Şimdi Ara

En kötü Dizel motor hangisi? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
113
Cevap
1
Favori
5.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Piyasadaki en düşük tuketim degerlerine peugeot citroen grubu dizelleri yakalamakta sanırım bunun yanında bence artık tum dizeller aynı seviyede çünkü firmalar birbirinden motor almaktadır... Piyasada aynı motorları kullanan firmalara bı goz atmak lazım ... Kia-Hyundai / Ford - volvo - peugeot - citroen / renault-Mercedes A serisi vw - seat - skoda ...
    Artık iyi kotu degil kim motor üretiyor kim kimden alıyor bunu konuşmamız lazım bence ...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    TDCI= Biraz fazla yakan motor. Ama sağlamdır.
    Multijet= Orta halli yakar. Uzun ömürlü olmasıyla bilinir.
    DCI= Az yakar. Ekonomiktir. Yüksek tork üretir.
    CDTI= Multijet'in kardeşi sayılır. İsimleri farklıdır.
    CRDI= En sessiz dizel motordur. Orta halli yakar. Torku iyidir.
    HDI= Ben pek tercih etmiyorum.
    TDI= Sağlamdır. Güçlüdür. Ama gürültülüdür.




    TDCİ nin fazla yaktığını düşünmüyorum
    multijet 1.3 doblolar 300.000 de ölüyorlar
    TDİ eskiden gürültülüydü şimdi gayet sessiz
    HDİ eğer peugeot 206 plus dizeller HDİ ise diğer dizellerden pek bir farkını göremedim fakat 206 plus berbattı
    DCİ yi denedim fazla gaza yüklenme fırsatım olmadı ama soğuk motor olmasına rağmen iyi gidiyordu (Symbol)
    CRDİ için bende aynı şekil düşünüyorum fakat hyundai hafif araçlar yaptığı için o tork uçuruyor hyundai 5 kişi bayır yukarı yolda 3 vites patinaj atıığını bılırım
    CDTI motor performans olarak doblo ya göre biraz zayıf tı yada opel combo biraz ağır oldugu için öyle geldi fakat combo doblodan kat kat iyiydi özellikle süspansiyonları




  • j9 karsan'daki motor. allah tepesinden baksın diyeceğimde arada biniyorum. ulan ön koltukta oturunca motıru kucağına almış gibisin. radyo bile duyulmuyor.
  • turbo dizel motorlarda turbo arızası 120bin km den sonra baş gösteriyor. turbo dizel araç kullanımlarında normal dizel motorlara göre daha dikkatli olmakta fayda var diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berk Erden

    En kötüsünü bilmiyorumda 1600 hacim sınırında şuana kadar yapılan en iyi dizel 1.6 dci olabilir. Teknik verileri muazzam

    Honda'nın yeni 1.6 dizeli de iyi bir motora benziyor bence.

    Olabilir umarım yakın zamanda gelirde test edebiliriz
  • Buna benzer konularda TDCİ iyi HDİ kötü diyen biri mutlaka çıkıyor. Bilmiyorsanız susun da rezil olmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Megan kaç kilo Jetta kaç kilo
    nasıl ölçüm bu gözünüzü seveyim 1500 kg maxi caddy 250 tork la 12 sanyiyede çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    TDCI= Biraz fazla yakan motor. Ama sağlamdır.
    Multijet= Orta halli yakar. Uzun ömürlü olmasıyla bilinir.
    DCI= Az yakar. Ekonomiktir. Yüksek tork üretir.
    CDTI= Multijet'in kardeşi sayılır. İsimleri farklıdır.
    CRDI= En sessiz dizel motordur. Orta halli yakar. Torku iyidir.
    HDI= Ben pek tercih etmiyorum.
    TDI= Sağlamdır. Güçlüdür. Ama gürültülüdür.




    HDI ile TDCI aynıdır.

    Tek fark TDCI daha fazla yakıyor

    Aha. Vallahi ilk defa duydum. 1 dk önce ölseydim bu bilgiyi öğrenmeden ölecektim. Ciddi mi ya?

    Madem biliyorsun birine sağlam diyip diğerine pek tercih etmiyorum demek ne alaka

    PSA düşmanlığını nasıl yapacaklarını şaşırdılar artık




  • FIAT'ın 1.9 JTD ve OPEL'in 1.7 CDTI dizelleri en kötü dizel makinalardır.. Gerisi 3 aşağı 5 yukarı aynıdır..
  • En iyi dizeller bmw den cıkar.Ama tabi yüksek hacimlerden bahsediyoruz onun harici en iyi f/p dizel motorlar PSA grubundadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Megan kaç kilo Jetta kaç kilo
    nasıl ölçüm bu gözünüzü seveyim 1500 kg maxi caddy 250 tork la 12 sanyiyede çıkıyor.

