bastım ...
    normal hızlarda, tiguanla her zaman girdiğim virajlarda , bile güven vermediği için denemeyi de düşünmedim....




  • Arkadaşlar araçlarımızı düz yolda otobanda stabilize yolda yaptığı hız ve stabilitesi ile tartmak ancak ve ancak birbirimize düşmanlık yaptırıyor.Parmak izi bile bir olmayan insanların zevkleri, beklentileri, tercihleri, ihtiyaçları bir olamayacağına göre neden sahip olduğumuz araçları kapıştırma gereği duyuyoruz.Bir metal ve plastik yığını bizi biraz özgürleştiriyor diye ona tapmanın bir anlamı yok ki ayrıca bu metal yığını bunu bize bedavaya sunmuyor.İhtiyacınıza en iyi cevap verecek araçları seçmeliyiz.Ama ihtiyaçlarımızı belirlerken egomuzu ön plana değil en arka plana atmalıyız aksi taktirde egomuzu ön planda tuttukça otomobil üreticilerinin ceplerini doldurmaktan başka bir iş yapmamış ve de birbirimize hakaretten başka bir şey yapmamış oluyoruz.

    Saygılar...
  • ucuz
  • Parçası ucuz, yakıtı az, bu kadar zam'a rağmen israrla çoğu kişi benzinli olarak kullanabiliyor. Ve de 22.000 - 23.000 gibi rakamlara bayiiden 0 araç almış oluyorlar, bu parametrelerin yanına bir de taksiciler ve oto kiralama şirketlerini eklerseniz neden 1. olduğu ortaya çıkıyor.


    quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    -Güçlü ikinci el. (çünkü bizim millet sıfır aldığı arabayı kapıya çektiği gün kaça satarım'ı hesaplıyor)



    +1907
  • amaç şehir içinde kullanmaksa,çok fazla uzun yol yapmayacaksanız,trafik keşmekeşinde sağını solunu çizdiğinize üzülmeyecekseniz ve de problem çıkarmamasını istediğiniz bir sedan varsa ekonomik olarak çok fazla seçenek kalmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    Asagida Haziran 2010 da basiilmis derginin bu konu hakkinda istatistigi mevcut. Isteyenler asagidaki linke tiklayip 42. ve 43. sayfasina bakabilir. En cok satan en ustte olmak uzere;

    Hyundai Accent Era
    Renault Symbol
    Renault Fluence
    Ford Focus
    Ford fiesta

    ve liste daha uzayip gidiyor.

    Hyundai Accent Era acik fark ile onde. Ben yakinda yurtdisindan TR ye kesin donus yapacagim icin bir araba almam gerekecek simdiden arastirmaya basladim.

    Araba kesinlikle otomatik olmali. Duz vites kullanamiyorum, Ikincisi satarken zorlanmak istemiyorum o yuzden TR de cok satan bir araba olmali. Yani cok tercih edilen bir araba olmali. Ucuncusu kesinlikle klimasi olmali. Dorduncusu kesinlikle LPG li olmali. Hatta fabrikadan cikis orjinal LPG olsa daha iyi. Dizeller pahali diye biliyorum ama onerilere acigim.

    Motor hacmi yada beygir gucu hic onemli degil, cunku gecen sene Izmir'den Oludenize gitmek icin Fiat Albea kiraladim, 1400 motordu ama arabaya 170-180 bastim araba hicbir titreme zorlanma gucetn dusme gostermedi. Sanitim TR de arabalar cok hafif yapiliyor o yuzden arabalar cok guclu gibi geldi bana. Sonucta bana 1200 motor bile yeter ancak satarken tercih edilmezmi? 1400 daha mi cok tutuluyor?

    Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler

    http://www.dijimecmua.com/ototrend/1226/index/


    Orijinal fabrikadan LPG çıkışlı arabalar benim bildiğim Dacia Logan arabalar var. Benzinli modeline göre 2000 TL daha fazla fiyatlı. Ama diesellerden ucuz.

