Şimdi Ara

En seri D segmenti 2.0 atmosferik hangisi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sorum basit, 1.8 veya 2.0 ancak atmosferik D segmenti araçlardan (manueli varsa manuelini baz alalım) hangisi en seridir ?
    Birde kağıt üzerinde en güçlü hangisidir ?



  • 2001 avensisim bu konuda fena değil.

    2.0 150hp 196nm tork. Ağırlık 1240kg, 0 - 100 9.1sn.

    Manuel vitesli olsa yeni mazda 6 daha iyi sürede ulaşır ama manueli yok galiba.
  • bmw 3.20i 9 sn civarı olması lazım... 155 hp idi galiba...
  • Alfa 156 2.0ts olabilir, 8.5sn gibi olması lazım 0-100ü (yurtdışında birde 2.0jts satıldı bir dönem, 7.8sn 0-100)
    2005te Honda Accord 2.0 sport manueller vardı, onlarda fena değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  En seri D segmenti 2.0 atmosferik hangisi ?
  • Mazda 6 bence.

    Beygir gücü ve torku 2.0 atmosferik için baya iyi. 165hp, 210Nm tork.

    Skyactive teknoloji sayesinde de az yakıyor diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 1 Nisan 2015; 14:52:07 >
  • e90 320si gayet iyidir. 173hp 8.1sn.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Mazda 6 bence.

    Beygir gücü ve torku 2.0 atmosferik için baya iyi. 165hp, 210Nm tork.

    Skyactive teknoloji sayesinde de az yakıyor diye biliyorum.

    Bir de manuel olsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat marea hlx. 2.0 5 silindir 154 beyir,0-100 8.6 sn
  • 170lik e90 320i
  • 2.0 ecoboost mondeo 240 ps

    Edit:pardon arkadaslar sonradan fark ettim atmosferik oldugunu
    O zaman 3.20i akar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19onur19 -- 1 Nisan 2015; 20:53:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19onur19 1 kullanıcısına yanıt
    O turbolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LiveForSpeed kullanıcısına yanıt
    Evet bende aradim taradim ama 3.20si gibisini bulamadim. Atmosferik motoruyla 173bg ve 8.1 saniye 0/100 ustune birde 8000 devir ceviriyor (si bunun icin uretildi zaten) 2.0 220bg 400/450nm turbo dizelden gecmeyi dusunuyorum bariz bi hantallik olur mu acaba yoksa turbo laginin olmamasi saniyelik ivmelenmesi bekletmemesi bu hantalligi unutturur mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    2001 avensisim bu konuda fena değil.

    2.0 150hp 196nm tork. Ağırlık 1240kg, 0 - 100 9.1sn.

    Manuel vitesli olsa yeni mazda 6 daha iyi sürede ulaşır ama manueli yok galiba.

    mazda 6 alınacak en kazık araba benim gözümde fiyat olarak ..
  • Toyota corona gli, carina, ilk kasa avensis yani 2.0 3s-fe motor. 136 beygir 0-100 9.5 saniye

    Ford sierra 2.0 efi dohc motor - 125 beygir 9.6 saniye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • opel vectra gt 150 beygir c20xe motor 8.5 saniye
  • Toyota Avensis 2.0 d-4 bu konuda çok iyi kasa hafif olunca çok seri bir araç haline dönüşmüş bu yüzden çok memnunum aracımdan
  • Accord 2.4 .. Motor büyük diye korkmayın vergisi 2.0 ödeniyor. Yakıt olarakda öyle korkacak kadar fark yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    2001 avensisim bu konuda fena değil.

    2.0 150hp 196nm tork. Ağırlık 1240kg, 0 - 100 9.1sn.

    Manuel vitesli olsa yeni mazda 6 daha iyi sürede ulaşır ama manueli yok galiba.

    mazda 6 alınacak en kazık araba benim gözümde fiyat olarak ..

    Bu vergi sistemine gore alinacak araba degil zaten. Ama kazik araba istiyorsaniz vwlere de bakabilirsiniz.

    Passat 2.0tdi highline 155.000
    passat 2.0tdi 190 highline 167.000

    Mazda 6 daha donanimli bir arac 137bin. Passata opsiyonlari da ekleyince 10 15bin daha artiyor fiyatlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    2001 avensisim bu konuda fena değil.

    2.0 150hp 196nm tork. Ağırlık 1240kg, 0 - 100 9.1sn.

    Manuel vitesli olsa yeni mazda 6 daha iyi sürede ulaşır ama manueli yok galiba.

    mazda 6 alınacak en kazık araba benim gözümde fiyat olarak ..

    Bu vergi sistemine gore alinacak araba degil zaten. Ama kazik araba istiyorsaniz vwlere de bakabilirsiniz.

    Passat 2.0tdi highline 155.000
    passat 2.0tdi 190 highline 167.000

    Mazda 6 daha donanimli bir arac 137bin. Passata opsiyonlari da ekleyince 10 15bin daha artiyor fiyatlar.

    Biri Benzinli biri dizel karsilastirmak mantiksiz 10 bin Cikar dizelden o zmaan biraz daha.mantikli olur ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.