Şimdi Ara

En kötü Dizel motor hangisi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
5.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Basaridan beklenti performans olmamali 1600cc de performans olsa 1600cc 105ps 250bm golfle arasinda 0.9sajiye fark olmaz bu basari degildir. 1600cc bir aractan basari beklentisi yakit ve sorunsuzluktur bana gore..

    Motor nedir ? Guctur.
    Dayaniklilik kosullarini gunumuzde her dizel asagi yukari karsilar.
    Neden her firma, her yeni motorda daha yuksek guc icin calisiyor o zaman ? Sizin mantiginiza gore guc ve tork ya yerinde sayacak ya da geri gidecekti.

    Ki su ana kadar da bir sorun gormedim duymadim. Siz duydunuz mu ?

    Bakin hersey ps cogaltmak degildir bunu golf 7 ile gorduk 11.2lik deger 10.7lere indi degilmi ? Motorla oynanmadan.. Ama bakin 130psde olsa ahim sahim bi hizlanma farki varmi yok olmazda olsa zaten yanlis bence nedeni ise amaci belli 1600cc ve alti dizel araclarin az yaksin dayanikli olsun vergisi az olsun bundan ibaret hersey motordan olaganustu guc bekleyenin ne isi olur 1600cc ile..

    Agirlik azaltildi, ruzgar direnc katsayisi azaltildi Golf 7 ile.
    Bu tabiiki akselarasyonu ve tuketimi dusurecektir. Aractan degil, motordan bahsediliyor ayrica.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Basaridan beklenti performans olmamali 1600cc de performans olsa 1600cc 105ps 250bm golfle arasinda 0.9sajiye fark olmaz bu basari degildir. 1600cc bir aractan basari beklentisi yakit ve sorunsuzluktur bana gore..

    Motor nedir ? Guctur.
    Dayaniklilik kosullarini gunumuzde her dizel asagi yukari karsilar.
    Neden her firma, her yeni motorda daha yuksek guc icin calisiyor o zaman ? Sizin mantiginiza gore guc ve tork ya yerinde sayacak ya da geri gidecekti.

    Ki su ana kadar da bir sorun gormedim duymadim. Siz duydunuz mu ?

    Bakin hersey ps cogaltmak degildir bunu golf 7 ile gorduk 11.2lik deger 10.7lere indi degilmi ? Motorla oynanmadan.. Ama bakin 130psde olsa ahim sahim bi hizlanma farki varmi yok olmazda olsa zaten yanlis bence nedeni ise amaci belli 1600cc ve alti dizel araclarin az yaksin dayanikli olsun vergisi az olsun bundan ibaret hersey motordan olaganustu guc bekleyenin ne isi olur 1600cc ile..

    Alıntıları Göster
    En kötüsünü bilmiyorumda 1600 hacim sınırında şuana kadar yapılan en iyi dizel 1.6 dci olabilir. Teknik verileri muazzam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Ciddi komiksiniz tartismayacagim sizle biyanda yeni nesil motorlu arac diger yanda eski nesil eski motorlu arac bari eski nesil motorlu ama guncel kasali golf 7yi ele alsaydiniz. Neyse alintilamamaniz dilegiyle iyi geceler..

    golf 7 nin motoru yazılım olarak 6. nesilden farklı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Tork ta ortada. Teknoloji de ortada. Fren geri kazanim teknolojisini kullanan bir motor ve firma sonucta.

    Dediginiz gibi sadece TDI da degil, piyasadaki kendi segmenti her dizeli tokatlamistir.

    Yazdiginiza da katiliyorum.

    Torq ve tüketime özellikle girmedim iyice ayağa düşmesin diye.
    iki kere test sürüşü yaptım megane st gt line 130 hp ile birde QQ 130 luk ile araç 1. vitesi hiç mi aramaz.
    Bu arada forumun alışık olmadığı bir şey yapıp kendi aracımı eleştirdim

    Olmasi gereken de sahip olunan ya da kullanilan araci elestirmektir zaten.

    Tuketici bunun icin vardir.

    Herkes koru korune, fanatik yorumlar yazarsa ortalik karisir durur.

    Burdaki insanlarin sorunu kullandigi aracin sorgusuz sualsiz en iyi oldugunu iddia etmeye calismasidir.