    Chevrolet'ler de fabrikadan LPG'li çıkıyordu ama galiba vazgeçildi.




  • en çok türkiyede b segmenti satan arac renault symboldür. yanlışlıgın var bu konuda. en cok c segmenti satan arac ise renault fluence dir.
    b segmenti 2. sırada hyundai accent modeli vardır... bilginize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    2010 yılı toplam satış rakamlarına baktığımızda Renault Symbol birinci sıradadır, Hyundai Accent ise ikinci sıradadır.

    2010 yılındaki satış birinciliğini, 2011 yılında da aynen sürdüren Smybol otomobil bazında Türkiye'nin en fazla tercih edilen aracıdır.



    Arkadaşlar satış rakamları konusunu tekrar gözden geçirseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    en çok türkiyede b segmenti satan arac renault symboldür. yanlışlıgın var bu konuda. en cok c segmenti satan arac ise renault fluence dir.
    b segmenti 2. sırada hyundai accent modeli vardır... bilginize...


    Dedikleriniz doğrudur.
  • Neden bu kadar çok satıyor bilmiyorum ama trafikteki diğer araçları en çok tehlikeye atanlar Accent Era şöförleri genelde.

    B sınıfındaki her sedan gibi yol tutuşu çok kötü bir araba.(City kullanmadığım için onu değerlendirmeye katmıyorum.)

    Ama genel olarak insanların beklentisini karşılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    en çok türkiyede b segmenti satan arac renault symboldür. yanlışlıgın var bu konuda. en cok c segmenti satan arac ise renault fluence dir.
    b segmenti 2. sırada hyundai accent modeli vardır... bilginize...


    Dedikleriniz doğrudur.

    konu kapanabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreatWhite

    Segmentinin arabası değil o yüzden çok satıyor, fiyat olarak clio ve albea ayarında ama verdiği konfor daha üst.

    Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum, sonuçta verdiğiniz para ve aldığınız hizmet fazlasıyla karşılanıyor. 140'la savuruyor diyen arkadaş yeni kasa clio ve albea'ları kullandımı merak ediyorum, ben kullandım era'da 120'yle girdiğim viraja clio'yla girdim diğer şerite geçtim Allahtan bölünmüş yoldu. Albea'dada düz yolda 120 yapmaya korkuyorum araç çok yüksek güven vermiyor.

    Ayrıca şunuda söyleyeyim era'nın iç malzeme kalitesi çok iyi değil albea'yla aynı ayar ama clio'nunkilerden çok daha iyi.


    konuyla alakası az ama bugun palio dizel aldım. 30 km lik bi yere gittik satışını almak için. kullanan arkadaş 195 basdı. aklım gitti betim benzim attı .arabada geniş tabanlı lastik çelik jant var. normal virajları 140-150 ile giriyordu. ben atar oraya buraya diye 2-3 kere ikaz ettim öylelikle 110 a felan düştü. ama hiç beklemediğim bi araba çıktı palio

    buna bakaraktan eraların yol tutuşunun daha iyi olabilecegini tahmin ediyorum. bir kaç değişiklik ile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    ucuz


    .
  • Nedir bu sürat merakı bende onu anlamıyorum bir türlü, altına 4 tekerlek alınca insanlar bir anda hız tutkunu oluyor. Bu işin daha güvenli yolları var, luna parka gidin hız trenine binin vs.

    O hızlarla giderken ani birşey olsa ne yapacağınızı, o "200 bastık daha bassam daha giderdi" dediğiniz sözüm meclisten dışarı millet ile sözde ..dik yarıştırdığınız teneke yığınının yüzünden sevdiklerinizin sizi asfalttan spatula ile nasıl kazıyacağını hiç düşünmüyormusunuz?

