Şimdi Ara

En seri D segmenti 2.0 atmosferik hangisi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Yoo...

    Boş bulunca sallayanları böyle ifşa ediyorum.


    Ha, heralde bir iki konuda VW'ne sardığımı gördün, baban VW'nin kurucu ortağı olduğu için kanına dokundu, nerden sarsam da içimi soğutsam hesabı

    Tamam evlat, anlaşıldı içini ferah tut daha sarmam daha VWne :) Blok liste de dalya arıyordum, iyi oldu.

    MUHAHAHAHAHA...

    Bir de şu SENİ BLOKLADIM tipleri yok mu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Febr

    Yoo...

    Boş bulunca sallayanları böyle ifşa ediyorum.


    Ha, heralde bir iki konuda VW'ne sardığımı gördün, baban VW'nin kurucu ortağı olduğu için kanına dokundu, nerden sarsam da içimi soğutsam hesabı

    Tamam evlat, anlaşıldı içini ferah tut daha sarmam daha VWne :) Blok liste de dalya arıyordum, iyi oldu.

    MUHAHAHAHAHA...

    Bir de şu SENİ BLOKLADIM tipleri yok mu.



    FEBR'in VW'ini yok ki. Has Japoncu o




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everford

    Vw alan net bir sekilde potansiyel koyde yuk tasitilan hayvandir. Gereksiz insandir gozumde. 250 gram beyni sadece ekonomiye calisan biridir. Kendini denek olarak kullandirmayi sever.
    japoncularda yol tutusu 0 donanimsiz arabalarinin piyasasini jdm denen dandirikle yukseltmeye calisir. Alin adam gibi modelsiz prem. Binin

    Tmm Mercedes mi alıyoruz yani?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everford

    Vw alan net bir sekilde potansiyel koyde yuk tasitilan hayvandir. Gereksiz insandir gozumde. 250 gram beyni sadece ekonomiye calisan biridir. Kendini denek olarak kullandirmayi sever.
    japoncularda yol tutusu 0 donanimsiz arabalarinin piyasasini jdm denen dandirikle yukseltmeye calisir. Alin adam gibi modelsiz prem. Binin

    Kavga mode: on

    Hişşşş... Eleman Ford alan da denyoymuş diyorlar. Alınma hemen, şaka yapıyorum. Ben de üç tane aldım vaktiyle. Üstelik sadece öyle dandik focus da almadım. Bir sedan focus 2.5, bir HB focus 2.5, bir Ford S-max aldım. Nabeeer!!?? Ford güzel araba lafım yok. Kendi sınıfında güzel. Ama güzel diye her gün kuru fasülye de yenir mi arkadaş? Gaz yapar...

    Geçmişte Saab kullanıyordum. Sonra Volvo kullandım. Sonra BMW Z4 ve Ford S-max kullandım. Ford Focus 1.6tdci da kullandım. Şimdi de Cabrio A3 1.8t DSG kullanıyorum. Diğer arabam da Subaru Legacy. Gel hele gel gel. İster Subaru'yu seç, ister Audi'yi alırım aklını eleman. Ford kullandım yıllarca. Çok iyi araba kendi sınıfında. Ama şu anda kullandığım arabaların sümüğü olamaz. Bir laf edeceksen edepli ol.


    Ben ağlatmadan uza şimdi. Millete terbiyesizlik etme.

    Kavga mode: off

    "Bindiğin bu kadar araba içinde hangisini en çok sevdin ya Hüseyin" dersen vereceğim tek cevap vardır. İmzama bakınız. Saab deyince de aklınıza öyle uzay gemisi gibi sedan opeller gelmesin. Gerçek Saab HB olur. Saab 900'cüyüm ben. Saab'ım gittiğinde arkasından gözüm doldu. Ertesi gün TAN OTO'dan Focus'lardan birini teslim aldım. 94 model Saab'dan inip, 2008 model Focus tdci'a binmiştim. Attan inip eşeğe binmiş gibi olmuştum. Şükür ki, Z4 imdadıma yetişti. Ama ne olsa özlüyorum Saab'ımı. Focus çok güzel araba; ama herşeyi kendi sınıfında ölçüp biçmek lazım. Aksini yapınca mort olur Focus. 14 yaşında 300.000km'deki arabasını özletebilir insana. Bütün mesele neyle karşılaştırdığındır. Bir de bir dandik araba ulan! Hepsi 10 yıl sonra jilet. Terbiyesizliğin lüzmu yok. Biniyoruz orta sınıf boktan arabalara... VW'ye de binsen boktan, Forda da binsen boktan, BMW de boktan, Audi de boktan. Marka imajları ile kendimizi kandırmayalım. Gerçekler bu. Bunu kabul edip, orta sınıf sefil hayatımıza devam etmek lazım.