    Orda milyar dolarlik sirketlerden ya da milyon uretilen bir modelden 1 tane aliyor adam. Kendilerini o markanin sahibi zannediyorlar. Degil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    En kötüsünü bilmiyorumda 1600 hacim sınırında şuana kadar yapılan en iyi dizel 1.6 dci olabilir. Teknik verileri muazzam

    Honda'nın yeni 1.6 dizeli de iyi bir motora benziyor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Tork ta ortada. Teknoloji de ortada. Fren geri kazanim teknolojisini kullanan bir motor ve firma sonucta.

    Dediginiz gibi sadece TDI da degil, piyasadaki kendi segmenti her dizeli tokatlamistir.

    Yazdiginiza da katiliyorum.

    Torq ve tüketime özellikle girmedim iyice ayağa düşmesin diye.
    iki kere test sürüşü yaptım megane st gt line 130 hp ile birde QQ 130 luk ile araç 1. vitesi hiç mi aramaz.
    Bu arada forumun alışık olmadığı bir şey yapıp kendi aracımı eleştirdim

    Olmasi gereken de sahip olunan ya da kullanilan araci elestirmektir zaten.

    Tuketici bunun icin vardir.

    Herkes koru korune, fanatik yorumlar yazarsa ortalik karisir durur.

    Burdaki insanlarin sorunu kullandigi aracin sorgusuz sualsiz en iyi oldugunu iddia etmeye calismasidir.

    Orda milyar dolarlik sirketlerden ya da milyon uretilen bir modelden 1 tane aliyor adam. Kendilerini o markanin sahibi zannediyorlar. Degil mi ?

    Aynen. Geçen bende onu diyordum en kötü avukatı oluyor. Kötü her zaman kötüdür. O tip adamlar marka değiştirdiği zaman aynı şekilde kaka attıkları markayı savunuyorlar. iyi veya kötü ne varsa yazmak en doğrusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Bence dci en kotu idi lakin yeni nesil 1.6 ile toparlandi baya bir suan kotu yok gibi pazarda..

    Dci niye kotu abi kendin konu actin bilmem kac bin km yol yapmis biri

    Hergun istanbuldan kars'a ilac goturup getiryordu hani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Bence dci en kotu idi lakin yeni nesil 1.6 ile toparlandi baya bir suan kotu yok gibi pazarda..

    Dci niye kotu abi kendin konu actin bilmem kac bin km yol yapmis biri

    Hergun istanbuldan kars'a ilac goturup getiryordu hani

    Cihancım hoş geldin. Nasıl buluyorsun tdi performansını ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Bence dci en kotu idi lakin yeni nesil 1.6 ile toparlandi baya bir suan kotu yok gibi pazarda..

    Dci niye kotu abi kendin konu actin bilmem kac bin km yol yapmis biri

    Hergun istanbuldan kars'a ilac goturup getiryordu hani

    Cihancım hoş geldin. Nasıl buluyorsun tdi performansını ?

    Dci motorda kullandim abi ben hemde az bir km degil

    Kesinlikle dci motor daha ekonomik ve daha saglam diye dusunuyorum

    Ornek 2000 tdi passatlar bir onceki kasa sik sik enjektor degistiriyordu ve 6000 tl civari bir rakamdi

    Tdi ise genel olarak basarili bir motor performans iyi 1.5 dci 110 beygir bir megane ile ayni iste

    Ama dci motor kesinlikle daha basarilidir diye dusunuyorum

    Arti olarak 110 beygir tdi motor geliyor golf'de kullanilacak bakalim gorucez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Bence dci en kotu idi lakin yeni nesil 1.6 ile toparlandi baya bir suan kotu yok gibi pazarda..

    Dci niye kotu abi kendin konu actin bilmem kac bin km yol yapmis biri

    Hergun istanbuldan kars'a ilac goturup getiryordu hani

    Cihancım hoş geldin. Nasıl buluyorsun tdi performansını ?

    Dci motorda kullandim abi ben hemde az bir km degil

    Kesinlikle dci motor daha ekonomik ve daha saglam diye dusunuyorum

    Ornek 2000 tdi passatlar bir onceki kasa sik sik enjektor degistiriyordu ve 6000 tl civari bir rakamdi

    Tdi ise genel olarak basarili bir motor performans iyi 1.5 dci 110 beygir bir megane ile ayni iste

    Ama dci motor kesinlikle daha basarilidir diye dusunuyorum

    Arti olarak 110 beygir tdi motor geliyor golf'de kullanilacak bakalim gorucez

    115 lik focus ve 130 luk megane kullandın mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    TDCI= Biraz fazla yakan motor. Ama sağlamdır.
    Multijet= Orta halli yakar. Uzun ömürlü olmasıyla bilinir.
    DCI= Az yakar. Ekonomiktir. Yüksek tork üretir.
    CDTI= Multijet'in kardeşi sayılır. İsimleri farklıdır.
    CRDI= En sessiz dizel motordur. Orta halli yakar. Torku iyidir.
    HDI= Ben pek tercih etmiyorum.
    TDI= Sağlamdır. Güçlüdür. Ama gürültülüdür.




