Şimdi Ara

En cok satan araba neden Hyundai Accent?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
5.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Asagida Haziran 2010 da basiilmis derginin bu konu hakkinda istatistigi mevcut. Isteyenler asagidaki linke tiklayip 42. ve 43. sayfasina bakabilir. En cok satan en ustte olmak uzere;

    Hyundai Accent Era
    Renault Symbol
    Renault Fluence
    Ford Focus
    Ford fiesta

    ve liste daha uzayip gidiyor.

    Hyundai Accent Era acik fark ile onde. Ben yakinda yurtdisindan TR ye kesin donus yapacagim icin bir araba almam gerekecek simdiden arastirmaya basladim.

    Araba kesinlikle otomatik olmali. Duz vites kullanamiyorum, Ikincisi satarken zorlanmak istemiyorum o yuzden TR de cok satan bir araba olmali. Yani cok tercih edilen bir araba olmali. Ucuncusu kesinlikle klimasi olmali. Dorduncusu kesinlikle LPG li olmali. Hatta fabrikadan cikis orjinal LPG olsa daha iyi. Dizeller pahali diye biliyorum ama onerilere acigim.

    Motor hacmi yada beygir gucu hic onemli degil, cunku gecen sene Izmir'den Oludenize gitmek icin Fiat Albea kiraladim, 1400 motordu ama arabaya 170-180 bastim araba hicbir titreme zorlanma gucetn dusme gostermedi. Sanitim TR de arabalar cok hafif yapiliyor o yuzden arabalar cok guclu gibi geldi bana. Sonucta bana 1200 motor bile yeter ancak satarken tercih edilmezmi? 1400 daha mi cok tutuluyor?

    Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler

    http://www.dijimecmua.com/ototrend/1226/index/







  • aracım serviste olduğu yaklaşık 10 gündür accent kullanıyorum, çok tehlikeli bir araç bence...
    acayip kaçıyor ve stabilite yok gibi birşey, araba birazdan havalanacak yada yoldan çıkacak gibi, ne virajlarda ne de yüksek hızda güven vermeyen bir araç..
    kapışacaklar kapışmasın, binenler dikkatli kullansın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    aracım serviste olduğu yaklaşık 10 gündür accent kullanıyorum, çok tehlikeli bir araç bence...
    acayip kaçıyor ve stabilite yok gibi birşey, araba birazdan havalanacak yada yoldan çıkacak gibi, ne virajlarda ne de yüksek hızda güven vermeyen bir araç..
    kapışacaklar kapışmasın, binenler dikkatli kullansın...

    aynen dediğiniz igibi savurma olayı aşırı hissediliyor 140 biraz geç kıç atmaya başlıyo korkarak dualarla kullanıyordum valla.

    çok satan iyi demek değil çok satıyor çünkü çin menşei kore aracı haliyle parçalarıda ucuz ama çok sattığı için aracın ve parçalarının fiyatınıda bizim lavuklar arttırmayı başardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    aracım serviste olduğu yaklaşık 10 gündür accent kullanıyorum, çok tehlikeli bir araç bence...
    acayip kaçıyor ve stabilite yok gibi birşey, araba birazdan havalanacak yada yoldan çıkacak gibi, ne virajlarda ne de yüksek hızda güven vermeyen bir araç..
    kapışacaklar kapışmasın, binenler dikkatli kullansın...

    aynen dediğiniz igibi savurma olayı aşırı hissediliyor 140 biraz geç kıç atmaya başlıyo korkarak dualarla kullanıyordum valla.

    çok satan iyi demek değil çok satıyor çünkü çin menşei kore aracı haliyle parçalarıda ucuz ama çok sattığı için aracın ve parçalarının fiyatınıda bizim lavuklar arttırmayı başardı.

    Alıntıları Göster
    otomatik vites 200 gördü, stock araba..
    toyota -opel 1.3 motor koyacağına hyundai'den motor alsa ya, arabanın hakkını verir en azından...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    otomatik vites 200 gördü, stock araba..
    toyota -opel 1.3 motor koyacağına hyundai'den motor alsa ya, arabanın hakkını verir en azından...

    Alıntıları Göster
    Adet bazında düşünürsek eğer taksiler,filo kiralama şirketleri,rent a car firmaları toplu olarak aldıkları için olabilir mi acaba ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Adet bazında düşünürsek eğer taksiler,filo kiralama şirketleri,rent a car firmaları toplu olarak aldıkları için olabilir mi acaba ..

    Alıntıları Göster
    Segmentinin arabası değil o yüzden çok satıyor, fiyat olarak clio ve albea ayarında ama verdiği konfor daha üst.

    Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum, sonuçta verdiğiniz para ve aldığınız hizmet fazlasıyla karşılanıyor. 140'la savuruyor diyen arkadaş yeni kasa clio ve albea'ları kullandımı merak ediyorum, ben kullandım era'da 120'yle girdiğim viraja clio'yla girdim diğer şerite geçtim Allahtan bölünmüş yoldu. Albea'dada düz yolda 120 yapmaya korkuyorum araç çok yüksek güven vermiyor.

    Ayrıca şunuda söyleyeyim era'nın iç malzeme kalitesi çok iyi değil albea'yla aynı ayar ama clio'nunkilerden çok daha iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreatWhite

    Segmentinin arabası değil o yüzden çok satıyor, fiyat olarak clio ve albea ayarında ama verdiği konfor daha üst.

    Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum, sonuçta verdiğiniz para ve aldığınız hizmet fazlasıyla karşılanıyor. 140'la savuruyor diyen arkadaş yeni kasa clio ve albea'ları kullandımı merak ediyorum, ben kullandım era'da 120'yle girdiğim viraja clio'yla girdim diğer şerite geçtim Allahtan bölünmüş yoldu. Albea'dada düz yolda 120 yapmaya korkuyorum araç çok yüksek güven vermiyor.

    Ayrıca şunuda söyleyeyim era'nın iç malzeme kalitesi çok iyi değil albea'yla aynı ayar ama clio'nunkilerden çok daha iyi.

    Alıntıları Göster
    cevaplar cok ilginc

    TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?

    Bu arabanin neden cok sattigi hakkinda baska yorumlarda okumak isterim. Rent a car ve filolara yalnizca Hyundai degil baska sirketlerde veriyor.

    1) O zaman akla su geliyor neden sirketler ve filolar ve hatta taksiler daha cok Hyundai Accent seciyor?

    2) Bu arabanin benzin tuketimi nasil ayrica LPG takilanlari iyi calisiyormu sorun cikariyormu?

    3) Bu araba nerede uretiliyor, parcasi ucuzmu yani yerli mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    cevaplar cok ilginc

    TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?

    Bu arabanin neden cok sattigi hakkinda baska yorumlarda okumak isterim. Rent a car ve filolara yalnizca Hyundai degil baska sirketlerde veriyor.

    1) O zaman akla su geliyor neden sirketler ve filolar ve hatta taksiler daha cok Hyundai Accent seciyor?

    2) Bu arabanin benzin tuketimi nasil ayrica LPG takilanlari iyi calisiyormu sorun cikariyormu?

    3) Bu araba nerede uretiliyor, parcasi ucuzmu yani yerli mi?

    Alıntıları Göster
    2010 yılında açıklanan bu değerlerin yanlış olduğu TÜİK verileri ile ispatlandı.
    En çok tescili yapılan araç Hyundai Accent değil Renault Symbol.
    Ama bayilere gönderilen araç sayısında Accent önde.Yani bu tamamen Hyundai'nin bayilere araç doldurması sonucu ortaya çıkan bir sonuç...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    2010 yılında açıklanan bu değerlerin yanlış olduğu TÜİK verileri ile ispatlandı.
    En çok tescili yapılan araç Hyundai Accent değil Renault Symbol.
    Ama bayilere gönderilen araç sayısında Accent önde.Yani bu tamamen Hyundai'nin bayilere araç doldurması sonucu ortaya çıkan bir sonuç...

    Alıntıları Göster
    Fiyat performans oranı iyi.. Eğer binde birlik hatalar size denk gelecek kadar şanssız biri değilseniz araç problemsiz..
    Arka süspansiyonu hakkında eleştiriler var ama açıkçası ben rahatsız değilim..
    Bugün bir araç alacak olsam yine ERA alırdım..
    1.4 motoru emsallerinden daha güçlü ama belki bugünkü aklımla biraz paraya kıyıp 1.6sını denemek isteyebilirdim.. Nasıl olsa aynı vergi diliminde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    2010 yılında açıklanan bu değerlerin yanlış olduğu TÜİK verileri ile ispatlandı.
    En çok tescili yapılan araç Hyundai Accent değil Renault Symbol.
    Ama bayilere gönderilen araç sayısında Accent önde.Yani bu tamamen Hyundai'nin bayilere araç doldurması sonucu ortaya çıkan bir sonuç...


    TUIK verilerine yani gercek satislara nasil ulasirim?