    Neyse, bilip bilmeden atıp tutmaları bir gün kesersiniz umudu ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 2 Nisan 2015; 15:24:15 >




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Sayılı gereksiz insanlardan bayraktutan seni. Hoşgeldin.
    kapımda Chipli 2012 2.0TDCI Selective mondeom ve e46 kasa 3.28i bmwm var. Bana mı orta sınıf ayakları yapıyorsun.
    Focusunda bi titanium x paketi var bi trend yani fakir + hüseyin line olanı var hangisine bindiğine bağlı. Ama S-Max'i beğenmediysen çarpılırsın.
    Z4 tercihine saygı duyarım ama sana ters senin arabaya insan doldurma rekorlarını okuyunca z4 senle çelişiyor. DSG a3 ama 6 ileri yağlı düzgün dsgden sanırım o 7 ileri incir ağacı modu bulunan kuru dsgden degil. Focus her zaman sınıfının kralıydı şimdide öyle, her zamanda öyle kalacak (premiumları dahil etmiyorum, [vw premium dersen z4ün takla atsın])

    Bilmeden neyi atmış tutmuşum ? gereksizler ocağı reisi seni ?
  • 2004 manuel 156 2.0 aracım. Gayet seri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everford

    Sayılı gereksiz insanlardan bayraktutan seni. Hoşgeldin.
    kapımda Chipli 2012 2.0TDCI Selective mondeom ve e46 kasa 3.28i bmwm var. Bana mı orta sınıf ayakları yapıyorsun.
    Focusunda bi titanium x paketi var bi trend yani fakir + hüseyin line olanı var hangisine bindiğine bağlı. Ama S-Max'i beğenmediysen çarpılırsın.
    Z4 tercihine saygı duyarım ama sana ters senin arabaya insan doldurma rekorlarını okuyunca z4 senle çelişiyor. DSG a3 ama 6 ileri yağlı düzgün dsgden sanırım o 7 ileri incir ağacı modu bulunan kuru dsgden degil. Focus her zaman sınıfının kralıydı şimdide öyle, her zamanda öyle kalacak (premiumları dahil etmiyorum, [vw premium dersen z4ün takla atsın])

    Bilmeden neyi atmış tutmuşum ? gereksizler ocağı reisi seni ?

    Genel olarak tarzın çok terbiyesizce ve anlaman gereken konu şu:

    3.28 de orta sınıfın, Z4 de orta sınıfın, mondeo da orta sınıfın, A3 de biz orta sınıfın aciz arabaları. Hepimiz boktan arabalara biniyoruz. Bunu kabul edip, zavallı hayatlarımızda mutlu olmanın yollarına bakmak lazım.

    Bindiğim Ford'lardan çok memnun kaldım yanlış anlama. VAG'ı da hep çok sert dille eleştirdim. Bana göre şu an bindiğim A3 kalas gibi bir araba. ÜStünün açılmasından başka bir numarası yok.

    Ancak Ford da Ford, Ford herkesi gömer diye bir dünya yok arkadaşım. Herkesin tercihleri kendine göre. Bana göre Ford herşeyi ortalamada verebilen güzel bir araba. Ama ben o ortalama ile yetinmek istemiyorum. Focus sınıfının en iyi yol tutuşunu veriyor. Ama ben o yol tutuşun daha iyisini istiyorum. O yüzden 4 çeker Subaru'm var.

    Sürüş keyfi benim için çok önemli. Saab, Z4 ve Subaru bu konuda herhangi bir Fordu tokatlar.

    Performans için yükseklerde gözüm yok. Ama gene bir çok arabanın verdiği/vereceği performans bana yeterli gelmiyor. Z4 150hp idi. Bence bir 15hp ihtiyacı vardı. Subaru 150hp. Bence bir 30hp ihtiyacı var. Volvo S60'a bindiğim dönem onun da şanzıman çok yavaştı. Saab benim için muhteşemdi mesela ve bir daha öyle arabaya binmedim.


    Eh şimdi, biz orta sınıfın araçları B, C ve D segmentindeki çoğu araçta bazı eksiklikler var. Tüm markalar çeşitli alanlarda maliyet minimizasyonu yapıyor. Bir yandan da bir marka imajı çiziyor. İnsanların tercihi de bu eksikliklere ve marka imajına göre belirleniyor. Ben diyorum ki, hepsi dandik, hepsi yetersiz. Marka imajını bir kenara atın. İhtiyaçlarınızı ortaya koyun. Bu ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayan araca yönelin.