    HDI ile TDCI aynıdır.

    Tek fark TDCI daha fazla yakıyor

    Aha. Vallahi ilk defa duydum. 1 dk önce ölseydim bu bilgiyi öğrenmeden ölecektim. Ciddi mi ya?

    Madem biliyorsun birine sağlam diyip diğerine pek tercih etmiyorum demek ne alaka

    Dikkatli oku. Biliyordum demedim. Bilmiyordum. Öğrendim dedim.

    Hocam herhalde dalga geçiyorsun

    Harbiden ilk defa mı duydun?

    Gece gece beni madara mı edeceksiniz. Vallahi ilk defa öğrendim. CDTI ile Multijet özünde aynıdır. Ben sadece bunu biliyordum.

    TDCI ile HDI'yi az önce öğrendim.

    Mazda, Volvo, Ford, Citroen, Peugeot markaların ortak kullandığı PSA motorudur Hdi.

    DCi Nissan-Renault

    Multijet Opel-Fiat-Alfa-Lancia

    TDi Seat-Audi-Vw-Skoda

    CRDi Kia-Hyundai

    Piyasada dünya kadar marka varken, üst sınıf araçları saymazsak sadece 5 dizel motor var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Bence dci en kotu idi lakin yeni nesil 1.6 ile toparlandi baya bir suan kotu yok gibi pazarda..

    Dci niye kotu abi kendin konu actin bilmem kac bin km yol yapmis biri

    Hergun istanbuldan kars'a ilac goturup getiryordu hani

    Cihancım hoş geldin. Nasıl buluyorsun tdi performansını ?

    Dci motorda kullandim abi ben hemde az bir km degil

    Kesinlikle dci motor daha ekonomik ve daha saglam diye dusunuyorum

    Ornek 2000 tdi passatlar bir onceki kasa sik sik enjektor degistiriyordu ve 6000 tl civari bir rakamdi

    Tdi ise genel olarak basarili bir motor performans iyi 1.5 dci 110 beygir bir megane ile ayni iste

    Ama dci motor kesinlikle daha basarilidir diye dusunuyorum

    Arti olarak 110 beygir tdi motor geliyor golf'de kullanilacak bakalim gorucez

    115 lik focus ve 130 luk megane kullandın mı?

    Focus kullanmadim volvo s60 ile ayni degilmi zaten

    130 beygir megane kullandim
    Ama acikcasi 0-100 daha iyi olabilirdi diye dusunuyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    TDCI= Biraz fazla yakan motor. Ama sağlamdır.
    Multijet= Orta halli yakar. Uzun ömürlü olmasıyla bilinir.
    DCI= Az yakar. Ekonomiktir. Yüksek tork üretir.
    CDTI= Multijet'in kardeşi sayılır. İsimleri farklıdır.
    CRDI= En sessiz dizel motordur. Orta halli yakar. Torku iyidir.
    HDI= Ben pek tercih etmiyorum.
    TDI= Sağlamdır. Güçlüdür. Ama gürültülüdür.




    HDI ile TDCI aynıdır.

    Tek fark TDCI daha fazla yakıyor

    Aha. Vallahi ilk defa duydum. 1 dk önce ölseydim bu bilgiyi öğrenmeden ölecektim. Ciddi mi ya?

    Madem biliyorsun birine sağlam diyip diğerine pek tercih etmiyorum demek ne alaka

    Dikkatli oku. Biliyordum demedim. Bilmiyordum. Öğrendim dedim.

    Hocam herhalde dalga geçiyorsun

    Harbiden ilk defa mı duydun?

    Gece gece beni madara mı edeceksiniz. Vallahi ilk defa öğrendim. CDTI ile Multijet özünde aynıdır. Ben sadece bunu biliyordum.

    TDCI ile HDI'yi az önce öğrendim.