    Eger Renault Symbol en cok satan araba ise peki bunun sebebi nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    2010 yılında açıklanan bu değerlerin yanlış olduğu TÜİK verileri ile ispatlandı.
    En çok tescili yapılan araç Hyundai Accent değil Renault Symbol.
    Ama bayilere gönderilen araç sayısında Accent önde.Yani bu tamamen Hyundai'nin bayilere araç doldurması sonucu ortaya çıkan bir sonuç...


    TUIK verilerine yani gercek satislara nasil ulasirim?

    Eger Renault Symbol en cok satan araba ise peki bunun sebebi nedir?

    Alıntıları Göster
    fiyatı uygun motoru güçlü bu ikisi bile bizim millet için yeterli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    cevaplar cok ilginc

    TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?

    Bu arabanin neden cok sattigi hakkinda baska yorumlarda okumak isterim. Rent a car ve filolara yalnizca Hyundai degil baska sirketlerde veriyor.

    1) O zaman akla su geliyor neden sirketler ve filolar ve hatta taksiler daha cok Hyundai Accent seciyor?

    2) Bu arabanin benzin tuketimi nasil ayrica LPG takilanlari iyi calisiyormu sorun cikariyormu?

    3) Bu araba nerede uretiliyor, parcasi ucuzmu yani yerli mi?


    Hocam güzel bir bakışaçısı sizi tebrik ediyorum özellikle "TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?" bu kısmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    cevaplar cok ilginc

    TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?

    Bu arabanin neden cok sattigi hakkinda baska yorumlarda okumak isterim. Rent a car ve filolara yalnizca Hyundai degil baska sirketlerde veriyor.

    1) O zaman akla su geliyor neden sirketler ve filolar ve hatta taksiler daha cok Hyundai Accent seciyor?

    2) Bu arabanin benzin tuketimi nasil ayrica LPG takilanlari iyi calisiyormu sorun cikariyormu?

    3) Bu araba nerede uretiliyor, parcasi ucuzmu yani yerli mi?

    Çok haklısın,baktım forumda 120nin üzerinde giden hiç kimse olmamış şimdiye kadar, bir çılgınlık yapıp 120nin üzerine çıkan ilk ben olmak istedim.
    bi ara kırmızı da geçmeyi deniyeceğim, geçince deneyimlerimi paylaşırım...
    Bu arada ,
    Çeşme otobanında müsait bir zamanda boşken bastım,bilmeyenler için, bu mevsimde olabildiğince boştur..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GreatWhite

    Segmentinin arabası değil o yüzden çok satıyor, fiyat olarak clio ve albea ayarında ama verdiği konfor daha üst.

    Ben 4 senedir kullanıyorum çok memnunum, sonuçta verdiğiniz para ve aldığınız hizmet fazlasıyla karşılanıyor. 140'la savuruyor diyen arkadaş yeni kasa clio ve albea'ları kullandımı merak ediyorum, ben kullandım era'da 120'yle girdiğim viraja clio'yla girdim diğer şerite geçtim Allahtan bölünmüş yoldu. Albea'dada düz yolda 120 yapmaya korkuyorum araç çok yüksek güven vermiyor.

    Ayrıca şunuda söyleyeyim era'nın iç malzeme kalitesi çok iyi değil albea'yla aynı ayar ama clio'nunkilerden çok daha iyi.

    diğerlerini kullanmadım bilmiyorum,accent ile hızlı viraja girmedim sadece düz yolda bastım ...
    normal hızlarda, tiguanla her zaman girdiğim virajlarda , bile güven vermediği için denemeyi de düşünmedim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: misterno2

    cevaplar cok ilginc

    TR de hiz limiti 120 diye biliyordum nasil oluyorda ve nerede 140 veya 200 basiyorsunuz merak ettim. Ama onemli olan ben Hyundai Accent alsam hayatimda kac defa saatte 120 yi gecmem gerekecek? Belki de hic. Zaten 120 ustune cikmak akillicami?

    Bu arabanin neden cok sattigi hakkinda baska yorumlarda okumak isterim. Rent a car ve filolara yalnizca Hyundai degil baska sirketlerde veriyor.

    1) O zaman akla su geliyor neden sirketler ve filolar ve hatta taksiler daha cok Hyundai Accent seciyor?

    2) Bu arabanin benzin tuketimi nasil ayrica LPG takilanlari iyi calisiyormu sorun cikariyormu?

    3) Bu araba nerede uretiliyor, parcasi ucuzmu yani yerli mi?

    Çok haklısın,baktım forumda 120nin üzerinde giden hiç kimse olmamış şimdiye kadar, bir çılgınlık yapıp 120nin üzerine çıkan ilk ben olmak istedim.
    bi ara kırmızı da geçmeyi deniyeceğim, geçince deneyimlerimi paylaşırım...
    Bu arada ,
    Çeşme otobanında müsait bir zamanda boşken bastım,bilmeyenler için, bu mevsimde olabildiğince boştur..