    Böyle bir yaklaşıma sahip olunca senin gibi terbiyesiz bir tutuma sahip olanlar beni irite ediyor güzel kardeşim. Yok "gereksizlerin arabası", yok "köyde bilmem ne yapan adamın..." Terbiyesizce bence. Sizin haddinize değil. Neticede hepsi dandik ve hepsi boktan. Bunu kabul edip, içinde bulunduğun mokun içinde mutlu olmayı bilmek de bir erdemdir.

    Sahip olduğun üslubu devam ettirdiğin sürece seninle muhatap olmayacağım. Benim de kalitemi bozdun, seviyemi aşağı çektin. Canım sıkıldı. Neyse. İstersen blokla da rahat edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 4 Nisan 2015; 10:59:06 >




  • Eski araçlar da kabul edilirse alfa Romeo 159 1,8tbi 7,7sn olması lazım 0-100.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Blokçuları sevmem dostum. Ancak ben burda C segmenti alacaksan focustan başkası olmaz, D segmenti alacaksan mondeodan başkası olmaz demiyorum

    Mesela opel vw toyota ford peugeot citroen renault birbirleriyle rekabette olan araçlar (vwci gereksiz işe yaramaz beynini hobi olarak kullanan fanboylar vwyi premium sayıyorda ) bunların içinde hepsinin kendine göre bir perfect durumu var ancak daha ağır basan kesinlikle ford oluyor. Toyota sağlamlığıyla bilinir ama düzgün bir dizeli yok. Opel sütçü beygiri taşıyor. Peugeot ve Citroen ağzıyla kuş da tutsa onlar ülkemizde elektronik sorunuyla bilinen motoru sıkıntılı fransız araçları olarak kalacak. Renaulta ise sadece filo için ucuzluk için binenler biniyor imajı var. Vw ise vatandaşımızı denek olarak kullanan ikinci el değer kaybetmesin ve çok satıyoruz imajı vermek için elindeki arabayı teslim etmeyip ölümüne bekleten ülkemize yakışmayan dışlamamız boykot etmemiz gerekn bi marka. Hatta vw için 4 kapı 4 teker bi direksiyon 1 koltuk 2 far 2 stoptan sonrası opsiyon ama yanında 4 te jant kapağı vermeyi unutmuyorlar tabi
    Ancak subaru - saab - volvo - merso - bmw - audi başka dünyalar hatta rolls royce - bentley gibi tam nirvana olan bi dünyada var. Sen tutup premiumla normal bi aracı kıyaslarsan senin işi bilmemenden kaynaklanır. Mesela Mercedes A serisi, Bmw 1 serisi ve Audi A3 birbirlerine denkler çünkü segmentleri ve amaçları aynı ve üçüde premium, ama sen tutar yukarıda yazdığım normal markaların C segmenti araçlarıyla bu üçlüyü kıyaslarsan otomobil genele girecek yüzün kalmayacak kadar azar yersin.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Üslubuna hastayımKafa yapımda seninle benzer napsam Bir subaruda ben mi alsam
  • biri de 328i demiş , f30un 2.0ı geldi aklına herhalde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4everford

    Blokçuları sevmem dostum. Ancak ben burda C segmenti alacaksan focustan başkası olmaz, D segmenti alacaksan mondeodan başkası olmaz demiyorum

    Mesela opel vw toyota ford peugeot citroen renault birbirleriyle rekabette olan araçlar (vwci gereksiz işe yaramaz beynini hobi olarak kullanan fanboylar vwyi premium sayıyorda ) bunların içinde hepsinin kendine göre bir perfect durumu var ancak daha ağır basan kesinlikle ford oluyor. Toyota sağlamlığıyla bilinir ama düzgün bir dizeli yok. Opel sütçü beygiri taşıyor. Peugeot ve Citroen ağzıyla kuş da tutsa onlar ülkemizde elektronik sorunuyla bilinen motoru sıkıntılı fransız araçları olarak kalacak. Renaulta ise sadece filo için ucuzluk için binenler biniyor imajı var. Vw ise vatandaşımızı denek olarak kullanan ikinci el değer kaybetmesin ve çok satıyoruz imajı vermek için elindeki arabayı teslim etmeyip ölümüne bekleten ülkemize yakışmayan dışlamamız boykot etmemiz gerekn bi marka. Hatta vw için 4 kapı 4 teker bi direksiyon 1 koltuk 2 far 2 stoptan sonrası opsiyon ama yanında 4 te jant kapağı vermeyi unutmuyorlar tabi
    Ancak subaru - saab - volvo - merso - bmw - audi başka dünyalar hatta rolls royce - bentley gibi tam nirvana olan bi dünyada var. Sen tutup premiumla normal bi aracı kıyaslarsan senin işi bilmemenden kaynaklanır. Mesela Mercedes A serisi, Bmw 1 serisi ve Audi A3 birbirlerine denkler çünkü segmentleri ve amaçları aynı ve üçüde premium, ama sen tutar yukarıda yazdığım normal markaların C segmenti araçlarıyla bu üçlüyü kıyaslarsan otomobil genele girecek yüzün kalmayacak kadar azar yersin.