    Esas ben senin gozunu seveyim.
    1- jetta 1500 kg degil 1392 kg dsg olan 1412 kg
    2- megan 1320 kg
    3 benim aracim 1290 kg megandan bile hafif
    4 maxi combi cady anca bayir asagi yapar 12 sn olayini.
    Herseyi gectim kagit uzeri veriler ortada.
    Beygir boy boy fark
    Torq boy boy fark
    Tuketim ve hizlanma boy boy fark.
    Ne yapsin bu motor anlamadimki. Fanatigi oldugun veya oldugunuz markalari savunucam diye komik durumlara dusmenin alemi ne.
    Bende vw markasini severim ama eksik varsa acimadan elestiririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dizel olsunda gerisi çok sorun değil
  • Beyler en kötüsünü bilmem de en iyiler Fransızların dizelleridir

    HDI ve dCi ikilisinden HDI bir boy farkla kazanır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Megan kaç kilo Jetta kaç kilo
    nasıl ölçüm bu gözünüzü seveyim 1500 kg maxi caddy 250 tork la 12 sanyiyede çıkıyor.

    Esas ben senin gozunu seveyim.
    1- jetta 1500 kg degil 1392 kg dsg olan 1412 kg
    2- megan 1320 kg
    3 benim aracim 1290 kg megandan bile hafif
    4 maxi combi cady anca bayir asagi yapar 12 sn olayini.
    Herseyi gectim kagit uzeri veriler ortada.
    Beygir boy boy fark
    Torq boy boy fark
    Tuketim ve hizlanma boy boy fark.
    Ne yapsin bu motor anlamadimki. Fanatigi oldugun veya oldugunuz markalari savunucam diye komik durumlara dusmenin alemi ne.
    Bende vw markasini severim ama eksik varsa acimadan elestiririm.

    Bayır aşşağı mı sen git kumda oyna bayır aşşağıymış...

    Jette 1500 kg demedim kaç kilogram dedim
    Bendeki caddy ticari uzun şase combi nin hızlanması 12 saniye yaklaşık yarım saniye kadarda dsg nin gaz yememe olayı var kalkışta (sprint booster la daha hızlı olur)

    Marka fanatikliği marka fanatikliği tutturmuş herkes bir marka fanatikliği yapmayın ulan caddy 12 sanıyede hızlanıyor jetta nasıl 11,3 dedik söylediklerine bak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Minova

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Kendi 1,6 tdi aracım ve jetta 1,6 tdi 105 bg 0-100 : 11,7 sn
    Megan 1,6 130 luk 0-100 9,8 sn.
    Bana göre buna meydan dayağı derler.

    Megan kaç kilo Jetta kaç kilo
    nasıl ölçüm bu gözünüzü seveyim 1500 kg maxi caddy 250 tork la 12 sanyiyede çıkıyor.

    Esas ben senin gozunu seveyim.
    1- jetta 1500 kg degil 1392 kg dsg olan 1412 kg
    2- megan 1320 kg
    3 benim aracim 1290 kg megandan bile hafif
    4 maxi combi cady anca bayir asagi yapar 12 sn olayini.
    Herseyi gectim kagit uzeri veriler ortada.
    Beygir boy boy fark
    Torq boy boy fark
    Tuketim ve hizlanma boy boy fark.
    Ne yapsin bu motor anlamadimki. Fanatigi oldugun veya oldugunuz markalari savunucam diye komik durumlara dusmenin alemi ne.
    Bende vw markasini severim ama eksik varsa acimadan elestiririm.

    Bayır aşşağı mı sen git kumda oyna bayır aşşağıymış...

    Jette 1500 kg demedim kaç kilogram dedim
    Bendeki caddy ticari uzun şase combi nin hızlanması 12 saniye yaklaşık yarım saniye kadarda dsg nin gaz yememe olayı var kalkışta (sprint booster la daha hızlı olur)

    Marka fanatikliği marka fanatikliği tutturmuş herkes bir marka fanatikliği yapmayın ulan caddy 12 sanıyede hızlanıyor jetta nasıl 11,3 dedik söylediklerine bak

    tamam




  • Ben HDI cıyım. Benim gözümde en kötüsü TDI motorlar. Performansı düşük, teknolojiyi oldukça geriden takio eden bir motor bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    FIAT'ın 1.9 JTD ve OPEL'in 1.7 CDTI dizelleri en kötü dizel makinalardır.. Gerisi 3 aşağı 5 yukarı aynıdır..

    Opelin 1.7 si neden kötü ? (bilmediğimden soruyorum)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Beyler en kötüsünü bilmem de en iyiler Fransızların dizelleridir

    HDI ve dCi ikilisinden HDI bir boy farkla kazanır


    Net ;) hdi iyidir. En az yakan da hdi olsa gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    FIAT'ın 1.9 JTD ve OPEL'in 1.7 CDTI dizelleri en kötü dizel makinalardır.. Gerisi 3 aşağı 5 yukarı aynıdır..

    Opelin 1.7 si neden kötü ? (bilmediğimden soruyorum)

    Bildiğim kadarıyla opelin 1,7 si dti ve isuzu motoru.denilenin tam aksine 1000000 km yapabilecek dayaniklilikta oldugunu duymustum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1193

    quote:

    Orijinalden alıntı: smoothtouchdown

    FIAT'ın 1.9 JTD ve OPEL'in 1.7 CDTI dizelleri en kötü dizel makinalardır.. Gerisi 3 aşağı 5 yukarı aynıdır..

    Opelin 1.7 si neden kötü ? (bilmediğimden soruyorum)

    Bildiğim kadarıyla opelin 1,7 si dti ve isuzu motoru.denilenin tam aksine 1000000 km yapabilecek dayaniklilikta oldugunu duymustum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.