    Mazda, Volvo, Ford, Citroen, Peugeot markaların ortak kullandığı PSA motorudur Hdi.

    DCi Nissan-Renault

    Multijet Opel-Fiat-Alfa-Lancia

    TDi Seat-Audi-Vw-Skoda

    CRDi Kia-Hyundai

    Piyasada dünya kadar marka varken, üst sınıf araçları saymazsak sadece 5 dizel motor var...

    + dCi Mercedes




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Ciddi komiksiniz tartismayacagim sizle biyanda yeni nesil motorlu arac diger yanda eski nesil eski motorlu arac bari eski nesil motorlu ama guncel kasali golf 7yi ele alsaydiniz. Neyse alintilamamaniz dilegiyle iyi geceler..

    Aziz Bey. Piyasadaki dizel motorlari konusuyoruz. Ikisi de piyasa motoru.

    Nasil VW tsi motoru Renault atmosferiklerine karsilik konusuluyorsa ki calisma prensibi bile ayri.

    Bu elbette konusulur, ki konusulmasi da gereklidir.

    Ve bu mesajin icinde dCi motorun daha basarili oldugu tespiti var. Ama bir kac mesaj yukarida karsi cikiyordunuz. Celiskili mesajlar okuyorum sizden.

    + edit : yeni cikan golf ile megane i karsilastiriyorsunuz ama yeni dCi ile tdi karsilasmiyor. Ciddi guluyorum

    Celiski yok hocam 1.6dci motorun 0.9sn farki basari degil basarisizliktir golf 7 ye karsi dile kolay dediginiz gibi tork ve ps farki var okadar.

    Performans konusuyoruz diye degerlendiriyorum bence cokta onemli degil 1600cc icin performans neticede arada ucurumlar yok olmuyacakta..

    Alıntıları Göster
    En kötü dizeli kimse bilemez de söyleyemez de. Bu araca, şanzımana vs... birçok etkene bağlı. Tartışmaya gerek bile yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Ciddi komiksiniz tartismayacagim sizle biyanda yeni nesil motorlu arac diger yanda eski nesil eski motorlu arac bari eski nesil motorlu ama guncel kasali golf 7yi ele alsaydiniz. Neyse alintilamamaniz dilegiyle iyi geceler..

    Aziz Bey. Piyasadaki dizel motorlari konusuyoruz. Ikisi de piyasa motoru.

    Nasil VW tsi motoru Renault atmosferiklerine karsilik konusuluyorsa ki calisma prensibi bile ayri.

    Bu elbette konusulur, ki konusulmasi da gereklidir.

    Ve bu mesajin icinde dCi motorun daha basarili oldugu tespiti var. Ama bir kac mesaj yukarida karsi cikiyordunuz. Celiskili mesajlar okuyorum sizden.

    + edit : yeni cikan golf ile megane i karsilastiriyorsunuz ama yeni dCi ile tdi karsilasmiyor. Ciddi guluyorum

    Celiski yok hocam 1.6dci motorun 0.9sn farki basari degil basarisizliktir golf 7 ye karsi dile kolay dediginiz gibi tork ve ps farki var okadar.

    Performans konusuyoruz diye degerlendiriyorum bence cokta onemli degil 1600cc icin performans neticede arada ucurumlar yok olmuyacakta..

    Alıntıları Göster
    Starex 100 lük alın bi görün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemenism

    En kötü dizeli kimse bilemez de söyleyemez de. Bu araca, şanzımana vs... birçok etkene bağlı. Tartışmaya gerek bile yok.

    Alıntıları Göster
    En kötü dizel 1.6 TDI 105hp - VW grubununki olabilir.... (ciddiyim)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    En kötü dizel 1.6 TDI 105hp - VW grubununki olabilir.... (ciddiyim)

    Alıntıları Göster
    cihanair insanına sakız oldun.

    Ama cihanair varsa sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.


    Ona meydan dayağı derlerse, 130luk meganeın abisi olan benim kamile yaptığına ne derler?

    Megane 1.5 dci 80 hp 0-100 14.3sn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seizure

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.


    Ona meydan dayağı derlerse, 130luk meganeın abisi olan benim kamile yaptığına ne derler?

    Megane 1.5 dci 80 hp 0-100 14.3sn

    Onun kafasına sıkmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    Sesi iki sokak öteden duyuluyor.

     En kötü Dizel motor hangisi?


    güldüm:):)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.