    Bende A3 zaten olduğu icin sorun yok. En artist modeli var bende. Hayatın bir gerçeği: A3 de premium değil. :)

    Bunların hepsi orta sınıf araçlar. Mantık cok basit.
    1) Arabayı kullanırken ne derece farklı bir haz duyuyorsun?
    2) 20 yıl sonra da bu araba güzel olacak mi?
    3) Araba gelecekte klasik olur mu?

    Bir aracın güzelliği buna göre belirlenir. Olaya parasal yaklasmiyorum. Çünkü zaten sizlerin premium olarak algiladiginiz arabalara eseklemesine biniyorum ve aslen sıradan gördüğünüz arabalardan farklı olmadıklarını, bunların da sıradan olduğunu biliyorum.

    Bu mantıkla baktığımda fiat 500 bana bir mondeodan veya A3'den daha değerli geliyor. :)

    O yüzden marka- model-marka imaji pompalarina kanmayın. Size ne veriyorlar buna bakın.

    Vw alanın da kendince gerekçeleri var. Bana da uzak. Ama saygım var. Üslubum bozuk değil. Saygısız değilim.

    Bir de dizel ney la? :D tamam tamam, şaka yaptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 5 Nisan 2015; 14:56:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Motor diz ve ellerden olusuyor. 3000 devire kadar eller sonrasinda dizler calisiyoe bi nevi vtec acan bir motor. Honda ve fiatin ortak yapip tofasa hibe ettigi tas devrinden kalintilar tasiyan arko nem krem ile calisiyor. 2 liralik kucuk krem ile 100km gidebiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu forumda dişe dokunur bir konu ariyorum,şu konu iyiymiş diyorum giriyorum.ilk bi sayfa iyi tamam diyorum devam okumaya, ama illa ki 2. ya da 3. sayfada iki tane ego fakiri birbiriyle kavgaya tutuşuyo yine konu sapiyor ve yine kendi uzun ici kisa,bos atisma mesajlari doluyo sayfa. Adam kapinin onundeki arabalarin adlarini,motor özelliklerini yazip hava atiyor,bu kadar mi acizsiniz? Bu kadar mi muhtacsiniz birileri tarafindan onaylanip kabul görmeye? Karsidakine "Seninle tartismaya girmeyecegim degmezsin" deseniz bile daha fazla etki yaratirsiniz emin olun. (amaciniz bu ne de olsa) halbuki konu ne kadar güzel. Adam zamaninin güclü 2.0'larini desifre edicek bi konu acmis bu da sapti boylece amacindan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D segmentine be 2.0 litreye birşey diyemem ama şu ki gönlümü alan bir çift motor var s54b32 ve s85b50.

    Ben o kadar arabaya bindim ama şunu anladım, ya I6 ya V10 gerisi yalan
  • Ayni hacim ve guc kalasmaninda vw nin 2.0fsi i bmw nin ayni hacim ve gucteki motorundan calisma karakteri disinda daha iyi performans sergilemektedir tabiki gunluk kullanim motorlar arasinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • marea 2.0 hlx derim
    sprinti 8.6 sn

    5 silindir 155 ps çok güzel ve tok motor sesi var bu aracın
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Üstat ben senin yorumlarında yaşanması gerektiği gibi dolu dolu yaşanmış bir hayat ve kaliteli bir insan görüyorum. Takılma millete yorumların seviye üstü gelebilir:)
  • haislip_13 kullanıcısına yanıt
    Mesela bu konuyu 35bine kadar d segmenti 2.0 atmosferik arac arayan arkadasim icin acmistim 2.0 hlx mareanin 5 silindir oldugunu ogrenince marea aramaya basladi ama sonra alfa 156 2.0jts yazildi yol tutus ve tasarimindan oturu kesin bir sekilde alfa 156 aramaya basladi. Sonucta 1 kisiyede olsa yarari oldu icim huzurlu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni hacim ve guc kalasmaninda vw nin 2.0fsi i bmw nin ayni hacim ve gucteki motorundan calisma karakteri disinda daha iyi performans sergilemektedir tabiki gunluk kullanim motorlar arasinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.