    Ben altımda güvenliği en üst düzeyde araç bile olsa hız sınırı 120 olan yerde belki biraz heyecan olsun diye 2-3 dk bu hızın üzerne çıkarım, oda belki!!
  • lüks araç , kaliteli araç sahibi olmakda sakıncalı. adama güven geliyor. birde nedendir bilmem ama camlardada bir ayar var sanırım. 160 la giden araba sanki hiç gitmiyor gibi geliyor. doğanın gözünü seviyim. 100 e gelince zaten araba yeter artık ben gidemicem diyor :) mecburende olsa 90 ı geçmiyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    taksicilerden dolayı en çok satan oldu. taksiciler hatırı sayılır miktarda hyundai accent aldılar. geniş iç mekan, ucuz yedek parça, benzinli fiyatına dizel..vs gibi birçok avantajı, satışı arttıran kampanyalarının akıllıca uygulanması hyundai accenti segmentinin ve bineklerin lideri yaptı.

    bir zamanlar tofaş şahin de böyle lider olmuştu. sebepler yine aynıydı. ucuz yedek parça, alırken ucuz oluşu, 2. el piyasasının olması, konforunun fiyatına göre iyi olması..vs


    özellikle taksici esnafı konfora çok önem verir. haklılar da. saatlerce o koltukta oturuyorlar. konforu ekonomik sunan bir araç olunca tutmaması için hiçbir sebep yok.


    Taksiciler peki neden en cok satan Renault Symbol u almiyorlar mesela? Parcasimi pahali yoksa?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi misterno2 -- 30 Nisan 2011; 6:25:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power 


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    ucuz


    .

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezalii

    Nedir bu sürat merakı bende onu anlamıyorum bir türlü, altına 4 tekerlek alınca insanlar bir anda hız tutkunu oluyor. Bu işin daha güvenli yolları var, luna parka gidin hız trenine binin vs.

    O hızlarla giderken ani birşey olsa ne yapacağınızı, o "200 bastık daha bassam daha giderdi" dediğiniz sözüm meclisten dışarı millet ile sözde ..dik yarıştırdığınız teneke yığınının yüzünden sevdiklerinizin sizi asfalttan spatula ile nasıl kazıyacağını hiç düşünmüyormusunuz?

    Ben altımda güvenliği en üst düzeyde araç bile olsa hız sınırı 120 olan yerde belki biraz heyecan olsun diye 2-3 dk bu hızın üzerne çıkarım, oda belki!!



    Hocam lunaparkta kafasını ortadan ikiye yarmanın, yanındaki bir kaç kişiyi öldürebilmenin, kendini sakat bırakmanın yada paramparça ettiği araba ile bunu ben başardım 28 takla attım ama bişi olmadı diyebilmenin hazzını malesef bulamıyorlarki o yüzden trafikte böyle takılıyorlar..

    Çok şükür nazar değmesin aklı başında araç kullanan biriyimdir ve çok kazayıda iyi şöförlüğümle atlatmışımdır çokta sık uzun yolada giderim çok şey yaşadım ve arabalarım tertemizdir 2 sene önce ufak bi kazam oldu yolu kontrol ederken sola bakıyordum,10-15 km hızla önümdeki araca dokundurdum araba 79 model murattı.Yemin ediyorum çarptığım arabanın tamponu ortadan ikiye büküldü,arka sacı çöktü,bagaj kapağı kapanmıyordu egzozu yere değdi,arabanın şaftı kaydı.benim arabanın plakalığı bile kırılmadı sadece tamponda minik çizik oldu pastalık..Baktım bir an dedimki eğer ben olaki 100 km hızla vursam heralde ikindiye anca yetişirdi o arkadaş...O gün bir kez daha anladım ki hız işinin şakası yok altındaki araba ne olursa olsun illaki ya sen ya aracın hızın ne olursa olsun zarar görecek bunun kaçışı yok.Hele hele birde sicili bozuk yada eski bir araç kullanıyorsan aman aman sakın ha başınızı ağrıtmayın




  • Taksiciler peki neden en cok satan Renault Symbol u almiyorlar mesela? Parcasimi pahali yoksa?

    Hyundai Turkiye demi uretiliyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi misterno2 -- 30 Nisan 2011; 16:18:16 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.