    Alıntıları Göster
    Rent a car'lar genellikle alıyo çünkü bakımı maliyetli değil ve performanslı bir araçda sonuçda 110bg motor var teneke gibi araba 110bg motor koymuşlar olmuş uçan teneke.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: of dead

    Rent a car'lar genellikle alıyo çünkü bakımı maliyetli değil ve performanslı bir araçda sonuçda 110bg motor var teneke gibi araba 110bg motor koymuşlar olmuş uçan teneke.

    Alıntıları Göster
    Niye Biliyomusunuz ?

    Ucuz,Sedan ve Güçlü Motor.
  • taksicilerden dolayı en çok satan oldu. taksiciler hatırı sayılır miktarda hyundai accent aldılar. geniş iç mekan, ucuz yedek parça, benzinli fiyatına dizel..vs gibi birçok avantajı, satışı arttıran kampanyalarının akıllıca uygulanması hyundai accenti segmentinin ve bineklerin lideri yaptı.

    bir zamanlar tofaş şahin de böyle lider olmuştu. sebepler yine aynıydı. ucuz yedek parça, alırken ucuz oluşu, 2. el piyasasının olması, konforunun fiyatına göre iyi olması..vs


    özellikle taksici esnafı konfora çok önem verir. haklılar da. saatlerce o koltukta oturuyorlar. konforu ekonomik sunan bir araç olunca tutmaması için hiçbir sebep yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekorasyonankara

    taksicilerden dolayı en çok satan oldu. taksiciler hatırı sayılır miktarda hyundai accent aldılar. geniş iç mekan, ucuz yedek parça, benzinli fiyatına dizel..vs gibi birçok avantajı, satışı arttıran kampanyalarının akıllıca uygulanması hyundai accenti segmentinin ve bineklerin lideri yaptı.

    bir zamanlar tofaş şahin de böyle lider olmuştu. sebepler yine aynıydı. ucuz yedek parça, alırken ucuz oluşu, 2. el piyasasının olması, konforunun fiyatına göre iyi olması..vs


    özellikle taksici esnafı konfora çok önem verir. haklılar da. saatlerce o koltukta oturuyorlar. konforu ekonomik sunan bir araç olunca tutmaması için hiçbir sebep yok.
    2010 yılı toplam satış rakamlarına baktığımızda Renault Symbol birinci sıradadır, Hyundai Accent ise ikinci sıradadır.

    2010 yılındaki satış birinciliğini, 2011 yılında da aynen sürdüren Smybol otomobil bazında Türkiye'nin en fazla tercih edilen aracıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    2010 yılı toplam satış rakamlarına baktığımızda Renault Symbol birinci sıradadır, Hyundai Accent ise ikinci sıradadır.

    2010 yılındaki satış birinciliğini, 2011 yılında da aynen sürdüren Smybol otomobil bazında Türkiye'nin en fazla tercih edilen aracıdır.

    Alıntıları Göster
    Türk halkı seçimini yaparken,güvenlik,tasarım,sınıf,donanım vs gibi şeyleri pek takmıyor..Bunu takan genelde bizim forum ahalisi gibi ahali üyeleri..

    Türk halkı için olay şudur;

    - Sedan,büyük bagaj

    -Az yakan güçlü motor (benzinli ise lpg'ye uygun motor)

    -Alışta ucuz fiyat,kolay bulunabilir yedek parça

    -Güçlü ikinci el. (çünkü bizim millet sıfır aldığı arabayı kapıya çektiği gün kaça satarım'ı hesaplıyor)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zugasi_berepe

    Türk halkı seçimini yaparken,güvenlik,tasarım,sınıf,donanım vs gibi şeyleri pek takmıyor..Bunu takan genelde bizim forum ahalisi gibi ahali üyeleri..

    Türk halkı için olay şudur;

    - Sedan,büyük bagaj

    -Az yakan güçlü motor (benzinli ise lpg'ye uygun motor)

    -Alışta ucuz fiyat,kolay bulunabilir yedek parça

    -Güçlü ikinci el. (çünkü bizim millet sıfır aldığı arabayı kapıya çektiği gün kaça satarım'ı hesaplıyor)

    Alıntıları Göster
    accentin çok satmasının sebebi yıllarca reno ve tofaşın milleti düdüklemesi... bunun acısı var millette ... birde burnu büyük markaların doğurduğu antipati var.. sebep bu bence




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.